SPEED 400
Odkryj Speeda 400, który posiada charakterystyczny, pozbawiony zbędnych dodatków customowy styl Triumpha, zwinne prowadzenie, responsywne osiągi i definiującą kategorię jakość wykonania tak ważną dla nowego pokolenia motocyklistów.
SPECYFIKACJA
Feature | Details |
---|---|
Cena | |
Cena Od | Od 25 450,00 zł |
Feature | Details |
---|---|
Silnik | |
Rodzaj | Jednocylindrowy, 4-zaworowy, chłodzony cieczą, DOHC |
Pojemność | 398.15 cm³ |
Średnica | 89,0 mm |
Suw | 64,0 mm |
Stopień sprężania | 12:1 |
Maksymalna moc | 40 KM / (29.4 kW) przy 8000 obr./min |
Maksymalny moment obrotowy | 37.5 Nm przy 6500 obr./min |
Układ zasilania | Elektroniczny wtrysk paliwa Boscha z elektroniczną kontrolą przepustnicy |
Układ wydechowy | Dwuwarstwowy układy kolektorów z tłumikiem ze stali nierdzewnej |
Układ napędowy | Łańcuch X-ring |
Sprzęgło | Mokre sprzęgło wielotarczowe ze Slip |
Skrzynia biegów | 6-stopniowa |
Feature | Details |
---|---|
Podwozie | |
Rama | Hybrydowy grzbiet/obwód rama z rur stalowych, przymocowana śrubami do podramy |
Wahacz | Obustronny, odlewany ze stopu aluminium |
Przednie koło | Odlewane z aluminium, 10-ramienne, 17 x 3 cala |
Tylne koło | Odlewane z aluminium, 10-ramienne, 17 x 4 cala |
Przednia opona | 110/70 R17 |
Tylna opona | 150/60 R17 |
Przednie zawieszenie | Odwrócony widelec Big Piston o średnicy 43 mm. skok 140 mm |
Tylne zawieszenie | Amortyzator gazowy RSU z zewnętrznym zbiornikiem i regulacją napięcia wstępnego. skok 130 mm |
Przedni hamulec | 300 mm tarcza, 4-tłokowe radialne zaciski, ABS |
Tylny hamulec | 230 mm pływająca tarcza hamulcowa, ABS |
Przyrządy | Analogowy prędkościomierz ze zintegrowanym wielofunkcyjnym wyświetlaczem LCD |
Feature | Details |
---|---|
Wymiary oraz masa | |
Szerokość kierownicy | 814 mm |
Wysokość bez lusterek | 1084 mm |
Wysokość siedzenia | 790 mm |
Rozstaw osi | 1,377 mm |
Kąt pochylenia główki ramy | 24.6 º |
Wyprzedzenie | 102 mm |
Pojemność zbiornika paliwa | 13 L |
Masa z płynami | 170 kg |
Feature | Details |
---|---|
Zużycie paliwa | |
Zużycie paliwa | 3.5L/100km (80.7 mpg) |
Emisja CO2 | 83.8 g/km EURO 5 Emisje CO2 i zużycie paliwa zmierzono zgodnie z rozporządzeniem 168/2013/EC. Wartości parametrów dotyczących zużycia paliwa pochodzą ze specyficznych warunków testowych i przedstawiono je wyłącznie w celach porównawczych. Mogą one nie odzwierciedlać rzeczywistych wartości uzyskiwanych podczas jazdy. |
Feature | Details |
---|---|
Serwis | |
Interwał między przeglądami | 16 000 km lub 12 miesięcy (w zależności od tego, co nastąpi wcześniej) |
Cechy
|
|
---|---|
Silnik | Charakterny i responsywny silnik serii TR (zgodny z normą Euro 5) |
Skrzynia biegów | 6-biegowa skrzynia biegów ze sprzęgłem ze wspomaganiem momentu obrotowego |
Kontrola Trakcji | Przepustnica typu ride-by-wire z kontrolą trakcji, którą można dezaktywować |
Ergonomia | Wysokość siedziska 790 mm, wąska talia i urzekająca ergonomia |
Podwozie | Lekka rama z przykręcaną tylną ramą pomocniczą i wahaczem z odlewanego aluminium |
Zawieszenie | Widelec upside-down o średnicy 43 mm i tylny amortyzator z regulacją napięcia wstępnego |
Hamulce | Tarcza 300 mm i mocny zacisk radialny z ABS |
Wyświetlacz | Analogowy prędkościomierz ze zintegrowanym, wielofunkcyjnym wyświetlaczem LCD |
Oświetlenie | LED-owe światła ze światłami do jazdy dziennej (DRL) i charakterystycznym tylnym światłem |
