SPECYFIKACJA
Feature | Details |
---|---|
Silnik | |
Rodzaj | Chłodzony cieczą, 12-zaworowy, DOHC, z 3 cylindrami w układzie rzędowym |
Pojemność | 1160 cm³ |
Średnica | 90.0 mm |
Suw | 60.7 mm |
Stopień sprężania | 13.2:1 |
Maksymalna moc | 150 KM (110.4kW) przy 9000 obr./min |
Maksymalny moment obrotowy | 130 Nm przy 7000 obr./min |
Układ zasilania | Wielopunktowy sekwencyjny elektroniczny wtrysk paliwa |
Układ wydechowy | Stal nierdzewna, system głowicowy 3-1, podwieszany tłumik montowany z boku |
Układ napędowy | Wał Kardana |
Sprzęgło | Hydrauliczne, mokre, wielotarczowe z systemem Slip |
Skrzynia biegów | 6-stopniowa |
Podwozie | |
Rama | Rama z rur stalowych, z podporami z kutego aluminium z dokręcanym tylnym stelażem z aluminium. |
Wahacz | Dwustronny aluminiowy wahacz „Tri-Link” z podwójnymi aluminiowymi ramionami. |
Przednie koło | Odlewane z aluminium, 19 x 3 cala |
Tylne koło | Odlewane z aluminium, 18 x 4.25 cala |
Przednia opona | Metzeler Tourance, 120/70R19 (M/C 60V TL) |
Tylna opona | Metzeler Tourance, 150/70R18 (M/C 70V TL) |
Przednie zawieszenie | Półaktywne Showa 49 mm USD. Skok koła 200 mm skok. |
Tylne zawieszenie | Półaktywny amortyzator Showa typu monoshock z elektroniczną regulacją napięcia wstępnego z nową funkcją APR. W zależności od łącznej masy kierowcy, pasażera i bagażu, pozwala ona obniżyć wysokość siedzenia nawet o 20 mm, gdy motocykl się zatrzyma, zapewniając większą swobodę i pewność prowadzenia. Skok koła 200 mm. |
Przedni hamulec | Monoblokowe radialne zaciski Brembo M4.30 Stylema, OC-ABS, 320 mm podwójne pływające tarcze. Z radialną pompą hamulca Magura HC1 z oddzielnym zbiornikiem. |
Tylny hamulec | Pojedyncza tarcza 282 mm z zaciskiem Brembo, OC-ABS. Tylny główny cylinder z osobnym zbiornikiem. |
Przyrządy | Kolorowy 7-calowy ekran TFT z systemem łączności My Triumph Connectivity System |
Wymiary oraz masa | |
Szerokość kierownicy | 849 mm (984 mm z Handbarami) mm |
Wysokość bez lusterek | 1436 mm (nisko ustawiona owiewka) / 1497 mm (wysoko ustawiona owiewka) mm |
Wysokość siedzenia | 850/870 mm z możliwością regulacji mm |
Rozstaw osi | 1560 mm |
Kąt pochylenia główki ramy | 24.0 º |
Wyprzedzenie | 120 mm |
Pojemność zbiornika paliwa | 20 L |
Masa z płynami | 245 kg (90% paliwa - gotowy do jazdy) kg |
Zużycie paliwa | |
Zużycie paliwa | 5.1 l/100km |
Emisja CO2 | 119 g/km EURO 5 Regulation (EU) No. 134/2014 Annex VIII |
Serwis | |
Interwał między przeglądami | 16 000 km lub 12 miesięcy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej |
Feature | Details |
---|---|
Silnik | |
Rodzaj | Chłodzony cieczą, 12-zaworowy, DOHC, z 3 cylindrami w układzie rzędowym |
Pojemność | 1160 cm³ |
Średnica | 90.0 mm |
Suw | 60.7 mm |
Stopień sprężania | 13.2:1 |
Maksymalna moc | 150 KM (110.4kW) przy 9000 obr./min |
Maksymalny moment obrotowy | 130 Nm przy 7000 obr./min |
Układ zasilania | Wielopunktowy sekwencyjny elektroniczny wtrysk paliwa |
Układ wydechowy | Stal nierdzewna, system głowicowy 3-1, podwieszany tłumik montowany z boku |
Układ napędowy | Wał Kardana |
Sprzęgło | Hydrauliczne, mokre, wielotarczowe z systemem Slip |
Skrzynia biegów | 6-stopniowa |
Podwozie | |
Rama | Rama z rur stalowych, z podporami z kutego aluminium z dokręcanym tylnym stelażem z aluminium. |
Wahacz | Dwustronny aluminiowy wahacz „Tri-Link” z podwójnymi aluminiowymi ramionami. |
