TIGER 900 RALLY PRO

Nowy Tiger 900 Rally Pro łączy w sobie wiodące w swojej klasie możliwości i specyfikacje off-roadową z komfortem na długich dystansach i fantastycznym prowadzeniem.
TIGER 900 RALLY PRO
Zwycięski rodowód ze specyfikacją definiującą kategorię, nowy Tiger 900 Rally Pro po raz kolejny wyznacza standardy w swojej klasie.
Feature | Details |
---|---|
Cena | |
Cena Od | Od 76 995,00 zł |
Feature | Details |
---|---|
Silnik | |
Rodzaj | Chłodzony cieczą, 12-zaworowy, DOHC, z 3 cylindrami w układzie rzędowym |
Pojemność | 888 cm³ |
Średnica | 78.0 mm |
Suw | 61.9 mm |
Stopień sprężania | 13.0:1 |
Maksymalna moc | 108 KM / (79.5 kW) przy 9500 obr./min |
Maksymalny moment obrotowy | 90 Nm przy 6850 obr./min |
Układ zasilania | Wielopunktowy sekwencyjny elektroniczny wtrysk paliwa |
Układ wydechowy | Stal nierdzewna, system głowicowy 3-1, niski, tłumik ze stali nierdzewnej montowany od boku |
Układ napędowy | Łańcuch o-ring |
Sprzęgło | Mokre, wielotarczowe |
Skrzynia biegów | 6 biegów |
Feature | Details |
---|---|
Podwozie | |
Rama | Rama z rur stalowych, przymocowana śrubami do podramy |
Wahacz | Z obu stron, odlewane ze stopu aluminium |
Przednie koło | Szprychowe, bezdętkow, 21 x 2.15 in |
Tylne koło | Szprychowe, bezdętkow, 17 x 4.25 in |
Przednia opona | Bridgestone Battlax Adventure 90/90-21 |
Tylna opona | Bridgestone Battlax Adventure 150/70-R17 |
Przednie zawieszenie | Odwrócone 45 mm widelce Showa z ręcznym ustawieniem napięcia wstępnego, tłumienia odbicia i ugięcia, zakres ruchu 240 mm. |
Tylne zawieszenie | Tylny amortyzator Showa, ręczna regulacja napięcia wstępnego i tłumienia odbicia, zakres ruchu koła 230 mm. |
Przedni hamulec | Podwójne, 320 mm pływające tarcze hamulcowe, 4-tłokowe szczęki hamulcowe Monobloc Brembo Stylema. Radialny przedni cylinder główny, układ ABS z wieloma trybami pracy, układ ABS z optymalizacją pokonywania zakrętów |
Tylny hamulec | Jedna 255 mm tarcza hamulcowa. Przesuwna szczęka hamulcowa z jednym tłokiem, układ ABS z wieloma trybami pracy, układ ABS z optymalizacją pokonywania zakrętów |
Przyrządy | W pełni kolorowy 7” ekran TFT wraz z systemem łączności My Triumph Connectivity |
Feature | Details |
---|---|
Wymiary oraz masa | |
Szerokość kierownicy | 935 mm |
Wysokość bez lusterek | 1452mm (nisko ustawiona owiewka) / 1502mm (wysoko ustawiona owiewka) mm |
Wysokość siedzenia | 860 - 880mm z możliwością regulacji mm |
Rozstaw osi | 1551 mm |
Kąt pochylenia główki ramy | 24,4 º |
Wyprzedzenie | 116,8 mm |
Pojemność zbiornika paliwa | 20 L |
Masa z płynami | 228 kg |
Feature | Details |
---|---|
Zużycie paliwa | |
Zużycie paliwa | 4,7l /100 km (60.4 mpg) |
Emisja CO2 | Norma EURO 5+: 108 g/km **Emisje CO2 i zużycie paliwa zmierzono zgodnie z rozporządzeniem 168/2013/WE. Wartości parametrów dotyczących zużycia paliwa pochodzą ze specyficznych warunków testowych i przedstawiono je wyłącznie w celach porównawczych. Mogą one nie odzwierciedlać rzeczywistych wartości uzyskiwanych podczas jazdy. |
Feature | Details |
---|---|
Serwis | |
Interwał między przeglądami | 10,000 km lub 12 miesięcy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. |

SILNIK I MOC
Wysoki moment obrotowy przy niskich obrotach, łatwość wkręcający się na obroty w średnim zakresie i fantastyczna góra triple’a, teraz z 13% większą mocą szczytową. Łatwa do opanowania moc w ekstremalnych warunkach off-roadowych, z ekscytującymi osiągami na otwartej drodze.

FUNKCJE BEZPIECZEŃSTWA
Ulepszone hamowanie, Cornering-ABS i kontrola trakcji, system monitorowania ciśnienia w oponach (TPMS), światła ostrzegawcze awaryjnego hamowania i dobrze widoczne światła zwiększają bezpieczeństwo i pewność kierowcy.

TECHNOLOGIA
Quickshifter, podgrzewane siedzenia i manetki oraz sześć trybów jazdy, w tym ustawienia terenowe, dostępne za pośrednictwem 7-calowego ekranu TFT z pełną łącznością Bluetooth, to tylko kilka przykładów niesamowitego pakietu technologii Rally Pro dedykowanego kierowcy.

KOMFORT
Zaprojektowany ergonomicznie dla maksymalnej przygody i minimalnego zmęczenia. Nowa, ulepszona podgrzewana kanapa z możliwością ustawienia wysokości w zakresie 20 mm i redukujące wibracje mocowanie kierownicy, zapewniają wygodę kierowcy wraz ze świetnie osłaniającą go przed wiatrem owiewką.

