NOWY SPEED TRIPLE 1200 RS
DOŚWIADCZ TEGO, CO NAJLEPSZE
NAJLEPSZE OSIĄGI TRIPLE'A
Przyspieszające bicie serca przyspieszenie i poruszający duszę dźwięk wydobywający się z najnowocześniejszego, trzycylindrowego silnika, zapewniają każdorazowo uzależniające osiągi.
PRECYZJA PROWADZENIA
Półaktywne zawieszenie Öhlins SmartEC3, dynamika zorientowana na precyzję i charakterystyczna dla roadstera pozycja za kierownicą, zapewniają zwinność i kontrolę w każdym zakręcie.
KULTOWY DESIGN SPEED TRIPLE'A
Wyrazisty i kultowy design, przemyślane detale oraz prezencja, która z każdej strony emanuje mocą, zaznaczając swoja obecność.
ZAAWANSOWANA TECHNOLOGIA
Najnowocześniejsze, elektroniczne zawieszenie Öhlins SmartEC3 i szeroka gama elektronicznych systemów wspomagających kierowcę zwiększają emocje i pozwalają na więcej niż kiedykolwiek wcześniej.
KOMPLETNY PAKIET
Ukierunkowany na motocyklistę pakiet wyposażenia i technologii zapewnia pełną kontrolę, pozwalając Ci skupić się na idealnej jeździe.
ZAAWANSOWANA TECHNOLOGIA
ZAWIESZENIE ÖHLINS SMARTEC3
Najnowocześniejsze oprogramowanie Öhlins SmartEC3 Objective Based Tuning Interface (OBTi) umożliwia motocyklistom łatwą regulację różnych parametrów motocykla, w tym wspomagania hamowania, przenoszenia masy, wspomagania początkowego przyspieszania i przyczepności na zakrętach, a także wielu innych. Dla tych, którzy preferują stałe ustawienia, istnieje możliwość skorzystania z ręcznej regulacji tłumienia kompresji i odbicia, dostępnej w menu instrumentów.
KONTROLA UNOSZENIA PRZEDNIEGO KOŁA
Regulowany niezależnie system kontroli podnoszenia przedniego koła wykorzystuje dane z 6-osiowego, bezwładnościowego układu pomiarowego (IMU) i oferuje cztery poziomy regulacji, które można dostosować do stylu jazdy, niezależnie od wybranego trybu jazdy.
SYSTEM STEROWANIA HAMOWANIA SILNIKIEM
System sterowania hamowaniem silnikiem (Engine Braking Control) można dostosować do preferencji kierowcy, uzupełnia on ustawienia mapy przepustnicy i pozwala Ci dostosować zachowanie silnika do Twojego stylu jazdy i panujących warunków.
UKŁAD BRAKE SLIDE ASSIST
Dostępny wyłącznie w trybie „Track” układ Brake Slide Assist optymalizuje kalibrację ABS-u podczas jazdy po torze, pozwalając na większy poślizg przedniego koła i większe uniesienie tyłu w celu maksymalizacji osiągów na torze, zapewniając jednocześnie bezpieczeństwo w przypadku pojawienia się nieoczekiwanych warunków.
ULEPSZONA WYDAJNOŚĆ
Dzięki 5 różnym trybom jazdy (Rain, Road, Sport, Track, Rider), systemowi OC - ABS i możliwej do dezaktywacji kontroli trakcji z optymalizacją pokonywania zakrętów, a także quickshifterowi do szybkiej zmiany biegów w górę i w dół w standardzie, Speed Triple oferuje wszystkie zaawansowane funkcje maksymalizujące osiągi i zapewniające bezpieczeństwo w każdych warunkach.
NAJLEPSZE OSIĄGI TRIPLE'A
NIEZRÓWNANA MOC I MOMENT OBROTOWY
Mocniejszy niż kiedykolwiek wcześniej, trzycylindrowy silnik o pojemności 1160 cm3 zapewnia niezrównane przyspieszenie i osiągi: 183 KM przy 10 750 obr./min i 128 Nm przy 8750 obr./min.
UKŁAD WYDECHOWY DOSTROJONY POD KĄTEM WYDAJNOŚCI
Nowy układ wydechowy o swobodnym przepływie oraz kompaktowy, lekki tłumik usprawniają przepływ gazów i centralizują masę, co przekłada się na poprawę osiągów, przy jednoczesnym zachowaniu charakterystycznego potrójnego brzmienia Speed Triple'a.
