NOWA SERIA TIGER 1200

TIGER XC – STWORZONY DO NAJBARDZIEJ WYMAGAJĄCYCH WYPRAW

MNie ma wątpliwości, ten Tiger rozwinął skrzydła. Nowa seria 1200 XC, to najbardziej, jak do tej pory, zaawansowane modele. Stworzone z myślą o pokonywaniu najtrudniejszych off-road’owych wyzwań oraz szosowych przygód. Każda z innowacji, udoskonaleń silnika i ergonomii oraz specyfikacja premium sprawiają, że jazdy takim motocyklem można tylko pozazdrościć.

Trzycylindrowy silnik został w dużym stopniu udoskonalony, tak aby dostarczać więcej natychmiastowej mocy w niskim zakresie obrotów, z wykorzystaniem 141 KM. Lżejszy tłumik pozwala na jeszcze lepsze wydobywanie donośnego dźwięku trzycylindrowego silnika.

Znacznie lżejsza, aż do 10 kg całej masy, nowa seria XC posiada ponad 100 udoskonaleń polepszających prowadzenie pojazdu. Wspomaganie Shift-Assist, nowy tryb jazdy „Off-Road Pro” oraz zwiększona ergonomia powodują, że XC posiada jeszcze większe możliwości w warunkach drogowych i off-road. Cechująca się najwyższym poziomem najnowocześniejszej technologii, doświetlaniem zakrętów, pakietem kolorowych wskaźników TFT, nawet sześcioma trybami jazdy, oświetleniem LED, zapłonem bez użycia kluczyka, rasową stylistyką. Tiger 1200 XC jest dosłownie stworzony do motocyklowych przygód.

TIGER XR – ZABIERZE CIĘ WSZĘDZIE. PIERWSZĄ KLASĄ.

Z myślą o duchu motocyklowej przygody, która nieprzerwanie jest kultywowana od ponad 80 lat, stworzyliśmy bez wątpienia najbardziej zaawansowaną, jak do tej pory serię Tiger XR. Jeszcze bardziej zaawansowane ustawienia do jazdy drogowej czterech modeli serii, każdy z dedykowanym poziomem technologii, udoskonalonym silnikiem oraz nowym poziomem możliwości dla maksymalnego komfortu jazdy.

Lżejszy aż do 11 kg, z ponad 100 udoskonaleniami, takimi jak nowa funkcja Triumph Shift-Assist, zwiększona ergonomia, lżejszy wydech o płynniejszym przepływie, znacząco zmodernizowany trzycylindrowy silnik dla szybkiego momentu obrotowego w niskim zakresie prędkości z 141 KM. Ponadto XR dostarcza wspaniały dźwięk, który jest zwieńczeniem wszystkich cech modelu.

Najwyższy poziom nowoczesnej technologii, to kolejny atut serii. Doświetlanie zakrętów, pakiet kolorowych wskaźników TFT, aż do 5 trybów jazdy, oświetlenie LED, zapłon bez użycia kluczyka, podrasowany wygląd oraz wszechstronność. Rodzina Tiger 1200 XR jest lepsza z każdej perspektywy.

SERIA OFF ROAD

Dla kierowców, którzy pragną tego co najlepsze – najwyższego poziomu technologii, szybciej reagującego trzycylindrowego silnika oraz zwiększonej ergonomii, seria 1200 XC stwarza najlepsze możliwości do jazdy off-road, jak i komfortowego podróżowania po drogach. Seria obejmuje dwa modele: stworzonego do motocyklowych wypraw XCx oraz zaawansowanego XCA, każdy z nich jest idealny do jazdy off-road, jak i road.

Tiger 1200 XCx

W pełni wyposażony, aby zagwarantować maksymalne możliwości do jazdy w warunkach drogowych i off-roadowych, model XCx jest lżejszy o 5 kg niż jego poprzednik. Wyposażony w pięć trybów jazdy (włącznie z nowym trybem jazdy “Off-Road Pro”), nowy 5” wyświetlacz z pakietem kolorowych wskaźników TFT, oświetlenie LED, podświetlane przyciski na kierownicy, zapłon bez użycia kluczyka oraz szereg innych kluczowych cech, takich jak pół-aktywne zawieszenie Triumph (TSAS), zoptymalizowany ABS oraz kontrola trakcji.

