Skip to main content

My triumph app

Scrambler 1200 McQueen Edition
My Triumph app

Aplikacja „My Triumph” jest bezpłatna i dostępna do pobrania na telefony z systemy iOS™ i Android™ z funkcjami takimi jak nawigacja, podsumowanie podróży i dedykowaną funkcją Mój Garaż.

 

 

 

FREQUENTLY ASKED QUESTIONS

 

CZT SYSTEM TRIUMPH CONNECTIVITY JEST DOSTĘPNY DLA MOJEGO MOTOCYKLA?

System My Triumph Connectivity jest obecnie dostępny dla modeli Triumph Scrambler 1200 i Rocket 3, poprzez zakup akcesorium pasującego do modułu My Triumph Connectivity. Inne modele zostaną dodane do tej listy w miarę ich dostępności.

System My Triumph Connectivity nie jest dostępny dla modeli, które nie mają wskaźników TFT.

JAK PODŁACZYĆ URZĄDZENIE DO SYSTEMU MY TRIUMPH CONNECTIVITY?

Moduł My Triumph Connectivity działa podobnie jak router Bluetooth i pozwala zarządzać różnymi połączeniami z motocyklem.

Wszystkie połączenia należy nawiązywać za pomocą modułu My Triumph Connectivity, a nie łączyć poszczególnych urządzeń indywidualnie. Zapoznaj się z podręcznikiem My Triumph Connectivity, aby uzyskać szczegółowe informacje na temat podłączania danego urządzenia.

DLACZEGO NIE MOGĘ PODŁĄCZYĆ ŻADNEGO URZĄDZENIA DO MOJEGO TRIUMPH’A?

Upewnij się, że system My Triumph Connectivity jest kompatybilny z Twoim motocyklem i że akcesoryjny moduł My Triumph Connectivity został zamontowany przez autoryzowanego dealera Triumph’a. Dealer sprawdzi, czy oprogramowanie wskaźników TFT jest zaktualizowane i poprawnie skonfigurowane, aby móc działać z Bluetooth.

Upewnij się, że Bluetooth jest włączony i wykrywalny na wszystkich urządzeniach zewnętrznych oraz że urządzenia znajdują się w zasięgu.

NIEKTÓRE Z FUNKCJI WYDAJĄ SIE NIE DZIAŁAĆ POPRAWNIE PODCZAS KORZYSTANIA Z SYSTEMU MY TRIUMPH CONNECTIVITY

Chociaż technologia bezprzewodowa Bluetooth zapewnia wygodny sposób łączenia się wielu urządzeń, zależna jest to od tego, czy wszystkie urządzenia niezawodnie przesyłają sygnały i prawidłowo interpretują sygnały innych urządzeń.

Niektóre telefony mogą mieć trudności z łączeniem się z Bluetooth i nie wszystkie funkcje będą wtedy dla nich dostępne. Zależy to od specyfikacji i ustawień urządzenia. Aktualizacje oprogramowania w telefonach mogą mieć wpływ na łączność Bluetooth i dostępność wszystkich lub niektórych funkcji.

Jeśli urządzenia nie łączą się lub funkcje nie działają zgodnie z oczekiwaniami, najpierw sprawdź, czy wszystkie są prawidłowo skonfigurowane (zobacz Podręcznik użytkownika modułu My Triumph Connectivity).

WCZEŚNIEJ SPAROWANE URZĄDZENIE NIE POŁĄCZYŁO SIE AUTOMATYCZNIE

Automatyczne, ponowne połączenie wcześniej sparowanych urządzeń po włączeniu zapłonu może potrwać do 30 sekund.

Jeśli czekałeś dłużej niż 30 sekund i nie nawiązano połączenia, upewnij się, że urządzenie jest włączone i znajduje się w zasięgu (informacje o przewidywanym zasięgu znajdziesz w instrukcji producenta urządzenia).

W menu sprawdź, czy znajduje się ono na liście wykrytych urządzeń i czy obok jego nazwy pojawia się znacznik wyboru. Jeśli go nie ma, powtórz proces parowania. Jeśli urządzenie jest widoczne, ale nie ma znacznika wyboru, wybierz urządzenie ręcznie i kliknij „wybierz”, aby wymusić ponowne połączenie.

Jeśli połączenie nadal nie zostało nawiązane, upewnij się, że instrukcje zawarte w Podręczniku użytkownika modułu łączności My Triumph zostały wykonane prawidłowo i w razie potrzeby powtórz proces.

DLACZEGO ZOSTAŁEM POPROSZONY O POZWOLENIE NA DOSTĘP DO RÓZNYCH FUNKCJI NA MOIM TELEFONIE? 

