
SILNIK
Unikalny dla marki Triumph silnik T-plane o pojemności 888 cm³, z kolejnością zapłonu 1, 3, 2 i charakterystycznym, chrapliwym brzmieniem trzycylindrowca, został udoskonalony dla gamy nowego Tigera 900.
Wzrost mocy o 13 % w stosunku do poprzedniego modelu pozwala osiągnąć moc maksymalną 108 KM. Jednak liczby opowiadają tylko część historii. Tym, co jest tak wyjątkowe w silniku nowego Tigera 900, jest jego wyjątkowa elastyczność i zdolność do pokonywania każdej nawierzchni z łatwym w okiełznaniu dolnym zakresem, płynnym średnim i ekscytującą górą.
Zarówno dzięki charakterowi silnika, jak i ulepszenemu systemowi Ride-by-Wire, precyzyjne sterowanie przepustnicą w technicznych sytuacjach off-roadowych jest takie, jakie powinno być — intuicyjne i budzące pewność.
Gładko wkręcający się w średnim zakresie, z przyczepnością od samego dołu po górny zakres obrotów, idealny do pokonywania agrafek oraz stromych podjazdów.
Na szosie oznacza to, że motocykl jest niezwykle zwrotny i łatwy w prowadzeniu przy niskich prędkościach w mieście, a także jego świetne osiągi umożliwiają szybkie przyspieszanie i bezproblemową jazdę przy wysokich prędkościach przelotowych. Niezależnie od nawierzchni i stylu jazdy, ten silnik zapewnia doskonałe osiągi.

NOWY TIGER 900
A TY, KTÓREGO WYBIERZESZ?