Przednie koło | Odlewane z aluminium, 19 x 3 cala |
Tylne koło | Odlewane z aluminium, 18 x 4.25 cala |
Przednia opona | Metzeler Tourance, 120/70R19 (M/C 60V TL) |
Tylna opona | Metzeler Tourance, 150/70R18 (M/C 70V TL) |
Przednie zawieszenie | Półaktywne Showa 49 mm USD. Skok koła 200 mm skok. |
Tylne zawieszenie | Półaktywny amortyzator Showa typu monoshock z elektroniczną regulacją napięcia wstępnego z nową funkcją APR. W zależności od łącznej masy kierowcy, pasażera i bagażu, pozwala ona obniżyć wysokość siedzenia nawet o 20 mm, gdy motocykl się zatrzyma, zapewniając większą swobodę i pewność prowadzenia. Skok koła 200 mm. |
Przedni hamulec | Monoblokowe radialne zaciski Brembo M4.30 Stylema, OC-ABS, 320 mm podwójne pływające tarcze. Z radialną pompą hamulca Magura HC1 z oddzielnym zbiornikiem. |
Tylny hamulec | Pojedyncza tarcza 282 mm z zaciskiem Brembo, OC-ABS. Tylny główny cylinder z osobnym zbiornikiem. |
Przyrządy | Kolorowy 7-calowy ekran TFT z systemem łączności My Triumph Connectivity System |
Wymiary oraz masa | |
Szerokość kierownicy | 849 mm (982 mm z Handbarami) mm |
Wysokość bez lusterek | 1436 mm (nisko ustawiona owiewka) / 1497 mm (wysoko ustawiona owiewka) mm |
Wysokość siedzenia | 850/870 mm z możliwością regulacji mm |
Rozstaw osi | 1560 mm |
Kąt pochylenia główki ramy | 24.0 º |
Wyprzedzenie | 120 mm |
Pojemność zbiornika paliwa | 30 L |
Masa z płynami | 255 kg (90% paliwa - gotowy do jazdy) kg |
Zużycie paliwa | |
Zużycie paliwa | 5.1 l/100km |
Emisja CO2 | 119 g/km EURO 5 Regulation (EU) No. 134/2014 Annex VIII |
Serwis | |
Interwał między przeglądami | 16 000 km lub 12 miesięcy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej |
Feature | Details |
---|---|
Silnik | |
Rodzaj | Chłodzony cieczą, 12-zaworowy, DOHC, z 3 cylindrami w układzie rzędowym |
Pojemność | 1160 cm³ |
Średnica | 90.0 mm |
Suw | 60.7 mm |
Stopień sprężania | 13.2:1 |
Maksymalna moc | 150 KM (110.4kW) przy 9000 obr./min |
Maksymalny moment obrotowy | 130 Nm przy 7000 obr./min |
Układ zasilania | Wielopunktowy sekwencyjny elektroniczny wtrysk paliwa |
Układ wydechowy | Stal nierdzewna, system głowicowy 3-1, podwieszany tłumik montowany z boku |
Układ napędowy | Wał Kardana |
Sprzęgło | Hydraulic, wet, multi-plate, slip and assist |
Skrzynia biegów | 6-stopniowa |
Podwozie | |
Rama | Rama z rur stalowych, z podporami z kutego aluminium z dokręcanym tylnym stelażem z aluminium. |
Wahacz | Dwustronny aluminiowy wahacz „Tri-Link” z podwójnymi aluminiowymi ramionami. |
Przednie koło | Szprychowe (bezdętkowe). 21 x 2,15 cala. |
Tylne koło | Szprychowe (bezdętkowe). 18 x 4,25 cala. |
Przednia opona | Metzeler Karoo Street, 90/90-21 (M/C 54V TL) |
Tylna opona | Metzeler Karoo Street, 150/70R18 (M/C 70V TL) |
Przednie zawieszenie | Półaktywne Showa 49 mm USD. Skok koła 220 mm skok. |
Tylne zawieszenie | Półaktywny amortyzator Showa typu monoshock z elektroniczną regulacją napięcia wstępnego z nową funkcją APR. W zależności od łącznej masy kierowcy, pasażera i bagażu, pozwala ona obniżyć wysokość siedzenia nawet o 20 mm, gdy motocykl się zatrzyma, zapewniając większą swobodę i pewność prowadzenia. Skok koła 220 mm. |
Przedni hamulec | Monoblokowe radialne zaciski Brembo M4.30 Stylema, OC-ABS, 320 mm podwójne pływające tarcze. Z radialną pompą hamulca Magura HC1 z oddzielnym zbiornikiem. |
