TIGER 900 GT PRO
Jeszcze lepszy, z bezkonkurencyjną specyfikacją i niezrównanymi możliwościami. Nowy Tiger 900 GT Pro to najlepszy szosowy motocykl wyprawowy wagi średniej.
SPECYFIKACJA TIGERA 900 GT PRO
Dzięki większej mocy i udoskonalonej specyfikacji nowy Tiger 900 GT Pro jest teraz jeszcze lepszy.
Feature | Details |
---|---|
Cena | |
Cena Od | Od 72 995,00 zł |
Feature | Details |
---|---|
Silnik | |
Rodzaj | Chłodzony cieczą, 12-zaworowy, DOHC, z 3 cylindrami w układzie rzędowym |
Pojemność | 888 cm³ |
Średnica | 78 mm |
Suw | 61,9 mm |
Stopień sprężania | 13,0:1 |
Maksymalna moc | 108 KM / (79.5 kW) przy 9500 obr./min |
Maksymalny moment obrotowy | 90 Nm przy 6850 obr./min |
Układ zasilania | Wielopunktowy sekwencyjny elektroniczny wtrysk paliwa |
Układ wydechowy | Stal nierdzewna, system głowicowy 3-1, niski, tłumik ze stali nierdzewnej montowany od boku |
Układ napędowy | Łańcuch o-ring |
Sprzęgło | Mokre, wielotarczowe |
Skrzynia biegów | 6 biegów |
Feature | Details |
---|---|
Podwozie | |
Rama | Rama z rur stalowych, przymocowana śrubami do podramy |
Wahacz | Z obu stron, odlewane ze stopu aluminium |
Przednie koło | Odlewane z aluminium, 119 x 2.5 in |
Tylne koło | Odlewane z aluminium, 117 x 4.25 in |
Przednia opona | Metzeler TouranceTM Next, 100/90-19 |
Tylna opona | Metzeler TouranceTM Next, 150/70R17 |
Przednie zawieszenie | Odwrócone 45 mm widelce Marzocchi z ręcznym ustawieniem tłumienia odbicia i ugięcia, zakres ruchu 180 mm. |
Tylne zawieszenie | Tylny amortyzator Marzocchi, elektroniczna regulacja napięcia wstępnego i tłumienia odbicia, zakres ruchu koła 170 mm. |
Przedni hamulec | Podwójne, 320 mm pływające tarcze hamulcowe, 4-tłokowe szczęki hamulcowe Monobloc Brembo Stylema. Radialny przedni cylinder główny, układ ABS z wieloma trybami pracy, układ ABS z optymalizacją pokonywania zakrętów |
Tylny hamulec | Jedna 255 mm tarcza hamulcowa. Przesuwna szczęka hamulcowa z jednym tłokiem, układ ABS z wieloma trybami pracy, układ ABS z optymalizacją pokonywania zakrętów |
Przyrządy | W pełni kolorowy 7” ekran TFT wraz z systemem łączności My Triumph Connectivity |
Feature | Details |
---|---|
Wymiary oraz masa | |
Szerokość kierownicy | 930 mm |
Wysokość bez lusterek | 1410 mm (nisko ustawiona owiewka) / 1460 mm (wysoko ustawiona owiewka) mm |
Wysokość siedzenia | 820 - 840 z możliwością regulacji mm |
Rozstaw osi | 1556 mm |
Kąt pochylenia główki ramy | 24,6 º |
Wyprzedzenie | 102,7 mm |
Pojemność zbiornika paliwa | 20 L |
Masa z płynami | 222 kg |
Feature | Details |
---|---|
Zużycie paliwa | |
Zużycie paliwa | 4,7l /100 km (60.4 mpg) |
Emisja CO2 | Norma EURO 5+:108 g/km **Emisje CO2 i zużycie paliwa zmierzono zgodnie z rozporządzeniem 168/2013/WE. Wartości parametrów dotyczących zużycia paliwa pochodzą ze specyficznych warunków testowych i przedstawiono je wyłącznie w celach porównawczych. Mogą one nie odzwierciedlać rzeczywistych wartości uzyskiwanych podczas jazdy. |
Feature | Details |
---|---|
Serwis | |
Interwał między przeglądami | 10,000 km lub 12 miesięcy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. |
SILNIK I MOC
Wysoki moment obrotowy i reakcja przepustnicy przy niskich obrotach niczym w twinie, łatwość wkręcający się na obroty w średnim zakresie i fantastyczna góra triple’a. Elastyczny, intuicyjny, a teraz z 13% większą mocą szczytową.
FUNKCJE BEZPIECZEŃSTWA
Ulepszone hamowanie, Cornering-ABS i kontrola trakcji, system monitorowania ciśnienia w oponach (TPMS), światła ostrzegawcze awaryjnego hamowania i dobrze widoczne światła zwiększają bezpieczeństwo i pewność kierowcy.
TECHNOLOGIA
Quickshifter, podgrzewane siedzenia i manetki oraz pięć trybów jazdy dostępnych za pośrednictwem 7-calowego ekranu TFT to tylko kilka przykładów niesamowitego pakietu technologii GT Pro dedykowanego kierowcy.
KOMFORT
Zaprojektowany ergonomicznie dla maksymalnej przygody i minimalnego zmęczenia. Nowa, ulepszona podgrzewana kanapa z możliwością ustawienia wysokości w zakresie 20 mm i redukujące wibracje mocowanie kierownicy, zapewniają wygodę kierowcy wraz ze świetnie osłaniającą go przed wiatrem owiewką.
HAMULCE BREMBO
Najlepsze w swojej klasie zaciski Brembo Stylema Monobloc dopasowane do 320 mm tarcz zapewniają niesamowitą siłę hamowania i wyczucie dźwigni. Zoptymalizowany Cornering-ABS działający w zakrętach zwiększa bezpieczeństwo i pewność kierowcy.
