TIGER SPORT 660
Przedstawiony pojazd może różnić się wizualnie w zależności od rynku i może różnić się od pojazdów wyprodukowanych i dostarczonych. Dostępność może się różnić w zależności od rynku, skontaktuj się z lokalnym sprzedawcą, aby uzyskać szczegółowe informacje.
Dzięki budzącemu zaufanie prowadzeniu, doskonałej wydajności triple'a i wiodącej w swojej klasie technologii Tiger Sport 660 ustanawia nowy punkt odniesienia dla wszechstronności i radości z realizacji przygód
SPECYFIKACJA
Feature | Details |
---|---|
Cena | |
Cena Od | Od 43 500,00 zł |
Feature | Details |
---|---|
Silnik | |
Rodzaj | Chłodzony cieczą, 12-zaworowy, DOHC, z 3 cylindrami w układzie rzędowym, 240° kąt zapłonu |
Pojemność | 660 cm³ |
Średnica | 74.04 mm |
Suw | 51.1 mm |
Stopień sprężania | 11.95:1 |
Maksymalna moc | 81 KM (60kW) przy 10 250 obr./min |
Maksymalny moment obrotowy | 64 Nm przy 6 250 obr./min |
Układ zasilania | Elektroniczny sekwencyjny wielopunktowy wtrysk paliwa z elektroniczną kontrolą przepustnicy |
Układ wydechowy | Stal nierdzewna, system głowicowy 3-1, tłumik ze stali nierdzewnej montowany z boku |
Układ napędowy | Łańcuch X-ring |
Sprzęgło | Mokre, wielotarczowe, slip |
Skrzynia biegów | 6 biegowa |
Feature | Details |
---|---|
Podwozie | |
Rama | Rama obwodowa z rur stalowych |
Wahacz | Obustronny, odlewany ze stali |
Przednie koło | Odlewane z aluminium, 17 x 3.5 cala |
Tylne koło | Odlewane z aluminium 17 x 5.5 cala |
Przednia opona | 120/70 ZR 17 (58W) |
Tylna opona | 180/55 ZR 17 (73W) |
Przednie zawieszenie | 41 mm kartridżowe zawieszenie Showa typu USD z lagami odpowiedzialnymi za oddzielne funkcje, 150 mm skok zawieszenia |
Tylne zawieszenie | Zawieszenie Showa typu monoshock RSU, ze zdalną hydrauliczną regulacją napięcia wstępnego, 150 mm skok zawieszenia |
Przedni hamulec | Podwójne pływające tarcze hamulcowe 310 mm, 2-tłokowe przesuwane zaciski Nissin, ABS |
Tylny hamulec | Jedna pływająca tarcza hamulcowa 255 mm, jednotłoczkowe zaciski Nissin, ABS |
Przyrządy | Wielofunkcyjny kolorowy ekran TFT |
Feature | Details |
---|---|
Wymiary oraz masa | |
Szerokość kierownicy | 834 mm |
Wysokość bez lusterek | 1398 mm / 1315 mm (wysoka / niska pozycja owiewki) mm |
Wysokość siedzenia | 835 mm |
Rozstaw osi | 1418 mm |
Kąt pochylenia główki ramy | 23.1 º |
Wyprzedzenie | 97.1 mm |
Pojemność zbiornika paliwa | 17.2 L |
Masa z płynami | 206 kg |
Feature | Details |
---|---|
Zużycie paliwa | |
Zużycie paliwa | 4,5 l/100 km |
Emisja CO2 | 107 g/km Emisje CO2 i zużycie paliwa zmierzono zgodnie z rozporządzeniem 168/2013/WE. Wartości parametrów dotyczących zużycia paliwa pochodzą ze specyficznych warunków testowych i przedstawiono je wyłącznie w celach porównawczych. Mogą one nie odzwierciedlać rzeczywistych wartości uzyskiwanych podczas jazdy. |
Feature | Details |
---|---|
Serwis | |
Interwał między przeglądami | 16 000 km lub 12 miesięcy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. |
OBEJRZYJ FILM 360°
PARAMETRY TIGERA SPORT 660
|
|
---|---|
Silnik | Trzycylindrowy o poj. 660 cm³ (zgodny z Euro 5) |
Moc i Maksymalny moment obrotowy | 81 KM i 64 Nm |
Zgodny z | Zgodność z licencją A2 (zestaw dostępny wśród akcesoriów) |
Sprzęgło | Sprzęgło Slip & Assist |
Kontrola Trakcji | Przepustnica typu ride-by-wire z kontrolą trakcji, którą można dezaktywować |
Tryby Jazdy | Dwa tryby jazdy (Rain i Road) |
Quickshifter | Triumph Shift Assist (dostępny wśród akcesoriów) |
Zawieszenie |
Z przodu zawieszeniu Showa typu upside-down, a z tyłu amortyzator typu monoshock z możliwością zdalnej regulacji napięcia wstępnego |
Hamulce | Zaciski hamulcowe Nissin z ABS |
Opony | Opony Michelin Road 5 |
Wyświetlacz | Wielofunkcyjne instrumenty z możliwym do personalizacji ekranem TFT |
Łączność | My Triumph Connectivity System (dostępny wśród akcesoriów) |
Oświetlenie | Pełne oświetlenie LED z samoczynnie wyłączającymi się kierunkowskazami |
SERWIS
|
|
Serwis | 16 000 km lub 12 miesięcy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. |
PARAMETRY TIGERA SPORT 660
|
|
---|---|
Silnik | Trzycylindrowy o poj. 660 cm³ (zgodny z Euro 5) |
Moc i Maksymalny moment obrotowy | 81 KM i 64 Nm |
