Nowy Bonneville Speedmaster

PIĘKNY, PRAWDZIWY BRYTYJSKI KLASYK

Nowy Bonneville Speedmaster to nowy wymiar serii Bonneville. Zaczerpnął trochę cech od brytyjskich klasyków poprzez custom’owy charakter, wysunięte do przodu podnóżki, oparcie oraz komfortowe siedzenie pasażera. Nowy Speedmaster został zaprojektowany dla miłośników relaksującej, spokojnej jazdy.

Zaawansowana technologia skupiona na kierowcy połączona z elegancką inżynierią zapewniają najwyższy poziom prowadzenia, komfortu oraz kontroli nad pojazdem. Starannie dobrane detale w tym modelu sprawiają, że Speedmaster jest wyjątkowy. Uroku dodają mu również takie elementy jak eleganckie światła. Speedmaster to manifest dziedzictwa serii Bonneville oraz klasycznego stylu. Atutem jest również mocny silnik, dostarczający wysoki moment obrotowy przy minimalistycznej stylistyce tłumika.

POTOMEK BONNEVILLE

Nowy Bonneville Speedmaster dumnie reprezentuje charakter oraz styl legendarnych motocykli Bonneville. Począwszy od klasycznej sylwetki, aż po obrabiane maszynowo żebra chłodzące, obudowę układu wtryskowego stylizowaną na gaźnik, minimalistyczny układ wydechowy, czarną, gumową osłonę amortyzatorów oraz wygrawerowany napis Triumph na zbiorniku paliwa. Każdy detal odgrywa znaczącą rolę w kreowaniu Speedmaster’a na wzór legendarnego stylu customów Bonneville.

CHARAKTER CUSTOM ORAZ LUZACKI STYL

Charakterystyczny, prawdziwy i unikatowy Speedmaster cechuje się elementami dopełniającymi typowy customowy styl. Między innymi, są to klasyczne lampy, wyciągnięta do tyłu kierownica, podnóżki wysunięte do przodu, rzeźbiony tylny błotnik, 12-litrowy zbiornik paliwa oraz 32-szprychowe koła

UNIWERSALNE SIEDZENIE

Kolejne możliwości nowego modelu Bonneville Speedmaster to ustawienia podwójnego siedzenia oraz obniżone siedzenie kierowcy do 710 mm. Zarówno siedzenie kierowcy i pasażera są wykończone kontrastową lamówką. Siedzenie pasażera wraz z chromowanym uchwytem mogą zostać zdemontowane, aby jeszcze bardziej podrasować wygląd pojazdu.

SZTANDAROWE CECHY BOBBERA

Nowy Bonneville Speedmaster został zaprojektowany na podstawie modelu Bonneville Bobber. Przede wszystkim, zaczerpnięto z niego piękne elementy, takie jak: elegancki i minimalistyczny wygląd, tylna piasta koła inspirowana “hamulcem bębnowym”, stalowe błotniki oraz obudowa akumulatora ze stalowym pasem.  

WYKOŃCZENIE I DETALE KLASY PREMIUM

Wyposażony w zaawansowane tłumiki ze stali nierdzewnej, Bonneville Speedmaster cechuje się szeregiem innych detali klasy premium i wysokiej jakości elementami wykończeniowymi. Są to między innymi emblematy zbiornika paliwa, szczotkowana obudowa silnika oraz emblematy silnika 1200HT z brązu. Logo Triumph w kształcie trójkąta podkreśla metalowe, chromowane czy lakierowane detale.

Autentyczny brytyjski charakter I styl

KIEROWNICA

Elegancka, wyciągnięta do tyłu kierownica gwarantuje naturalną I komfortową pozycję jazdy oraz przedstawia styl typowego, klasycznego customa.

KLASYCZNY DESIGN OBUDOWY LAMPY

Jedną z najbardziej charakterystycznych cech klasycznych Triumph-ów z lat 50-tych i 60-tych jest elegancka obudowa lampy wykonana w klasycznym stylu.

PODNÓŻKI WYSUNIĘTE DO PRZODU

STELAŻE BŁOTNIKÓW

Chromowane stelaże błotników są nieodłącznym elementem modelu Bonneville Speedmaster. Dodatkowo, pojazd posiada chromowane uchwyty, które mogą być zdjęte w przypadku zmiany podwójnego siedzenia na pojedyncze.

SZPRYCHOWANE KOŁA

16-calowe, 32-szprychowe koła dodają prawdziwego stylu nowemu modelowi Bonneville Speedmaster, który posiada również specjalnie zaprojektowane opony Avon Cobra.

12-LITROWY ZBIORNIK PALIWA

12-litrowy zbiornik paliwa Speedmaster’a jest taki sam jak w modelu Bonneville T120 oraz pośrednio wpływa na komfort jazdy podczas długich motocyklowych wypraw. W porównaniu do modelu Bonneville Bobber, Speedmaster charakteryzuje się większym zbiornikiem, przez co czas między uzupełnianiem paliwa jest wydłużony.