Tiger 1200 XCA

Model stanowi serce nowoczesnej technologii, lżejszy o 10 kg, ze zwiększoną ergonomią, ulepszonym silnikiem, stworzony do prawdziwych, pełnych przygód wypraw. Unikatowa, przodująca w klasie specyfikacja obejmująca adaptujące się doświetlenie zakrętów, funkcję Triumph Shift Assist, tłumiki w kształcie pocisków, sześć trybów jazdy, wysoką szybę oraz cały szereg imponujących nowinek technologicznych. To najlepszy, najbardziej zaawansowany Tiger.

SERIA ROAD

Nowa seria 1200 XR jest najbardziej dostosowaną szosową serią jaką kiedykolwiek do tej pory stworzyliśmy. Zwiększona ergonomia, najwyższy poziom technologii, znaczne udoskonalenia silnika, większy komfort całodziennej jazdy, styl na miarę klasy premium – motocykle tej serii zabiorą Ciebie wszędzie. Począwszy od Twoich codziennych tras, aż po transkontynentalne wyprawy. W serii dostępne są cztery modele z dedykowanym zawieszeniem… Nowa seria XR jest po prostu imponująca.

Tiger 1200 XR

Zwrotność w prowadzeniu, majestatyczna pozycja jazdy, udoskonalony, porywający trzycylindrowy silnik to wszystko podkreśla ponadprzeciętność serii Tiger 1200 XR. Dodatkowo, trzy tryby jazdy, regulowana szyba, tempomat, programowalna kontrola trakcji oraz programowalny ABS, nowe koła, nowy tłumik, poprawiona ergonomia, podrasowany wygląd i 2 kg mniej całkowitej masy pojazdu. To groźny Tygrys o prawdziwej mocy.

Tiger 1200 XRx

Intuicyjny, nowy model XRx posiada jeszcze bardziej zaawansowaną specyfikację z regulowanym 5” wyświetlaczem z pakietem kolorowych wskaźników TFT, trzema trybami jazdy, podświetlanymi przyciskami na kierownicy, oświetleniem LED oraz zapłonem bez użycia kluczyka. Zredukowana masa pojazdu o 2 kg oraz zaawansowane parametry takie jak: półaktywne zawieszenie Triumph (TSAS), doświetlanie zakrętów, kontrola trakcji oraz podgrzewane manetki. To po prostu Tiger, który może zabrać Cię wszędzie.

Tiger 1200 XRx Low

Mając przede wszystkim na uwadze dopasowanie pojazdu do szerszego kręgu odbiorców, Tiger 1200 XRx dostępny jest również w wersji obniżonej. Model ten posiada dostosowane zawieszenie oraz możliwość ustawień siedzenia, jak również zaawansowane elementy specyfikacji. Obniżone siedzenie do 810 mm (w standardowej wersji XRx 855 mm), może zostać obniżone dodatkowo o 20 mm, do wysokości 790 mm poprzez wykorzystanie mechanizmu regulacji wysokości siedzenia.

Tiger 1200 XRT

Spraw, aby Twoja wyprawa motocyklowa nie miała sobie równych dzięki najbardziej zaawansowanemu modelowi XRT. 11 kg lżejszy, najbardziej bogaty pod kątem wyposażenia, które obejmuje: adaptacyjne doświetlanie zakrętów, funkcję Triumph Shift Assist, tłumiki w kształcie pocisków, pięć trybów jazdy, oświetlenie LED, funkcję „ruszania na wzniesieniu”, wysoką szybę oraz wiele innych cech nowoczesnej technologii. Pełen technologii XRT weźmie Cię wszędzie. To najwyższa klasa.

TECHNOLOGIA W SERII TIGER 1200

To najwyższy poziom nowoczesnej technologii, jaki kiedykolwiek zastosowaliśmy w Tigerach, a każdy z elementów został starannie dobrany i dopasowany do rodzaju jazdy. W rezultacie, nowa seria 1200 XC oraz XR to najbardziej zaawansowane motocykle, jakie Triumph wyprodukował do tej pory.

