SPEED TRIPLE 1200 RS
Przedstawiony pojazd może różnić się wizualnie w zależności od rynku i może różnić się od pojazdów wyprodukowanych i dostarczonych. Dostępność może się różnić w zależności od rynku, skontaktuj się z lokalnym sprzedawcą, aby uzyskać szczegółowe informacje.
Zupełnie w każdym wymiarze Speed Triple 1200 RS zapewnia absolutną rewolucję pod względem mocy, osiągów, prowadzenia i technologii.
SPECYFIKACJA
Feature | Details |
---|---|
Cena | |
Cena Od | Od 82 900,00 zł |
Feature | Details |
---|---|
Silnik | |
Rodzaj | Chłodzony cieczą, 12-zaworowy, DOHC, z 3 cylindrami w układzie rzędowym |
Pojemność | 1160 cm³ |
Średnica | 90 mm |
Suw | 60,8 mm |
Stopień sprężania | 13,2:1 |
Maksymalna moc | 180 KM (132.4kW) przy 10 750 obr./min |
Maksymalny moment obrotowy | 125 Nm przy 9 000 obr./min |
Układ zasilania | Elektroniczny sekwencyjny wielopunktowy wtrysk paliwa z elektroniczną kontrolą przepustnicy |
Układ wydechowy | Stal nierdzewna, system głowicowy 3-1, główny tłumik podwieszany i drugi montowany z boku |
Układ napędowy | Łańcuch X-ring |
Sprzęgło | Mokre, wielotarczowe, slip |
Skrzynia biegów | 6 biegów |
Feature | Details |
---|---|
Podwozie | |
Rama | Aluminiowa rama typu Twin-Spar, przymocowana śrubami do tylnej aluminiowej ramy pomocniczej |
Wahacz | Jednostronny ze stopu aluminium |
Przednie koło | Odlewane z aluminium, 17 x 3.5 cala |
Tylne koło | Odlewane z aluminium, 17 x 6 cala |
Przednia opona | 120/70 ZR17 |
Tylna opona | 190/55 ZR17 |
Przednie zawieszenie | Öhlins 43 mm NIX30 z regulowanym napięciem wstępnym, tłumieniem odbicia i kompresji, skok 120 mm |
Tylne zawieszenie | Öhlins TTX36 twin tube monoshock z regulowanym napięciem wstępnym, tłumieniem odbicia i kompresji, skok tylnego koła 120 mm |
Przedni hamulec | Podwójne, 320 mm pływające tarcze hamulcowe. Zaciski monoblock Brembo Stylema, OC-ABS, promieniowe pompy hamulcowe z oddzielnymi zbiornikami oraz systemem regulacji. |
Tylny hamulec | Pojedyncza 220 mm tarcza hamulcowa, podwójne zaciski hamulcowe Brembo, OC-ABS. Z tylną pompą hamulcową z oddzielnym zbiorniczkiem. |
Przyrządy | W pełni kolorowy 5" ekran TFT |
Feature | Details |
---|---|
Wymiary oraz masa | |
Szerokość kierownicy | 792 mm |
Wysokość bez lusterek | 1089 mm |
Wysokość siedzenia | 830 mm |
Rozstaw osi | 1445 mm |
Kąt pochylenia główki ramy | 23,9 º |
Wyprzedzenie | 104,7 mm |
Pojemność zbiornika paliwa | 15.5 L |
Masa z płynami | 198 kg |
Feature | Details |
---|---|
Zużycie paliwa | |
Zużycie paliwa | 6.3 l/100km |
Emisja CO2 | 130 g/km Emisje CO2 i zużycie paliwa zmierzono zgodnie z rozporządzeniem 168/2013/WE. Wartości parametrów dotyczących zużycia paliwa pochodzą ze specyficznych warunków testowych i przedstawiono je wyłącznie w celach porównawczych. Mogą one nie odzwierciedlać rzeczywistych wartości uzyskiwanych podczas jazdy. |
Feature | Details |
---|---|
Serwis | |
Interwał między przeglądami | 16 000 km lub 12 miesięcy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. |
OBEJRZYJ FILM 360°
STWORZONY NA DROGĘ, GOTOWY NA TOR
Specyfikacja premium wyposażenia gotowego do jazdy na torze obejmuje nowe hamulce Brembo Stylema®, opony Pirelli Diablo Supercorsa V3, zoptymalizowane pod kątem najwyższych osiągów zawieszenie Öhlins oraz udoskonalony tryb jazdy „Track”.
