NOWA FUNKCJA AKTYWNEJ REDUKCJI NAPIĘCIA WSTĘPNEGO (APR)
Nowa funkcja Aktywnej Redukcji Napięcia Wstępnego została opracowana w celu zmniejszenia napięcia wstępnego tylnego zawieszenia, gdy Tiger 1200 zwalnia, co pozwala na zmniejszenie wysokości siedzenia.
W GT, GT Pro i GT Explorer dostępne są obecnie dwa ustawienia wysokości siedzenia – 850 mm i 870 mm, natomiast w Rally Pro i Rally Explorer są to 875 mm i 895 mm. Dzięki akcesoryjnym obniżanym kanapom kierowcy mogą obniżyć wysokość siedzenia o dodatkowe 20 mm, co daje najniższe możliwe ustawienie wysokości siedzenia wynoszące 830 mm w rodzinie GT i 855 mm w rodzinie Rally.
Nowa funkcja Aktywnej Redukcji Napięcia Wstępnego umożliwia jeszcze mocniejsze obniżenie wysokości siedzenia. W zależności od łącznej masy kierowcy, pasażera i bagażu można obniżyć wysokość nawet o 20 mm, gdy motocykl się zatrzyma, zapewniając kierowcy większą swobodę i pewność prowadzenia.
Klienci będą mogli uzyskać dostęp do tej nowej funkcji Aktywnej Redukcji Napięcia Wstępnego, po prostu naciskając przez jedną sekundę przycisk „Home” na kostce przełączników.
Dyrektor ds. Produktu Steve Sargent powiedział: „Ta nowa funkcja może być włączana w trakcie jazdy, obniżając środek ciężkości przy niższych prędkościach, czyniąc ten motocykl jeszcze bardziej przyjaznym, oferując motocyklistom większą pewność prowadzenia przy niskich prędkościach i lepszy kontakt z podłożem, gdy zbliżają się do celu i planują się zatrzymać."