NOWY TIGER 900 RALLY PRO
Nowy Tiger 900 Rally Pro łączy w sobie wiodące w swojej klasie możliwości i specyfikacje off-roadową z komfortem na długich dystansach i fantastycznym prowadzeniem.
TIGER 900 RALLY PRO
Zwycięski rodowód ze specyfikacją definiującą kategorię, nowy Tiger 900 Rally Pro po raz kolejny wyznacza standardy w swojej klasie.
Feature | Details |
---|---|
Cena | |
Cena Od | Od 75 995,00 zł |
Feature | Details |
---|---|
Silnik | |
Rodzaj | Chłodzony cieczą, 12-zaworowy, DOHC, z 3 cylindrami w układzie rzędowym |
Pojemność | 888 cm³ |
Średnica | 78.0 mm |
Suw | 61.9 mm |
Stopień sprężania | 13.0:1 |
Maksymalna moc | 108 KM / (79.5 kW) przy 9500 obr./min |
Maksymalny moment obrotowy | 90 Nm przy 6850 obr./min |
Układ zasilania | Wielopunktowy sekwencyjny elektroniczny wtrysk paliwa |
Układ wydechowy | Stal nierdzewna, system głowicowy 3-1, niski, tłumik ze stali nierdzewnej montowany od boku |
Układ napędowy | Łańcuch o-ring |
Sprzęgło | Mokre, wielotarczowe |
Skrzynia biegów | 6 biegów |
Feature | Details |
---|---|
Podwozie | |
Rama | Rama z rur stalowych, przymocowana śrubami do podramy |
Wahacz | Z obu stron, odlewane ze stopu aluminium |
Przednie koło | Szprychowe, bezdętkow, 21 x 2.15 in |
Tylne koło | Szprychowe, bezdętkow, 17 x 4.25 in |
Przednia opona | Bridgestone Battlax Adventure 90/90-21 |
Tylna opona | Bridgestone Battlax Adventure 150/70-R17 |
Przednie zawieszenie | Odwrócone 45 mm widelce Showa z ręcznym ustawieniem napięcia wstępnego, tłumienia odbicia i ugięcia, zakres ruchu 240 mm. |
Tylne zawieszenie | Tylny amortyzator Showa, ręczna regulacja napięcia wstępnego i tłumienia odbicia, zakres ruchu koła 230 mm. |
Przedni hamulec | Podwójne, 320 mm pływające tarcze hamulcowe, 4-tłokowe szczęki hamulcowe Monobloc Brembo Stylema. Radialny przedni cylinder główny, układ ABS z wieloma trybami pracy, układ ABS z optymalizacją pokonywania zakrętów |
Tylny hamulec | Jedna 255 mm tarcza hamulcowa. Przesuwna szczęka hamulcowa z jednym tłokiem, układ ABS z wieloma trybami pracy, układ ABS z optymalizacją pokonywania zakrętów |
Przyrządy | W pełni kolorowy 7” ekran TFT wraz z systemem łączności My Triumph Connectivity |
Feature | Details |
---|---|
Wymiary oraz masa | |
Szerokość kierownicy | 935 mm |
Wysokość bez lusterek | 1452mm (nisko ustawiona owiewka) / 1502mm (wysoko ustawiona owiewka) mm |
Wysokość siedzenia | 860 - 880mm z możliwością regulacji mm |
Rozstaw osi | 1551 mm |
Kąt pochylenia główki ramy | 24,4 º |
Wyprzedzenie | 116,8 mm |
Pojemność zbiornika paliwa | 20 L |
Masa z płynami | 228 kg |
Feature | Details |
---|---|
Zużycie paliwa | |
Zużycie paliwa | 4,7l /100 km (60.4 mpg) |
Emisja CO2 | Norma EURO 5+: 108 g/km **Emisje CO2 i zużycie paliwa zmierzono zgodnie z rozporządzeniem 168/2013/WE. Wartości parametrów dotyczących zużycia paliwa pochodzą ze specyficznych warunków testowych i przedstawiono je wyłącznie w celach porównawczych. Mogą one nie odzwierciedlać rzeczywistych wartości uzyskiwanych podczas jazdy. |
Feature | Details |
---|---|
Serwis | |
Interwał między przeglądami | 10,000 km lub 12 miesięcy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. |
SILNIK I MOC
Wysoki moment obrotowy przy niskich obrotach, łatwość wkręcający się na obroty w średnim zakresie i fantastyczna góra triple’a, teraz z 13% większą mocą szczytową. Łatwa do opanowania moc w ekstremalnych warunkach off-roadowych, z ekscytującymi osiągami na otwartej drodze.
