TIGER 1200 GT EXPLORER
Najbogatsza wersja GT Explorer w pełni wyposażona w nowinki techniczne, a do tego 30-litrowy zbiornik, wnosi bezprecedensową praktyczność, komfort i możliwości do kategorii motocykli typu adventure zorientowanych na pokonywanie dalekich tras.
SPECYFIKACJA
Feature | Details |
---|---|
Cena | |
Cena Od | Od 97 900,00 zł |
Feature | Details |
---|---|
Silnik | |
Rodzaj | Chłodzony cieczą, 12-zaworowy, DOHC, z 3 cylindrami w układzie rzędowym |
Pojemność | 1160 cm³ |
Średnica | 90.0 mm |
Suw | 60.7 mm |
Stopień sprężania | 13.2:1 |
Maksymalna moc | 150 KM (110.4kW) przy 9000 obr./min |
Maksymalny moment obrotowy | 130 Nm przy 7000 obr./min |
Układ zasilania | Wielopunktowy sekwencyjny elektroniczny wtrysk paliwa |
Układ wydechowy | Stal nierdzewna, system głowicowy 3-1, podwieszany tłumik montowany z boku |
Układ napędowy | Wał Kardana |
Sprzęgło | Hydrauliczne, mokre, wielotarczowe z systemem Slip |
Skrzynia biegów | 6-stopniowa |
Feature | Details |
---|---|
Podwozie | |
Rama | Rama z rur stalowych, z podporami z kutego aluminium z dokręcanym tylnym stelażem z aluminium. |
Wahacz | Dwustronny aluminiowy wahacz „Tri-Link” z podwójnymi aluminiowymi ramionami. |
Przednie koło | Odlewane z aluminium, 19 x 3 cala |
Tylne koło | Odlewane z aluminium, 18 x 4.25 cala |
Przednia opona | Metzeler Tourance, 120/70R19 (M/C 60V TL) |
Tylna opona | Metzeler Tourance, 150/70R18 (M/C 70V TL) |
Przednie zawieszenie | Półaktywne Showa 49 mm USD. Skok koła 200 mm skok. |
Tylne zawieszenie | Półaktywny amortyzator Showa typu monoshock z elektroniczną regulacją napięcia wstępnego z nową funkcją APR. W zależności od łącznej masy kierowcy, pasażera i bagażu, pozwala ona obniżyć wysokość siedzenia nawet o 20 mm, gdy motocykl się zatrzyma, zapewniając większą swobodę i pewność prowadzenia. Skok koła 200 mm. |
Przedni hamulec | Monoblokowe radialne zaciski Brembo M4.30 Stylema, OC-ABS, 320 mm podwójne pływające tarcze. Z radialną pompą hamulca Magura HC1 z oddzielnym zbiornikiem. |
Tylny hamulec | Pojedyncza tarcza 282 mm z zaciskiem Brembo, OC-ABS. Tylny główny cylinder z osobnym zbiornikiem. |
Przyrządy | Kolorowy 7-calowy ekran TFT z systemem łączności My Triumph Connectivity System |
Feature | Details |
---|---|
Wymiary oraz masa | |
Szerokość kierownicy | 849 mm (982 mm z Handbarami) mm |
Wysokość bez lusterek | 1436 mm (nisko ustawiona owiewka) / 1497 mm (wysoko ustawiona owiewka) mm |
Wysokość siedzenia | 850/870 mm z możliwością regulacji mm |
Rozstaw osi | 1560 mm |
Kąt pochylenia główki ramy | 24.0 º |
Wyprzedzenie | 120 mm |
Pojemność zbiornika paliwa | 30 L |
Masa z płynami | 255 kg (90% paliwa - gotowy do jazdy) kg |
Feature | Details |
---|---|
Zużycie paliwa | |
Zużycie paliwa | 5.1 l/100km |
Emisja CO2 | 119 g/km EURO 5 Regulation (EU) No. 134/2014 Annex VIII |
Feature | Details |
---|---|
Serwis | |
Interwał między przeglądami | 16 000 km lub 12 miesięcy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej |
CECHY
RAMA
|
|
---|---|
Koła | 19-calowe przednie / 18-calowe tylne lekkie koło z aluminową obręczą |
Zbiornik Paliwa | 30-litrowy aluminiowy zbiornik paliwa |
Podnóżek centralny | Included |
Półaktywne zawieszenie Showa | Półaktywne zawieszenie Showa o skoku 200 mm teraz z nową funkcją Aktywnej Redukcji Napięcia Wstępnego. W zależności od łącznej masy kierowcy, pasażera i bagażu, pozwala ono obniżyć wysokość siedzenia nawet o 20 mm, gdy motocykl się zatrzyma, zapewniając większą swobodę i pewność prowadzenia. |
TECHNOLOGIA
|
|
Radar martwego punktu | Included |
Tempomat | Included |
Quickshifter | Triumph Shift Assist (góra-dół) |
Hill Hold | Included |
Tryby Jazdy | 5 |
System monitorowania ciśnienia w oponach (TPMS) | Included |
Adaptacyjne oświetlenie z funkcją doświetlania zakrętów | Included |
W pełni LED-owe oświetlenie, ze światłami do jazdy dziennej | Included |
Dodatkowe światła LED | Included |
5-calowy ekran TFT z systemem łączności My Triumph Connectivity System | Included |
Zoptymalizowany OC-ABS i kontrola trakcji | Included |
KOMFORT JAZDY
|
|
Ochrona | Osłony rąk, aluminiowa osłona silnika, orurowanie ochronne silnika |
