BONNEVILLE SPEEDMASTER
Przedstawiony pojazd może różnić się wizualnie w zależności od rynku i może różnić się od pojazdów wyprodukowanych i dostarczonych. Dostępność może się różnić w zależności od rynku, skontaktuj się z lokalnym sprzedawcą, aby uzyskać szczegółowe informacje.
Speedmaster jest autentycznym brytyjskim customem, z responsywnym silnikiem o pojemności 1200 cm³ i swobodną pozycją do jazdy. Zapewnia on wspaniały wysmakowany styl i relaksującą jazdę, jak na prawdziwego cruisera przystało.
SPECYFIKACJA
Feature | Details |
---|---|
Cena | |
Cena Od | Od 71 595,00 zł |
Feature | Details |
---|---|
Silnik | |
Rodzaj | Chłodzony cieczą, 8-zaworowy, SOHC, z czopami wału korbowego przesuniętymi o 270°, rzędowy twin |
Pojemność | 1200 cm³ |
Średnica | 97.6 mm |
Suw | 80 mm |
Stopień sprężania | 10.0:1 |
Maksymalna moc | 78 KM (57.5 kW) przy 6 100 obr./min |
Maksymalny moment obrotowy | 106 Nm przy 4 000 obr./min |
Układ zasilania | Wielopunktowy sekwencyjny elektroniczny wtrysk paliwa |
Układ wydechowy | W systemie 2 w 2, z dwoma chromowanymi tłumikami |
Układ napędowy | Łańcuch |
Sprzęgło | Mokre, wielotarczowe ze sprzęgłem wspomagającym moment obrotowy |
Skrzynia biegów | 6-biegowa |
Feature | Details |
---|---|
Podwozie | |
Rama | Rurowa stalowa, podwójna kołyska |
Wahacz | Dwustronna |
Przednie koło | Obręcze 32-szprychowe, 16 x 2,5 cala |
Tylne koło | Obręcze 32-szprychowe, 16 x 3,5 cala |
Przednia opona | MT 90 B16 |
Tylna opona | 150/80 R16 |
Przednie zawieszenie | 47 mm widelec Showa |
Tylne zawieszenie | Monoshock RSU z łącznikiem i regulacją napięcia wstępnego |
Przedni hamulec | Podwójne, 310 mm tarcze hamulcowe, 2-tłoczkowe przesuwne zaciski Brembo, ABS |
Tylny hamulec | Pojedyńcza, 255 mm tarcza hamulcowa, 1-tłoczkowy przesuwny zacisk Nissin, ABS |
Przyrządy | Analogowy prędkościomierz z wielofunkcyjnym wyświetlaczem LCD |
Feature | Details |
---|---|
Wymiary oraz masa | |
Szerokość kierownicy | 910 mm |
Wysokość bez lusterek | 1055 mm |
Wysokość siedzenia | 705 mm |
Rozstaw osi | 1500 mm |
Kąt pochylenia główki ramy | 25.3 º |
Wyprzedzenie | 91.4 mm |
Pojemność zbiornika paliwa | 12 L |
Masa z płynami | 263 kg |
Feature | Details |
---|---|
Zużycie paliwa | |
Zużycie paliwa | 60.9 mpg (4.5l/100km) |
Emisja CO2 | 105 g/km EURO 5 Emisje CO2 i zużycie paliwa zmierzono zgodnie z rozporządzeniem 168/2013/EC. Wartości parametrów dotyczących zużycia paliwa pochodzą ze specyficznych warunków testowych i przedstawiono je wyłącznie w celach porównawczych. Mogą one nie odzwierciedlać rzeczywistych wartości uzyskiwanych podczas jazdy. |
Feature | Details |
---|---|
Serwis | |
Interwał między przeglądami | 16 000 km lub 12 miesięcy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. |
OBEJRZYJ FILM 360°
UDOSKONALONY SILNIK O WYSOKIM MOMENCIE OBROTOWYM
Równoległy Twin o pojemności 1200 cm³ przyspiesza bez najmniejszego wysiłku dzięki płynnemu liniowemu dostarczaniu mocy i charyzmatycznemu interwałowi zapłonu 270°. Teraz ten silnik jest lżejszy, bardziej responsywny i zgodny z normą Euro 5.
WYRÓŻNIAJĄCE SIĘ BRZMIENIE
Innowacyjne usytuowanie twin airboxa i wyjątkowy podwójny chromowany układ wydechowy zapewniają Speedmasterowi bogate, głębokie i charakterystyczne brzmienie. Całości dopełnia starannie ukryty katalizator.
KULTOWY STYL CUSTOM
Wyciągnięta do tyłu kierownica, podnóżki wysunięte do przodu, 16-calowe szprychowe koła oraz wysokiej jakości wykończenie i wysmakowane detale są znakiem firmowym Speedmastera, tworząc klasycznego brytyjskiego customa z charakterem i wyluzowanym stylem.
POPRAWIONA KANAPA
Podwójne siedzenie z możliwością konfiguracji ma teraz, rzeźbioną, jeszcze bardziej wygodną konstrukcję wykonaną z grubej pianki; dodatkowo posiada oddzielne podparcie lędźwiowe siedzenia kierowcy oraz o 11 mm grubszą piankę zastosowaną w siedzeniu dla pasażera.
