Rodzaj
|
Chłodzony cieczą, 12-zaworowy, DOHC, z 3 cylindrami w układzie rzędowym
|
Pojemność
|
1160 cm³
|
Średnica
|
90.0 mm
|
Suw
|
60.8 mm
|
Stopień sprężania
|
13.2:1
|
Maksymalna moc
|
183 PS / 180.5 bhp (134.6 kW) @ 10,750 rpm
|
Maksymalny moment obrotowy
|
128 Nm @ 8,750 rpm
|
Układ zasilania
|
Elektroniczny, wielopunktowy, sekwencyjny wtrysk paliwa z elektroniczną kontrolą przepustnicy
|
Układ wydechowy
|
Układ wydechowy 3 w 1 ze stali nierdzewnej z jednym podwieszonym tłumikiem i montowanym z boku, drugim, tytanowym tłumikiem Akrapovič
|
Układ napędowy
|
Łańcuch X-ring
|
Sprzęgło
|
Mokre sprzęgło wielotarczowe ze Slip
|
Skrzynia biegów
|
6-stopniowa
|
Rama
|
Rama aluminiowa typu Twin Spare, z przykręcaną, aluminiową, tylną ramą pomocniczą
|
Wahacz
|
Aluminiowy, jednostronny
|
Przednie koło
|
Odlewane z aluminium, 17 x 3,50 cala
|
Tylne koło
|
Odlewane z aluminium, 17 x 6,00 cala
|
Przednia opona
|
Pirelli Diablo Supercorsa SP V3 - 120/70Z R17 58W
|
Tylna opona
|
Pirelli Diablo Supercorsa SP V3 - 190/55Z R17 75W
|
Przednie zawieszenie
|
W pełni regulowany, 43 mm widelec Öhlins USD, skok 120 mm, elektroniczny system tłumienia kompresji / odbicia SmartEC3 OBTi
|
Tylne zawieszenie
|
Monoshock Öhlins RSU z łącznikiem, skok tylnego koła 120 mm, elektroniczny system tłumienia kompresji / odbicia SmartEC3 OBTi
|
Przedni hamulec
|
Podwójne, pływające tarcze o średnicy 320 mm Zaciski Brembo Stylema Monobloc, OC-ABS, radialny cylinder główny Brembo MCS
|
Tylny hamulec
|
Pojedyncza tarcza o średnicy 220 mm Dwu-tłoczkowy zacisk Brembo, OC-ABS.
|
Przyrządy
|
W pełni kolorowy, 5-calowy wyświetlacz TFT
|
Szerokość kierownicy
|
810 mm
|
Wysokość bez lusterek
|
1085 mm
|
Wysokość siedzenia
|
830 mm
|
Rozstaw osi
|
1445 mm
|
Kąt pochylenia główki ramy
|
23.9 º
|
Wyprzedzenie
|
104.7 mm
|
Pojemność zbiornika paliwa
|
15.5 L
|
Masa z płynami
|
199 kg
|
Zużycie paliwa
|
51.4 mpg (5.5L/100km)
|
Emisja CO2
|
127 g/km EURO 5+ Emisje CO2 i zużycie paliwa zmierzono zgodnie z rozporządzeniem 168/2013/EC. Wartości parametrów dotyczących zużycia paliwa pochodzą ze specyficznych warunków testowych i przedstawiono je wyłącznie w celach porównawczych. Mogą one nie odzwierciedlać rzeczywistych wartości uzyskiwanych podczas jazdy.
|
Interwał między przeglądami
|
16 000 km lub 12 miesięcy (w zależności od tego, co nastąpi wcześniej)
|
Wyposażenie standardowe
|
|
Półaktywne zawieszenie Öhlins SmartEC3
|
|
System kontroli unoszenia przedniego koła z 4 poziomami interwencji
|
|
System sterowania hamowaniem silnikiem
|
|
Asystent Jazdy w Poślizgu (w trybie Track)
|
|
Dynamiczne tryby jazdy: Rain, Road, Sport, Track, Rider
|
|
Regulowany amortyzator skrętu
|
|
Triumph Shift Assist - quickshifter góra-dół
|
|
Kontrola Trakcji z możliwością dezaktywacji i ABS zoptymalizowane pod kątem pokonywania zakrętów
|
|
Funkcja ostrzegania o awaryjnym zwalnianiu
|
|
W pełni regulowany tempomat
|
|
Całkowicie bezkluczykowy system z opcją wyłączenia
|
|
Podwójny, LED-owy reflektor i charakterystyczne tylne światło
|
|
Lekki, litowo-jonowy akumulator
|
|
5-calowy wyświetlacz TFT wykonany w technologii Optical Bonding
|
|
System łączności My Triumph do integracji ze smartfonem
|
|
Lusterka na końcówki kierownicy z izolacją wibracji
|
|
Tytanowy tłumik Akrapovič
|
|
Torba na zbiornik paliwa z szybkozłączką
|
|
Osłony ramy i zawieszenia
|
|
Obrabiany maszynowo zbiornik płynu hamulcowego
|
|
Pływające kierunkowskazy
|
|
Oraz dużo więcej
|
Cena Od
|
Od Cena W Dniu Ogłoszenia
|