Zgodny z | Zgodność z licencją A2 (zestaw dostępny wśród akcesoriów) |
Sprzęgło | Sprzęgło Slip & Assist |
Kontrola Trakcji | Przepustnica typu ride-by-wire z kontrolą trakcji, którą można dezaktywować |
Tryby Jazdy | Dwa tryby jazdy (Rain i Road) |
Quickshifter | Triumph Shift Assist (dostępny wśród akcesoriów) |
Zawieszenie |
Z przodu zawieszeniu Showa typu upside-down, a z tyłu amortyzator typu monoshock z możliwością zdalnej regulacji napięcia wstępnego |
Hamulce | Zaciski hamulcowe Nissin z ABS |
Opony | Opony Michelin Road 5 |
Wyświetlacz | Wielofunkcyjne instrumenty z możliwym do personalizacji ekranem TFT |
Łączność | My Triumph Connectivity System (dostępny wśród akcesoriów) |
Oświetlenie | Pełne oświetlenie LED z samoczynnie wyłączającymi się kierunkowskazami |
SERWIS
|
|
Serwis | 16 000 km lub 12 miesięcy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. |
Zgodny z kat. A2
Idealny punkt wejścia do gamy Triumph – Tiger Sport 660 może być wyposażony w akcesoryjny zestaw do konwersji na kat. A2, można go też łatwo przywrócić do pełnej mocy, dzięki czemu jest zarówno dostępny, jak i przyjemny w prowadzeniu.
Wiodąca w swojej klasie moc szczytowa
Ekscytujące osiągi najmocniejszego motocykla w swojej klasie — maksymalna moc 81 KM i maksymalny moment obrotowy 64 Nm z charakterystycznym dla tego trzycylindrowego silnika płynnym, responsywnym i liniowym dostarczaniem mocy
Zwinny, dynamiczny i wygodny
Wąski, z nisko umieszczonym siedziskiem na wysokości 835 mm, do tego wygodna ergonomia i niewielka waga – wszystko to sprawia, że każdego dnia przyjemnie się nim steruje i jeździ
Technologia ukierunkowana na jeźdźca
Aby zapewnić zaawansowane bezpieczeństwo i kontrolę, nowoczesna technologia Tiger Sport 660 obejmuje najnowszej generacji ABS i kontrolę trakcji z możliwością dezaktywacji. To zwinny, ale nieonieśmielający motocykl na alpejskie wyprawy.
Wielofunkcyjny ekran
Najwyższej klasy kolorowy wyświetlacz TFT zapewnia natychmiastowe wyświetlanie niezbędnych informacji i jest gotowy do podłączenia systemu My Triumph Connectivity System z akcesoriami, umożliwiającego sterowanie nawigacją, telefonem i kamerą GoPro.
Dwa tryby jazdy
Przełączaj się między trybem drogowym a deszczowym, aby zwiększyć kontrolę nad motocyklem, zmieniając reakcję przepustnicy i kontrolę trakcji w celu lepszego dopasowania do warunków panujących na drodze.
Maksymalne bezpieczeństwo dzięki oświetleniu LED
Charakterystyczny reflektor LED z funkcją świateł pozycyjnych, zintegrowane LED-owe tylne światło i samowyłączające się kierunkowskazy LED (w zależności od rynku) zapewniają lepszą widoczność i łatwość obsługi.
Funkcje poprawiające jazdę
Sprzęgło Slip and Assist w połączeniu z dźwignią o zoptymalizowanej rozpiętości zapewnia lekkie w użyciu sprzęgło, zmniejszając zmęczenie kierowcy. Przepustnica Ride-by-Wire i immobilizer uzupełniają specyfikację motocykla.
Gotowy, aby być Twój
Od oznaczonego kolorami bagażu po dodatkową ochronę, potencjał, styl i bezpieczeństwo – wszystkie oryginalne akcesoria są projektowane w parze z motocyklem i są objęte 2-letnią gwarancją bez limitu kilometrów.
Niesamowita siła hamowania
Dwutłoczkowe, przesuwne przednie zaciski marki Nissin z lekkimi tarczami i jednotłoczkowy tylny hamulec Nissin dają pewność wyjątkowej siły hamowania i maksymalnego bezpieczeństwa podczas jazdy.
Przygodowa stylizacja na każdy dzień
Uderzająca wyprawowa pozycja i dynamiczna sylwetka z czystym nadwoziem, uporządkowanym kokpitem i wyprofilowanym ekranem. Sportowy i wyrafinowany, a jednocześnie solidny i wszechstronny, gotowy sprostać każdej przygodzie na trasie.
17-litrowy zbiornik z potencjałem wyprawowym
Idealny na każdą przejażdżkę, od wycieczek po codzienne dojazdy, 17-litrowy zbiornik paliwa pozwala na dłuższą jazdę między tankowaniami. Mniej tankowania, więcej jazdy.
Bezkonkurencyjnie niski koszt posiadania
2-letnia gwarancja z nieograniczonym limitem kilometrów, wiodące w swojej klasie interwały między przeglądami wynoszące 16 000 kilometrów, krótszy czas pracy w warsztacie niż u konkurencji oraz bardzo konkurencyjna cena sprawiają, że Triumph jest teraz jeszcze bardziej przystępny.