LIMITOWANA EDYCJA
BONNEVILLE T120 BLACK
Z tylko 250 egzemplarzami dostępnymi na świecie, Distinguished Gentleman's Ride Limited Edition celebruje przełomową, 10. rocznicę niezwykłego partnerstwa pomiędzy Triumphem a DGR.
Z całym autentycznym stylem, osiągami i nowoczesnymi możliwościami najnowszej generacji Bonneville'a T120, edycja DGR ma stylowy, customowy, dwukolorowy metaliczny lakier i posiada oficjalne logo DGR. Ten wyjątkowy motocykl idealnie celebruje 10. rocznicę tej wyjątkowej współpracy.
Ten motocykl ucieleśnia ducha DGR i ukazuje zaangażowanie marki Triumph w zwiększanie zasięgu i wpływu organizacji charytatywnej.
Ten ekskluzywny motocykl został zaprojektowany tak, aby wydarzenie 2023 było, jak dotąd największym i najbardziej udanym. Motocykl o numerze 001 zostanie przyznany osobie, która zbierze najwięcej pieniędzy na rzecz DGR w 2023 roku.
EKSKLUZYWNY
Na całym świecie dostępnych będzie tylko 250 sztuk limitowanej edycji Distinguished Gentleman’s Ride, z których każda będzie dostarczana z ręcznie podpisanym Certyfikatem Autentyczności.
CUSTOMOWY DESIGN DGR
Wyjątkowe malowanie motocykla, zainspirowane eleganckimi, stylowymi ubraniami, wykonane w pięknym vintage'owym sznycie.
RĘCZNIE MALOWANE ZŁOTE DETALE
Wyjątkowe i wyrafinowane ręcznie wykończone złote detale.
TWÓJ WYJĄTKOWY
Tylko 250 motocykli z limitowanej edycji DGR będzie dostępnych na całym świecie, co czyni ten motocykl naprawdę ekskluzywnym.
Każdy motocykl jest dostarczany z Certyfikatem Autentyczności, podpisanym ręcznie przez dyrektora generalnego firmy Triumph, Nicka Bloora i Marka Hawwę, założyciela DGR.
Na każdym certyfikacie znajduje się numer VIN motocykla oraz unikatowy numer motocykla DGR, czyniąc go cennym dodatkiem dla właściciela.
DWUKOLOROWE METALICZNE MALOWANIE
Wyróżniający się, wyrzeźbiony zbiornik Bonneville’a T120 ma monochromatyczne, metaliczne malowanie w kolorze Phantom Black i Crystal White.
Design nawiązuje do klasycznego garnituru i został zainspirowany koncepcją eleganckiego wieczorowego stroju.
Idealnie dopasowany dla dystyngowanego dżentelmena, który kocha jeździć motocyklem.
PIĘKNE ZŁOTE DETALE
Customowy zbiornik jest wykończone mnóstwem wyrafinowanych złotych akcentów, w tym charakterystycznym złotym paskiem na zbiorniku paliwa i ręcznie malowanymi złotymi prążkami na panelach bocznych.
Ten oszałamiający złoty design jest inspirowany filozofią eleganckich ubrań i akcesoriów, które widoczne są podczas DGR.
OFICJALNY LOGOTYP DGR
Wyjątkowa i ekskluzywna limitowana edycja nosi oficjalne logo DGR na bocznych panelach i zbiorniku paliwa, z dumą świętując 10. rocznicę wyjątkowej współpracy pomiędzy Triumph’em i DGR.
ELEGANCKIE SIEDZENIE
Aby dopełnić customowy wygląd w stylu vintage, DGR Limited Edition posiada elegancką przeszywaną kanapę z paskiem na pasażera, idealną dla każdego jeźdźca Distinguished Gentleman's Rider.
ZDECYDOWANA MOTOCYKLOWA BRYTYJSKA IKONA
Zrodzony z oryginalnego Bonneville Legend z 1959 roku, ponadczasowa sylwetka Bonneville T120 Black jest płótnem dla tego wyjątkowego motocykla.
Łącząc autentyczny styl, osiągi i nowoczesne możliwości najnowszej generacji Bonneville T120, ta wyjątkowa edycja świętuje 10 lat współpracy Triumpha z DGR i daje możliwość posiadania kawałka historii DGR i Triumpha.
CECHY
|
|
---|---|
Silnik | Równoległy Twin „High Torque” o pojemności 1200 cm³ i wysokim momencie obrotowym z interwałem zapłonu 270° |
Sprzęgło | Sprzęgło wspomagające moment obrotowy |
Kontrola Trakcji | Przepustnica typu ride-by-wire z kontrolą trakcji, którą można dezaktywować |
Tryby Jazdy | Dwa tryby jazdy (Rain i Road) |
Zawieszenie | 41mm cartridge forks, twin rear suspension units with preload adjustment |
Hamulce | Podwójne przednie zaciski Brembo i tylny zacisk Nissin, z ABS |
Koła | Lekkie 32-szprychowe koła z aluminiowymi obręczami |
Wyświetlacz | Podwójne zegary z analogowym prędkościomierzem i obrotomierzem oraz wielofunkcyjne wyświetlacze LCD |
Oświetlenie | Reflektor ze światłami LED do jazdy dziennej (zależnie od rynku), tylne LED-owe światło |
Tempomat | Tempomat obsługiwany jednym przyciskiem |
USB | Gniazdko USB umieszczone pod siedzeniem |
Immobilizer | Immobilizer wbudowany w kluczyk |
Siedzenie | Podwójne siedzenie umieszczone na wysokości 790 mm |
Serwis | 16 000 km lub 12 miesięcy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. |
CECHY
|
|
---|---|
Silnik | Równoległy Twin „High Torque” o pojemności 1200 cm³ i wysokim momencie obrotowym z interwałem zapłonu 270° |
Sprzęgło | Sprzęgło wspomagające moment obrotowy |
Kontrola Trakcji | Przepustnica typu ride-by-wire z kontrolą trakcji, którą można dezaktywować |
Tryby Jazdy | Dwa tryby jazdy (Rain i Road) |
Zawieszenie | 41mm cartridge forks, twin rear suspension units with preload adjustment |
Hamulce | Podwójne przednie zaciski Brembo i tylny zacisk Nissin, z ABS |
Koła | Lekkie 32-szprychowe koła z aluminiowymi obręczami |
Wyświetlacz | Podwójne zegary z analogowym prędkościomierzem i obrotomierzem oraz wielofunkcyjne wyświetlacze LCD |
Oświetlenie | Reflektor ze światłami LED do jazdy dziennej (zależnie od rynku), tylne LED-owe światło |
Tempomat | Tempomat obsługiwany jednym przyciskiem |
USB | Gniazdko USB umieszczone pod siedzeniem |
Immobilizer | Immobilizer wbudowany w kluczyk |
Siedzenie | Podwójne siedzenie umieszczone na wysokości 790 mm |
Serwis | 16 000 km lub 12 miesięcy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. |