TIGER 1200 GT PRO
Wspaniałe prowadzenie na drodze i niesamowity komfort. GT Pro to nowy wyznacznik idealnego motocykla stworzonego do szosowych przygód.
SPECYFIKACJA
Feature | Details |
---|---|
Cena | |
Cena Od | Od 91 900,00 zł |
Feature | Details |
---|---|
Silnik | |
Rodzaj | Chłodzony cieczą, 12-zaworowy, DOHC, z 3 cylindrami w układzie rzędowym |
Pojemność | 1160 cm³ |
Średnica | 90.0 mm |
Suw | 60.7 mm |
Stopień sprężania | 13.2:1 |
Maksymalna moc | 150 KM (110.4kW) przy 9000 obr./min |
Maksymalny moment obrotowy | 130 Nm przy 7000 obr./min |
Układ zasilania | Wielopunktowy sekwencyjny elektroniczny wtrysk paliwa |
Układ wydechowy | Stal nierdzewna, system głowicowy 3-1, podwieszany tłumik montowany z boku |
Układ napędowy | Wał Kardana |
Sprzęgło | Hydrauliczne, mokre, wielotarczowe z systemem Slip |
Skrzynia biegów | 6-stopniowa |
Feature | Details |
---|---|
Podwozie | |
Rama | Rama z rur stalowych, z podporami z kutego aluminium z dokręcanym tylnym stelażem z aluminium. |
Wahacz | Dwustronny aluminiowy wahacz „Tri-Link” z podwójnymi aluminiowymi ramionami. |
Przednie koło | Odlewane z aluminium, 19 x 3 cala |
Tylne koło | Odlewane z aluminium, 18 x 4.25 cala |
Przednia opona | Metzeler Tourance, 120/70R19 (M/C 60V TL) |
Tylna opona | Metzeler Tourance, 150/70R18 (M/C 70V TL) |
Przednie zawieszenie | Półaktywne Showa 49 mm USD. Skok koła 200 mm skok. |
Tylne zawieszenie | Półaktywny amortyzator Showa typu monoshock z elektroniczną regulacją napięcia wstępnego z nową funkcją APR. W zależności od łącznej masy kierowcy, pasażera i bagażu, pozwala ona obniżyć wysokość siedzenia nawet o 20 mm, gdy motocykl się zatrzyma, zapewniając większą swobodę i pewność prowadzenia. Skok koła 200 mm. |
Przedni hamulec | Monoblokowe radialne zaciski Brembo M4.30 Stylema, OC-ABS, 320 mm podwójne pływające tarcze. Z radialną pompą hamulca Magura HC1 z oddzielnym zbiornikiem. |
Tylny hamulec | Pojedyncza tarcza 282 mm z zaciskiem Brembo, OC-ABS. Tylny główny cylinder z osobnym zbiornikiem. |
Przyrządy | Kolorowy 7-calowy ekran TFT z systemem łączności My Triumph Connectivity System |
Feature | Details |
---|---|
Wymiary oraz masa | |
Szerokość kierownicy | 849 mm (984 mm z Handbarami) mm |
Wysokość bez lusterek | 1436 mm (nisko ustawiona owiewka) / 1497 mm (wysoko ustawiona owiewka) mm |
Wysokość siedzenia | 850/870 mm z możliwością regulacji mm |
Rozstaw osi | 1560 mm |
Kąt pochylenia główki ramy | 24.0 º |
Wyprzedzenie | 120 mm |
Pojemność zbiornika paliwa | 20 L |
Masa z płynami | 245 kg (90% paliwa - gotowy do jazdy) kg |
Feature | Details |
---|---|
Zużycie paliwa | |
Zużycie paliwa | 5.1 l/100km |
Emisja CO2 | 119 g/km EURO 5+ Regulation (EU) No. 134/2014 Annex VIII |
Feature | Details |
---|---|
Serwis | |
Interwał między przeglądami | 16 000 km lub 12 miesięcy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej |
Nagranie wykonywane z udziałem profesjonalnych jeźdźców w zamkniętych i kontrolowanych warunkach. Nie naśladuj. Zawsze noś odpowiedni sprzęt ochronny podczas jazdy.