Tylny hamulec | Pojedyncza tarcza 282 mm z zaciskiem Brembo, OC-ABS. Tylny główny cylinder z osobnym zbiornikiem. |
Przyrządy | Kolorowy 7-calowy ekran TFT z systemem łączności My Triumph Connectivity System |
Wymiary oraz masa | |
Szerokość kierownicy | 849 mm (984 mm z Handbarami) mm |
Wysokość bez lusterek | 1487 mm (nisko ustawiona owiewka) / 1547 mm (wysoko ustawiona owiewka) mm |
Wysokość siedzenia | 875/895 mm z możliwością regulacji mm |
Rozstaw osi | 1560 mm |
Kąt pochylenia główki ramy | 23.7 º |
Wyprzedzenie | 112 mm |
Pojemność zbiornika paliwa | 20 L |
Masa z płynami | 249 kg (90% paliwa - gotowy do jazdy) kg |
Zużycie paliwa | |
Zużycie paliwa | 5.1 l/100km |
Emisja CO2 | 119 g/km EURO 5 Regulation (EU) No. 134/2014 Annex VIII |
Serwis | |
Interwał między przeglądami | 16 000 km lub 12 miesięcy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. |
Feature | Details |
---|---|
Silnik | |
Rodzaj | Chłodzony cieczą, 12-zaworowy, DOHC, z 3 cylindrami w układzie rzędowym |
Pojemność | 1160 cm³ |
Średnica | 90.0 mm |
Suw | 60.7 mm |
Stopień sprężania | 13.2:1 |
Maksymalna moc | 150 KM (110.4kW) przy 9000 obr./min |
Maksymalny moment obrotowy | 130 Nm przy 7000 obr./min |
Układ zasilania | Wielopunktowy sekwencyjny elektroniczny wtrysk paliwa |
Układ wydechowy | Stal nierdzewna, system głowicowy 3-1, podwieszany tłumik montowany z boku |
Układ napędowy | Wał Kardana |
Sprzęgło | Hydrauliczne, mokre, wielotarczowe z systemem Slip |
Skrzynia biegów | 6-stopniowa |
Podwozie | |
Rama | Rama z rur stalowych, z podporami z kutego aluminium z dokręcanym tylnym stelażem z aluminium. |
Wahacz | Dwustronny aluminiowy wahacz „Tri-Link” z podwójnymi aluminiowymi ramionami. |
Przednie koło | Szprychowe (bezdętkowe). 21 x 2,15 cala. |
Tylne koło | Szprychowe (bezdętkowe). 18 x 4,25 cala. |
Przednia opona | Metzeler Karoo Street, 90/90-21 (M/C 54V TL) |
Tylna opona | Metzeler Karoo Street, 150/70R18 (M/C 70V TL) |
Przednie zawieszenie | Półaktywne Showa 49 mm USD. Skok koła 200 mm skok. |
Tylne zawieszenie | Półaktywny amortyzator Showa typu monoshock z elektroniczną regulacją napięcia wstępnego z nową funkcją APR. W zależności od łącznej masy kierowcy, pasażera i bagażu, pozwala ona obniżyć wysokość siedzenia nawet o 20 mm, gdy motocykl się zatrzyma, zapewniając większą swobodę i pewność prowadzenia. Skok koła 220 mm. |
Przedni hamulec | Monoblokowe radialne zaciski Brembo M4.30 Stylema, OC-ABS, 320 mm podwójne pływające tarcze. Z radialną pompą hamulca Magura HC1 z oddzielnym zbiornikiem. |
Tylny hamulec | Pojedyncza tarcza 282 mm z zaciskiem Brembo, OC-ABS. Tylny główny cylinder z osobnym zbiornikiem. |
Przyrządy | Kolorowy 7-calowy ekran TFT z systemem łączności My Triumph Connectivity System |
Wymiary oraz masa | |
Szerokość kierownicy | 849 mm (982 mm z Handbarami) mm |
Wysokość bez lusterek | 1490 mm (nisko ustawiona owiewka) / 1547 mm (wysoko ustawiona owiewka) mm |
Wysokość siedzenia | 875/895 mm z możliwością regulacji mm |
Rozstaw osi | 1560 mm |
Kąt pochylenia główki ramy | 23.7 º |
Wyprzedzenie | 112 mm |
Pojemność zbiornika paliwa | 30 L |
Masa z płynami | 262 kg |
Zużycie paliwa | |
Zużycie paliwa | 5.1 l/100km |
Emisja CO2 | 119 g/km EURO 5 Regulation (EU) No. 134/2014 Annex VIII |
Serwis | |
Interwał między przeglądami | 16 000 km lub 12 miesięcy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. |