Skip to main content

CAŁKIEM NOWY SPEED TWIN 1200 RS

Sapphire Black
Ceny Rozpoczynające Się Od 76 695,00 zł
Triumph Speed Twin 1200 in Sapphire Black right hand side
360 Tap and drag 360 Click and drag
Loading your ride Loading your ride

 

Speed Twin 1200 RS Logo

NIC MU NIE DORÓWNA

Zapierający dech w piersiach design połączony ze sportowymi możliwościami; zupełnie nowy Speed ​​Twin 1200 RS to najlepszy przedstawiciel nakedów z linii Modern Classic, przeznaczony dla motocyklistów, którzy oczekują najbardziej wyszukanego stylu i dynamicznych osiągów.

SPECYFIKACJA

CAŁKIEM NOWY SPEED TWIN 1200 RS Specyfikacja
Feature Details
Cena
Cena Od Od 76 695,00 zł

CAŁKIEM NOWY SPEED TWIN 1200 RS Specyfikacja
Feature Details
Silnik
Rodzaj Chłodzony cieczą, 8-zaworowy, SOHC, z czopami wału korbowego przesuniętymi o 270°, rzędowy twin
Pojemność 1200 cm³
Średnica 97,6 mm
Suw 80 mm
Stopień sprężania 12.1:1
Maksymalna moc 105 KM / (77.2 kW) przy 7750 obr./min
Maksymalny moment obrotowy 112 Nm przy 4250 obr./min
Układ zasilania Wielopunktowy, sekwencyjny elektroniczny wtrysk paliwa z kontrolą przepustnicy. Dwa tryby jazdy.
Układ wydechowy Szczotkowany w systemie 2 w 2 z podwójnym tłumikiem
Układ napędowy Łańcuch X-ring
Sprzęgło Wielotarczowe, mokre, ze wspomaganiem momentu obrotowego
Skrzynia biegów 6-stopniowa

CAŁKIEM NOWY SPEED TWIN 1200 RS Specyfikacja
Feature Details
Podwozie
Rama Stalowa rama, kołyskowa
Wahacz Dwustronny, aluminiowy
Przednie koło Odlewane z aluminium, 17” x 3,5”
Tylne koło Odlewane z aluminium, 17” x 5,0”
Przednia opona 120/70 R17
Tylna opona 160/60 R17
Przednie zawieszenie 43 mm USD Marzocchi, skok 120 mm
Tylne zawieszenie Podwójne amortyzatory RSU z regulowanym wstępnym napięciem sprężyny, skok 116 mm
Przedni hamulec Podwójna 320 mm, pływająca tarcza, radialny 4-tłoczkowy zacisk, OC ABS
Tylny hamulec Pojedyncza 220 mm tarcza, 2-tłoczkowy pływający zacisk Nissin, OC ABS
Przyrządy Wielofunkcyjne instrumenty LCD ze zintegrowanym wyświetlaczem TFT

CAŁKIEM NOWY SPEED TWIN 1200 RS Specyfikacja
Feature Details
Wymiary oraz masa
Szerokość kierownicy 792 mm
Wysokość bez lusterek 1127 mm
Wysokość siedzenia 810 mm
Rozstaw osi 1414 mm
Kąt pochylenia główki ramy 22.6 º
Wyprzedzenie 92 mm
Pojemność zbiornika paliwa 14,5 L
Masa z płynami 216 kg

CAŁKIEM NOWY SPEED TWIN 1200 RS Specyfikacja
Feature Details
Zużycie paliwa
Emisja CO2 EURO 5 Emisje CO2 i zużycie paliwa zmierzono zgodnie z rozporządzeniem 168/2013/EC. Wartości parametrów dotyczących zużycia paliwa pochodzą ze specyficznych warunków testowych i przedstawiono je wyłącznie w celach porównawczych. Mogą one nie odzwierciedlać rzeczywistych wartości uzyskiwanych podczas jazdy.

CAŁKIEM NOWY SPEED TWIN 1200 RS Specyfikacja
Feature Details
Serwis
Interwał między przeglądami 16 000 km lub 12 miesięcy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej.

