SCRAMBLER 1200 XC
Model 2021 Scrambler 1200 XC to wzorcowy crossover – na drodze zapewnia emocje, kultowy styl i wszechstronność tak docenianą przez wielbicieli przygód.
SPECYFIKACJA
Feature | Details |
---|---|
Cena | |
Cena Od | Od 67 500,00 zł |
Feature | Details |
---|---|
Silnik | |
Rodzaj | Chłodzony cieczą, 8-zaworowy, SOHC, rzędowy twin, czopy korbowodowe przesunięte o 270° |
Pojemność | 1200 cm³ |
Średnica | 97.6 mm |
Suw | 80 mm |
Stopień sprężania | 11 :1 |
Maksymalna moc | 90 KM (66,2 kW) przy 7 250 obr./min |
Maksymalny moment obrotowy | 110 Nm przy 4 500 obr./min |
Układ zasilania | Wielopunktowy, sekwencyjny, elektroniczny wtrysk paliwa |
Układ wydechowy | Szczotkowany w systemie 2 w 2 z podwójnym tłumikiem |
Układ napędowy | Łańcuch X-ring |
Sprzęgło | Wielotarczowe, mokre |
Skrzynia biegów | 6-stopniowa |
Feature | Details |
---|---|
Podwozie | |
Rama | Rurowa, stalowa |
Wahacz | Dwustronny, aluminiowy o długości 547 mm |
Przednie koło | Bezdętkowe, 36-szprychowe, 21 x 2,15 cala, aluminiowe obręcze |
Tylne koło | Bezdętkowe, 32-szprychowe, 17 x 4,25 cala, aluminiowe obręcze |
Przednia opona | 90/90-21 |
Tylna opona | 150/70 R17 |
Przednie zawieszenie | Showa, 45 mm, w pełni regulowane, USD, skok 200 mm |
Tylne zawieszenie | Öhlins piggy-back RSU w pełni regulowane napięcie wstępne, tłumienie odbicia i kompresji, skok tylnego koła 200 mm |
Przedni hamulec | Podwójna tarcza 320 mm Brembo, zaciski radialne Brembo M50 monobloc |
Tylny hamulec | Pojedyncza tarcza 255 mm, 2-tłoczkowy pływający zacisk Brembo |
Przyrządy | Kolorowy ekran TFT |
Feature | Details |
---|---|
Wymiary oraz masa | |
Szerokość kierownicy | 840 mm |
Wysokość bez lusterek | 1200 mm |
Wysokość siedzenia | 840 mm |
Rozstaw osi | 1530 mm |
Kąt pochylenia główki ramy | 25.8 º |
Wyprzedzenie | 121 mm |
Masa | 205 kg |
Pojemność zbiornika paliwa | 16 L |
Feature | Details |
---|---|
Zużycie paliwa | |
Zużycie paliwa | 4,6 litra / 100 km |
Emisja CO2 | 105 g/km EURO 5 Emisje CO2 i zużycie paliwa zmierzono zgodnie z rozporządzeniem 168/2013/EC. Wartości parametrów dotyczących zużycia paliwa pochodzą ze specyficznych warunków testowych i przedstawiono je wyłącznie w celach porównawczych. Mogą one nie odzwierciedlać rzeczywistych wartości uzyskiwanych podczas jazdy. |
Feature | Details |
---|---|
Serwis | |
Interwał między przeglądami | 16 000 km lub 12 miesięcy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. |
Feature | Details |
---|---|
Cena | |
Cena Od | Od 72 500,00 zł |
Feature | Details |
---|---|
Silnik | |
Rodzaj | Chłodzony cieczą, 8-zaworowy, SOHC, rzędowy twin, czopy korbowodowe przesunięte o 270° |
Pojemność | 1200 cm³ |
Średnica | 97.6 mm |
Suw | 80 mm |
Stopień sprężania | 11 :1 |
Maksymalna moc | 90 KM (66,2 kW) przy 7 250 obr./min |
Maksymalny moment obrotowy | 110 Nm przy 4 500 obr./min |
Układ zasilania | Wielopunktowy, sekwencyjny, elektroniczny wtrysk paliwa |
Układ wydechowy | Szczotkowany w systemie 2 w 2 z podwójnym tłumikiem |
Układ napędowy | Łańcuch X-ring |
Sprzęgło | Wielotarczowe, mokre |
Skrzynia biegów | 6-biegowa |
Feature | Details |
---|---|
Podwozie | |
Rama | Rurowa, stalowa |