Features
|
|
---|---|
Silnik | Trzycylindrowy silnik o poj. 1160cm³ |
Moc i Maksymalny moment obrotowy | 180 KM i 125 Nm |
Waga | 198 kg (z płynami) |
Zawieszenie | W pełni regulowane zawieszenie Öhlins |
Hamulce | Podwójne tarczowe, 320 mm hamulce Brembo Stylema |
Opony | Opony Pirelli Diablo Supercorsa V3 |
Elektronika | Optimised Cornering ABS, Kontrola trakcji Optimised Cornering Traction Control (z IMU), Kontrola unoszenia przedniego koła, Tempomat |
Wyświetlacz | 5-calowy ekran TFT |
Tryby Jazdy | 5 trybów jazdy z możliwością konfiguracji (Rain, Road, Sport, Track i Rider) |
Quickshifter | Triumph Shift Assist (góra/dół) |
Sprzęgło | Sprzęgło Slip & Assist |
Akumulator | Bateria litowo-jonowa |
Oświetlenie | Pełne oświetlenie LED z samoczynnie wyłączającymi się kierunkowskazami |
Bezkluczykowy | W pełni bezkluczykowy system |
Serwis | 16 000 km lub 12 miesięcy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. |
Features
|
|
---|---|
Silnik | Trzycylindrowy silnik o poj. 1160cm³ |
Moc i Maksymalny moment obrotowy | 180 KM i 125 Nm |
Waga | 198 kg (z płynami) |
Zawieszenie | W pełni regulowane zawieszenie Öhlins |
Hamulce | Podwójne tarczowe, 320 mm hamulce Brembo Stylema |
Opony | Opony Pirelli Diablo Supercorsa V3 |
Elektronika | Optimised Cornering ABS, Kontrola trakcji Optimised Cornering Traction Control (z IMU), Kontrola unoszenia przedniego koła, Tempomat |
Wyświetlacz | 5-calowy ekran TFT |
Tryby Jazdy | 5 trybów jazdy z możliwością konfiguracji (Rain, Road, Sport, Track i Rider) |
Quickshifter | Triumph Shift Assist (góra/dół) |
Sprzęgło | Sprzęgło Slip & Assist |
Akumulator | Bateria litowo-jonowa |
Oświetlenie | Pełne oświetlenie LED z samoczynnie wyłączającymi się kierunkowskazami |
Bezkluczykowy | W pełni bezkluczykowy system |
Serwis | 16 000 km lub 12 miesięcy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. |
TRZYCYLINDROWY SILNIK
Trzycylindrowy silnik o pojemności 1160 cm³ jest nową jednostką, która powstała od podstaw; opracowano ją na podstawie doświadczeń zdobytych przez Triumpha podczas tworzenia silników wyścigowych Moto2™. Silnik ten jest zdecydowanie bardziej kompaktowy, lżejszy, bardziej responsywny i zapewnia niesamowicie ekscytującą jazdę.
MOC TRIPLE'A
Zapewniając szczytową moc 180 KM, o 30 KM więcej niż poprzednia generacja, i maksymalny moment obrotowy 125 Nm, ten trzycylindrowy silnik jest bardziej responsywny i osiąga wyższe obroty, radykalnie poprawiając osiągi Speed Triple'a.
5” EKRAN TFT
Całkowicie 5-calowy ekran TFT zapewnia doskonałą widoczność oraz został wyposażony w udoskonalony interfejs do intuicyjnej regulacji kluczowych parametrów podczas jazdy, a także w Lap Timer do użytku na torze.
ZWINNE I PRECYZYJNE PROWADZENIE
Dzięki całkowicie nowemu, lekkiemu podwoziu i zupełnie nowej ergonomii Speed Triple stał się jeszcze bardziej zwrotny, zapewniając precyzyjne i dynamiczne prowadzenie.
NAJLŻEJSZY SPEED TRIPLE
Na mokro waży zaledwie 198 kg, czyli 10 kg mniej niż poprzedni model, a dzięki całkowicie nowemu podwoziu i znacznie lżejszemu silnikowi Speed Triple 1200 RS został zaprojektowany tak, aby by być równie zwinny i dynamiczny jak Street Triple RS.
NOWE KOMPONENTY PREMIUM
W pełni regulowane zawieszenie Öhlins, zaciski Brembo Stylema i opony Metzeler Racetec RR zapewniają optymalną równowagę między osiągami a kontrolą.
POZYCJA NA MOTOCYKLU
Szersza kierownica i zupełnie profil siedzenia zapewniają znacznie bardziej dynamiczną i naturalną pozycję do jazdy. Podnóżki zostały przesunięte do wewnątrz, aby poprawić prześwit bez ograniczania miejsca na nogi.
TECHNOLOGIA SKONCENTROWANA NA MOTOCYKLIŚCIE
Z najnowszej generacji komponentami: kontrolą trakcji Optimised Cornering Traction Control, cornering ABS, kontrolą unoszenia przedniego koła, quickshifterem (góra/dół), 5 trybami jazdy i pełnym systemem bezkluczykowym.
SYSTEM ŁĄCZNOŚCI MY TRIUMPH CONNECTIVITY
Speed Triple został po raz pierwszy wyposażony w standardzie w My Triumph Connectivity System, który umożliwia integrację ze smartfonem i korzystanie z nawigacji zakręt po zakręcie, obsługę GoPro, sterowanie telefonem i odtwarzanie muzyki.
NOWE LEDOWE ŚWIATŁA
Nowe, oszałamiające, charakterystyczne podwójne reflektory LED i tylne LED-owe światło nie tylko świetnie wyglądają, ale także poprawiają widoczność podczas jazdy. Smukłe, samoczynnie wyłączające się kierunkowskazy są montowane w standardzie.