POWODY, DLA KTÓRYCH WARTO NIM JEŹDZIĆ
PODWOZIE
Zaprojektowany z myślą o zapewnieniu osiągów odpowiadających jego wyglądowi, specjalna konstrukcja podwozia zawiera wszystkie odpowiednie składniki, aby zapewnić wyjątkową jazdę zarówno na drodze, jak i na off-roadowych szlakach.
Od zoptymalizowanej długości wahacza, po kąt główki kierownicy i dominującą pozycję podczas jazdy, geometria i ergonomia zostały zaprojektowane, opracowane i przetestowane, aby zapewnić kierowcy całkowitą pewność i kontrolę w terenie oraz komfortową i zwinną jazdę.
Scrambler wyróżnia się swoją uniwersalność dzięki wysokiej klasy zawieszeniu MarzocchiTM, opracowanemu specjalnie dla tego modelu. Widelec USD o średnicy 45 mm i podwójne tylne zawieszenie typu piggyback łączą precyzję niezbędną do pokonywania nierówności na drodze, ze wsparciem do jazdy w terenie. Technologia progresywnego tłumienia i hydraulicznych odbojników zapewnia doskonałe wyczucie i komfort kierowcy, a także zdolność pochłaniania dużych kompresji w terenie. A jeśli chodzi o ekstremalne przygody w terenie, XE jest wyposażony w tylne zawieszenie z podwójną sprężyną o dużym skoku i pełną regulację z przodu i z tyłu, teraz z jeszcze lepszą kontrolą, co pozwala motocykliście wybrać idealne ustawienie.
Wytrzymałe, szprychowe koła ze stali nierdzewnej, uniwersalne opony bezdętkowe i mocne hamulce uzupełniają wyróżniającą się w swojej klasie specyfikację podwozia,1200 XE korzysta z najnowszych, wiodących zacisków Brembo™ Stylema® i 320 mm tarcz, podczas gdy 1200 X jest wyposażony w wysokiej jakości zaciski Nissin i 310 mm tarcze.