Wahacz | Dwustronny, aluminiowy o długości 579 mm |
Przednie koło | Bezdętkowe, 36-szprychowe, 21 x 2,15 cala, aluminiowe obręcze |
Tylne koło | Bezdętkowe, 32-szprychowe, 17 x 4,25 cala, aluminiowe obręcze |
Przednia opona | 90/90-21 |
Tylna opona | 150/70 R17 |
Przednie zawieszenie | Showa, 47 mm, w pełni regulowane, USD, skok 250 mm |
Tylne zawieszenie | Öhlins piggy-back RSU w pełni regulowane napięcie wstępne, tłumienie odbicia i kompresji, skok tylnego koła 250 mm |
Przedni hamulec | podwójna tarcza 320 mm Brembo, 4-tłoczkowe zaciski Brembo M50 montowane radialnie, ABS |
Tylny hamulec | pojedyncza tarcza 255 mm, 2-tłoczkowy zacisk Brembo, ABS |
Przyrządy | Kolorowy ekran TFT |
Feature | Details |
---|---|
Wymiary oraz masa | |
Szerokość kierownicy | 905 mm |
Wysokość bez lusterek | 1250 mm |
Wysokość siedzenia | 870 mm |
Rozstaw osi | 1570 mm |
Kąt pochylenia główki ramy | 26.9 º |
Wyprzedzenie | 129.2 mm |
Masa | 207 kg |
Pojemność zbiornika paliwa | 16 L |
Feature | Details |
---|---|
Zużycie paliwa | |
Zużycie paliwa | 4,9 l/100km |
Feature | Details |
---|---|
Serwis | |
Interwał między przeglądami | 16 000 km lub 12 miesięcy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. |
INTERWAŁ MIĘDZY PRZEGLĄDAMI: 16 000 km lub 12 miesięcy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej.
WIDOK 360 STOPNI
Features
|
|
---|---|
Silnik | Silnik twin o pojemności 1200 cm³ (zgodny z Euro 5) |
Zawieszenie | W pełni regulowany widelec USD Showa i tylne zawieszenie Öhlins o długim skoku |
Hamulce | Hamulce Brembo M50 z możliwością dezaktywacji ABS-u |
Sprzęgło | Sprzęgło wspomagające moment obrotowy |
Tryby Jazdy | 5 trybów jazdy (Road, Rain, Sport, Rider i Off-Road) |
Kontrola Trakcji | Przepustnica typu ride-by-wire z kontrolą trakcji, którą można dezaktywować |
Wyświetlacz | Wielofunkcyjne instrumenty z możliwym do personalizacji ekranem TFT |
Łączność | My Triumph Connectivity System (dostępny wśród akcesoriów) |
Serwis | 16 000 km lub 12 miesięcy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. |
Bezkluczykowy | System bezkluczykowy, tempomat z jednym przyciskiem, gniazdo USB pod siedzeniem i podświetlane przełączniki |
Features
|
|
---|---|
Silnik | Silnik twin o pojemności 1200 cm³ (zgodny z Euro 5) |
Zawieszenie | W pełni regulowany widelec USD Showa i tylne zawieszenie Öhlins o długim skoku |
Hamulce | Hamulce Brembo M50 z możliwością dezaktywacji ABS-u |
Sprzęgło | Sprzęgło wspomagające moment obrotowy |
Tryby Jazdy | 5 trybów jazdy (Road, Rain, Sport, Rider i Off-Road) |
Kontrola Trakcji | Przepustnica typu ride-by-wire z kontrolą trakcji, którą można dezaktywować |
Wyświetlacz | Wielofunkcyjne instrumenty z możliwym do personalizacji ekranem TFT |
Łączność | My Triumph Connectivity System (dostępny wśród akcesoriów) |
Serwis | 16 000 km lub 12 miesięcy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. |
Bezkluczykowy | System bezkluczykowy, tempomat z jednym przyciskiem, gniazdo USB pod siedzeniem i podświetlane przełączniki |
SILNIK 1200 HP
Zgodny z normą Euro 5, mniejszą emisją spalin i charakterem Scramblera zapewnia płynny, wysoki moment obrotowy dostarczany z kultowego twina Bonneville'a o pojemności 1200 cm³.