CECHY
RAMA
|
|
---|---|
Koła | 19-calowe przednie / 18-calowe tylne lekkie koło z aluminową obręczą |
Zbiornik Paliwa | 20-litrowy aluminiowy zbiornik paliwa |
Podnóżek centralny | Included |
Półaktywne zawieszenie Showa | Półaktywne zawieszenie Showa o skoku 200 mm teraz z nową funkcją Aktywnej Redukcji Napięcia Wstępnego. W zależności od łącznej masy kierowcy, pasażera i bagażu, pozwala ono obniżyć wysokość siedzenia nawet o 20 mm, gdy motocykl się zatrzyma, zapewniając większą swobodę i pewność prowadzenia. |
TECHNOLOGIA
|
|
Tempomat | Included |
Quickshifter | Triumph Shift Assist (góra-dół) |
Hill Hold | Included |
Tryby Jazdy | 5 |
System monitorowania ciśnienia w oponach (TPMS) | Dostępne jako wyposażenie dodatkowe |
Adaptacyjne oświetlenie z funkcją doświetlania zakrętów | Included |
W pełni LED-owe oświetlenie, ze światłami do jazdy dziennej | Included |
Dodatkowe światła LED | Included |
5-calowy ekran TFT z systemem łączności My Triumph Connectivity System | Included |
Zoptymalizowany OC-ABS i kontrola trakcji | Included |
KOMFORT JAZDY
|
|
Ochrona | Osłony rąk, aluminiowa osłona silnika |
Podgrzewane manetki | Included |
Podgrzewana kanapa kierowcy i pasażera | Dostępne jako wyposażenie dodatkowe |
GWARANCJA
|
|
Gwarancja | 3-letnia gwarancja bez limitu kilometrów |
RAMA
|
|
---|---|
Koła | 19-calowe przednie / 18-calowe tylne lekkie koło z aluminową obręczą |
Zbiornik Paliwa | 20-litrowy aluminiowy zbiornik paliwa |
Podnóżek centralny | Included |
Półaktywne zawieszenie Showa | Półaktywne zawieszenie Showa o skoku 200 mm teraz z nową funkcją Aktywnej Redukcji Napięcia Wstępnego. W zależności od łącznej masy kierowcy, pasażera i bagażu, pozwala ono obniżyć wysokość siedzenia nawet o 20 mm, gdy motocykl się zatrzyma, zapewniając większą swobodę i pewność prowadzenia. |
TECHNOLOGIA
|
|
Tempomat | Included |
Quickshifter | Triumph Shift Assist (góra-dół) |
Hill Hold | Included |
Tryby Jazdy | 5 |
System monitorowania ciśnienia w oponach (TPMS) | Dostępne jako wyposażenie dodatkowe |
Adaptacyjne oświetlenie z funkcją doświetlania zakrętów | Included |
W pełni LED-owe oświetlenie, ze światłami do jazdy dziennej | Included |
Dodatkowe światła LED | Included |
5-calowy ekran TFT z systemem łączności My Triumph Connectivity System | Included |
Zoptymalizowany OC-ABS i kontrola trakcji | Included |
KOMFORT JAZDY
|
|
Ochrona | Osłony rąk, aluminiowa osłona silnika |
Podgrzewane manetki | Included |
Podgrzewana kanapa kierowcy i pasażera | Dostępne jako wyposażenie dodatkowe |
GWARANCJA
|
|
Gwarancja | 3-letnia gwarancja bez limitu kilometrów |
BARDZIEJ ZAAWANSOWANY I WYRAFINOWANY
Tiger 1200 GT PRO 2024 przeszedł znaczną modernizację, jest teraz jeszcze bardziej zaawansowany i dopracowany. Charakteryzuje się jeszcze lepszą kontrolą przy niskich prędkościach, większym prześwitem, zwiększonym komfortem i ergonomią.
AKTYWNA REDUKCJA NAPIĘCIA WSTĘPNEGO
Poza regulowaną wysokością siedzenia w zakresie 850–870 mm, podczas zatrzymywania, funkcja aktywnej redukcji napięcia wstępnego może dodatkowo obniżyć motocykl nawet o 20 mm, w zależności od łącznej masy motocyklisty, pasażera i bagażu.
SILNIK
Unikalny, trzycylindrowy silnik T-Plane zapewnia zalety twina przy niskiej prędkości z najwyższą wydajnością triple'a, z jeszcze bardziej responsywną, wciągającą i ekscytującą jazdą. Zwiększona bezwładność, lepsze wyważenie i ulepszona kalibracja jeszcze bardziej dopracowują i wyczulają reakcję silnika.
OWY WAHACZ TRI-LINK
Łącząc niską wagę z wytrzymałością i trwałością, unikatowy wahacz Tri-link oferuje wszystkie korzyści związane z praktycznie bezobsługową konserwacją wału Kardana oraz nowy standard prowadzenia, wrażeń z jazdy i kontroli.
NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI HAMULCE
Zaciski Brembo Stylema są połączone z pompą hamulcową Magura, co zapewnia pewną siłę hamowania przy dużych i wyczucie przy niskich prędkościach. Zoptymalizowany OC-ABS zwiększa bezpieczeństwo i pewność na zakrętach.
TRIUMPH SHIFT ASSIST
Mniejsze zmęczenie kierowcy w standardzie dzięki płynnej, bezsprzęgłowej zmianie biegów w górę i w dół oraz całkowicie sześciobiegowej skrzyni biegów z quickshifterem.
PIĘĆ ZAAWANSOWANYCH TRYBÓW JAZDY
Oprócz trybów Rain, Road i Sport GT Pro korzysta z trybu Off-Road, który zapewnia lepszą kontrolę w terenie, oraz trybu Rider, który użytkownik może skonfigurować tak, aby odpowiadał jego stylowi jazdy i preferencjom.
ULEPSZONA ERGONOMIA KIEROWCY
Aby udoskonalić komfort do całodziennych podróży, najnowsza generacja posiada bardziej płaski profil siedzenia, zapewniający motocykliście jeszcze więcej miejsca. Zmienione położenie podnóżków zwiększa prześwit pod motocyklem, a dłuższa dźwignia sprzęgła zmniejsza zmęczenie kierowcy.
ŚWIATŁA ADAPTACYJNE
Dzięki bezobsługowemu oświetleniu LED, w tym światłom do jazdy dziennej, GT Pro jest wyposażony w światła adaptacyjne doświetlające zakręty i dodatkowe światła zapewniające lepszą widoczność, bezpieczeństwo i przyjemność z jazdy.
WYKOŃCZENIE PREMIUM
Wyrafinowany, stylowy i trwały. GT Pro jest dostępny w trzech nowoczesnych malowaniach, z których każdy ma wiele akcentów premium i wysokiej jakości wykończenie.
KOMFORT I WYGODA
GT Pro jest wyposażony w funkcje zaprojektowane z myślą o poprawie właściwości jezdnych i maksymalizacji komfortu oraz wygody podczas dalszych podróży. Najważniejsze cechy to podgrzewane manetki, tempomat, centralny podnóżek i schowek pod siedzeniem z gniazdem USB.