WYDECH I DŹWIĘK

Nowy Bonneville Speedmaster dostarcza wyjątkowy, bogaty dźwięk silnika. Wyposażony w układ wydechowy o wykończeniu chromowym ze stali nierdzewnej, zaprojektowany w minimalistycznym stylu. Model posiada również tłumiki o wykończeniu chromowym oraz podwójną obudowę filtra powietrza.

ORYGINALNA OBUDOWA AKUMULATORA

Pośród unikatowych cech nowego modelu Bobber Speedmaster możesz również znaleźć oryginalną obudowę akumulatora z paskiem ze stali nierdzewnej.  

TYLNA PIASTA KOŁA INSPIROWANA “HAMULCEM BĘBNOWYM”

W modelu Bonneville Speedmaster znajduje się tylna piasta koła inspirowana “hamulcem bębnowym”.

STACYJKA

Stacyjka została umieszczona po prawej stronie panelu, przez co jeszcze bardziej podkreślono klasyczny styl pojazdu.

KIERUNKOWSKAZY W KSZTAŁCIE POCISKU

Kierunkowskazy w kształcie pocisku dopełniają minimalistyczną stylistykę modelu Bonneville Speedmaster.

SYGNOWANY MARKĄ KOREK PALIWA

Sygnowany marką korek paliwa dopełnia wygląd przepięknego zbiornika i stanowi dopełnienie cech klasy premium.

KLASYCZNIE STYLIZOWANY PODWÓJNY KORPUS PRZEPUSTNICY

Klasyczna obudowa podwójnego korpusu przepustnicy kryje najbardziej zaawansowaną technologię wtrysku paliwa.

REAGUJĄCY, WYSOKOOBROTOWY SILNIK 1200 ccm

Speedmaster posiada silnik Boneville 1200 ccm HT, wydobywający z siebie ryk na miarę Bobbera. Wiodący w swej klasie moment obrotowy 106 Nm przy 4000 obr./min, aż o 10% większy niż przy 4,500 obr./min w  Bonneville T120 oraz aż o 42% większy niż w modelu Speedmaster z roku 2015. Nowy pojazd został stworzony z myślą o prędkości obrotowej w niskim i średnim zakresie.

W kwestii mocy parametry są również udoskonalone. Jeszcze większa moc 77KM przy 6,100 obr./min, o 10% więcej niż w Bonneville T120 przy 4,500 obr./min oraz aż 25% więcej maksymalnej mocy niż w modelu Speedmaster z roku 2015.

Równoległy silnik, chłodzony cieczą charakteryzuje się 8 zaworami, a to wszystko dla uzyskiwania optymalnych osiągów oraz zwiększonej wydajności paliwa. Charyzmatyczny, o odstępie zapłonu 270°, zapewnia płynną liniową moc pochodząca z wysokiej jakości 6-biegowej skrzyni.

Za sprawą obudowy na dwa filtry powietrza, które w połączeniu z unikatowym systemem dolotowym silnika oraz minimalistycznym układem wydechowym, dostarczają niesamowity, głęboki dźwięk silnika.

NAJLEPSZE PROWADZENIE, KOMFORT I KONTROLA

USTAWIENIE SIEDZENIA

Kolejne możliwości nowego modelu Bonneville Speedmaster, to ustawienia podwójnego siedzenia oraz obniżone siedzenie kierowcy do 710 mm. Zarówno siedzenie kierowcy i pasażera są wykończone kontrastową lamówką, a także wyściełane dodatkowymi warstwami gąbki dla maksymalnego komfortu. Siedzenie pasażera wraz z chromowanym uchwytem mogą zostać zdemontowane, aby jeszcze bardziej podrasować wygląd pojazdu.

ZAAWANSOWANE HAMULCE

Bonneville Speedmaster jest wyposażony w zaawansowane hamulce oraz ABS. Przednie koło posiada podwójną przednią tarczę 310 mm oraz dwutłoczkowe zaciski Brembo. Tylny, jest wyposażony w pojedynczą tarczę 255 mm oraz pojedynczy tłok Nissin, zaprojektowany, aby zapewniać optymalną siłę hamowania.  

ZAAWANSOWANE ZAWIESZENIE

Bonneville Speedmaster posiada zaawansowane ustawienia zawieszenia dla płynnej, komfortowej jazdy, ze skokiem 90 mm. Sprytnie umieszczone pod siedzeniem pasażera, tylne zawieszenie mono-shock ze skokiem 73 mm dla lepszej kontroli oraz zwiększonego komfortu.

CHARAKTERYSTYCZNA KONSTRUKCJA WAHACZA

Tak jak w modelu Bonneville Bobber, Speedmaster również posiada „trójkątną konstrukcję wahacza”. Wahacz jest malowany proszkowo w kolorze czarnym oraz zamontowany wraz z rolkami, ułatwiającymi utrzymanie pojazdu.

ERGONOMIA JAZDY

Wyciągnięta do tyłu kierownica, wysunięte od przodu podnóżki oraz obniżona wysokość siedzenia w połączeniu z neutralnym prowadzeniem, gwarantują wygodną pozycję i komfortową jazdę w stylu cruiser, a  tym samym dostarczając niesamowitych wrażeń.