HAMULCE BREMBO
Podwójne zaciski Brembo Stylema z 320 mm tarczami z systemem ABS, który można dezaktywować łączą ogromną siłę hamowania z doskonałym wyczuciem, zapewniając świetne prowadzenie w terenie oraz pewność i bezpieczeństwo na drodze.

ZAWIESZENIE
Dzięki 240 mm skokowi z przodu i 230 mm z tyłu zawieszenie Showa w modelu Rally Pro radzi sobie w najbardziej ekstremalnych warunkach terenowych, nie tracąc przy tym na sterowności i komforcie jazdy po publicznych drogach.

SPRZĘGŁO SLIP & ASSIST
Lekkie działanie sprzęgła zapewnia bez wysiłkową kontrolę w terenie i poprawia kontrolę tylnego koła podczas gwałtownego hamowania, zwiększając pewność prowadzenia na każdej nawierzchni.

ZBIORNIK PALIWA
Zaprojektowany z myślą o idealnej pozycji do jazdy i komforcie nóg, adventure'owa ergonomia zbiornika paliwa idzie w parze z jego dużą pojemnością wynoszącą 20 litrów zapewniającą podróżnikom duży zasięg.

ŚWIATŁA
Mocne, bezobsługowe oświetlenie w całości wykonane w technologii LED z charakterystycznymi światłami do jazdy dziennej, gwarantuje doskonałą widoczność zarówno kierowcy, jak i innym użytkownikom drogi.

KOŁA
Bezdętkowe koła szprychowe to idealny pakiet dla wersji Rally Pro. 21-calowy przód zapewnia doskonałe prowadzenie w terenie i szeroki wybór opon, a 17-calowy tył zapewnia intuicyjne prowadzenie na drodze.
Silnik & Podwozie
|
|
---|---|
Silnik | 888 CM³ |
Koła | 21-calowe przednie / 17-calowe tylne lekkie, bezdętkowe koło szprychowe |
Zawieszenie | Showa front and rear Suspenion |
Zbiornik Paliwa | 20 L |
PRZYRZĄDY I EKEKTRONIKA
|
|
Tryby Jazdy | 6 trybów jazdy (Road, Rain, Sport, Rider, Off-Road i Off-Road Pro) |
Wyświetlacz | 7-calowy ekran TFT |
Łączność (Naw. / Muzyka / Połączenia & Wiadomości) | Included |
W pełni LED-owe oświetlenie, ze światłami do jazdy dziennej | Included |
Podświetlane Przełączniki | Included |
USB | W kokpicie i pod siedzeniem |
Gniazda Zasilania | Included |
KOMFORT
|
|
Regulowana szyba | Możliwość regulacji wysokości w zakresie 50 mm |
Handbary | Included |
Podgrzewane manetki | Included |
Podgrzewana kanapa kierowcy i pasażera | Included |
Tempomat | Included |
Quickshifter Triumph Shift Assist | Included |
Ochrona & Bezpieczeństwo
|
|
System aktywujący światła awaryjne | Included |
Światła obrysowe | Included |
System monitorowania ciśnienia w oponach (TPMS) | Included |
Optimised Cornering ABS | Included |
Zoptymalizowana kontrola trakcji | Included |
Podnóżek centralny | Included |
Gmole osłaniające silnik | Included |
Gmole osłaniające zbiornik | Dostępne jako wyposażenie dodatkowe |
INNE
|
|
Możliwość homologacji A2 | Not Included |
Interwał między przeglądami | 10,000 km lub 12 miesięcy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. |
Silnik & Podwozie
|
|
---|---|
Silnik | 888 CM³ |
Koła | 21-calowe przednie / 17-calowe tylne lekkie, bezdętkowe koło szprychowe |
Zawieszenie | Showa front and rear Suspenion |
Zbiornik Paliwa | 20 L |
PRZYRZĄDY I EKEKTRONIKA
|
|
Tryby Jazdy | 6 trybów jazdy (Road, Rain, Sport, Rider, Off-Road i Off-Road Pro) |
Wyświetlacz | 7-calowy ekran TFT |
Łączność (Naw. / Muzyka / Połączenia & Wiadomości) | Included |
W pełni LED-owe oświetlenie, ze światłami do jazdy dziennej | Included |
Podświetlane Przełączniki | Included |
USB | W kokpicie i pod siedzeniem |
Gniazda Zasilania | Included |
KOMFORT
|
|
Regulowana szyba | Możliwość regulacji wysokości w zakresie 50 mm |
Handbary | Included |
Podgrzewane manetki | Included |
Podgrzewana kanapa kierowcy i pasażera | Included |
Tempomat | Included |
Quickshifter Triumph Shift Assist | Included |
Ochrona & Bezpieczeństwo
|
|
System aktywujący światła awaryjne | Included |
Światła obrysowe | Included |
System monitorowania ciśnienia w oponach (TPMS) | Included |
Optimised Cornering ABS | Included |
Zoptymalizowana kontrola trakcji | Included |
Podnóżek centralny | Included |
Gmole osłaniające silnik | Included |
Gmole osłaniające zbiornik | Dostępne jako wyposażenie dodatkowe |
INNE
|
|
Możliwość homologacji A2 | Not Included |
Interwał między przeglądami | 10,000 km lub 12 miesięcy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. |
POWODY, DLA KTÓRYCH WARTO NIM JEŹDZIĆ
Triumph Tiger, najdłużej jeżdżący na świecie motocykl typu adventure, posiada on bogatą historię.
NOWY TIGER 900
A TY, KTÓREGO WYBIERZESZ?