THRUXTON FINAL EDITION
Uczczenie ikony świata motocyklowego, z ręcznie wykończonymi detalami i najwyższą specyfikacją, model Thruxton FE to ostatnie wcielenie bezkompromisowego café racera.
ROZPOCZNIJ PRZYGODĘ
Ekskluzywna, limitowana edycja Thruxton Final Edition jest ostatnią serią produkcyjną brytyjskiej legendy w wyszukanym stylu.
NAJDOSKONALSZY CAFÉ RACER
Odrodzona i udoskonalona od 2016 roku, finalna ewolucja międzynarodowo docenionego Triumpha Thruxtona dzieli DNA z oryginalną ikoną wyścigów.
NARODZINY IKONY
Oryginalny motocykl wyścigowy Triumph Bonneville T120 Thruxton odegrał ogromną rolę podczas wczesnych wyścigów po obydwu stronach Atlantyku, gdzie pierwsze wcielenie tego niesamowitego motocykla dominowało od samego początku, zyskując sławę po dosłownie pierwszym w historii wyścigu Thruxton 500 w 1958 r., kiedy to zwyciężył.
SUKCES W LATACH 60.
Inspirowany pierwszym zwycięstwem, oryginalny, limitowany motocykl wyścigowy Thruxton narodził się by rywalizować w sezonie 1965. Był sukcesem od startu, dominując podium podczas 500-milowego wyścigu Thruxton w 1969 roku.
ODRODZONA LEGENDA
Z wszystkimi cechami czystego café racera, jednym z pierwszych modeli, który opuścił fabrykę Triumpha w Hinckley był Thruxton 900 cm3, który był produkowany przez cztery lata od 2004 roku - legenda się odrodziła.
NAJDOSKONALSZY CAFÉ RACER
Z Triumphem będącym liderem rosnącej sceny modern classic, jednego motocykla wyraźnie brakowało. Po 8-letniej przerwie, w 2016 roku pierwszy Thruxton R 1200 cm3 trafił do sprzedaży. Z zupełnie nowym designem i lepszymi osiągami niż kiedykolwiek wcześniej, Thruxton R stał się nowym odnośnikiem współczesnej ery.
EWOLUCJA IKONY
Trzy lata później Thruxton RS zabrał segment café racerów na zupełnie nowe terytorium, z nowym imieniem i nową generacją możliwości. Wyższa moc, lepsze prowadzenie i specyfikacja jak nigdzie indziej sprawiła, że Thruxton RS 2019 oferował niesamowite osiągi i wygląd.
OSTATNI ROZDZIAŁ
Final Edition prezentuje szczyt rozwoju Thruxtona, celebrując dwie dekady współczesnej ery modelu Thruxton ze wszystkimi cechami docenionego Thruxtona RS oraz ekskluzywnym, ręcznym wykończeniem - dostępnym po raz ostatni.
FINALNA PRODUKCJA LEGENDY TRIUMPHA
Ekskluzywna okazja, żeby posiąść część motocyklowej historii.
WYKWINTNE WYKOŃCZENIE I DETALE
Czarne panele boczne i błotniki kontrastują z inspirowanym wyścigami malowaniem Final Edition w metalicznym kolorze Competition Green, a ręcznie malowane, złote linie pięknie uzupełniają klasyczny logotyp oraz napisy Final Edition na tylnej osłonie siedzenia – ta kombinacja tworzy design, który celebruje wyścigową historię Thruxtona we współczesnym stylu.
PLAKIETKA SILNIKA FINAL EDITION
Każdy Thruxton Final Edition otrzymał ekskluzywną plakietkę na osłonie alternatora. Posiadająca złote wykończenie i grafikę ‘Final Edition’, ta specjalna część może być zamontowana na motocyklu lub zwyczajnie podziwiana jako unikalny hołd dla tej ikonicznej maszyny.