Musimy poprosić o pozwolenie na dostęp do różnych pozycji w Twoim telefonie, aby móc włączyć niektóre funkcje My Triumph Connectivity System. Jeśli pozwolenie nie zostanie udzielone, niektóre funkcje mogą działać nie prawidłowo.

Szczegółowe informacje na temat dostosowywania tych uprawnień po ich przyznaniu lub odmowie można znaleźć w instrukcji producenta telefonu.

ZESTAW INSTRUMENTÓW NIE POKAZUJE MI NA EKRANIE PROŚBY O SPAROWANIE Z TELEFONEM, POMIMO MOICH USTAWIEŃ 

Nazwa urządzenia Bluetooth musi mieć od 5 do 20 znaków, aby pomyślnie sparować się z zestawem instrumentów.

Jeśli nazwa Twojego urządzenia ma mniej niż 20 znaków i więcej niż 5, a nadal nie możesz sparować urządzenia mobilnego z motocyklem, zalecamy odinstalowanie i ponowne zainstalowanie aplikacji My Triumph.

 

NIE MOGĘ POŁĄCZYĆ APLIKACJI GOOGLE MAPS Z MOIM TRIUMPH’EM

System łączności My Triumph nie jest przeznaczony do bezpośredniej współpracy z aplikacją Google Maps. Pobierz i używaj aplikacji My Triumph (dostępnej na iOS i Androida), która została opracowana we współpracy z Google.

 APLIKACJA MY TRIUMPH NIE ROZPOZNAJE MOJEGO ADRESU E-MAIL JAKO POPRAWNEGO

Czasami funkcja autokorekty w telefonie może dodać dodatkową spację po adresie e-mail podczas wpisywania go w polu adresu. Spróbuj ponownie, upewniając się, że spacja została usunięta.

PODCZAS DODAWANIA MOTOCYKLA DO ZAKŁADKI “MY GARAGE/MÓJ GARAŻ” NIE MOGĘ ZNALEŹĆ MOJEGO TRIUMPH’A NA LISCIE DOSTĘPNYCH MODELI

Aby dodać motocykl Triumph do “My Garage”, skorzystaj z opcji „Dodaj przez numer VIN”. Zapoznaj się z instrukcją obsługi dołączoną do motocykla, aby uzyskać szczegółowe informacje o tym, gdzie znaleźć numer VIN.

Należy pamiętać, że w ten sposób można dodawać tylko motocykle Triumph. Wprowadzenie numeru VIN innego producenta spowoduje błąd. W przypadku innych motocykli skorzystaj z opcji „Dodaj ręcznie”.

PO SPAROWANIU MOJEGO URZĄDZENIA Z ANDROIDEM Z ZESTAWEM INDTRUMENTÓW, MOTOCYKL NIE POJAWIA SIĘ W SEKCJI “MÓJ GARAŻ”

Urządzenia z Androidem powinny automatycznie dodać motocykl do sekcji “Mój garaż” w aplikacji po pomyślnym sparowaniu. W większości przypadków motocykl pojawi się od razu, jednak czasami dodanie go do “Mojego garażu” może zająć trochę czasu.

Jeśli występuje ten problem, zalecamy pozostawienie urządzenia podłączonego i odczekanie do 5 minut na ukończenie procesu parowania w tle.

NA MOIM IPHONIE NIE DZIAŁA NAWIGACJA, ALE WSZYSTKIE INNE FUNKCJE DZIAŁAJA PRAWIDŁOWO 

Urządzenia z systemem iOS korzystają z dwóch połączeń Bluetooth: jednego do muzyki, połączeń i wiadomości; a drugiego do nawigacji. Oba muszą być połączone, aby korzystać z aplikacji i funkcji nawigacji. Upewnij się, że instrukcje parowania z systemem iOS zostały w pełni wykonane, w tym etap „włączania” nawigacji w aplikacji My Triumph. Ten etap „włączania” tworzy drugie połączenie Bluetooth i można go ukończyć dopiero po głównej operacji parowania.

Faza „włączania” może potrwać do 45 sekund, ale należy ją wykonać tylko raz.

Upewnij się, że nie znajdujesz się w strukturze menu instrumentów przed włączeniem nawigacji, aby upewnić się, że żądanie połączenia z telefonu jest widoczne w zestawie instrumentów. Naciśnij przycisk „Home” na prawym przełączniku, aby wejść/wyjść ze struktury menu.

Aby uzyskać szczegółowe informacje na temat procesu łączenia, zapoznaj się z Podręcznikiem łączności My Triumph.

