STREET TRIPLE 765 MOTO2™ EDITION
Ograniczona do zaledwie 765 sztuk każdego z dwóch inspirowanych wyścigami malowań, edycja specjalna Moto2™ Edition to najwyższej specyfikacji Street Triple, jakiego kiedykolwiek stworzono, z mnóstwem ekskluzywnych detali.
SPECYFIKACJA
Feature | Details |
---|---|
Cena | |
Cena Od | Od 75 900,00 zł |
Feature | Details |
---|---|
Silnik | |
Rodzaj | Chłodzony cieczą, 12-zaworowy, DOHC, z 3 cylindrami w układzie rzędowym |
Pojemność | 765 cm³ |
Średnica | 78.0 mm |
Suw | 53.4 mm |
Stopień sprężania | 13.25:1 |
Maksymalna moc | 130 KM (95.6kW) przy 12 000 obr./min |
Maksymalny moment obrotowy | 80 Nm przy 9 500 obr./min |
Układ zasilania | Wielopunktowy sekwencyjny elektroniczny wtrysk paliwa |
Układ wydechowy | Stal nierdzewna, system głowicowy 3-1, tłumik ze stali nierdzewnej montowany z boku |
Układ napędowy | X ring łańcuch |
Sprzęgło | Mokre, wielotarczowe, z systemem Slip Assist |
Skrzynia biegów | 6-stopniowa |
Feature | Details |
---|---|
Podwozie | |
Rama | Kratownicowa typu Twin-Spar z aluminiowymi belkami, 2-elementowa rama pomocnicza odlewana pod wysokim ciśnieniem |
Wahacz | Dwustronny, odlewany ze stopu aluminium |
Przednie koło | Odlewane z aluminium, 5-szprychowe, 17 x 3,5 cala |
Tylne koło | Odlewane z aluminium, 5-szprychowe, 17 x 5,5 cala |
Przednia opona | 120/70 ZR 17 |
Tylna opona | 180/55 ZR 17 |
Przednie zawieszenie | Öhlins NIX30, w pełni regulowane na kompresji, odbiciu i napięciu wstępnym. 115 mm skok zawieszenia. |
Tylne zawieszenie | Ohlins STX40 monoshock z pełną regulacją ze zbiornikiem wyrównawczym RSU. Skok tylnego koła: 131.2 mm. |
Przedni hamulec | Podwójne, 310 mm pływające tarcze hamulcowe, 4-tłoczkowe radialne zaciski hamulcowe typu monoblock Brembo Stylema, pompa Brembo MCS, OC-ABS |
Tylny hamulec | Pojedyncza 220 mm tarcza hamulcowa, pojedyncze zaciski hamulcowe Brembo, OC-ABS |
Przyrządy | W pełni kolorowy 5" ekran TFT |
Feature | Details |
---|---|
Wymiary oraz masa | |
Szerokość kierownicy | 765 mm |
Wysokość bez lusterek | 1051 mm |
Wysokość siedzenia | 839 mm |
Rozstaw osi | 1397 mm |
Kąt pochylenia główki ramy | 23.0 º |
Wyprzedzenie | 95.3 mm |
Pojemność zbiornika paliwa | 15 L |
Masa z płynami | 188 kg |
Feature | Details |
---|---|
Zużycie paliwa | |
Zużycie paliwa | 52.8 mpg (5.4 litres / 100 km) |
Emisja CO2 | 120g/km EURO 5 Emisje CO2 i zużycie paliwa zmierzono zgodnie z rozporządzeniem 168/2013/EC. Wartości parametrów dotyczących zużycia paliwa pochodzą ze specyficznych warunków testowych i przedstawiono je wyłącznie w celach porównawczych. Mogą one nie odzwierciedlać rzeczywistych wartości uzyskiwanych podczas jazdy. |
Feature | Details |
---|---|
Serwis | |
Interwał między przeglądami | 10,000 km lub 12 miesięcy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. |
Nagranie wykonywane z udziałem profesjonalnych jeźdźców w zamkniętych i kontrolowanych warunkach. Nie naśladuj. Zawsze noś odpowiedni sprzęt ochronny podczas jazdy.
CECHY
CECHY
|
|
---|---|
Silnik | Trzycylindrowy silnik 765 cm³ |
Moc i Maksymalny moment obrotowy | 120 KM i 80 Nm |
Waga | 189 kg (z płynami) |
Zawieszenie | W pełni regulowane zawieszenie Öhlins, widelec NIX30 i monoshock STX40 typu piggyback |
Hamulce | Zaciski hamulcowe Brembo Stylema z podwójnymi 310 mm tarczami |
Opony | Pirelli Diablo Supercorsa V3 |
Elektronika | Zoptymalizowany Cornering ABS i zoptymalizowana kontrola trakcji CTC (z IMU) z możliwością dezaktywacji, system kontroli unoszenia przedniego koła |
Wyświetlacz | 5-calowy ekran TFT |
Tryby Jazdy | 5 trybów jazdy (Rain, Road, Sport, Track i Rider) |
Quickshifter | Quickshifter góra-dół Triumph Shift Assist |
Sprzęgło | Sprzęgło Slip & Assist |
Oświetlenie | W pełni LED-owe oświetlenie |
Serwis | 10,000 km lub 12 miesięcy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. |
CECHY
|
|
---|---|
Silnik | Trzycylindrowy silnik 765 cm³ |
Moc i Maksymalny moment obrotowy | 120 KM i 80 Nm |
Waga | 189 kg (z płynami) |
Zawieszenie | W pełni regulowane zawieszenie Öhlins, widelec NIX30 i monoshock STX40 typu piggyback |
Hamulce | Zaciski hamulcowe Brembo Stylema z podwójnymi 310 mm tarczami |
Opony | Pirelli Diablo Supercorsa V3 |
Elektronika | Zoptymalizowany Cornering ABS i zoptymalizowana kontrola trakcji CTC (z IMU) z możliwością dezaktywacji, system kontroli unoszenia przedniego koła |
Wyświetlacz | 5-calowy ekran TFT |
Tryby Jazdy | 5 trybów jazdy (Rain, Road, Sport, Track i Rider) |
Quickshifter | Quickshifter góra-dół Triumph Shift Assist |
Sprzęgło | Sprzęgło Slip & Assist |
Oświetlenie | W pełni LED-owe oświetlenie |
Serwis | 10,000 km lub 12 miesięcy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. |
Wiodąca w swojej klasie moc.
