Skip to main content

NOWY SPEED TWIN 1200

Aluminium Silver
Ceny Rozpoczynające Się Od 66 495,00 zł
Triumph Speed Twin 1200 in Aluminium Silver right hand side
360 Tap and drag 360 Click and drag
Loading your ride Loading your ride

 

Speed Twin 1200 Logo

ZATRAĆ SIĘ W STYLU

Idealne połączenie współczesnego designu i prawdziwego DNA; ekscytujące, sportowe osiągi i zwinna, dynamiczna jazda połączone z klasycznym stylem i charakterem.

SPECYFIKACJA

NOWY SPEED TWIN 1200 Specyfikacja
Feature Details
Cena
Cena Od Od 66 495,00 zł

NOWY SPEED TWIN 1200 Specyfikacja
Feature Details
Silnik
Rodzaj Chłodzony cieczą, 8-zaworowy, SOHC, z czopami wału korbowego przesuniętymi o 270°, rzędowy twin
Pojemność 1200 cm³
Średnica 97,6 mm
Suw 80 mm
Stopień sprężania 12.1:1
Maksymalna moc 105 KM / (77.2 kW) przy 7750 obr./min
Maksymalny moment obrotowy 112 Nm przy 4250 obr./min
Układ zasilania Wielopunktowy, sekwencyjny elektroniczny wtrysk paliwa z kontrolą przepustnicy. Dwa tryby jazdy.
Układ wydechowy Szczotkowany w systemie 2 w 2 z podwójnym tłumikiem
Układ napędowy Łańcuch X-ring
Sprzęgło Wielotarczowe, mokre, ze wspomaganiem momentu obrotowego
Skrzynia biegów 6-stopniowa

NOWY SPEED TWIN 1200 Specyfikacja
Feature Details
Podwozie
Rama Stalowa rama, kołyskowa
Wahacz Dwustronny, aluminiowy
Przednie koło Odlewane z aluminium, 17” x 3,5”
Tylne koło Odlewane z aluminium, 17” x 5,0”
Przednia opona 120/70 R17
Tylna opona 160/60 R17
Przednie zawieszenie 43 mm USD Marzocchi, skok 120 mm
Tylne zawieszenie Podwójne amortyzatory RSU z regulowanym wstępnym napięciem sprężyny, skok 116 mm
Przedni hamulec Podwójna 320 mm, pływająca tarcza, radialny 4-tłoczkowy zacisk, OC ABS
Tylny hamulec Pojedyncza 220 mm tarcza, 2-tłoczkowy pływający zacisk Nissin, OC ABS
Przyrządy Wielofunkcyjne instrumenty LCD ze zintegrowanym wyświetlaczem TFT

NOWY SPEED TWIN 1200 Specyfikacja
Feature Details
Wymiary oraz masa
Szerokość kierownicy 792 mm
Wysokość bez lusterek 1140 mm
Wysokość siedzenia 805 mm
Rozstaw osi 1413 mm
Kąt pochylenia główki ramy 22.4 º
Wyprzedzenie 91 mm
Pojemność zbiornika paliwa 14,5 L
Masa z płynami 216 kg

NOWY SPEED TWIN 1200 Specyfikacja
Feature Details
Zużycie paliwa
Emisja CO2 EURO5+ Emisje CO2 i zużycie paliwa zmierzono zgodnie z rozporządzeniem 168/2013/EC. Wartości parametrów dotyczących zużycia paliwa pochodzą ze specyficznych warunków testowych i przedstawiono je wyłącznie w celach porównawczych. Mogą one nie odzwierciedlać rzeczywistych wartości uzyskiwanych podczas jazdy.

NOWY SPEED TWIN 1200 Specyfikacja
Feature Details
Serwis
Interwał między przeglądami 16 000 km lub 12 miesięcy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej.

NOWY SPEED TWIN 1200 Specyfikacja
Feature Details
Wyposażenie standardowe
Układ ABS z optymalizacją pokonywania zakrętów i kontrolą trakcji
Reflektor przedni LED ze światłami do jazdy dziennej DRL
Dwa tryby jazdy (Road, Rain)
Gniazdo ładowania USB-C na kokpicie

NOWY SPEED TWIN 1200 Specyfikacja
Feature Details
Wyposażenie opcjonalne
Regulowane zawieszenie Öhlins RSU
Zestaw do obniżenia kierownicy
Podgrzewane manetki
Tempomat
System monitorowania ciśnienia w oponach (TPMS)
System łączności My Triumph
Pływające, LED-owe kierunkowskazy
System Triumph Protect
System Triumph Track

NOWY SPEED TWIN 1200 Specyfikacja
Feature Details
Akcesoria
Kierownica typu Clip-On
Pikowane siedzenie typu bullet
Osłona siedzenia
I wiele więcej

ZACHWYCAJĄCY

Oszałamiający i bezkompromisowy, minimalistyczny oraz elegancki design Speed ​​Twina 1200 ewoluował. Wyprofilowany i wyrzeźbiony zbiornik paliwa z głębokimi wycięciami z przodu ma muskularny kształt, a minimalistyczne osłony przepustnicy zostały wykończone szczotkowanym aluminium i płynnie zintegrowane z rzeźbionymi panelami bocznymi w smukłej tylnej ramie. Podwozie to smukłe, kształtne obudowy silnika, pomalowane proszkowo na czarno i nieprzerwanie objęte układem wydechowym, który kończy się dwoma, uniesionymi do góry tłumikami w kształcie megafonów.

Nowoczesne elementy, takie jak kompaktowe tylne światło LED i reflektor przedni z charakterystyczną sygnaturą, idą w parze z klasycznymi elementami wzornictwa – od obrabianych maszynowo żeber chłodzących na głowicy cylindra i żebrowanych rozetach kolektora dolotowego, po tradycyjne podwójne tylne amortyzatory i smukłą, jednoczęściową kanapę. Uzupełnione o najwyższej klasy materiały i jakość wykończenia, takie jak szczotkowana aluminiowa ramka reflektora i osłony pięt, tworzą wygląd łączący współczesny design z ponadczasowym stylem.