SPECYFIKACJA
Feature | Details |
---|---|
Silnik | |
Rodzaj | Chłodzony cieczą, 12-zaworowy, DOHC, z 3 cylindrami w układzie rzędowym |
Pojemność | 888 cm³ |
Średnica | 78 mm |
Suw | 61,9 mm |
Stopień sprężania | 13,0:1 |
Maksymalna moc | 108 KM / (79.5 kW) przy 9500 obr./min |
Maksymalny moment obrotowy | 90 Nm przy 6850 obr./min |
Układ zasilania | Wielopunktowy sekwencyjny elektroniczny wtrysk paliwa |
Układ wydechowy | Stal nierdzewna, system głowicowy 3-1, niski, tłumik ze stali nierdzewnej montowany od boku |
Układ napędowy | Łańcuch o-ring |
Sprzęgło | Mokre, wielotarczowe |
Skrzynia biegów | 6 biegów |
Podwozie | |
Rama | Rama z rur stalowych, przymocowana śrubami do podramy |
Wahacz | Z obu stron, odlewane ze stopu aluminium |
Przednie koło | Odlewane z aluminium, 119 x 2.5 in |
Tylne koło | Odlewane z aluminium, 117 x 4.25 in |
Przednia opona | Metzeler TouranceTM Next, 100/90-19 |
Tylna opona | Metzeler TouranceTM Next, 150/70R17 |
Przednie zawieszenie | Odwrócone 45 mm widelce Marzocchi z ręcznym ustawieniem tłumienia odbicia i ugięcia, zakres ruchu 180 mm. |
Tylne zawieszenie | Tylny amortyzator Marzocchi, ręczna regulacja napięcia wstępnego i tłumienia odbicia, zakres ruchu koła 170 mm. |
Przedni hamulec | Podwójne, 320 mm pływające tarcze hamulcowe, 4-tłokowe szczęki hamulcowe Monobloc Brembo Stylema. Radialny przedni cylinder główny, układ ABS z wieloma trybami pracy, układ ABS z optymalizacją pokonywania zakrętów |
Tylny hamulec | Jedna 255 mm tarcza hamulcowa. Przesuwna szczęka hamulcowa z jednym tłokiem, układ ABS z wieloma trybami pracy, układ ABS z optymalizacją pokonywania zakrętów |
Przyrządy | W pełni kolorowy 7” ekran TFT wraz z systemem łączności My Triumph Connectivity |
Wymiary oraz masa | |
Szerokość kierownicy | 930 mm |
Wysokość bez lusterek | 1410 mm (nisko ustawiona owiewka) / 1460 mm (wysoko ustawiona owiewka) mm |
Wysokość siedzenia | 820 - 840 z możliwością regulacji mm |
Rozstaw osi | 1556 mm |
Kąt pochylenia główki ramy | 24,6 º |
Wyprzedzenie | 102,7 mm |
Pojemność zbiornika paliwa | 20 L |
Masa z płynami | 219 kg |
Zużycie paliwa | |
Zużycie paliwa | 4,7l /100 km (60.4 mpg) |
Emisja CO2 | Norma EURO 5+:108 g/km **Emisje CO2 i zużycie paliwa zmierzono zgodnie z rozporządzeniem 168/2013/WE. Wartości parametrów dotyczących zużycia paliwa pochodzą ze specyficznych warunków testowych i przedstawiono je wyłącznie w celach porównawczych. Mogą one nie odzwierciedlać rzeczywistych wartości uzyskiwanych podczas jazdy. |
Serwis | |
Interwał między przeglądami | 10,000 km lub 12 miesięcy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. |
Feature | Details |
---|---|
Silnik | |
Rodzaj | Chłodzony cieczą, 12-zaworowy, DOHC, z 3 cylindrami w układzie rzędowym |
Pojemność | 888 cm³ |
Średnica | 78 mm |
Suw | 61,9 mm |
Stopień sprężania | 13,0:1 |
Maksymalna moc | 108 KM / (79.5 kW) przy 9500 obr./min |
Maksymalny moment obrotowy | 90 Nm przy 6850 obr./min |
Układ zasilania | Wielopunktowy sekwencyjny elektroniczny wtrysk paliwa |
Układ wydechowy | Stal nierdzewna, system głowicowy 3-1, niski, tłumik ze stali nierdzewnej montowany od boku |
Układ napędowy | Łańcuch o-ring |
Sprzęgło | Mokre, wielotarczowe |
Skrzynia biegów | 6 biegów |
Podwozie | |
Rama | Rama z rur stalowych, przymocowana śrubami do podramy |
Wahacz | Z obu stron, odlewane ze stopu aluminium |
Przednie koło | Odlewane z aluminium, 119 x 2.5 in |
Tylne koło | Odlewane z aluminium, 117 x 4.25 in |
Przednia opona | Metzeler TouranceTM Next, 100/90-19 |
Tylna opona | Metzeler TouranceTM Next, 150/70R17 |
Przednie zawieszenie | Odwrócone 45 mm widelce Marzocchi z ręcznym ustawieniem tłumienia odbicia i ugięcia, zakres ruchu 180 mm. |
Tylne zawieszenie | Tylny amortyzator Marzocchi, elektroniczna regulacja napięcia wstępnego i tłumienia odbicia, zakres ruchu koła 170 mm. |
Przedni hamulec | Podwójne, 320 mm pływające tarcze hamulcowe, 4-tłokowe szczęki hamulcowe Monobloc Brembo Stylema. Radialny przedni cylinder główny, układ ABS z wieloma trybami pracy, układ ABS z optymalizacją pokonywania zakrętów |
