NOWY STREET TRIPLE 765 R A2
Przedstawiamy nową wersję Street Triple'a 765 R, zgodnego z kategorią A2, zaprojektowanego specjalnie dla nowych i młodszych motocyklistów. Model ten, wyposażony jest w opracowany dla Moto2 silnik o pojemności 765 cm3 i obniżonej mocy wyjściowej do 70 kW, którą można dodatkowo ograniczyć do 35 kW, aby spełnić wymogi prawa jazdy na kategorię A2.
Zestaw ograniczników może zostać zdemontowany przez dealera Triumpha po uzyskaniu pełnego prawa jazdy kategorii „A”, przywracając motocyklowi pełną moc 70 kW. Nowy Street Triple 765 R jest zgodny z wymogami kategorii A2 w Wielkiej Brytanii i Europie, a jednocześnie zachowuje tę samą konstrukcję, specyfikacje i jakość prowadzenia co model standardowy. Dzięki wysokiej jakości komponentom i charakterystycznemu brzmieniu trzycylindrowego silnika - zaspokoi potrzeby osób posiadających prawo jazdy kategorii A2.
SPECYFIKACJA
Feature | Details |
---|---|
Cena | |
Cena Od | Od Cena W Dniu Ogłoszenia |
Feature | Details |
---|---|
Silnik | |
Rodzaj | Chłodzony cieczą, 12-zaworowy, DOHC, z 3 cylindrami w układzie rzędowym |
Pojemność | 765 cm³ |
Średnica | 78.0 mm |
Suw | 53.4 mm |
Stopień sprężania | 13.25:1 |
Maksymalna moc | 95 KM (70 kW) przy 10 250 obr./min (Z zestawem ograniczającym akcesoria: 35 Nm @ 8 000 obr./min) |
Maksymalny moment obrotowy | 74.5 Nm przy 8 750 obr./min (Z zestawem ograniczającym akcesoria: 61.7 Nm @ 4 750 obr./min) |
Układ zasilania | Wielopunktowy sekwencyjny elektroniczny wtrysk paliwa |
Układ wydechowy | Stal nierdzewna, system głowicowy 3-1, tłumik ze stali nierdzewnej montowany z boku |
Układ napędowy | X ring łańcuch |
Sprzęgło | Mokre, wielotarczowe, z systemem Slip Assist |
Skrzynia biegów | 6-stopniowa |
Feature | Details |
---|---|
Podwozie | |
Rama | Kratownicowa typu Twin-Spar z aluminiowymi belkami, 2-elementowa rama pomocnicza odlewana pod wysokim ciśnieniem |
Wahacz | Dwustronny, odlewany ze stopu aluminium |
Przednie koło | Odlewane z aluminium, 5-szprychowe, 17 x 3,5 cala |
Tylne koło | Odlewane z aluminium, 5-szprychowe, 17 x 5,5 cala |
Przednia opona | 120/70 ZR 17 |
Tylna opona | 180/55 ZR 17 |
Przednie zawieszenie | Showa BPF 41 mm upside down. Regulowane tłumienie kompresji, tłumienie odbicia i regulowane napięcie wstępne |
Tylne zawieszenie | Showa monoshock z pełną regulacją ze zbiornikiem wyrównawczym RSU. Skok tylnego koła: 133.5 mm |
Przedni hamulec | Podwójne, 310 mm pływające tarcze hamulcowe, 4-tłoczkowe radialne zaciski hamulcowe typu monobloc Brembo M4.32, OC-ABS z możliwością wyłączenia |
Tylny hamulec | Pojedyncza 220 mm tarcza hamulcowa, pojedyncze zaciski hamulcowe Brembo, OC-ABS z możliwością wyłączenia |
Przyrządy | Wielofunkcyjny kolorowy ekran TFT |
Feature | Details |
---|---|
Wymiary oraz masa | |
Szerokość kierownicy | 792 mm |
Wysokość bez lusterek | 1047 mm |
Wysokość siedzenia | 826 mm |
Rozstaw osi | 1402 mm |
Kąt pochylenia główki ramy | 23.7 º |
Wyprzedzenie | 97.8 mm |
Pojemność zbiornika paliwa | 15 L |
Masa z płynami | 189 kg |
Feature | Details |
---|---|
Zużycie paliwa | |
Zużycie paliwa | 52.8 mpg (5.4 litres / 100 km) |
Emisja CO2 | 120g/km EURO 5 Emisje CO2 i zużycie paliwa zmierzono zgodnie z rozporządzeniem 168/2013/EC. Wartości parametrów dotyczących zużycia paliwa pochodzą ze specyficznych warunków testowych i przedstawiono je wyłącznie w celach porównawczych. Mogą one nie odzwierciedlać rzeczywistych wartości uzyskiwanych podczas jazdy. |
Feature | Details |
---|---|
Serwis | |
Interwał między przeglądami | 10,000 km lub 12 miesięcy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. |
NOWOŚĆ ZGODNA Z KATEGORIĄ A2
Dostępny jest zestaw akcesoriów ograniczających moc do 35 kW, który można zamontować do motocykla, aby był zgodny z przepisami prawa jazdy kategorii A2.