Jeśli połączenia zostaną wykonane w niewłaściwej kolejności (tj. nawigacja zostanie włączona przed ukończeniem pierwszego parowania), aplikacja może wydawać się podłączona, ale żadne dane nie zostaną przesłane. Jeśli istnieje podejrzenie, że żadne dane nie są przesyłane, rozłącz oba urządzenia i powtórz kroki opisane w Podręczniku łączności My Triumph.

MOGĘ ZAPLANOWAĆ TRASĘ W APLIKACJI MY TRIUMPH, ALE NIE MOGĘ URUCHOMIC NAWIGACJI “ZAKRĘT PO ZAKRĘCIE”

Aplikacja My Triumph pozwoli Ci zaplanować trasę, ale nie pozwoli Ci uruchomić nawigacji “Zakręt po Zakręcie” jeśli nie zostanie wykryte aktywne połączenie z systemem łączności My Triumph.

Upewnij się, że system łączności My Triumph jest kompatybilny z Twoim motocyklem i że moduł My Triumph Connectivity został zamontowany przez autoryzowanego dealera Triumph. Dealer sprawdzi czy oprogramowanie zestawu wskaźników jest zaktualizowane i poprawnie skonfigurowane do pracy z Bluetooth.

Upewnij się, że motocykl jest włączony i znajduje się w zasięgu oraz że instrukcje parowania zawarte w Podręczniku użytkownika modułu łączności My Triumph zostały wykonane prawidłowo. W razie potrzeby powtórz proces parowania.

CZY MOGĘ ZMIENIĆ JĘZYK APLIKACJI I LEKTORA?

Aplikacja My Triumph używa języka (i regionu w przypadku iOS) ustawionego w systemie operacyjnym telefonu, aby automatycznie określić, który język ma być wyświetlany. Obsługiwanych jest 8 języków: angielski, francuski, niemiecki, włoski, hiszpański, portugalski, holenderski i szwedzki. Jeśli język systemu operacyjnego nie odpowiada żadnemu z tych 8 języków, aplikacja będzie działać w języku angielskim.

CZY MOGĘ ZMIENIĆ GŁOS LEKTORA?

Tak. Aplikacja My Triumph używa natywnego mechanizmu zamiany tekstu na mowę w telefonie, aby dostarczać instrukcje mówione. Zmieniając domyślny głos w menu systemu operacyjnego, głos instrukcji mówionych ulegnie zmianie. Zapoznaj się z instrukcją producenta telefonu, aby dowiedzieć się, jak zmienić głos treści mówionych.

Należy pamiętać, że jest to ograniczone do wybrania głosu w aktualnie używanym języku. Na przykład, jeśli językiem systemu operacyjnego telefonu jest francuski i wybierzesz głos z listy niemieckiej, aplikacja będzie nadal mówić domyślnym głosem francuskim.

Należy również pamiętać, że głosy Siri w systemie iOS nie są obecnie obsługiwane.

APLIKACJA MY TRIUMPH CIĄGLE PROSI O POZWOLENIE NA DOSTĘP DO MOJEJ LOKALIZACJI

Dostęp do Twojej lokalizacji jest wymagany w celu włączenia nawigacji. Bez tego dostępu nie można obliczyć trasy do celu ani określić swojej pozycji na trasie.

APLIKACJA MY TRIUMPH CIĄGLE PROSI O POZWOLENIE NA DOSTĘP DO BLUETOOTH

Aby włączyć nawigację, wymagany jest dostęp do Bluetooth. Bez tego dostępu telefon nie będzie mógł wysyłać instrukcji nawigacyjnych do motocykla.

POŁACZENIE MIĘDZY APLIKACJĄ MY TRIUMPH A SYSTEMEM MY TRIUMPH CONNECTIVITY WYDAJE SIĘ BYC PRZERYWANE W TRAKCIE UŻYWANIA

Upewnij się, że telefon ma wystarczający poziom naładowania i połączenie danych mobilnych (w tym roaming danych, jeśli dotyczy) przed rozpoczęciem jazdy. Po utworzeniu trasy w aplikacji My Triumph połączenie danych jest używane tylko do obliczenia nowej trasy, jeśli zboczysz z aktualnie zaplanowanej trasy.

Wbudowany GPS telefonu jest używany do określania Twojej lokalizacji podczas jazdy (nie wpływa to na zużycie danych mobilnych). Lokalizacja GPS opiera się na dobrym połączeniu z siecią satelitarną. Jeśli regularnie otrzymujesz komunikat „Brak sygnału GPS” podczas jazdy, zatrzymaj motocykl i spróbuj zmienić położenie telefonu w miejscu, w którym niebo będzie wyraźnie widoczne.

