BONNEVILLE T100 CHROME EDITION
Ponadczasowe DNA marki Triumph, kultowy styl i nowoczesne możliwości z inspirowanym customami chromowym malowaniem. T100 Chrome — edycja dostępna tylko przez rok.
SPECYFIKACJA
Feature | Details |
---|---|
Cena | |
Cena Od | Od 56 745,00 zł |
Feature | Details |
---|---|
Silnik | |
Rodzaj | Chłodzony cieczą, 8-zaworowy, SOHC, z czopami wału przesuniętymi o 270°, rzędowy twin |
Pojemność | 900 cm³ |
Średnica | 84.6 mm |
Suw | 80 mm |
Stopień sprężania | 11.0:1 |
Maksymalna moc | 65 KM przy 7 400 obr./min |
Maksymalny moment obrotowy | 80 Nm przy 3 750 obr./min |
Układ zasilania | Wielopunktowy, sekwencyjny, elektroniczny wtrysk paliwa |
Układ wydechowy | W systemie 2 w 2, z dwoma tłumikami, ze szczotkowanej stali nierdzewnej |
Układ napędowy | Łańcuch |
Sprzęgło | Mokre, wielotarczowe, z Torque Assist |
Skrzynia biegów | 5-biegowa |
Feature | Details |
---|---|
Podwozie | |
Rama | Stalowa, podwójna kołyskowa |
Wahacz | Dwustronna |
Przednie koło | 32-szprychowe, 2,75” x 18” |
Tylne koło | 32-szprychowe, 4,25” x 17” |
Przednia opona | 100/90-18 |
Tylna opona | 150/70 R17 |
Przednie zawieszenie | 41 mm |
Tylne zawieszenie | podwójne RSU, z regulowanym wstępnym napięciem |
Przedni hamulec | Pojedyncza 310 mm tarcza hamulcowa, z 2-tłoczkowym osiowym zaciskiem Brembo, ABS |
Tylny hamulec | Pojedyncza 255 mm tarcza hamulcowa, z 2-tłoczkowym pływającym zaciskiem Nissin, ABS |
Przyrządy | Podwójne analogowe zegary, prędkościomierz i obrotomierz z wielofunkcyjnymi wyświetlaczami LCD |
Feature | Details |
---|---|
Wymiary oraz masa | |
Szerokość kierownicy | 780 mm |
Wysokość bez lusterek | 1100 mm |
Wysokość siedzenia | 790 mm |
Rozstaw osi | 1450 mm |
Kąt pochylenia główki ramy | 25.5 º |
Wyprzedzenie | 104.0 mm |
Pojemność zbiornika paliwa | 14.5 L |
Masa z płynami | 228 kg |
Feature | Details |
---|---|
Zużycie paliwa | |
Zużycie paliwa | 4,1 l/100km |
Emisja CO2 | 95 g/km EURO 5 Emisje CO2 i zużycie paliwa zmierzono zgodnie z rozporządzeniem 168/2013/EC. Wartości parametrów dotyczących zużycia paliwa pochodzą ze specyficznych warunków testowych i przedstawiono je wyłącznie w celach porównawczych. Mogą one nie odzwierciedlać rzeczywistych wartości uzyskiwanych podczas jazdy. |
Feature | Details |
---|---|
Serwis | |
Interwał między przeglądami | 16 000 km lub 12 miesięcy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. |
CECHY
|
|
---|---|
Silnik | Równoległy Twin „High Torque” o pojemności 900 cm³ i wysokim momencie obrotowym z interwałem zapłonu 270° |
Zgodny z | Zgodność z licencją A2 (zestaw dostępny wśród akcesoriów) |
Sprzęgło | Sprzęgło wspomagające moment obrotowy |
Kontrola Trakcji | Przepustnica typu ride-by-wire z kontrolą trakcji, którą można dezaktywować |
Zawieszenie | 41 mm widelec z gumowymi osłonami i podwójne tylne zawieszenie |
Hamulce | Przedni zacisk Brembo i tylny zacisk Nissin, z ABS |
Koła | 32-szprychowe koła |
Wyświetlacz | Podwójne zegary z analogowym prędkościomierzem i obrotomierzem oraz wielofunkcyjne wyświetlacze LCD |
Oświetlenie | Tylne LED-owa lampa z charakterystycznym kształtem światła |
USB | Gniazdko USB umieszczone pod siedzeniem |
Immobilizer | Immobilizer wbudowany w kluczyk |
Siedzenie | Podwójne siedzenie umieszczone na wysokości 790 mm |
Serwis | 16 000 km lub 12 miesięcy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. |
CECHY
|
|
---|---|
Silnik | Równoległy Twin „High Torque” o pojemności 900 cm³ i wysokim momencie obrotowym z interwałem zapłonu 270° |
Zgodny z | Zgodność z licencją A2 (zestaw dostępny wśród akcesoriów) |
Sprzęgło | Sprzęgło wspomagające moment obrotowy |
Kontrola Trakcji | Przepustnica typu ride-by-wire z kontrolą trakcji, którą można dezaktywować |
Zawieszenie | 41 mm widelec z gumowymi osłonami i podwójne tylne zawieszenie |
Hamulce | Przedni zacisk Brembo i tylny zacisk Nissin, z ABS |
Koła | 32-szprychowe koła |
Wyświetlacz | Podwójne zegary z analogowym prędkościomierzem i obrotomierzem oraz wielofunkcyjne wyświetlacze LCD |
Oświetlenie | Tylne LED-owa lampa z charakterystycznym kształtem światła |
USB | Gniazdko USB umieszczone pod siedzeniem |
Immobilizer | Immobilizer wbudowany w kluczyk |
Siedzenie | Podwójne siedzenie umieszczone na wysokości 790 mm |
Serwis | 16 000 km lub 12 miesięcy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. |
CUSTOMOWY KLASYCZNY ZBIORNIK
Pomalowany głębokim błękitnym lakierem Cobalt Blue zbiornik kultowego Bonneville’a jest pięknie wykończony w wersji Chrome unikalnym chromowanym paskiem.
DETAILING JET BLACK
Klasyczne nadwozie w kolorze Jet Black kontrastuje z bogatym niebieskim i chromowanym malowaniem.
DOSTĘPNE SPECJALNE AKCESORIA
Dopasowana owiewka w kolorze Cobalt Blue dodaje praktyczności i komfortu temu stylowemu customowemu klasykowi, a także oferuje zestaw specjalnych akcesoriów Bonneville T100 Edition Chrome.
NOWOCZESNE OSIĄGI
Wysoki moment obrotowy, niska bezwładność i dostrojony osiągający wyższe obroty najnowszy silnik T100 zapewnia emocje podczas każdej przejażdżki.
LEPSZA KONTROLA
Przepustnica typu Ride-by-wire, kontrola trakcji z możliwością dezaktywacji i zaawansowany ABS zwiększają kontrolę w każdych warunkach.