PODWOZIE
Podwozie zostało zaprojektowane tak, by zapewnić idealne połączenie wytrzymałości i elastyczności, a także, by wytrzymać trudy ekstremalnych etapów rajdów. Jednocześnie, aby dostarczać informację zwrotną i gwarantować pewność prowadzenia jeźdźcowi zwycięskiego rajdu.
Każdy nowy Tiger 900 ma zawieszenie opracowane specjalnie dla konkretnego modelu, aby wydobyć z niego to, co najlepsze, zarówno na drodze, jak i w terenie.
TIGER 900 GT
Gt jest wyposażony w zawieszenie marzocchi z regulacją tłumienia kompresji i odbicia, zapewniające pewne prowadzenie na drodze i wygodne podróżowanie z możliwością pokonywania szutrowych tras.
TIGER 900 GT PRO
GT Pro jest wyposażony w specjalnie zaprojektowane zawieszenie Marzocchi, które oferuje pełny zakres regulacji za pomocą elektronicznie regulowanego tylnego zawieszenia – za pomocą jednego przycisku można ustawić tryb do jazdy solo, z pasażerem lub z pełnym obciążeniem, gdy jedziecie w dwójkę z załadowanym kompletem kufrów.
TIGER 900 RALLY PRO
Rally Pro wykorzystuje w pełni regulowane zawieszenie Showa z dużym skokiem 240 mm z przodu i 230 mm z tyłu. To wysokiej jakości zawieszenie progresywne jest w stanie pochłonąć największe nierówności w terenie, bez problemu znosząc ciężkie lądowania i zjazdy, a jednocześnie zapewniając elastyczność w górnej części skoku, aby tłumić nierówności na asfalcie dla wysokiego poziomu komfortu jeźdźca.
Zaciski hamulcowe Brembo Stylema są w standardzie we wszystkich modelach nowej serii Tiger 900. Zdecydowanie najlepsze hamulce w swojej klasie, z ogromną siłą hamowania dorównującą znakomitemu wyczuciu dźwigni, które pomaga utrzymać płynność i kontrolę nawet podczas gwałtownego hamowania.
Chociaż Twoje aspiracje jeździeckie mogą nie obejmować zwycięstwa w rajdach, takich jak Baja Aragón, 1000 Dunas Raid, czy Bassela Enduro, niezwykłe rezultaty Ivána Cervantesa w tych światowej klasy, prestiżowych imprezach można odczuć w nowym Tigerze 900.
Doskonała zwinność, bardziej intuicyjna i wygodna pozycja do jazdy, zarówno siedząca, jak i stojąca, zachowanie wyjątkowej równowagi przy niskich prędkościach i stabilności przy dużych to wyróżniające cechy tego topowego adventure’a wagi średniej.
NOWY TIGER 900
A TY, KTÓREGO WYBIERZESZ?
NOWY TIGER 900 GT
Ceny Zaczynają Się Od 64 995,00 zł
NOWY TIGER 900 GT PRO
Ceny Zaczynają Się Od 72 995,00 zł
NOWY TIGER 900 RALLY PRO
Ceny Zaczynają Się Od 75 995,00 zł