Serwis | Wiodący w swojej klasie interwał serwisowy co 16 000 km |
Cechy
|
|
---|---|
Silnik | Charakterny i responsywny silnik serii TR (zgodny z normą Euro 5) |
Skrzynia biegów | 6-biegowa skrzynia biegów ze sprzęgłem ze wspomaganiem momentu obrotowego |
Kontrola Trakcji | Przepustnica typu ride-by-wire z kontrolą trakcji, którą można dezaktywować |
Ergonomia | Wysokość siedziska 790 mm, wąska talia i urzekająca ergonomia |
Podwozie | Lekka rama z przykręcaną tylną ramą pomocniczą i wahaczem z odlewanego aluminium |
Zawieszenie | Widelec upside-down o średnicy 43 mm i tylny amortyzator z regulacją napięcia wstępnego |
Hamulce | Tarcza 300 mm i mocny zacisk radialny z ABS |
Wyświetlacz | Analogowy prędkościomierz ze zintegrowanym, wielofunkcyjnym wyświetlaczem LCD |
Oświetlenie | LED-owe światła ze światłami do jazdy dziennej (DRL) i charakterystycznym tylnym światłem |
Serwis | Wiodący w swojej klasie interwał serwisowy co 16 000 km |
STYLE i DNA
Od klasycznego profilu silnika i wyrzeźbionego zbiornika paliwa po wysokiej jakości lakier, nowoczesny styl customa i ponadczasowa sylwetka sprawiają, że nowy Speed 400 to bez wątpienia Triumph.
PREMIUM DETALE
Charakterystyczne czarne obudowy silnika, malowane proszkowo, wytrzymałe, anodowane na złoto widelce, wysokiej jakości lakier i wykwintne detale z logo Triumpha zapewniają wykończenie Speeda 400 na najwyższym poziomie.
SILNIK TR-SERIES
Całkowicie nowy silnik z serii TR łączy najnowszą technologię z nowoczesną klasyczną estetyką, aby zapewnić charakterystyczne dla Triumpha, bezkonkurencyjne w swojej klasie osiągi, a także niepowtarzalne brzmienie wydechu.
PODWOZIE I ZAWIESZENIE
Całkowicie nowa rama roadstera i wysokiej jakości zawieszenie zapewniają neutralne, dające pewność siebie prowadzenie i idealną pozycję, zapewniającą przyjemną i wciągającą jazdę zarówno nowym, jak i doświadczonym motocyklistom.
ERGONOMIA
Speeda 400 docenią wszyscy motocykliści niezależnie od wzrostu. Dzięki smukłej talii wciągająca i naturalna pozycja podczas jazdy łączy komfort z pewnym manewrowaniem przy niskich prędkościach.
KOŁA i OPONY
Lekkie, 10-ramienne, 17-calowe aluminiowe koła przyczyniają się do zwinności Speed 400, a markowe opony zapewniają pewność prowadzenia w każdych warunkach.
HAMULCE
Szybkość i pewność hamowania to zasługa 2-tłokowego radialnego zacisku i pływającej tarczy, wraz z wzmocnionymi przewodami hamulcowymi i układem ABS marki Bosch.
TECHNOLOGIA
Speed 400 naszpikowany jest nowoczesną technologią, która ułatwia jazdę, posiada on kontrolę trakcji, którą można dezaktywować, sprzęgło ze wspomaganiem momentu obrotowego, ABS marki Bosch, LED-owe oświetlenie i zupełnie nowe podwójne zegary.
ZABEZPIECZENIE
Speed 400 je st standardowo wyposażony w blokadę kierownicy i immobilizer zabezpieczający przed kradzieżą. Wyjątkowy chip zabezpieczający zintegrowany z kluczykiem zapłonu sprawia, że tylko właściciel może uruchomić silnik.
WARTOŚĆ
Dzięki wiodącej w swojej klasie specyfikacji, jakości i wydajności przy niskich kosztach eksploatacji, okresie między przeglądami co 16 000 kilometrów i dwuletniej gwarancji bez limitu kilometrów — Speed 400 reprezentuje niesamowity potencjał.
Kultowy
Przyszła legenda, ikona już w trakcie projektowania. Stworzony i udoskonalony dla zupełnie nowego pokolenia motocyklistów Triumpha.