Te udoskonalenia zostały stworzone głównie z myślą o uzyskaniu maksymalnego poziomu komfortu oraz kontroli nad pojazdem. Doświetlanie zakrętów, kolorowe wskaźniki TFT, aż do sześciu trybów jazdy, nowe ergonomiczne, eleganckie podświetlane przyciski oraz 5-pozycyjny joystick, oświetlenie LED, Triumph Shift Assit, zapłon bez użycia kluczyka oraz zaktualizowany tempomat. 

Na czele parametrów pojawia się szereg najnowszych technologicznych elementów uzupełniających serię Tiger 1200. Są to między innymi: półaktywne zawieszenie TSAS, zintegrowany układ hamulcowy, zoptymalizowany ABS oraz kontrola trakcji, funkcja ruszania na wzniesieniu, elektronicznie regulowana szyba, podgrzewane manetki, podgrzewane siedzenie kierowcy i pasażera, gniazda zasilania (12v oraz USB) oraz immobiliser. 




Eight reasons to ride the epic new Tiger 1200

However long the ride, and however epic your journey, now there's a new generation Tiger that's ready to go anywhere and take on anything.

KLUCZOWE CECHY

Lżejszy aż do 11 kg

Zredukowanie całkowitej masy pojazdu, aż do 11 kg wśród całej serii 1200 sprawia, że zwrotność pojazdu jest jeszcze lepsza, a manewry łatwiejsze.

Trzycylindrowy silnik nowej generacji, 141 KM

Najmocniejszy w klasie, silnik napędzany wałem został zmodyfikowany dla szybszego dostarczania mocy, zwłaszcza w niskim zakresie prędkości. Najbardziej zaawansowane modele zostały wyposażone w tłumiki w kształcie pocisku.

Regulowany pakiet kolorowych wskaźników TFT

Dynamiczny, nowy 5” wyświetlacz z pakietem kolorowych wskaźników TFT, nowy ergonomiczny design przełączników oraz ich podświetlenie gwarantują kierowcy pełną kontrolę nad prowadzeniem.

Adaptacyjne doświetlanie zakrętów

Nowa, intuicyjna technologia doświetlania zakrętów automatycznie i stopniowo reaguje na każdy ruch pojazdu zapewniając maksymalną widoczność.

Aż do sześciu trybów jazdy oraz nowy “Off-Road Pro”

Masz do wyboru sześć trybów jazdy dostosowanych do każdych warunków: „Drogowy”, „Deszcz”, „Off-Road”, „Sport”, „Rider-programowalny” oraz nowy „Off-Road Pro” dla maksymalnej frajdy z jazdy w terenie.

Funkcja Triumph Shift Assist

Nowo zaprojektowany system Triumph’a umożliwia płynną zmianę biegów bez używania sprzęgła, odciążając tym samym kierowcę.

Oświetlenie LED

Technologia LED obejmuje światło przednie, tylne, pomocnicze, kierunkowskazy, światła DRL. Zastosowanie technologii LED gwarantuje maksymalną widoczność na drodze, a także podkreśla styl motocykla.

Ulepszona ergonomia jazdy

Nowy element w postaci wygodnego siedzenia, poprawiona geometria kierownicy dla uzyskania majestatycznej pozycji jazdy oraz zwiększenia komfortu, to cechy, które z pewnością odpowiadają większej ilości kierowców.

Jeszcze bardziej stylowy Tiger

Nowy wygląd na miarę klasy premium, koła dostosowane do jazdy szosowej, jak i off-road, najwyższy poziom wykończenia, grafika i detale klasy premium sprawiają, że nowy Tygrys jest jeszcze bardziej rasowy.

Ponadprzeciętna kontrola

Kluczowy element w zintegrowanej technologii stanowi półaktywne zawieszenie Triumph TSAS, zoptymalizowany układ ABS oraz kontrola trakcji, które w połączeniu zapewniają maksymalną pewność prowadzenia.

Funkcja ruszania na wzniesieniu

Funkcja Hill Hold zapobiega przed stoczeniem się motocykla do tyłu/do przodu w przypadku ruszania pod wzniesienie lub z górki; szczególnie ważna przy pełnym obciążeniu motocykla.

Wyposażenie klasy premium

Seria przedstawia niezwykle wysoki poziom standardowego osprzętowania, które obejmuje: przednie hamulce Brembo, zawieszenie WP, elektronicznie regulowaną szybę, zintegrowany układ hamulcowy oraz sprzęgło “torque-assist”.