WZMOCNIONY PODWÓJNY WYDECH
Głębokie brzmienie Scramblera wydobywające się z charakterystycznego podwójnego, wysoko montowanego układu wydechowego, który został udoskonalony na rok 2021 w zakresie dystrybucji ciepła, aby zwiększyć komfort kierowcy.
WIODĄCA W KLASIE TECHNOLOGIA
Tempomat, Ride by Wire, tryby jazdy stworzone specjalnie dla Scramblera, ABS i czytelny ekran TFT dostarczają wiodącą w swojej klasie technologię temu nowoczesnemu klasykowi.
TRYBY JAZDY
Dzięki pięciu trybom jazdy: Road, Rain, Sport, Off-Road i Rider z możliwością konfiguracji za pomocą tylko jednego przełącznika możesz dostosować motocykl do swoich potrzeb.
W PEŁNI KOLOROWY WYŚWIETLACZ TFT
Czytelny w każdych warunkach oświetleniowych, zaawansowany kolorowy wyświetlacz TFT Scramblera można skonfigurować tak, aby odpowiadał Tobie i Twoim potrzebom podczas jazdy.
PODŚWIETLANE PRZEŁĄCZNIKI
Intuicyjnie zaprojektowane przełączniki Scramblera są podświetlane, co zapewnia łatwą kontrolę kierowcy nad maszyną, nawet w najmroczniejszych momentach Twojej przygody.
SPECYFIKACJA I MOŻLIWOŚCI
Dominująca w segmencie specyfikacja Scramblera i wysokiej klasy wyposażenie zapewniają możliwość jazdy po wszelkiego rodzaju drogach, zapewniając niezapomniane wrażenia.
SPECJALNIE ZAPROJEKTOWANA RAMA
Specjalnie zaprojektowana rama i aluminiowy wahacz o dużym skoku zostały stworzone z myślą o czystej przyjemności z jazdy Scramblerem, gdy na trasie robi się naprawdę ciężko.
WYSOKIEJ JAKOŚCI ZAWIESZENIE
Wysokiej jakości widelec Showa i tylne zawieszenie Öhlins RSU zapewniają 200 mm skoku, oferując precyzyjną, wygodną i pewną jazdę na każdym rodzaju nawierzchni.
NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI HAMULCE
Wiodące w swojej kategorii przednie zaciski Brembo Monobloc M50 z podwójnymi 320 mm pływającymi tarczami i ABS-em zapewniają pewną siłę hamowania w każdych warunkach.
KULTOWY STYL SCRAMBLERA
Oszałamiający, nowoczesny, klasyczny wygląd Scramblera z wiodącym w kategorii wykończeniem i detalami. Wykonane z aluminium elementy i szczotkowane loga wyróżniają się na tle intensywnego, połyskującego malowania.
DO ZADAŃ SPECJALNYCH
Naturalne wyczucie na asfalcie i wyjątkowa sterowność na szutrze sprawiają, że Scrambler jest idealnym motocyklem przygodowym, niczym crossover z niezrównanymi możliwościami na trasie, jak i w terenie.