SILNIK
Unikalny dla marki Triumph silnik T-plane o pojemności 888 cm³, z kolejnością zapłonu 1, 3, 2 i charakterystycznym, chrapliwym brzmieniem trzycylindrowca, został udoskonalony dla gamy nowego Tigera 900.
Wzrost mocy o 13 % w stosunku do poprzedniego modelu pozwala osiągnąć moc maksymalną 108 KM. Jednak liczby opowiadają tylko część historii. Tym, co jest tak wyjątkowe w silniku nowego Tigera 900, jest jego wyjątkowa elastyczność i zdolność do pokonywania każdej nawierzchni z łatwym w okiełznaniu dolnym zakresem, płynnym średnim i ekscytującą górą.
Zarówno dzięki charakterowi silnika, jak i ulepszenemu systemowi Ride-by-Wire, precyzyjne sterowanie przepustnicą w technicznych sytuacjach off-roadowych jest takie, jakie powinno być — intuicyjne i budzące pewność.
Gładko wkręcający się w średnim zakresie, z przyczepnością od samego dołu po górny zakres obrotów, idealny do pokonywania agrafek oraz stromych podjazdów.
Na szosie oznacza to, że motocykl jest niezwykle zwrotny i łatwy w prowadzeniu przy niskich prędkościach w mieście, a także jego świetne osiągi umożliwiają szybkie przyspieszanie i bezproblemową jazdę przy wysokich prędkościach przelotowych. Niezależnie od nawierzchni i stylu jazdy, ten silnik zapewnia doskonałe osiągi.
NOWY TIGER 900
A TY, KTÓREGO WYBIERZESZ?
NOWY TIGER 900 GT
Ceny Zaczynają Się Od 64 995,00 zł
NOWY TIGER 900 GT PRO
Ceny Zaczynają Się Od 72 995,00 zł
NOWY TIGER 900 RALLY PRO
Ceny Zaczynają Się Od 75 995,00 zł