Zestaw ograniczników może zostać zdemontowany przez dealera Triumpha po uzyskaniu pełnego prawa jazdy kategorii „A”, przywracając motocyklowi pełną moc 70 kW. Nowy Street Triple 765 R jest zgodny z wymogami kategorii A2 w Wielkiej Brytanii i Europie, a jednocześnie zachowuje tę samą konstrukcję, specyfikacje i jakość prowadzenia co model standardowy. Dzięki wysokiej jakości komponentom i charakterystycznemu brzmieniu trzycylindrowego silnika - zaspokoi potrzeby osób posiadających prawo jazdy kategorii A2.
Układ ABS z optymalizacją pokonywania zakrętów
Zoptymalizowany Cornering ABS, wspierany przez jednostkę IMU ze zintegrowanymi ustawieniami w każdym z czterech trybów jazdy Street Triple’a R, zapewnia optymalną skuteczność hamowania w każdym kącie pochylenia.
Zoptymalizowana Kontrola Trakcji działająca w zakrętach z możliwością dezaktywacji
Zoptymalizowana kontrola trakcji działa w zakrętach stale obliczając kąt pochylenia, aby zapewnić optymalną kontrolę uślizgu i momentu obrotowego. Można wybrać jeden z czterech samodzielnie regulowanych poziomów interwencji, aby dopasować go do stylu jazdy i aktualnych warunków.
Zwiększona ergonomia
Precyzyjną kontrolę na Street Triple R zapewnia szeroka kierownica, która pozwala na bardziej skoncentrowaną i pewną siebie pozycję do jazdy.
Siła hamowania
Podwójne radialne monoblokowe hamulce z zaciskami Brembo M4.32 zapewniają mocne, kontrolowane hamowanie w każdych warunkach. Cornering ABS dodaje motocykliście poczucia bezpieczeństwa i pewności w jeździe.
Zawieszenie
Wysokiej jakości, w pełni regulowane widelce Showa typu Big Piston i tylny amortyzator typu piggyback zapewniają miękkie, ale kontrolowane tłumienie, gwarantując nieskazitelne maniery na drodze przy jednoczesnym zachowaniu sportowego potencjału.
Stabilność przy najwyższych prędkościach
Zaprojektowany z myślą o idealnych proporcjach sztywności skrętnej i bocznej elastyczności, doskonały wahacz typu Gullwing, daje motocykliście poczucie kontroli, a także stabilizuje motocykl przy wyższych prędkościach.
Akcesoryjne siedzenie
Street Triple R ma przystępną wysokość siedzenia na poziomie 826 mm, w modelu tym można też zamontować akcesoryjne obniżaną kanapę, z technologią siatki 3D, która zwiększa komfort podczas jazdy i pozwoli obniżyć wysokość kanapy o 28 mm.
TFT
Street Triple R jest wyposażony w przyjazne w obsłudze wielofunkcyjne przyrządy ze zintegrowanym wyświetlaczem TFT. Intuicyjne i logiczne, cztery tryby jazdy można łatwo ustawiać za pomocą ergonomicznego przełącznika.
Wyrazisty wygląd
Efektowną estetykę Street Triple’a R zapewnia niepowtarzalnie zaprojektowane DNA, z 15-litrowym zbiornikiem, podwieszanym tłumikiem, podwójnym reflektorem i minimalistycznym, tylnym nadwoziem, zapewniającym bardzo agresywną budowę i harmonię.
Bogata specyfikacja
Specyfikę premium Street Triple’a R uzupełnia asystent zmiany biegów - quickshifter góra-dół, sprzęgło typu Slip & Assist, pełne oświetlenie LED, system unoszenia przedniego koła i opony Continental ContiRoad.