AKCESORIA

Ponad 50 oryginalnych akcesoriów w zakresie komfortu, możliwości i stylu. Dzięki wykorzystaniu konfiguratora online możesz stworzyć swój idealny pojazd, dodając między innymi takie elementy klasy premium jak: aluminiowa osłona nadwozia, podgrzewane manetki, podgrzewane siedzenie kierowcy i pasażera, wysoka szyba, tłumiki w kształcie pocisku oraz osłony silnika. Szeroki zakres akcesoriów w kwestii bagażu obejmuje: aluminiowy kufer centralny oraz kufry boczne, wodoodporne wewnętrzne torby, torby na zbiornik paliwa oraz wiele innych. Wszystkie akcesoria Triumph są testowane według takich samych standardów jak motocykle i są objęte 2-letnią gwarancją.

PAKIET EXPEDITION

Aby szybko zmienić możliwości ładowności, a zarazem styl pojazdu, stworzyliśmy “Pakiet Expedition”, który jest wszystkim czego potrzebujesz, aby rozpocząć motocyklową wyprawę z Tigerem 1200. 

Pakiet obejmuje czarne, aluminiowe „zoptymalizowane pod kątem masy” kufry wraz ze stelażem do montażu, czarny kufer centralny, oparcie, gumowy ochraniacz zbiornika paliwa oraz osłony ramy.

ODZIEŻ

Triumph współpracuje z Gore-Tex®, oferując szeroki zakres wysokiej jakości tekstylnej odzieży ochronnej dla kierowców, włącznie z wodoodporną odzieżą dedykowaną do trudnych warunków drogowych.

Jeżeli chcesz w pełni oddać swoją pasję do podróżowania motocyklem, możesz wyrazić to za pomocą wysokiej jakości odzieży, która dopełnia serię nowego Tigera 1200.

NOWA SERIA TIGER 1200 MOTOCYKLE

TIGER 1200 XR

TIGER 1200 XRX

Standardowe wyposażenie

  • Mniejsza masa motocykla o 2 kg
  • Znacznie udoskonalony trzylindrowy silnik 1215 ccm
  • Nowe, stylowe, odlewane koła
  • Nowy, lżejszy tłumik
  • Przegląd co 16000 km
  • Wspomagane sprzęgło
  • Programowalny ABS oraz kontrola trakcji
  • 3 tryby jazdy: Drogowy, Deszcz oraz Off-Road
  • Zaciski hamulcowe Brembo monobloc
  • Regulowane przednie i tylne zawieszenie WP
  • Tempomat
  • Jedyna w klasie, elektrycznie regulowana szyba
  • 2-pozycyjna regulowana wysokość siedzenia
  • Podnóżek centralny
  • Osłona miski olejowej
  • Komputer pokładowy
  • Gniazda zasilania 12V oraz USB
  • Immobiliser

WZBOGACONA WERSJA TIGER 1200 XR

  • Mniejsza masa motocykla o 2 kg
  • Full colour 5" TFT angle adjustable display instruments
  • Ergonomiczne, podświetlane przyciski na kierownicy oraz 5-pozycyjny joystick
  • Oświetlenie LED włącznie ze światłami do jazdy dziennej (DRL)
  • LED self-cancelling indicators
  • Zapłon bez użycia kluczyka
  • 4 tryby jazdy: Drogowy, Deszcz, Off-Road oraz Sport
  • Układ półaktywnego zawieszenia TSAS
  • Zoptymalizowany ABS
  • Zoptymalizowana kontrola trakcji
  • Najnowsza wersja tempomatu
  • Comfort rider and pilion seats
  • Podgrzewane manetki

TIGER 1200 XRT

TIGER 1200 XRX Low (obniżony)

WZBOGACONA WERSJA TIGER 1200 XRX

  • 11 kg lżejszy od poprzedniej wersji modelu
  • Triumph Shift Assist (TSA)
  • Funkcja doświetlania zakrętów LED
  • Tłumiki wykonane z włókien tytanu oraz karbonu
  • 5 trybów jazdy: Drogowy, Deszcz, Off-Road, Sport oraz Kierowca
  • Funkcja ruszania na wzniesieniu
  • Podgrzewane manetki
  • Heated rider and pilion seats
  • Jedyna w klasie elektrycznie regulowana wysoka szyba
  • Oświetlenie pomocnicze LED
  • Additional 6 TFT styles