AKCESORYJNY TŁUMIK AKRAPOVIČ
Lżejszy i bardziej wyrazisty, akcesoryjny tłumik Akrapovič posiada zewnętrzną osłonę z tytanu z uchwytem montażowym, tłumik zakończony jest końcówką z karbonu i posiada wygrawerowane laserowo logo Akrapovič.
RESPONSYWNA, DOSKONAŁA WYDAJNOŚĆ
Dzięki natychmiastowej reakcji przepustnicy i płynnemu, bezwysiłkowemu dostarczaniu mocy, trzycylindrowy silnik Speed Triple'a zapewnia idealne połączenie jazdy na niższych obrotach i uderzenia mocy w ich górnym zakresie, co przekłada się na ekscytujące osiągi zarówno na drodze, jak i na torze.
DESIGN INSPIROWANY WYŚCIGAMI
Przy wykorzystaniu całej wiedzy i doświadczenia zdobytego podczas opracowywania silnika Triumpha dla Moto2™, silnik Speed Triple'a 1200 RS został zaprojektowany tak, aby był mocny i wytrzymały, a jednocześnie kompaktowy i lekki.
PRECYZJA PROWADZENIA
ZAWIESZENIE ÖHLINS SMARTEC3
Innowacyjna technologia z zaworami szpulowymi umożliwia jeszcze szybszą regulację i większy komfort, a wyposażenie w najnowocześniejsze, półaktywne zawieszenie Öhlins® SmartEC3 pozwala na stały monitoring i ustawienie charakterystyki tłumienia zawieszenia. Zyskujesz idealnie dopasowane, precyzyjne i dynamiczne prowadzenie, niezależne od tego, czy pokonujesz wyzwania na torze, czy zakręty na ulubionych drogach.
PRECYZJA I KONTROLA
Aby zapewnić jeszcze większą precyzję i kontrolę, Speed Triple 1200 RS wyposażono w regulowany amortyzator skrętu, który umożliwia płynne i przewidywalne prowadzenie w każdej sytuacji.
DOMINUJĄCA POZYCJA DO JAZDY
Starannie zaprojektowana, nieco szersza i wyższa kierownica, pozwala na sportową, wyprostowaną, roadsterową postawę, zapewniając idealną równowagę między zwinnością i kontrolą. Nowy trójkąt ergonomiczny kierowcy i wąski profil siedzenia pozwalają na intuicyjne i łatwe zespolenie się z motocyklem, to harmonijne połączenie zapewnia precyzyjne prowadzenie i prawdziwy komfort.
WYŚCIGOWA SPECYFIKACJA
Zaciski Brembo Stylema® oraz dźwignia z regulacją rozpiętości i przełożenia Brembo MCS, stanowiące specjalistyczne uzupełnienie półaktywnego zawieszenia Öhlins Smart EC3, zapewniają dużą siłę hamowania i wyczucie nawet podczas najbardziej wymagającej jazdy. Dopuszczone całkowicie do jazdy w ruchu ulicznym, opony Pirelli Diablo Supercorsa SP V3 dostarczają osiągów godnych toru wyścigowego. Opony wykonane w dwuskładnikowej konstrukcji zapewniają optymalną przyczepność, stabilność i trwałość.
LEKKA KONSTRUKCJA
Ważący zaledwie 199 kg z płynami, Speed Triple 1200 RS został zaprojektowany z myślą o niskiej masie i wysokiej wydajności. Konstrukcja jest oparta na aluminiowej ramie typu Twin-Spar, a nowe, lekkie koła redukują siły żyroskopowe, co przekłada się na szybsze wchodzenie w zakręty i większą zwinność, dzięki czemu pokonywanie zakrętów przychodzi lekko.
KULTOWY DESIGN SPEED TRIPLE'A
NIEZAPRZECZALNA OBECNOŚĆ
Wyraźne linie i zdecydowana postawa sprawiają, że Speed Triple wyróżnia się z tłumu. Minimalistyczny design tyłu motocykla płynnie integruje tylne światło z uchwytem tablicy rejestracyjnej, a wyprofilowany zbiornik paliwa nadaje muskularnego wyglądu i zapewnia uderzająco piękną sylwetkę.
