W nowej gamie Tigera 900 została poprawiona funkcja hamowania. Pomagając w idealnym zrównoważeniu hamowania przedniego i tylnego koła oraz współpracując w harmonii z systemem ABS, mocniejsze hamowanie jest teraz bardziej stabilne, a droga hamowania jest znacznie krótsza.

TECHNOLOGIA
Nowy Tiger 900 przoduje dzięki pakietowi technologii, jakiego nie ma żaden inny motocykl w kategorii adventure wagi średniej, a wiele kluczowych funkcji jest w standardzie w całej serii nowego Tigera 900.
Zoptymalizowany układ Cornering-ABS i kontrola trakcji zapewniają kierowcy większą pewność i bezpieczeństwo. A jednostka do nawigacji inercyjnej (IMU) stale monitoruje kąt pochylenia, ciśnienie hamulców i prędkość kół, aby zapewnić optymalną przyczepność i wydajność zarówno przy zwalnianiu, jak i przyspieszaniu. Można korzystać z 4 trybów jazdy: Road, Rain, Sport i Off-Road. Modele Pro są również wyposażone w tryb Rider, umożliwiający precyzyjne dostrojenie do preferencji i stylu jazdy, podczas gdy Rally Pro ma również dodatkowy tryb Off-Road Pro do ekstremalnej jazdy w terenie.


Sprzęgło Triumph Slip & Assist zapewnia lekkie działanie dźwigni sprzęgła, co zmniejsza zmęczenie kierowcy. Dodatkowo system ten pomaga poprawić kontrolę tylnego koła podczas gwałtownego hamowania i agresywnej redukcji biegów, zapewniając płynne i pewne wchodzenie w zakręty na różnych nawierzchniach.
W system łączności Triumph Connectivity są teraz wyposażone wszystkie modele z nowej gamy Tigera 900. Dostęp do muzyki, telefonu i nawigacji typu „Zakręt po Zakręcie” można uzyskać za pośrednictwem intuicyjnego i łatwego do odczytania 7-calowego wyświetlacza TFT.
GT Pro i Rally Pro korzystają również z quickshiftera Triumph Shift Assist. Umożliwia to zmianę biegów bez sprzęgła zarówno w górę, jak i w dół, zapewniając niemal płynne przyspieszanie i super płynne zwalnianie oraz stabilne wchodzenie w zakręty.
Podgrzewane manetki i kanapy oraz system monitorowania ciśnienia w oponach (TPMS) są w standardzie na wyposażeniu w obu modelach Pro.

NOWY TIGER 900
A TY, KTÓREGO WYBIERZESZ?