CAŁKIEM NOWY SPEED TWIN 1200 RS Specyfikacja
Feature Details
Wyposażenie standardowe
Układ ABS z optymalizacją pokonywania zakrętów i kontrolą trakcji
Reflektor przedni LED ze światłami do jazdy dziennej DRL
3 tryby jazdy (Road, Rain i Sport)
Sportowe, zamszowe siedzenie z eleganckimi przeszyciami​

CAŁKIEM NOWY SPEED TWIN 1200 RS Specyfikacja
Feature Details
Wyposażenie opcjonalne
Zestaw do obniżenia kierownicy
Podgrzewane manetki
Tempomat
System monitorowania ciśnienia w oponach (TPMS)
System łączności My Triumph
Pływające, LED-owe kierunkowskazy
System Triumph Protect
System Triumph Track

CAŁKIEM NOWY SPEED TWIN 1200 RS Specyfikacja
Feature Details
Akcesoria
Kierownica typu Clip-On
Osłona siedzenia
Pikowane siedzenie typu bullet
I wiele więcej

ZACHWYCAJĄCY

Oszałamiający i bezkompromisowy, nowy Speed ​​Twin 1200 RS sygnalizuje swoje sportowe zamierzenia pochylonym przodem, najwyższej jakości elementami zawieszenia, pięknymi wykończeniami w kolorze złotym i pokryciem kanapy z najwyższej jakości zamszu. Wyprofilowany i wyrzeźbiony zbiornik paliwa z głębokimi wycięciami z przodu ma muskularny kształt, a minimalistyczne osłony przepustnicy zostały wykończone szczotkowanym aluminium i płynnie zintegrowane z rzeźbionymi panelami bocznymi w smukłej, tylnej części ramy. Podwozie to smukłe, kształtne obudowy silnika, pomalowane proszkowo na czarno i nieprzerwanie objęte układem wydechowym, który kończy się dwoma, uniesionymi do góry tłumikami w kształcie megafonów.

 

Triumph Speed Twin 1200 RS with rider on the road

Nowoczesne elementy, takie jak kompaktowe tylne światło LED i reflektor przedni z charakterystyczną sygnaturą, idą w parze z klasycznymi elementami wzornictwa – od obrabianych maszynowo żeber chłodzących na głowicy cylindra i żebrowanych rozetach kolektora dolotowego, po tradycyjne podwójne tylne amortyzatory i smukłą, jednoczęściową kanapę. Uzupełnione o najwyższej jakości materiały i wykończenia, takie jak błotniki i ramka reflektora ze szczotkowanego aluminium, tworzą wygląd łączący współczesny design z ponadczasowym stylem.

Triumph Speed Twin 1200 RS with rider on the road facing front

 

DYNAMICZNY

Nowy model RS wykorzystuje unikalną mieszankę klasycznego charakteru i współczesnych możliwości modelu Speed ​​Twin 1200, a ponadto posiada najwyższej jakości komponenty podwozia i najnowocześniejszą technologię zwiększającą osiągi, by móc zapewnić jeszcze bardziej skoncentrowaną pozycję za kierownicą, dzięki czemu otrzymujesz nowoczesnego klasyka reagującego jeszcze szybciej.

Najwyższej klasy widelec Marzocchi 43 mm USD jest w pełni regulowany, dzięki czemu można go idealnie dopasować do każdego stylu jazdy. Tylne, podwójne zawieszenie piggy-back firmy Öhlins zapewnia doskonałą amortyzację i jest w pełni regulowane, co pozwala na uzyskanie idealnego ustawienia.

Podkreślając ambicje modelu Speed ​​Twin 1200 RS, który ma stać się najsprawniejszym i najbardziej sportowym motocyklem w swojej klasie, główny cylinder hamulca Brembo połączono z najlepszymi zaciskami Stylema, aby zapewnić niezrównaną siłę hamowania i doskonałe wyczucie dźwigni.

Nowe, lekkie, aluminiowe koła z siedmioma ramionami dodatkowo zwiększają zwrotność, redukując bezwładność przy zmianie kierunku jazdy i zapewniając natychmiastową reakcję na polecenia kierowcy. Wyposażony w znakomite opony Metzeler Racetec RR K3 motocykl, dzięki wyjątkowemu wyczuciu i przyczepności, pozwala w pełni wykorzystać znakomite osiągi.