Jeśli masz urządzenie z systemem Android, upewnij się, że optymalizacja baterii jest wyłączona dla aplikacji My Triumph. Zapoznaj się z instrukcją producenta telefonu, aby uzyskać szczegółowe informacje na temat sposobu wyłączania optymalizacji baterii.

NAWIGACJA PRÓBUJE ZAWRÓCIĆ MNIE DO OSTATNIEGO PUNKTU NA TRASIE, KTÓRA MA WIELE PUNKTÓW 

Podczas nawigacji po trasie z wieloma punktami system My Triumph Connectivity System spróbuje poprowadzić Cię do dokładnej lokalizacji każdego punktu. W przypadku, gdy nie dotrzesz do punktu, ale zaczniesz jechać w kierunku następnego punktu, system spróbuje przeliczyć trasę do pominiętego punktu. Ma to na celu uniknięcie przypadkowego przekierowania do następnego punktu, gdy użytkownik po prostu ominął skręt do pierwotnego punktu.

System spróbuje przeliczyć trasę do pominiętego punktu maksymalnie 3 razy, w każdym punkcie wykryje odchylenie od zaplanowanej trasy (zwykle na skrzyżowaniu). Przy czwartym odchyleniu obliczy trasę do następnego punktu.

 

MÓJ ZESTAW SŁUCHAWKOWY NIE JEST WIDOCZNY NA LIŚCIE WYSZUKIWANIA PODCZAS PRÓBY SPAROWANIA Z SYSTEMEM ŁĄCZNOŚCI MY TRIUMPH 

Upewnij się, że zestaw słuchawkowy jest włączony i jest w trybie „wykrywalnym”, a następnie uruchom ponownie proces wyszukiwania. Zapoznaj się z instrukcją producenta zestawu słuchawkowego, aby upewnić się, że urządzenie jest wykrywalne.

PODCZAS PRÓBY POŁĄCZENIA ZESTAWU SŁUCHAWKOWEGO Z SYSTEMEM MY TRIUMPH CONNECTIVITY NA INSTRUMRNTACH POJAWIA SIĘ KOMUNIKAT „PAROWANIE NIEUDANE”

Upewnij się, że instrukcje podane w Podręczniku użytkownika modułu My Triumph Connectivity zostały wykonane prawidłowo i w razie potrzeby powtórz proces.

Niektóre zestawy słuchawkowe mogą mieć trudności z połączeniem się z Bluetooth i nie wszystkie funkcje będą dla nich dostępne. Zależy to od specyfikacji i ustawień zestawu słuchawkowego. Należy pamiętać, że niewielka liczba zestawów słuchawkowych może wymagać przywrócenia ustawień fabrycznych przed sparowaniem z systemem My Triumph Connectivity.

NIE SŁYSZĘ DŹWIĘKU PRZEZ ZESTAW SŁUCHAWKOWY 

Najpierw sprawdź, czy zestaw słuchawkowy jest włączony i prawidłowo podłączony (zobacz instrukcję obsługi modułu łączności My Triumph). Sprawdź, czy głośność w telefonie i w zestawie słuchawkowym jest ustawiona na odpowiednim poziomie, a także czy zestaw słuchawkowy został prawidłowo sparowany z „kierowcą” lub „pasażerem”. Upewnij się, że zestaw słuchawkowy jest podłączony do modułu łączności My Triumph, a nie bezpośrednio do telefonu.

Jeśli nadal nie słychać dźwięku, upewnij się, że dźwięk z telefonu jest odtwarzany za pośrednictwem modułu łączności My Triumph, a nie przez sam telefon lub inne podłączone urządzenie.

Upewnij się, że głośność nie została wyciszona w zestawie wskaźników.

Sprawdź instrukcję producenta telefonu, aby dowiedzieć się, jak zmienić głośność i określić, którego urządzenia należy użyć do odtwarzania dźwięku.

PODCZAS DZIAŁANIA SYSTEMU ŁĄCZNOŚCI MY TRIUMPH NIE DZIAŁA MI INTERKOM

System łączności My Triumph obejmuje funkcję interkomu, umożliwiającą komunikację między dwoma zestawami słuchawkowymi podłączonymi do modułu łączności My Triumph. Zestawy słuchawkowe nie muszą pochodzić od tego samego producenta.

Przycisk interkomu w zestawie słuchawkowym może nie działać zgodnie z oczekiwaniami po podłączeniu do modułu łączności My Triumph. Zamiast tego włącz interkom za pomocą znaku interkomu na instrumentach.