FUNKCJE BEZPIECZEŃSTWA
Ulepszone hamowanie, Cornering-ABS i kontrola trakcji, system monitorowania ciśnienia w oponach (TPMS), światła ostrzegawcze awaryjnego hamowania i dobrze widoczne światła zwiększają bezpieczeństwo i pewność kierowcy.
TECHNOLOGIA
Quickshifter, podgrzewane siedzenia i manetki oraz sześć trybów jazdy, w tym ustawienia terenowe, dostępne za pośrednictwem 7-calowego ekranu TFT z pełną łącznością Bluetooth, to tylko kilka przykładów niesamowitego pakietu technologii Rally Pro dedykowanego kierowcy.
KOMFORT
Zaprojektowany ergonomicznie dla maksymalnej przygody i minimalnego zmęczenia. Nowa, ulepszona podgrzewana kanapa z możliwością ustawienia wysokości w zakresie 20 mm i redukujące wibracje mocowanie kierownicy, zapewniają wygodę kierowcy wraz ze świetnie osłaniającą go przed wiatrem owiewką.
HAMULCE BREMBO
Podwójne zaciski Brembo Stylema z 320 mm tarczami z systemem ABS, który można dezaktywować łączą ogromną siłę hamowania z doskonałym wyczuciem, zapewniając świetne prowadzenie w terenie oraz pewność i bezpieczeństwo na drodze.
ZAWIESZENIE
Dzięki 240 mm skokowi z przodu i 230 mm z tyłu zawieszenie Showa w modelu Rally Pro radzi sobie w najbardziej ekstremalnych warunkach terenowych, nie tracąc przy tym na sterowności i komforcie jazdy po publicznych drogach.
SPRZĘGŁO SLIP & ASSIST
Lekkie działanie sprzęgła zapewnia bez wysiłkową kontrolę w terenie i poprawia kontrolę tylnego koła podczas gwałtownego hamowania, zwiększając pewność prowadzenia na każdej nawierzchni.
ZBIORNIK PALIWA
Zaprojektowany z myślą o idealnej pozycji do jazdy i komforcie nóg, adventure'owa ergonomia zbiornika paliwa idzie w parze z jego dużą pojemnością wynoszącą 20 litrów zapewniającą podróżnikom duży zasięg.
ŚWIATŁA
Mocne, bezobsługowe oświetlenie w całości wykonane w technologii LED z charakterystycznymi światłami do jazdy dziennej, gwarantuje doskonałą widoczność zarówno kierowcy, jak i innym użytkownikom drogi.
KOŁA
Bezdętkowe koła szprychowe to idealny pakiet dla wersji Rally Pro. 21-calowy przód zapewnia doskonałe prowadzenie w terenie i szeroki wybór opon, a 17-calowy tył zapewnia intuicyjne prowadzenie na drodze.