ROZPOZNAWALNY DESIGN
Czerpiąc inspirację z ponad 30-letniego DNA designu Speed Triple'a, charakterystyczne, podwójne reflektory i jednostronny wahacz podkreślają nowoczesną i agresywną stylistykę motocykla, a także poważne zamierzenia w zakresie jego osiągów.
EWOLUCJA DESIGNU
Udoskonalony design pozwolił uzyskać jeszcze bardziej sportowy wygląd, a nowe pokrycie siedzenia nadało charakteru tylnej części motocykla. Nowe koła nie tylko świetnie wyglądają, ale są też lżejsze, zapewniając jeszcze większą dynamikę i zwrotność.
WYRAZISTY DESIGN
Odważne, nowe schematy kolorów i przyciągająca wzrok grafika podkreślają wyrazisty design. Nowe jarzma, umożliwiające montaż szerszej kierownicy, a także dodatkowy amortyzator skrętu wykończono w wyrafinowanym i stonowanym czarnym odcieniu.
NIESKAZITELNE SZCZEGÓŁY
Dbałość o szczegóły, jakość wykonania i ogólny poziom wykończenia są niezrównane. Od lusterek odpornych na drgania, montowanych na końcówkach kierownicy, po precyzyjnie wyrzeźbiony wahacz, konstrukcja Speed Triple'a łączy w sobie odważną estetykę z funkcjonalnością.
KOMPLETNY PAKIET
POZOSTAŃ W KONTAKCIE
Intuicyjny interfejs użytkownika z 5-calowym ekranem TFT pozwala na natychmiastowy dostęp do wszystkich najważniejszych informacji, pozwalając Ci skupić się na emocjach związanych z jazdą. System łączności My Triumph w standardzie, umożliwia nawigację „Zakręt po zakręcie” oraz sterowanie telefonem i muzyką.
INTUICYJNA KONTROLA
Ustawienia na wyciągnięcie ręki. W pełni regulowany tempomat ułatwia długie podróże, a podświetlane przełączniki pomagają skupić się na drodze w warunkach słabej widoczności.
LEKKI AKUMULATOR
W pogoni za dziesiątymi częściami sekundy na torze, każdy gram ma znaczenie. Litowo-jonowy akumulator Speed Triple'a jest znacznie lżejszy od konwencjonalnego akumulatora, co przekłada się na poprawę zwinności i wydajności.
FUNKCJA OSTRZEGANIA O AWARYJNYM ZWALNIANIU
Aby ostrzec innych użytkowników drogi o mocnym hamowaniu i gwałtownym zwalnianiu, nowa funkcja Emergency Deceleration Warning aktywuje bardzo częste miganie światła hamowania.
CAŁKOWICIE BEZKLUCZYKOWY
W Speed Triple'u 1200 RS można bezkluczykowo obsługiwać zapłon, blokadę kierownicy i korek wlewu paliwa. Dla zwiększenia bezpieczeństwa, gdy jesteś z dala od motocykla, możesz łatwo wyłączyć funkcję łączności bezprzewodowej za pomocą jednego przycisku.
