Rodzaj
|
Chłodzony cieczą, 12-zaworowy, DOHC, z 3 cylindrami w układzie rzędowym
|
Pojemność
|
1160 cm³
|
Średnica
|
90 mm
|
Suw
|
60,8 mm
|
Stopień sprężania
|
13,2:1
|
Maksymalna moc
|
180 KM (132.4kW) przy 10 750 obr./min
|
Maksymalny moment obrotowy
|
125 Nm przy 9 000 obr./min
|
Układ zasilania
|
Elektroniczny sekwencyjny wielopunktowy wtrysk paliwa z elektroniczną kontrolą przepustnicy
|
Układ wydechowy
|
Stal nierdzewna, system głowicowy 3-1, główny tłumik podwieszany i drugi montowany z boku
|
Układ napędowy
|
Łańcuch X-ring
|
Sprzęgło
|
Mokre, wielotarczowe, slip
|
Skrzynia biegów
|
6 biegów
|
Rama
|
Aluminiowa rama typu Twin-Spar, przymocowana śrubami do tylnej aluminiowej ramy pomocniczej
|
Wahacz
|
Jednostronny ze stopu aluminium
|
Przednie koło
|
Odlewane z aluminium, 17 x 3.5 cala
|
Tylne koło
|
Odlewane z aluminium, 17 x 6 cala
|
Przednia opona
|
120/70 ZR17
|
Tylna opona
|
190/55 ZR17
|
Przednie zawieszenie
|
Öhlins 43 mm NIX30 z regulowanym napięciem wstępnym, tłumieniem odbicia i kompresji, skok 120 mm
|
Tylne zawieszenie
|
Öhlins TTX36 twin tube monoshock z regulowanym napięciem wstępnym, tłumieniem odbicia i kompresji, skok tylnego koła 120 mm
|
Przedni hamulec
|
Podwójne, 320 mm pływające tarcze hamulcowe. Zaciski monoblock Brembo Stylema, OC-ABS, promieniowe pompy hamulcowe z oddzielnymi zbiornikami oraz systemem regulacji.
|
Tylny hamulec
|
Pojedyncza 220 mm tarcza hamulcowa, podwójne zaciski hamulcowe Brembo, OC-ABS. Z tylną pompą hamulcową z oddzielnym zbiorniczkiem.
|
Przyrządy
|
W pełni kolorowy 5" ekran TFT
|
Szerokość kierownicy
|
792 mm
|
Wysokość bez lusterek
|
1089 mm
|
Wysokość siedzenia
|
830 mm
|
Rozstaw osi
|
1445 mm
|
Kąt pochylenia główki ramy
|
23,9 º
|
Wyprzedzenie
|
104,7 mm
|
Pojemność zbiornika paliwa
|
15.5 L
|
Masa z płynami
|
198 kg
|
Zużycie paliwa
|
6.3 l/100km
|
Emisja CO2
|
130 g/km Emisje CO2 i zużycie paliwa zmierzono zgodnie z rozporządzeniem 168/2013/WE. Wartości parametrów dotyczących zużycia paliwa pochodzą ze specyficznych warunków testowych i przedstawiono je wyłącznie w celach porównawczych. Mogą one nie odzwierciedlać rzeczywistych wartości uzyskiwanych podczas jazdy.
|
Interwał między przeglądami
|
16 000 km lub 12 miesięcy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej.
|