Skip to main content
Triumph engine for moto2)

silnik

 

 

Triumph introduces its biggest update since becoming the Exclusive Engine Supplier for Moto2™ in 2019—a full race gearbox for the 2025 season. The key change is a new gearshift pattern where neutral is now positioned at the top and locked out, preventing riders from shifting through neutral during races, ensuring seamless performance.

This redesign features a new selector drum with revised tracks, optimizing gear engagement. The billet-machined components provide ideal mass and inertia, while a mechanical neutral lockout allows riders to shift freely between 1st and 6th gear. Neutral can only be engaged manually, ensuring precision for pitlane and start-line use. The gearbox is housed in a newly developed crankcase designed specifically for the 2025 Moto2™ engine.

 

 

Triumph engine for moto2

WYŁĄCZNY DOSTAWCA SILNIKÓW

Nowy silnik klasy Moto2™ to opracowany specjalnie na potrzeby wyścigów trzycylindrowy silnik o pojemności 765 cm3 bazujący na jednostce napędowej wiodącego w swojej klasie motocykla Street Triple RS i wyposażony w ulepszenia, dzięki którym swobodniej oddycha i osiąga wyższe obroty od maszyn produkowanych seryjnie, a jego moc maksymalna to ponad 140 KM.




KOMPONENTY SILNIKA

Silnik opracowano na podstawie jednostki napędowej o pojemności 765 cm3 wiodącego w swojej motocykla Street Triple RS firmy Triumph z uwzględnieniem szeregu wyścigowych modyfikacji wprowadzonych w wersji dla klasy Moto2™, aby bezpośrednio ulepszyć wydajność, w tym:

 

 

Rewolucja w wyścigach

Już uznany za jedną z najwspanialej brzmiących konstrukcji w świecie wyścigów motocyklowych, pochodzący z 2019 roku trzycylindrowy silnik firmy Triumph o pojemności 765 cm3 to wynik dwuletniego programu rozwojowego oraz dostosowanych do potrzeb wyścigów modyfikacji, które gwarantują moc przekraczającą 138 KM oraz zapewniają niespotykane dotąd poziomy wydajności w klasie Moto2™... oraz ten przyprawiający o gęsią skórkę pomruk!

 

Dźwięk z: gry MotoGP™19 Triumph Moto 2 Logo
Podkręć głośność i naciśnij przycisk Podkręć głośność i naciśnij przycisk
Początek Koniec
Początek Koniec
Podkręć głośność i naciśnij przycisk Podkręć głośność i naciśnij przycisk

TESTY NA HAMOWNI

Ekskluzywny materiał nakręcony w brytyjskim zakładzie Triumph Motorcycles w Hinckley przedstawia działanie prototypu silnika Moto2™ z 2018 r. podczas wczesnego testu na hamowni. 

 

 

STREET TRIPLE 765

Napędzany ewolucją silników wyścigowych Moto2™, aby uzyskać najwyższe osiągi oraz specyfikację, a także najlepsze prowadzenie gamy modeli Street Triple w historii.

Moto2 triumph triple trophy street triple RS trim
Step

ZOSTAŃMY W KONTAKCIE

Podaj swój adres e-mail poniżej, a będziemy na bieżąco informować Cię o wyścigach - bezpośrednio na Twoją skrzynkę odbiorczą.

Regulamin

Bardzo poważnie traktujemy naszą odpowiedzialność za przechowywanie danych. Firma Triumph zawsze szanowała i nadal będzie szanować dane, które przechowujemy na Twój temat.