SCRAMBLER 1200 X
Niesamowite osiągi, styl i potencjał Scramblera 1200 teraz na wyciągnięcie ręki. Dzięki niskiej wysokości kanapy i świetnej ergonomii Scrambler 1200 X prowadzi się pewnie na drodze i poza nią.
SPECYFIKACJA
Feature | Details |
---|---|
Cena | |
Cena Od | Od 62 900,00 zł |
Feature | Details |
---|---|
Silnik | |
Rodzaj | Chłodzony cieczą, 8-zaworowy, SOHC, rzędowy twin, czopy korbowodowe przesunięte o 270° |
Pojemność | 1200 cm³ |
Średnica | 97.6 mm |
Suw | 80 mm |
Stopień sprężania | 11:1 |
Maksymalna moc | 90 KM (66.2kW) przy 7 000 obr./min |
Maksymalny moment obrotowy | 110 Nm przy 4 250 obr./min |
Układ zasilania | Wielopunktowy, sekwencyjny, elektroniczny wtrysk paliwa |
Układ wydechowy | Szczotkowany w systemie 2 w 1 z pojedyńczym tłumikiem montowanym wysoko |
Układ napędowy | Łańcuch X-ring |
Sprzęgło | Wielotarczowe, mokre |
Skrzynia biegów | 6-stopniowa |
Feature | Details |
---|---|
Podwozie | |
Rama | Stalowa rama kołyskowa |
Wahacz | Dwustronny, z aluminium |
Przednie koło | Bezdętkowe, 36-szprychowe, 21 x 2,15 cala, aluminiowe obręcze |
Tylne koło | Bezdętkowe, 32-szprychowe, 17 x 4,25 cala, aluminiowe obręcze |
Przednia opona | 90/90-21 |
Tylna opona | 150/70 R17 |
Przednie zawieszenie | USD Marzocchi™, skok 170 mm |
Tylne zawieszenie | Marzocchi piggy-back RSU ze wstępnym napięciem sprężyny, skok tylnego koła 170 mm |
Przedni hamulec | Podwójna tarcza 310 mm, zaciski osiowy 2-tłoczkowy Nissin, ABS |
Tylny hamulec | Pojedyncza tarcza 255 mm, pływający zacisk Nissin |
Przyrządy | Wielofunkcyjny kolorowy ekran TFT |
Feature | Details |
---|---|
Wymiary oraz masa | |
Szerokość kierownicy | 834 mm |
Wysokość bez lusterek | 1185 mm |
Wysokość siedzenia | 820 mm |
Rozstaw osi | 1525 mm |
Kąt pochylenia główki ramy | 26,2 º |
Wyprzedzenie | 125 mm |
Pojemność zbiornika paliwa | 15 L |
Masa z płynami | 228 kg |
Feature | Details |
---|---|
Serwis | |
Interwał między przeglądami | 16 000 km lub 12 miesięcy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. |
ZOBACZ Z BLISKA
PRZYSTĘPNA/DOMINUJĄCA POZYCJA DO JAZDY
Dzięki dużemu przedniemu 21-calowemu kołu zapewniającemu dominującą pozycję podczas jazdy i niskiej wysokości siedzenia, 1200 X pozwala zbudować pewność siebie, a także dostarcza radość oraz potencjał do jazdy off-roadowej.
ABS/KONTROLA TRAKCJI
Najnowsze zoptymalizowane systemy Cornering-ABS i kontroli trakcji są standardem w modelu 1200 X, zapewniając większą kontrolę, pewność i bezpieczeństwo podczas jazdy po każdej drodze w każdych warunkach pogodowych.
AKCESORIA
Dostępnych jest ponad 60 oryginalnych akcesoriów Triumpha, dzięki którym możesz stworzyć Scramblera idealnie dopasowanego do Twoich potrzeb. Od dodania sznytu po spakowanie bagażu na dalszy wypad, wszystko opracowane w celu zapewnienia optymalnego dopasowania i funkcjonalności oraz objęte dwuletnią gwarancją Triumpha.
SILNIK
Dwucylindrowy silnik Bonneville'a o dużej mocy o pojemności 1200 cm³, został dostrojony specjalnie dla Scramblera, zapewnia on ekscytującą, bogatą w moment obrotowy reakcję przepustnicy oraz płynne oddawanie mocy, generując świetne osiągi zarówno na drodze, jak i w terenie.
JAKOŚĆ i WYKONANIE
Pięknie zaprojektowany i nieskazitelnie wykończony. Od głębokiej, błyszczącej farby po akcenty ze szczotkowanego aluminium – każdy detal został wykonany z polotem i niezrównaną dbałością o szczegóły.
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA
Wysokość siedziska wynosząca zaledwie 820 mm jest o 50 mm niższa niż w XE, co zapewnia solidne podparcie nóg o podłoże. Dostępna jest również opcjonalne obniżane siedzenie, które obniżają wysokość siedzenia do 795 mm (o 25 mm), dzięki czemu Scrambler 1200 jest teraz dostępny dla większej liczby motocyklistów niż kiedykolwiek wcześniej.
ZAWIESZENIE
Scramblera przedni widelec Marzocchi™ i podwójne tylne zawieszenie ze zbiornikami typu piggyback zostały zoptymalizowane pod kątem najlepszego prowadzenia na drodze, a duży skok kół wzmacnia możliwości 1200 X w terenie.
TECHNOLOGIA
Model 1200 X z wyczuciem łączy w sobie nowoczesną technologię zapewniającą współczesne możliwości w stylu Modern Classic. Przejrzyste i intuicyjne wielofunkcyjne wskaźniki, pięć trybów jazdy oraz najnowsze zoptymalizowane systemy Cornering-ABS i kontroli trakcji zapewniają technologię skupioną na kierowcy podczas każdej przejażdżki.
WARTOŚĆ
Znakomicie wydajny i bogato wyposażony Scrambler 1200 X zapewnia wyjątkową wartość i niski koszt utrzymania, z długimi okresami między przeglądami wynoszącymi 16 000 kilometrów i dwuletnią gwarancją bez limitu przebiegu.