Szczegółowe informacje na temat podłączania zestawów słuchawkowych i włączania interkomu można znaleźć w Podręczniku łączności My Triumph.

NIE MOGĘ STEROWAĆ POZIOMEM GŁOŚNOŚCI ZESTAWU SŁUCHAWKOWEGO Z POZIOMU ZESTAWU WSKAŹNIKÓW 

Jeśli nie możesz sterować głośnością dźwięku z poziomu motocykla, może to być spowodowane tym, że zestaw słuchawkowy nie obsługuje tej funkcji. W takim przypadku musisz sterować głośnością bezpośrednio na urządzeniu.

Jeśli nie jest to wymagane, głośność można wyłączyć w ustawieniach zestawu wskaźników. W menu widocznych przycisków przewiń w dół do „Głośność” i odznacz. Spowoduje to usunięcie zaznaczenia wskazującego, że głośność została wyłączona. Jeśli chcesz ponownie włączyć dżwięk, wykonaj te same kroki, jak powyżej.

 

My phone does not appear in the Search list when trying to pair to the My Triumph Connectivity system

Make sure your phone is on and in “discoverable” mode, then restart the searching process on the instruments. Refer to the phone manufacturer’s instructions for how to make sure your device is discoverable.

I get a 'PAIRING FAILED' message on the phone when trying to connect my phone to the My Triumph Connectivity system

Make sure that the instructions provided in the My Triumph Connectivity Handbook have been followed correctly and, if necessary, repeat the process.
Note that phone pairing must be initiated from the instrument pack, rather than from the phone. You must search for your phone on the instrument pack, rather than searching for your motorcycle on your phone.

 

Expected notifications are not received on the instrument pack

Make sure the relevant notifications are enabled in the Bluetooth menu of the instrument pack. Refer to the My Triumph Connectivity System handbook for details of how to enable/disable notifications.

On iOS, make sure that notifications are enabled within the Bluetooth connection. Refer to the phone manufacturer’s instructions for details of how to enable/disable notifications.

I cannot find the Bluetooth options on my instrument pack

Please make sure that the My Triumph Connectivity System is compatible with your motorcycle, and that the accessory My Triumph Connectivity Module has been fitted by an authorised Triumph dealer. The dealer will make sure the instrument pack software is updated and configured correctly to work with Bluetooth.

Pairing devices to the motorcycle through the My Triumph Connectivity Module introduces several new trays. These are accessed using the joystick in the same way as other trays. Make sure the Bluetooth trays are displayed using the “visible trays” menu. Refer to the My Triumph Connectivity System handbook for details how to access this menu.

 

 

Bluetooth® functionality may vary due to hardware and software versions of the Bluetooth devices, individual device settings, phone book size, contact storage method and available memory.

Software updates on phones may impact Bluetooth connectivity functionality and performance.

Triumph cannot provide any guarantee of complete functionality between a Bluetooth device and the motorcycle.

Some functionality may not be fully supported in all markets.

The devices listed below have had their core functionality tested with the Triumph Connectivity Module. There may be devices not listed that may allow limited functionality.

BLUETOOTH TESTED DEVICES 

PHONES
  • Samsung Galaxy A03
  • Samsung Galaxy A13
  • Samsung Galaxy A22
  • Samsung Galaxy A34
  • Samsung Galaxy A54
  • Samsung Galaxy A73
  • Samsung Galaxy S22
  • Samsung Galaxy S22 Ultra
  • Samsung Galaxy S23
  • Samsung Galaxy S23 Ultra
  • Samsung Galaxy S24
  • Samsung Galaxy S24 Ultra
  • Apple iPhone 12
  • Apple iPhone 12 mini
  • Apple iPhone 12 Pro
  • Apple iPhone 13
  • Apple iPhone 13 Pro
  • Apple iPhone 14
  • Apple iPhone 14 Pro
  • Apple iPhone 15
  • Apple iPhone 15 Pro
  • Apple iPhone 15 Pro Max

 

HEADSETS
  • Triumph Sena 50S

Triumph reserves the right to modify the list of devices without notice.

What3words

Triumph jest pierwszym producentem motocykli na świecie, który używa what3words; będącym mocnym punktem sprzedaży motocykli Triumph,

Możesz znaleźć adres składający się z 3 słów dla konkretnego miejsca, naciskając ikonę what3words w aplikacji i przeciągając ikonę do odpowiedniego kwadratu (wskazówka: przełącz na widok satelitarny, aby zobaczyć dokładnie, który kwadrat jest prawidłowy). Jest to również łatwy sposób dodawania punktów do trasy.