Tylny hamulec | Jedna 255 mm tarcza hamulcowa. Przesuwna szczęka hamulcowa z jednym tłokiem, układ ABS z wieloma trybami pracy, układ ABS z optymalizacją pokonywania zakrętów |
Przyrządy | W pełni kolorowy 7” ekran TFT wraz z systemem łączności My Triumph Connectivity |
Wymiary oraz masa | |
Szerokość kierownicy | 930 mm |
Wysokość bez lusterek | 1410 mm (nisko ustawiona owiewka) / 1460 mm (wysoko ustawiona owiewka) mm |
Wysokość siedzenia | 820 - 840 z możliwością regulacji mm |
Rozstaw osi | 1556 mm |
Kąt pochylenia główki ramy | 24,6 º |
Wyprzedzenie | 102,7 mm |
Pojemność zbiornika paliwa | 20 L |
Masa z płynami | 222 kg |
Zużycie paliwa | |
Zużycie paliwa | 4,7l /100 km (60.4 mpg) |
Emisja CO2 | Norma EURO 5+:108 g/km **Emisje CO2 i zużycie paliwa zmierzono zgodnie z rozporządzeniem 168/2013/WE. Wartości parametrów dotyczących zużycia paliwa pochodzą ze specyficznych warunków testowych i przedstawiono je wyłącznie w celach porównawczych. Mogą one nie odzwierciedlać rzeczywistych wartości uzyskiwanych podczas jazdy. |
Serwis | |
Interwał między przeglądami | 10,000 km lub 12 miesięcy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. |
Feature | Details |
---|---|
Silnik | |
Rodzaj | Chłodzony cieczą, 12-zaworowy, DOHC, z 3 cylindrami w układzie rzędowym |
Pojemność | 888 cm³ |
Średnica | 78.0 mm |
Suw | 61.9 mm |
Stopień sprężania | 13.0:1 |
Maksymalna moc | 108 KM / (79.5 kW) przy 9500 obr./min |
Maksymalny moment obrotowy | 90 Nm przy 6850 obr./min |
Układ zasilania | Wielopunktowy sekwencyjny elektroniczny wtrysk paliwa |
Układ wydechowy | Stal nierdzewna, system głowicowy 3-1, niski, tłumik ze stali nierdzewnej montowany od boku |
Układ napędowy | Łańcuch o-ring |
Sprzęgło | Mokre, wielotarczowe |
Skrzynia biegów | 6 biegów |
Podwozie | |
Rama | Rama z rur stalowych, przymocowana śrubami do podramy |
Wahacz | Z obu stron, odlewane ze stopu aluminium |
Przednie koło | Szprychowe, bezdętkow, 21 x 2.15 in |
Tylne koło | Szprychowe, bezdętkow, 17 x 4.25 in |
Przednia opona | Bridgestone Battlax Adventure 90/90-21 |
Tylna opona | Bridgestone Battlax Adventure 150/70-R17 |
Przednie zawieszenie | Odwrócone 45 mm widelce Showa z ręcznym ustawieniem napięcia wstępnego, tłumienia odbicia i ugięcia, zakres ruchu 240 mm. |
Tylne zawieszenie | Tylny amortyzator Showa, ręczna regulacja napięcia wstępnego i tłumienia odbicia, zakres ruchu koła 230 mm. |
Przedni hamulec | Podwójne, 320 mm pływające tarcze hamulcowe, 4-tłokowe szczęki hamulcowe Monobloc Brembo Stylema. Radialny przedni cylinder główny, układ ABS z wieloma trybami pracy, układ ABS z optymalizacją pokonywania zakrętów |
Tylny hamulec | Jedna 255 mm tarcza hamulcowa. Przesuwna szczęka hamulcowa z jednym tłokiem, układ ABS z wieloma trybami pracy, układ ABS z optymalizacją pokonywania zakrętów |
Przyrządy | W pełni kolorowy 7” ekran TFT wraz z systemem łączności My Triumph Connectivity |
Wymiary oraz masa | |
Szerokość kierownicy | 935 mm |
Wysokość bez lusterek | 1452mm (nisko ustawiona owiewka) / 1502mm (wysoko ustawiona owiewka) mm |
Wysokość siedzenia | 860 - 880mm z możliwością regulacji mm |
Rozstaw osi | 1551 mm |
Kąt pochylenia główki ramy | 24,4 º |
Wyprzedzenie | 116,8 mm |
Pojemność zbiornika paliwa | 20 L |
Masa z płynami | 228 kg |
Zużycie paliwa | |
Zużycie paliwa | 4,7l /100 km (60.4 mpg) |
Emisja CO2 | Norma EURO 5+: 108 g/km **Emisje CO2 i zużycie paliwa zmierzono zgodnie z rozporządzeniem 168/2013/WE. Wartości parametrów dotyczących zużycia paliwa pochodzą ze specyficznych warunków testowych i przedstawiono je wyłącznie w celach porównawczych. Mogą one nie odzwierciedlać rzeczywistych wartości uzyskiwanych podczas jazdy. |
Serwis | |
Interwał między przeglądami | 10,000 km lub 12 miesięcy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. |
Cena | |
Cena Od | Od 76 995,00 zł |
NOWY TIGER 900
A TY, KTÓREGO WYBIERZESZ?