UDOSKONALONE PROWADZENIE
Wyśmienita zwrotność, komfort i kontrola Speedmastera zostały jeszcze bardziej udoskonalone dzięki widelcom Showa o większej średnicy 47 mm.
WYSOKIEJ JAKOŚCI HAMULCE
Podwójne 310 mm tarcze i 2-tłoczkowe zaciski Brembo z przodu, pojedynczy zacisk Nissin z tyłu oraz wydajny ABS montowany w standardzie zapewniają doskonałą siłę hamowania i znakomitą kontrolę kierowcy nad motocyklem.
TECHNOLOGIA SKUPIONA NA KIEROWCY
Wspaniale zintegrowana technologia obejmuje system ride-by-wire, dwa tryby jazdy (Road i Rain), kontrolę trakcji z możliwością dezaktywacji, ABS, pełne oświetlenie LED ze światłami do jazdy dziennej*, tempomat i immobilizer.
*Tam, gdzie pozwalają na to lokalne przepisy
ULEPSZONY WIELOFUNKCYJNY ZEGAR
Speedmaster jest naszpikowany przydatnymi funkcjami, które można łatwo kontrolować za pomocą intuicyjnego przycisku zamontowanego na kierownicy. Dodatkowo ma tarczę i ramkę z logo Bonneville'a.
CHARAKTERYSTYCZNE CECHY SPEEDMASTERA
Autentyczne akcenty podkreślają kultowy styl Speedmastera: minimalistyczna forma, rzeźbiony 12-litrowemu zbiornik Bonneville'a, stylowa przednia lampa i charakterystyczny wahacz typu Hard Tail.
STWORZONY DO PERSONALIZACJI
79 oryginalnych akcesoriów Triumpha i 3 stylowe malowania do wyboru pozwalają nadać Twojemu Speedmasterowi jeszcze więcej szyku. A jeśli marzą Ci się dłuższe podróże, to wśród naszej szerokiej gamy wyposażenia znajdziesz także niezbędne bagaże.
POWODY, DLA KTÓRYCH WARTO JEŹDZIĆ
Pełna specyfikacja i opinie motocyklistów na temat Bonneville Speedmaster.
Facets
|
|
---|---|
Silnik | Równoległy Twin „High Torque” o pojemności 1200 cm³ i wysokim momencie obrotowym z interwałem zapłonu 270° |
Sprzęgło | Sprzęgło wspomagające moment obrotowy |
Kontrola Trakcji | Przepustnica typu ride-by-wire z kontrolą trakcji, którą można dezaktywować |
Tryby Jazdy | Dwa tryby jazdy (Rain i Road) |
Zawieszenie | 47mm Showa cartridge forks, with preload adjustable hidden monoshock RSU |
Hamulce | Podwójne przednie zaciski Brembo i tylny zacisk Nissin, z ABS |
Opony | 16" 32-spoke wire wheels with Avon Cobra tyres |
Wyświetlacz | Analogowy prędkościomierz z jedną tarczą i wielofunkcyjnym wyświetlaczem LCD |
Oświetlenie | Pełne oświetlenie LED wraz ze światłami do jazdy dziennej |
Tempomat | Tempomat obsługiwany jednym przyciskiem |
Immobilizer | Immobilizer wbudowany w kluczyk |
Zbiornik Paliwa | 12-litrowy |
Pozycja do jazdy | Cruiserowa kierownica, podnóżki przesunięte w przód |
Siedzenie | Siedzenie kierowcy na wysokości 705 mm, z możliwością konfiguracji i jazdy z siedzeniem pojedynczym lub podwójnym |
Serwis | 16 000 km lub 12 miesięcy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. |
Facets
|
|
---|---|
Silnik | Równoległy Twin „High Torque” o pojemności 1200 cm³ i wysokim momencie obrotowym z interwałem zapłonu 270° |
Sprzęgło | Sprzęgło wspomagające moment obrotowy |
Kontrola Trakcji | Przepustnica typu ride-by-wire z kontrolą trakcji, którą można dezaktywować |
Tryby Jazdy | Dwa tryby jazdy (Rain i Road) |
Zawieszenie | 47mm Showa cartridge forks, with preload adjustable hidden monoshock RSU |
Hamulce | Podwójne przednie zaciski Brembo i tylny zacisk Nissin, z ABS |
Opony | 16" 32-spoke wire wheels with Avon Cobra tyres |
Wyświetlacz | Analogowy prędkościomierz z jedną tarczą i wielofunkcyjnym wyświetlaczem LCD |
Oświetlenie | Pełne oświetlenie LED wraz ze światłami do jazdy dziennej |
Tempomat | Tempomat obsługiwany jednym przyciskiem |
Immobilizer | Immobilizer wbudowany w kluczyk |
Zbiornik Paliwa | 12-litrowy |
Pozycja do jazdy | Cruiserowa kierownica, podnóżki przesunięte w przód |
Siedzenie | Siedzenie kierowcy na wysokości 705 mm, z możliwością konfiguracji i jazdy z siedzeniem pojedynczym lub podwójnym |
Serwis | 16 000 km lub 12 miesięcy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. |