Motocykl, który pozwoli Ci na szosie poczuć się niczym na wyścigówce Moto2™, 765 został znacznie ulepszony dzięki spostrzeżeniom zaczerpniętym z serii Moto2™, aby uzyskać wiodącą w swojej klasie moc 130 KM, wyższy moment obrotowy, lepszą responsywność i jeszcze lepsze przyspieszenie.
Styl Premium Moto2TM Edition
Ekskluzywne karbonowe nadwozie, oficjalne logo Moto2™, unikalny ekran startowy Moto2™ i indywidualnie numerowany zacisk kierownicy to elementy wyróżniające tę oszałamiającą maszynę będącą najlepszym Street Triple’em.
Nowy Zoptymalizowany Cornering ABS
Zoptymalizowany ABS działa podczas pokonywania zakrętów, wspierany przez jednostkę IMU ze zintegrowanymi ustawieniami z każdym z pięciu trybów jazdy Moto2™ Edition, zapewnia optymalną skuteczność hamowania pod każdym kątem pochylenia.
Nowa zoptymalizowana Kontrola Trakcji typu Cornering z możliwością dezaktywacji
Zoptymalizowana kontrola trakcji działa w zakrętach stale obliczając kąt pochylenia, aby zapewnić optymalną kontrolę poślizgu i momentu obrotowego. Można wybrać jeden z czterech samodzielnie regulowanych poziomów interwencji, aby dopasować go do stylu jazdy i aktualnych warunków.
Najwyższej jakości zawieszenie
Moto2™ Edition prezentuje swoją gotowość do jazdy na torze dzięki unikalnemu, w pełni regulowanemu przedniemu widelcowi Öhlins o średnicy 43 mm, który zapewnia precyzyjne prowadzenie, oraz tylnemu amortyzatorowi Öhlins typu piggyback ze zbiornikiem wyrównawczym.
Najwyższej jakości hamulce
Nowe 4-tłoczkowe radialne zaciski monoblokowe Brembo Stylema dopasowane do tarcz 310 mm gwarantują najwyższy poziom siły hamowania. Połączone z systemem Cornering ABS w celu uzyskania maksymalnej wydajności na zakręcie, zapewniają większe bezpieczeństwo.
Precyzyjne prowadzenie
Inspirowana wyścigami edycja Moto2™ wznosi prowadzenie na zupełnie nowy poziom dzięki kierownicy typu clip-on, która jest o 80 mm niższa i 50 mm dalej wysunięta do przodu niż w RS’ie, a także z mocniej nachylonym przodem i podniesionym tyłem charakterystycznym dla nowej generacji.
Opony o wysokich osiągach
Opony Pirelli Supercorsa SP V3 o wysokich osiągach są w montowane w standardzie, oferując poziomy przyczepności znany z toru wyścigowego i wyjątkową stabilność prowadzenia przy dużych prędkościach, a wszystko to dzięki oponie w pełni dopuszczonej do ruchu drogowego.
Kolorowy wyświetlacz TFT
Dzięki unikalnemu powitaniu Moto2™, 5-calowy ekran TFT i ergonomicznie zoptymalizowane kostki przełączników oferują intuicyjną nawigację po systemie. Z systemu łączności My Triumph można korzystać po podłączeniu dodatkowego modułu Bluetooth.
Akcesoryjne siedzenie
Przy wysokości siedzenia 839 mm dostępne jest również akcesoryjne, niskie siedzenie, które zmniejsza wysokość o 28 mm, a dealerzy Triumpha mogą dodatkowo obniżyć siedzenie o kolejne 10 mm dzięki dedykowanemu zestawowi obniżającemu tylne zawieszenie.
Gotowy na Tor
Wyposażony w wyścigowej specyfikacji quickshifter Triumph Shift Assist pracujący góra-dół, specjalny tryb jazdy Track i licznik okrążeń, wraz ze zmienioną geometrią i unikalną kierownicą typu clip-on, Moto2™ Edition jest najlepszym Street Triple’em gotowym na tor.
Bogate wyposażenie
Flagową specyfikację Moto2™ Edition uzupełnia sprzęgło Slip & Assist, pełne oświetlenie LED z charakterystycznymi światłami do jazdy dziennej, sterowanie podnoszeniem przedniego koła, gniazdo USB i immobilizer.