WZBOGACONA WERSJA TIGER 1200 XR

  • Obniżona wysokość zawieszenia z opcją ustawień wysokości siedzenia
  • Kolorowy, 5” wyświetlacz z pakietem wskaźników TFT
  • Ergonomiczne, podświetlane przyciski na kierownicy oraz 5-pozycyjny joystick
  • Oświetlenie LED włącznie ze światłami do jazdy dziennej (DRL)
  • Zapłon bez użycia kluczyka
  • 4 tryby jazdy: Drogowy, Deszcz, Off-Road oraz Sport
  • Układ półaktywnego zawieszenia TSAS
  • Zoptymalizowany ABS
  • Zoptymalizowana kontrola trakcji
  • Najnowsza wersja tempomatu

TIGER 1200 XCx

TIGER 1200 XCA

Standardowe wyposażenie

  • 5 kg lżejszy od poprzedniej wersji modelu
  • Znacznie udoskonalony trzylindrowy silnik 1215 ccm
  • Lżejszy tłumik
  • Nowy tryb jazdy “Off-Road Pro”
  • Nowe, stylowe, czarne szprychowane koła
  • Kolorowy, 5” wyświetlacz z pakietem wskaźników TFT
  • Ergonomiczne, podświetlane przyciski na kierownicy oraz 5-pozycyjny joystick
  • Oświetlenie LED włącznie ze światłami do jazdy dziennej (DRL)
  • Zapłon bez użycia kluczyka
  • 5 trybów jazdy: Off-Road Pro, Drogowy, Deszcz, Off-Road oraz Sport
  • Tempomat
  • Układ półaktywnego zawieszenia TSAS
  • Regulowane przednie zawieszenie WP oraz tylne
  • Zaciski hamulcowe Brembo monobloc
  • Zoptymalizowany ABS
  • Zoptymalizowana kontrola trakcji
  • Osłona silnika
  • Wspomagane sprzęgło
  • Jedyna w swojej klasie elektrycznie regulowana szyba
  • 2-pozycyjna regulowana wysokość siedzenia
  • Podnóżek centralny
  • Komputer pokładowy
  • Gniazda zasilania 12V oraz USB
  • Immobiliser

WZBOGACONA WERSJA TIGER 1200 XCx

  • 10 kg lżejszy od poprzedniej wersji modelu
  • Triumph Shift Assist (TSA)
  • Funkcja doświetlania zakrętów LED
  • Tłumiki wykonane z włókien tytanu oraz karbonu
  • 6 trybów jazdy: Off-Road Pro, Drogowy, Off-Road, Sport i Kierowca
  • Funkcja ruszania na wzniesieniu
  • Podgrzewane manetki oraz siedzenia
  • Jedyna w swojej klasie elektrycznie regulowana szyba
  • Oświetlenie pomocnicze LED
  • Obrabiane maszynowo podnóżki
  • 3 style wyświetlania wskaźników TFT

TIGER 1200 XR

TIGER 1200 XRX

TIGER 1200 XRT

TIGER 1200 XRX Low (obniżony)

Standardowe wyposażenie

  • Mniejsza masa motocykla o 2 kg
  • Znacznie udoskonalony trzylindrowy silnik 1215 ccm
  • Nowe, stylowe, odlewane koła
  • Nowy, lżejszy tłumik
  • Przegląd co 16000 km
  • Wspomagane sprzęgło
  • Programowalny ABS oraz kontrola trakcji
  • 3 tryby jazdy: Drogowy, Deszcz oraz Off-Road
  • Zaciski hamulcowe Brembo monobloc
  • Regulowane przednie i tylne zawieszenie WP
  • Tempomat
  • Jedyna w klasie, elektrycznie regulowana szyba
  • 2-pozycyjna regulowana wysokość siedzenia
  • Podnóżek centralny
  • Osłona miski olejowej
  • Komputer pokładowy
  • Gniazda zasilania 12V oraz USB
  • Immobiliser

