PALIWA PRZYSZŁOŚCI
Jako część zaangażowania Triumpha w bardziej zrównoważoną przyszłość motocyklizmu, w globalnej siedzibie działu R&D w Hinckley w Wielkiej Brytanii, powstał nowy, dedykowany program testowania odnawialnych paliw.
Pracując blisko w partnerstwie z Dorną, projekt uruchomiono, aby przenieść klasę Mistrzostw Świata Moto2TM na paliwo E40 do 2024 roku, z celem jest przejścia na paliwo E100 do 2027 roku.
Do tej pory testowanie odnawialnych paliw koncentrowało się na wszystkich aspektach rozwoju wyczynowego silnika Moto2TM, gdzie Triumph jest jedynym dostawcą jednostek napędowych, by zapewnić, że nowy standard paliw jest nie tylko konkurencyjny, ale także pozwala na dostarczanie pełnych mocy i momentu obrotowego, rekordowych osiągów trzycylindrówki, które tak kochają zawodnicy.
Idąc ramię w ramię z rozwojem technologii motocykli elektrycznych – zaprezentowanej przy okazji premiery prototypu Triumph TE-1 – oraz trwającymi działaniami mającymi na celu ograniczenie emisji dwutlenku węgla i innych emisji, wykraczającymi poza europejskie i światowe wymogi legislacyjne, program rozwoju odnawialnych paliw podkreśla zaangażowanie Triumpha w zapewnieniu, aby motocykle mogły w odpowiedzialny sposób dostarczać przyjemność z jazdy przez kolejne lata.
Steve Sargent, Dyrektor Zarządzający ds. Produktu: „Zawsze naszym najważniejszym celem jest wykorzystać wiedzę zdobytą w wyścigach, aby robić jeszcze lepsze motocykle drogowe. Obejmuje to nie tylko osiągi, ale także wpływ na środowisko. Każdy w Triumphie jest bardzo podekscytowany, że może brać udział w tak znaczących zmianach i tak ważnym momencie w historii motocykli”.