SPECYFIKACJA
Feature | Details |
---|---|
Cena | |
Cena Od | Od Cena W Dniu Ogłoszenia |
Feature | Details |
---|---|
Silnik | |
Rodzaj | Chłodzony cieczą, 12-zaworowy, DOHC, z 3 cylindrami w układzie rzędowym |
Pojemność | 1160 cm³ |
Średnica | 90.0 mm |
Suw | 60.8 mm |
Stopień sprężania | 13.2:1 |
Maksymalna moc | 183 PS / 180.5 bhp (134.6 kW) @ 10,750 rpm |
Maksymalny moment obrotowy | 128 Nm @ 8,750 rpm |
Układ zasilania | Elektroniczny, wielopunktowy, sekwencyjny wtrysk paliwa z elektroniczną kontrolą przepustnicy |
Układ wydechowy | Układ wydechowy 3 w 1 ze stali nierdzewnej z jednym podwieszonym tłumikiem i montowanym z boku, drugim, tytanowym tłumikiem Akrapovič |
Układ napędowy | Łańcuch X-ring |
Sprzęgło | Mokre sprzęgło wielotarczowe ze Slip |
Skrzynia biegów | 6-stopniowa |
Feature | Details |
---|---|
Podwozie | |
Rama | Rama aluminiowa typu Twin Spare, z przykręcaną, aluminiową, tylną ramą pomocniczą |
Wahacz | Aluminiowy, jednostronny |
Przednie koło | Odlewane z aluminium, 17 x 3,50 cala |
Tylne koło | Odlewane z aluminium, 17 x 6,00 cala |
Przednia opona | Pirelli Diablo Supercorsa SP V3 - 120/70Z R17 58W |
Tylna opona | Pirelli Diablo Supercorsa SP V3 - 190/55Z R17 75W |
Przednie zawieszenie | W pełni regulowany, 43 mm widelec Öhlins USD, skok 120 mm, elektroniczny system tłumienia kompresji / odbicia SmartEC3 OBTi |
Tylne zawieszenie | Monoshock Öhlins RSU z łącznikiem, skok tylnego koła 120 mm, elektroniczny system tłumienia kompresji / odbicia SmartEC3 OBTi |
Przedni hamulec | Podwójne, pływające tarcze o średnicy 320 mm Zaciski Brembo Stylema Monobloc, OC-ABS, radialny cylinder główny Brembo MCS |
Tylny hamulec | Pojedyncza tarcza o średnicy 220 mm Dwu-tłoczkowy zacisk Brembo, OC-ABS. |
Przyrządy | W pełni kolorowy, 5-calowy wyświetlacz TFT |
Feature | Details |
---|---|
Wymiary oraz masa | |
Szerokość kierownicy | 810 mm |
Wysokość bez lusterek | 1085 mm |
Wysokość siedzenia | 830 mm |
Rozstaw osi | 1445 mm |
Kąt pochylenia główki ramy | 23.9 º |
Wyprzedzenie | 104.7 mm |
Pojemność zbiornika paliwa | 15.5 L |
Masa z płynami | 199 kg |
Feature | Details |
---|---|
Zużycie paliwa | |
Zużycie paliwa | 51.4 mpg (5.5L/100km) |
Emisja CO2 | 127 g/km EURO 5+ Emisje CO2 i zużycie paliwa zmierzono zgodnie z rozporządzeniem 168/2013/EC. Wartości parametrów dotyczących zużycia paliwa pochodzą ze specyficznych warunków testowych i przedstawiono je wyłącznie w celach porównawczych. Mogą one nie odzwierciedlać rzeczywistych wartości uzyskiwanych podczas jazdy. |
Feature | Details |
---|---|
Serwis | |
Interwał między przeglądami | 16 000 km lub 12 miesięcy (w zależności od tego, co nastąpi wcześniej) |
Feature | Details |
---|---|
Wyposażenie standardowe | |
Półaktywne zawieszenie Öhlins SmartEC3 | |
System kontroli unoszenia przedniego koła z 4 poziomami interwencji | |
System sterowania hamowaniem silnikiem | |
Asystent Jazdy w Poślizgu (w trybie Track) | |
Dynamiczne tryby jazdy: Rain, Road, Sport, Track, Rider | |
Regulowany amortyzator skrętu | |
Triumph Shift Assist - quickshifter góra-dół | |
Kontrola Trakcji z możliwością dezaktywacji i ABS zoptymalizowane pod kątem pokonywania zakrętów | |
Funkcja ostrzegania o awaryjnym zwalnianiu | |
W pełni regulowany tempomat | |
Całkowicie bezkluczykowy system z opcją wyłączenia | |
Podwójny, LED-owy reflektor i charakterystyczne tylne światło | |
Lekki, litowo-jonowy akumulator | |
5-calowy wyświetlacz TFT wykonany w technologii Optical Bonding | |
System łączności My Triumph do integracji ze smartfonem | |
Lusterka na końcówki kierownicy z izolacją wibracji |
Feature | Details |
---|---|
Akcesoria | |
Tytanowy tłumik Akrapovič | |
Torba na zbiornik paliwa z szybkozłączką | |
Osłony ramy i zawieszenia | |
Obrabiany maszynowo zbiornik płynu hamulcowego | |
Pływające kierunkowskazy | |
Oraz dużo więcej |