ZUPEŁNIE NOWY SILNIK
Unikatowy, lekki, nowy trzycylindrowy silnik T-Plane o pojemności 1160 cm3 został zoptymalizowany pod kątem możliwości, charakteru i osiągów.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJTIGER 1200
Stworzony do pokonywania wszelkiego typu dróg. Stworzony do przygody. Stworzony, by przetrwać.
Kiedy pierwszy nowoczesny Tiger pojawił się na drogach w 2010 roku, rozpalił pasje nowej generacji motocyklistów żądnych przygód i zapoczątkował linię maszyn napędzanych trzycylindrowym silnikiem, które zdefiniowały kategorię motocykli wyprawowych wagi średniej i wyznaczyły punkt odniesienia jakości wykonania, temperamentu, prowadzenia i wszechstronnego charakteru tego motocykla.
Wraz z wprowadzeniem na rynek w 2019 roku wielokrotnie nagradzanego Tigera 900, marka Triumph na zdefiniowała, jak doskonały motocykl powinien wyglądać i jak jeździć, dzięki innowacyjnemu, nowemu trzycylindrowemu silnikowi typu T-plane i jego rewolucji w prowadzeniu.
Teraz, wraz z wprowadzeniem na rynek generacji Tigera 1200, Triumph po raz kolejny stawia sobie za cel podniesienie poprzeczki i wzniesienie punktu odniesienia w świecie motocykli wyprawowych o dużej pojemności na jeszcze wyższy poziom, z gamą, reprezentującą całkowitą transformację w zakresie wagi, prowadzenia, osiągów triple'a, charakteru i stylu Tigera.
Do wyboru jest pięć Tigerów 1200, z których każdy jest dostosowany do własnej, niepowtarzalnej przygody. Od GT, GT Pro i epickiego, skoncentrowanego na dalekodystansowej turystyce GT Explorera, z odlewanymi kołami i pełną charakterystyką do pokonywania asfaltowych wstęg, po model Rally Pro, ze szprychowymi kołami i zawieszeniem, które pokona niejedne bezdroża, a także najwyższej klasy wersję Rally Explorer – każdy znajdzie Tigera odpowiadającego jego potrzebom.
Całkowicie rodzina Tigera 1200 GT została zaprojektowana, aby wyznaczać standardy wśród motocykli wyprawowych o dużej pojemności, z zupełnie specyfikacją, osiągami i technologią, w tym innowacyjnym technologicznie systemem Blind Spot Radar w obu Explorerach. Dwa modele Rally naprawdę zasługują na swoją nazwę dzięki prawdziwemu off-roadowemu charakterowi i niebywałemu potencjałowi do jazdy w terenie dzięki ich 21-calowemu bezdętkowemu kołu szprychowemu i podwoziu zaprojektowanemu do pokonywania najtrudniejszych tras. Dla tych, którzy naprawdę chcą podbijać świat, wersja Explorer GT i Rally zwiększa zasięg o 50% dzięki 30-litrowemu zbiornikowi.
Prowadzenie i wygoda to ogromna część sukcesu Tigera, a gdy jedziesz modelem nowej generacji, po prostu czujesz, że to jest to, że prowadzi się on w sposób, w jaki nigdy nie prowadził się Tiger o dużej pojemności. Dzięki węższemu zbiornikowi paliwa, wyrzeźbionemu w celu zapewnienia pewniejszego oparcia stóp o podłoże i idealnej pozycji do jazdy, a także nisko położonemu środkowi ciężkości Tiger 1200 równie dobrze radzi sobie w godzinach szczytu, jak i pokonując kilometry autostrad i odległe szlaki.
Unikatowy, lekki, nowy trzycylindrowy silnik T-Plane o pojemności 1160 cm3 został zoptymalizowany pod kątem możliwości, charakteru i osiągów.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJPierwszym zadaniem było znaczne obniżenie masy bez poświęcania wyczucia w prowadzeniu i zasłużonej reputacji Tigerów w zakresie komfortu.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJKażdy Tiger 1200 został zaprojektowany tak, abyś podczas ostatniego kilometra Twojej wyprawy czuł się równie dobrze jak podczas pierwszego, a dzięki 3-letniej gwarancji bez limitu kilometrów możesz skupić się na czerpaniu przyjemności z jazdy.
Podróż w nieznane jest tym, o czym marzą miłośnicy przygód. O pędzie powietrza, jeździe pośród nowych krajobrazów, mocy wrażeń z odkrywania.
Najnowsza technologia została bezproblemowo zaimplementowana do gamy Tigera, aby pomóc Ci jeździć dalej, dłużej, bezpieczniej i w pełnym komforcie.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJAtrakcyjny wygląd, gracja i charakter Tigera 1200 to o wiele więcej niż zabieg estetyczny.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