WZBOGACONA WERSJA TIGER 1200 XR

  • Mniejsza masa motocykla o 2 kg
  • Full colour 5" TFT angle adjustable display instruments
  • Ergonomiczne, podświetlane przyciski na kierownicy oraz 5-pozycyjny joystick
  • Oświetlenie LED włącznie ze światłami do jazdy dziennej (DRL)
  • LED self-cancelling indicators
  • Zapłon bez użycia kluczyka
  • 4 tryby jazdy: Drogowy, Deszcz, Off-Road oraz Sport
  • Układ półaktywnego zawieszenia TSAS
  • Zoptymalizowany ABS
  • Zoptymalizowana kontrola trakcji
  • Najnowsza wersja tempomatu
  • Comfort rider and pilion seats
  • Podgrzewane manetki

WZBOGACONA WERSJA TIGER 1200 XRX

  • 11 kg lżejszy od poprzedniej wersji modelu
  • Triumph Shift Assist (TSA)
  • Funkcja doświetlania zakrętów LED
  • Tłumiki wykonane z włókien tytanu oraz karbonu
  • 5 trybów jazdy: Drogowy, Deszcz, Off-Road, Sport oraz Kierowca
  • Funkcja ruszania na wzniesieniu
  • Podgrzewane manetki
  • Heated rider and pilion seats
  • Jedyna w klasie elektrycznie regulowana wysoka szyba
  • Oświetlenie pomocnicze LED
  • Additional 6 TFT styles

WZBOGACONA WERSJA TIGER 1200 XR

  • Obniżona wysokość zawieszenia z opcją ustawień wysokości siedzenia
  • Kolorowy, 5” wyświetlacz z pakietem wskaźników TFT
  • Ergonomiczne, podświetlane przyciski na kierownicy oraz 5-pozycyjny joystick
  • Oświetlenie LED włącznie ze światłami do jazdy dziennej (DRL)
  • Zapłon bez użycia kluczyka
  • 4 tryby jazdy: Drogowy, Deszcz, Off-Road oraz Sport
  • Układ półaktywnego zawieszenia TSAS
  • Zoptymalizowany ABS
  • Zoptymalizowana kontrola trakcji
  • Najnowsza wersja tempomatu

TIGER 1200 XCx

TIGER 1200 XCA

Standardowe wyposażenie

  • 5 kg lżejszy od poprzedniej wersji modelu
  • Znacznie udoskonalony trzylindrowy silnik 1215 ccm
  • Lżejszy tłumik
  • Nowy tryb jazdy “Off-Road Pro”
  • Nowe, stylowe, czarne szprychowane koła
  • Kolorowy, 5” wyświetlacz z pakietem wskaźników TFT
  • Ergonomiczne, podświetlane przyciski na kierownicy oraz 5-pozycyjny joystick
  • Oświetlenie LED włącznie ze światłami do jazdy dziennej (DRL)
  • Zapłon bez użycia kluczyka
  • 5 trybów jazdy: Off-Road Pro, Drogowy, Deszcz, Off-Road oraz Sport
  • Tempomat
  • Układ półaktywnego zawieszenia TSAS
  • Regulowane przednie zawieszenie WP oraz tylne
  • Zaciski hamulcowe Brembo monobloc
  • Zoptymalizowany ABS
  • Zoptymalizowana kontrola trakcji
  • Osłona silnika
  • Wspomagane sprzęgło
  • Jedyna w swojej klasie elektrycznie regulowana szyba
  • 2-pozycyjna regulowana wysokość siedzenia
  • Podnóżek centralny
  • Komputer pokładowy
  • Gniazda zasilania 12V oraz USB
  • Immobiliser

WZBOGACONA WERSJA TIGER 1200 XCx

  • 10 kg lżejszy od poprzedniej wersji modelu
  • Triumph Shift Assist (TSA)
  • Funkcja doświetlania zakrętów LED
  • Tłumiki wykonane z włókien tytanu oraz karbonu
  • 6 trybów jazdy: Off-Road Pro, Drogowy, Off-Road, Sport i Kierowca
  • Funkcja ruszania na wzniesieniu
  • Podgrzewane manetki oraz siedzenia
  • Jedyna w swojej klasie elektrycznie regulowana szyba
  • Oświetlenie pomocnicze LED
  • Obrabiane maszynowo podnóżki
  • 3 style wyświetlania wskaźników TFT

**Cena detaliczna uwzględnia podatek VAT w wysokości 23% .