Właściciele modeli Final Edition sprzedawanych na całym świecie otrzymają indywidualnie numerowany Certyfikat Autentyczności. Dokument ten, zawierający numer VIN motocykla, a także upamiętnia 19 lat produkcji tego modelu i jest podpisany przez zespół projektowy Thruxton 1200 i dyrektora generalnego Triumpha, Nicka Bloora.
PEŁEN OSIĄGÓW SILNIK BONNEVILLE
Dwucylindrowy silniki 'High-Power’ 1200 cm³ z dwoma przepustnicami zapewnia ekscytujące, nowoczesne osiągi i prawdziwy charakter. Pięknie zaprojektowany i wykończony, by współgrać z dziedzictwem designu Thruxtona, bogaty w wyrazisty, brytyjski dźwięk wydobywający się z jego podwójnych, stożkowatych wydechów.
PROWADZENIE W STYLU CAFÉ RACER
Zwinne i skoncentrowane, precyzyjne prowadzenie Thruxtona to efekt sportowej, angażującej ergonomii i pięknie zbalansowanego podwozia wyposażonego w topowe zawieszenie i elementy układu hamulcowego od Showa, Öhlinsa i Brembo. Opony o wyścigowej specyfikacji Metzeler Racetec RR dopełniają ekscytujący pakiet.
AKCESORYJNA OWIEWKA
Wyróżniająca się na tle ponad 80. dedykowanych opcji owiewka dodaje autentyczny styl café racer w pasującym kolorze Competition Green i wykończeniem w tym samym, wysokim standardzie.
SPECYFIKACJA
Feature | Details |
---|---|
Cena | |
Cena Od | Od 74 990,00 zł |
Feature | Details |
---|---|
Silnik | |
Rodzaj | Liquid cooled, 8 valve, SOHC, 270° crank angle parallel twin |
Pojemność | 1,200 cm³ |
Średnica | 97.6 mm |
Suw | 80 mm |
Stopień sprężania | 12.1:1 |
Maksymalna moc | 105 PS/103 bhp (77 kW) @ 7,500 rpm |
Maksymalny moment obrotowy | 112 Nm @ 4,250 rpm |
Układ zasilania | Multipoint sequential electronic fuel injection |
Układ wydechowy | Brushed 2 into 2 exhaust system with twin brushed silencers |
Układ napędowy | O-ring chain |
Sprzęgło | Wet, multi-plate assist clutch |
Skrzynia biegów | 6-speed |
Feature | Details |
---|---|
Podwozie | |
Rama | Tubular steel cradles |
Wahacz | Twin-sided, aluminium - Clear anodized |
Przednie koło | 32-spoke 17 x 3.5 in, aluminium rims |
Tylne koło | 32-spoke 17 x 5 in, aluminium rims |
Przednia opona | 120/70 ZR17 |
Tylna opona | 160/60 ZR17 |
Przednie zawieszenie | Showa 43 mm USD big piston forks, fully adjustable 120 mm travel |
Tylne zawieszenie | Fully adjustable Öhlins twin shocks with Piggyback reservoir, 120 mm rear wheel travel |
Przedni hamulec | Twin 310 mm Brembo floating discs, Brembo M50 4-piston radial monobloc calipers, ABS |
Tylny hamulec | Single 220 mm disc, Nissin 2-piston floating caliper, ABS |
Przyrządy | LCD multi-functional instrument pack with analogue speedometer, analogue tachometer, gear position indicator, fuel gauge, range to empty indication, service indicator, clock, trip computer, scroll and mode buttons on handlebars, heated grip ready, fuel consumption display, traction control status and riding mode display. |
Feature | Details |
---|---|
Wymiary oraz masa | |
Szerokość kierownicy | 745 mm |
Wysokość bez lusterek | 1,030 mm |
Wysokość siedzenia | 810 mm |
Rozstaw osi | 1,415 mm |
Kąt pochylenia główki ramy | 22.8 º |
Wyprzedzenie | 92 mm |
Masa | 197 kg |
Pojemność zbiornika paliwa | 14.5 L |
Feature | Details |
---|---|
Serwis | |
Interwał między przeglądami | 10,000 miles/16,000 Km or 12 Months, whichever comes first. |