WIODĄCE W SWEJ KLASIE MOŻLIWOŚCI I TECHNOLOGIA

ŚWIATŁA LED

Nowy Bonneville Speedmaster jest wyposażony w wielofunkcyjne światła LED tj. światła mijania, światła drogowe oraz światła do jazdy dziennej (DRL) z charakterystycznym wzorem. Dodatkowo, model posiada tylne światło LED, kierunkowskazy LED oraz podświetlaną tablicę rejestracyjną. Takie światła są jednocześnie bardziej wydajne oraz charakteryzują się dłuższą żywotnością.

* opcja świateł DRL jest dostępna tylko na niektórych rynkach, a w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie czy Japonii światła DRL charakteryzują się mniejszą intensywnością

TECHNOLOGIA RIDE-BY-WIRE

Najnowsza generacja systemu ride-by-wire została inteligentnie wkomponowana dla zapewnienia lepszej kontroli nad pojazdem oraz bezpieczeństwa jazdy.  

ABS I KONTROLA TRAKCJI

Wyposażony w innowacyjną technologię, nowy Bonneville Speedmaster posiada ABS oraz programowalną kontrolę trakcji. W pełni reagujący, przez co zapewniający pewność i bezpieczeństwo na drodze, nawet na śliskiej nawierzchni, bez naruszania jego minimalistycznego wyglądu.

DWA TRYBY JAZDY

Bonneville Speedmaster posiada dwa tryby jazdy do wyboru – Road (drogowy) oraz Rain (deszcz) dla jeszcze większej kontroli oraz bezpieczeństwa. Te tryby jazdy są wybierane za pomocą przełącznika po lewej stronie kierownicy.  

WSPOMAGANE SPRZĘGŁO

Wspomagane sprzęgło powoduje mniejszą pracę dźwigni oraz przyczynia się do lepszego komfortu jazdy, zwłaszcza podczas pokonywania długich tras. Powoduje, że jazda motocyklem nie jest tak nużąca, a bardziej komfortowa, nawet w mieście.

TEMPOMAT

Prosty i niezwykle łatwy w użyciu przycisk aktywujący tempomat, znajdujący się po lewej stronie kierownicy, jest zamontowany w standardzie. Tak jak inne elementy Speedmaster’a, zwiększa komfort jazdy.

SILNIK IMMOBILISERA

Speedmaster posiada urządzenie zabezpieczające, które łączy nowy transponder kluczyka z odbiornikiem w układzie zapłonu, zatwierdzonym przez Thatcham. W ten sposób, zabezpiecza silnik przed uruchomieniem, w przypadku użycia niewłaściwego kluczyka.

INTELIGENTNY ZEGAR

Wielofunkcyjny, inteligentny zegar. Jego stylowy, minimalistyczny design został starannie dopracowany. Pod obudową zegara znajduje się zestaw wskaźników LCD. Pakiet wskaźników obejmuje: licznik przebiegu, obrotomierz, wskaźnik aktywnego biegu, wskaźnik poziomu zużycia paliwa, ilość km między tankowaniami, średnie i bieżące zużycie paliwa, wskaźnik dokonania przeglądu, 2x trasa, opcja ustawień tempomatu oraz kontroli trakcji.

SILNIK CHŁODZONY CIECZĄ

Dwucylindrowy, równoległy silnik chłodzony cieczą, wyposażony w unikatową chłodnicę oraz wiatrak, optymalizuje osiągi oraz przyczynia się do zwiększonej wydajności paliwa. W konsekwencji, emisja spalin jest zmniejszona, a nawet przewyższa normy Euro 4. Co więcej, przeglądy pojazdu należy wykonywać dopiero co 16,000 km.

Nowy Bonneville Speedmaster MOTOCYKLE

ALL NEW BONNEVILLE SPEEDMASTER

  • Programowalna kontrola trakcji
  • System Ride-By-wire
  • Tryb jazdy - Road (drogowy) oraz Rain (deszcz)
  • Wspomagane sprzęgło
  • Single button cruise control
  • Immobiliser
  • Full LED headlight with DRL
  • Komputer Pokładowy
  • Ustawienie siedzenia
  • Kierownica i podnóżki wysunięte do przodu
  • Swing cage for hard tail look
  • Low 705mm seat height
  • Przegląd co 16000 km
  • Twin Brembo front brakes
  • 41mm Cartridge forks
  • Mono-shock rear suspension unit with stepped preload adjuster

ALL NEW BONNEVILLE SPEEDMASTER

  • Programowalna kontrola trakcji
  • System Ride-By-wire
  • Tryb jazdy - Road (drogowy) oraz Rain (deszcz)
  • Wspomagane sprzęgło
  • Single button cruise control
  • Immobiliser
  • Full LED headlight with DRL
  • Komputer Pokładowy
  • Ustawienie siedzenia
  • Kierownica i podnóżki wysunięte do przodu
  • Swing cage for hard tail look
  • Low 705mm seat height
  • Przegląd co 16000 km
  • Twin Brembo front brakes
  • 41mm Cartridge forks
  • Mono-shock rear suspension unit with stepped preload adjuster

**Cena detaliczna uwzględnia podatek VAT w wysokości 23% .