ELEKTRONICZNA REGULACJA NAPIĘCIA WSTĘPNEGO
Opracowane wyłącznie dla firmy Triumph, elektronicznie regulowane tylne zawieszenie Marzocchi można za jednym naciśnięciem przycisku ustawić tryb do jazdy solo, z pasażerem lub z pełnym obciążeniem, gdy jedziecie w dwójkę z załadowanym kompletem kufrów.
SPRZĘGŁO SLIP & ASSIST
Zaprojektowane, aby poprawić kontrolę tylnego koła podczas agresywnej redukcji biegów lub na śliskich nawierzchniach, sprzęgło Slip&Assist zmniejsza również wymaganą siłę do obsługi dźwigni, poprawiając komfort kierowcy.
ZBIORNIK PALIWA
Zaprojektowany z myślą o idealnej pozycji do jazdy i komforcie nóg, duża, adventure'owa ergonomia zbiornika paliwa idzie w parze z jego dużą pojemnością wynoszącą 20 litrów zapewniającą podróżnikom duży zasięg.
ŚWIATŁA
Mocne, bezobsługowe oświetlenie w całości wykonane w technologii LED z charakterystycznymi światłami do jazdy dziennej, gwarantuje doskonałą widoczność zarówno kierowcy, jak i innym użytkownikom drogi.
MODUŁ BLUETOOTH
Standardowo montowany system łączności My Triumph umożliwia sterowanie telefonem, odtwarzanie muzyki i nawigację „Zakręt po Zakręcie”.
Silnik & Podwozie
|
|
---|---|
Silnik | 888 CM³ |
Koła | 19-calowe przednie / 17-calowe tylne lekkie koło z aluminową obręczą |
Zawieszenie | Marzocchi front and rear suspension |
Zbiornik Paliwa | 20 L |
PRZYRZĄDY I EKEKTRONIKA
|
|
Tryby Jazdy | 5 trybów jazdy (Road, Rain, Sport, Rider i Off-Road) |
Wyświetlacz | 7-calowy ekran TFT |
Łączność (Naw. / Muzyka / Połączenia & Wiadomości) | Included |
W pełni LED-owe oświetlenie, ze światłami do jazdy dziennej | Included |
Podświetlane Przełączniki | Included |
USB | W kokpicie i pod siedzeniem |
Gniazda Zasilania | Included |
KOMFORT
|
|
Regulowana szyba | Możliwość regulacji wysokości w zakresie 50 mm |
Handbary | Included |
Podgrzewane manetki | Included |
Podgrzewana kanapa kierowcy i pasażera | Included |
Tempomat | Included |
Quickshifter Triumph Shift Assist | Included |
Ochrona & Bezpieczeństwo
|
|
System aktywujący światła awaryjne | Included |
Światła obrysowe | Included |
System monitorowania ciśnienia w oponach (TPMS) | Included |
Optimised Cornering ABS | Included |
Zoptymalizowana kontrola trakcji | Included |
Podnóżek centralny | Included |
Gmole osłaniające silnik | Dostępne jako wyposażenie dodatkowe |
Gmole osłaniające zbiornik | Dostępne jako wyposażenie dodatkowe |
INNE
|
|
Możliwość homologacji A2 | Not Included |
Interwał między przeglądami | 10,000 km lub 12 miesięcy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. |
Silnik & Podwozie
|
|
---|---|
Silnik | 888 CM³ |
Koła | 19-calowe przednie / 17-calowe tylne lekkie koło z aluminową obręczą |
Zawieszenie | Marzocchi front and rear suspension |
Zbiornik Paliwa | 20 L |
PRZYRZĄDY I EKEKTRONIKA
|
|
Tryby Jazdy | 5 trybów jazdy (Road, Rain, Sport, Rider i Off-Road) |
Wyświetlacz | 7-calowy ekran TFT |
Łączność (Naw. / Muzyka / Połączenia & Wiadomości) | Included |
W pełni LED-owe oświetlenie, ze światłami do jazdy dziennej | Included |
Podświetlane Przełączniki | Included |
USB | W kokpicie i pod siedzeniem |
Gniazda Zasilania | Included |
KOMFORT
|
|
Regulowana szyba | Możliwość regulacji wysokości w zakresie 50 mm |
Handbary | Included |
Podgrzewane manetki | Included |
Podgrzewana kanapa kierowcy i pasażera | Included |
Tempomat | Included |
Quickshifter Triumph Shift Assist | Included |
Ochrona & Bezpieczeństwo
|
|
System aktywujący światła awaryjne | Included |
Światła obrysowe | Included |
System monitorowania ciśnienia w oponach (TPMS) | Included |
Optimised Cornering ABS | Included |
Zoptymalizowana kontrola trakcji | Included |
Podnóżek centralny | Included |
Gmole osłaniające silnik | Dostępne jako wyposażenie dodatkowe |
Gmole osłaniające zbiornik | Dostępne jako wyposażenie dodatkowe |
INNE
|
|
Możliwość homologacji A2 | Not Included |
Interwał między przeglądami | 10,000 km lub 12 miesięcy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. |
POWODY, DLA KTÓRYCH WARTO NIM JEŹDZIĆ
Triumph Tiger, najdłużej jeżdżący na świecie motocykl typu adventure, posiada on bogatą historię.
NOWY TIGER 900
A TY, KTÓREGO WYBIERZESZ?
NOWY TIGER 900 GT
Ceny Zaczynają Się Od 64 995,00 zł
NOWY TIGER 900 GT PRO
Ceny Zaczynają Się Od 72 995,00 zł
NOWY TIGER 900 RALLY PRO
Ceny Zaczynają Się Od 75 995,00 zł