Podgrzewane manetki | Included |
Podgrzewana kanapa kierowcy i pasażera | Included |
GWARANCJA
|
|
Gwarancja | 3-letnia gwarancja bez limitu kilometrów |
RAMA
|
|
---|---|
Koła | 19-calowe przednie / 18-calowe tylne lekkie koło z aluminową obręczą |
Zbiornik Paliwa | 30-litrowy aluminiowy zbiornik paliwa |
Podnóżek centralny | Included |
Półaktywne zawieszenie Showa | Półaktywne zawieszenie Showa o skoku 200 mm teraz z nową funkcją Aktywnej Redukcji Napięcia Wstępnego. W zależności od łącznej masy kierowcy, pasażera i bagażu, pozwala ono obniżyć wysokość siedzenia nawet o 20 mm, gdy motocykl się zatrzyma, zapewniając większą swobodę i pewność prowadzenia. |
TECHNOLOGIA
|
|
Radar martwego punktu | Included |
Tempomat | Included |
Quickshifter | Triumph Shift Assist (góra-dół) |
Hill Hold | Included |
Tryby Jazdy | 5 |
System monitorowania ciśnienia w oponach (TPMS) | Included |
Adaptacyjne oświetlenie z funkcją doświetlania zakrętów | Included |
W pełni LED-owe oświetlenie, ze światłami do jazdy dziennej | Included |
Dodatkowe światła LED | Included |
5-calowy ekran TFT z systemem łączności My Triumph Connectivity System | Included |
Zoptymalizowany OC-ABS i kontrola trakcji | Included |
KOMFORT JAZDY
|
|
Ochrona | Osłony rąk, aluminiowa osłona silnika, orurowanie ochronne silnika |
Podgrzewane manetki | Included |
Podgrzewana kanapa kierowcy i pasażera | Included |
GWARANCJA
|
|
Gwarancja | 3-letnia gwarancja bez limitu kilometrów |
BARDZIEJ ZAAWANSOWANY i UDOSKONALONY
Tiger 1200 GT Explorer 2024 przeszedł znaczną modernizację, jest teraz jeszcze bardziej zaawansowany i dopracowany. Jeszcze lepsza kontrola prowadzenia przy niskich prędkościach, ze z większym prześwitem, komfortem i ergonomią.
AKTYWNA REDUKCJA NAPIĘCIA WSTĘPNEGO
Poza regulowaną wysokością siedzenia w zakresie 850–870 mm, podczas zatrzymywania, funkcja aktywnej redukcji napięcia wstępnego może dodatkowo obniżyć motocykl nawet o 20 mm, w zależności od łącznej masy motocyklisty, pasażera i bagażu.
SILNIK
Unikalny, trzycylindrowy silnik T-Plane łączy w sobie możliwości twina przy niskich prędkościach z najwyższą wydajnością triple'a, a w połączeniu z lekkim wałem napędowym, ustanawia nowy standard topowej specyfikacji. Zwiększona bezwładność, lepsze wyważenie i ulepszona kalibracja poprawiły reakcję silnika na gaz.
30-LITRE FUEL TANK
The GT Explorer’s 30-litre fuel tank gives a 50% greater range than the GT and GT Pro, making it the ideal touring choice, whilst maintaining all of the GT’s exceptional low-speed balance and manoeuvrability.
BLIND-SPOT RADAR
A major safety innovation developed in partnership with Continental, the GT Explorer benefits from a rear-mounted radar that gives you both Blind Spot Assist and Lane Change Assist features.
TYRE PRESSURE MONITORING SYSTEM
Standard fit on the GT Explorer for enhanced rider safety and convenience, the Tyre Pressure Monitoring System (TPMS) delivers real-time information and rider peace of mind.
HEATED RIDER AND PILLION SEATS
The GT Explorer is fitted with heated rider and pillion seats as standard for all-weather comfort on every journey, with multiple temperature settings and independent rider and pillion adjustment.
ENGINE PROTECTION BARS
Sturdy engine bars offer excellent protection, with a contemporary design and even more adventure style, perfectly complementing the stylish lightweight tubular frame.
ADAPTIVE LIGHTING
Innovative, maintenance-free LED adaptive cornering lights, Daytime Running Light and auxiliary lights enhance visibility, safety and riding enjoyment.
FIVE ADVANCED RIDING MODES
Rain, Road, Sport, Off-Road and a configurable ‘Rider’ mode adjust throttle, traction control, ABS and suspension settings to suit all conditions, terrain and rider preferences for enhanced comfort and control.
ULEPSZONA ERGONOMIA KIEROWCY
Aby udoskonalić komfort do całodziennych podróży, najnowsza generacja posiada bardziej płaski profil siedzenia, zapewniający motocykliście jeszcze więcej miejsca. Zmienione położenie podnóżków zwiększa prześwit pod motocyklem, a dłuższa dźwignia sprzęgła zmniejsza zmęczenie kierowcy.