Rodzaj
|
Jednocylindrowy, 4-zaworowy, chłodzony cieczą, DOHC
|
Pojemność
|
398.15 cm³
|
Średnica
|
89,0 mm
|
Suw
|
64,0 mm
|
Stopień sprężania
|
12:1
|
Maksymalna moc
|
40 KM / (29.4 kW) przy 8000 obr./min
|
Maksymalny moment obrotowy
|
37.5 Nm przy 6500 obr./min
|
Układ zasilania
|
Elektroniczny wtrysk paliwa Boscha z elektroniczną kontrolą przepustnicy
|
Układ wydechowy
|
Dwuwarstwowy układy kolektorów z tłumikiem ze stali nierdzewnej
|
Układ napędowy
|
Łańcuch X-ring
|
Sprzęgło
|
Mokre sprzęgło wielotarczowe ze Slip
|
Skrzynia biegów
|
6-stopniowa
|
Rama
|
Hybrydowy grzbiet/obwód rama z rur stalowych, przymocowana śrubami do podramy
|
Wahacz
|
Obustronny, odlewany ze stopu aluminium
|
Przednie koło
|
Odlewane z aluminium, 10-ramienne, 17 x 3 cala
|
Tylne koło
|
Odlewane z aluminium, 10-ramienne, 17 x 4 cala
|
Przednia opona
|
110/70 R17
|
Tylna opona
|
150/60 R17
|
Przednie zawieszenie
|
Odwrócony widelec Big Piston o średnicy 43 mm. skok 140 mm
|
Tylne zawieszenie
|
Amortyzator gazowy RSU z zewnętrznym zbiornikiem i regulacją napięcia wstępnego. skok 130 mm
|
Przedni hamulec
|
300 mm tarcza, 4-tłokowe radialne zaciski, ABS
|
Tylny hamulec
|
230 mm pływająca tarcza hamulcowa, ABS
|
Przyrządy
|
Analogowy prędkościomierz ze zintegrowanym wielofunkcyjnym wyświetlaczem LCD
|
Szerokość kierownicy
|
814 mm
|
Wysokość bez lusterek
|
1084 mm
|
Wysokość siedzenia
|
790 mm
|
Rozstaw osi
|
1,377 mm
|
Kąt pochylenia główki ramy
|
24.6 º
|
Wyprzedzenie
|
102 mm
|
Pojemność zbiornika paliwa
|
13 L
|
Masa z płynami
|
170 kg
|
Zużycie paliwa
|
3.5L/100km (80.7 mpg)
|
Emisja CO2
|
83.8 g/km EURO 5 Emisje CO2 i zużycie paliwa zmierzono zgodnie z rozporządzeniem 168/2013/EC. Wartości parametrów dotyczących zużycia paliwa pochodzą ze specyficznych warunków testowych i przedstawiono je wyłącznie w celach porównawczych. Mogą one nie odzwierciedlać rzeczywistych wartości uzyskiwanych podczas jazdy.
|
Interwał między przeglądami
|
16 000 km lub 12 miesięcy (w zależności od tego, co nastąpi wcześniej)
|
Cena Od
|
Od 25 450,00 zł
|