Silnik & Podwozie
|
|
---|---|
Silnik | 888 CM³ |
Koła | 21-calowe przednie / 17-calowe tylne lekkie, bezdętkowe koło szprychowe |
Zawieszenie | Showa front and rear Suspenion |
Zbiornik Paliwa | 20 L |
PRZYRZĄDY I EKEKTRONIKA
|
|
Tryby Jazdy | 6 trybów jazdy (Road, Rain, Sport, Rider, Off-Road i Off-Road Pro) |
Wyświetlacz | 7-calowy ekran TFT |
Łączność (Naw. / Muzyka / Połączenia & Wiadomości) | Included |
W pełni LED-owe oświetlenie, ze światłami do jazdy dziennej | Included |
Podświetlane Przełączniki | Included |
USB | W kokpicie i pod siedzeniem |
Gniazda Zasilania | Included |
KOMFORT
|
|
Regulowana szyba | Możliwość regulacji wysokości w zakresie 50 mm |
Handbary | Included |
Podgrzewane manetki | Included |
Podgrzewana kanapa kierowcy i pasażera | Included |
Tempomat | Included |
Quickshifter Triumph Shift Assist | Included |
Ochrona & Bezpieczeństwo
|
|
System aktywujący światła awaryjne | Included |
Światła obrysowe | Included |
System monitorowania ciśnienia w oponach (TPMS) | Included |
Optimised Cornering ABS | Included |
Zoptymalizowana kontrola trakcji | Included |
Podnóżek centralny | Included |
Gmole osłaniające silnik | Included |
Gmole osłaniające zbiornik | Dostępne jako wyposażenie dodatkowe |
INNE
|
|
Możliwość homologacji A2 | Not Included |
Interwał między przeglądami | 10,000 km lub 12 miesięcy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. |
Silnik & Podwozie
|
|
---|---|
Silnik | 888 CM³ |
Koła | 21-calowe przednie / 17-calowe tylne lekkie, bezdętkowe koło szprychowe |
Zawieszenie | Showa front and rear Suspenion |
Zbiornik Paliwa | 20 L |
PRZYRZĄDY I EKEKTRONIKA
|
|
Tryby Jazdy | 6 trybów jazdy (Road, Rain, Sport, Rider, Off-Road i Off-Road Pro) |
Wyświetlacz | 7-calowy ekran TFT |
Łączność (Naw. / Muzyka / Połączenia & Wiadomości) | Included |
W pełni LED-owe oświetlenie, ze światłami do jazdy dziennej | Included |
Podświetlane Przełączniki | Included |
USB | W kokpicie i pod siedzeniem |
Gniazda Zasilania | Included |
KOMFORT
|
|
Regulowana szyba | Możliwość regulacji wysokości w zakresie 50 mm |
Handbary | Included |
Podgrzewane manetki | Included |
Podgrzewana kanapa kierowcy i pasażera | Included |
Tempomat | Included |
Quickshifter Triumph Shift Assist | Included |
Ochrona & Bezpieczeństwo
|
|
System aktywujący światła awaryjne | Included |
Światła obrysowe | Included |
System monitorowania ciśnienia w oponach (TPMS) | Included |
Optimised Cornering ABS | Included |
Zoptymalizowana kontrola trakcji | Included |
Podnóżek centralny | Included |
Gmole osłaniające silnik | Included |
Gmole osłaniające zbiornik | Dostępne jako wyposażenie dodatkowe |
INNE
|
|
Możliwość homologacji A2 | Not Included |
Interwał między przeglądami | 10,000 km lub 12 miesięcy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. |
POWODY, DLA KTÓRYCH WARTO NIM JEŹDZIĆ
Triumph Tiger, najdłużej jeżdżący na świecie motocykl typu adventure, posiada on bogatą historię.
NOWY TIGER 900
A TY, KTÓREGO WYBIERZESZ?
NOWY TIGER 900 GT
Ceny Zaczynają Się Od 64 995,00 zł
NOWY TIGER 900 GT PRO
Ceny Zaczynają Się Od 72 995,00 zł
NOWY TIGER 900 RALLY PRO
Ceny Zaczynają Się Od 75 995,00 zł