TF 450-E
Szczegóły
ZBUDOWANY BY ODKRYWAĆ. ZAPROJEKTOWANY DLA ZWINNOŚCI

Wysokowydajny silnik zapewniający maksymalną moc wyścigową
Jednocylindrowy, chłodzony cieczą silnik o pojemności 450 cm3 w TF 450-E generuje moc 58.6 KM i 49.3 Nm momentu obrotowego, co pozwala na najlepsze osiągi w enduro. Liniowa krzywa mocy gwarantuje płynne przyspieszanie w różnych warunkach - od technicznych podjazdów po szybkie, proste odcinki.
Precyzyjna skrzynia biegów dla bezproblemowego przenoszenia mocy
Sześciobiegowa skrzynia biegów ze zoptymalizowanymi pod kątem wyścigów przełożeniami umożliwia płynną zmianę biegów na wyższe i niższe bez użycia sprzęgła, co pomaga motocyklistom utrzymać dynamikę na technicznych odcinkach i szybkich przejściach.
Układ chłodzenia dla optymalnej wydajności
Duża pojemność chłodnicy i pomocniczy wentylator chłodzący zapewniają stałą wydajność silnika, zapobiegając przegrzaniu podczas dłuższych jazd w trudnych warunkach.
Moc, na której możesz polegać
Zaprojektowany z myślą o doskonałych osiągach na stromych podjazdach, szybkich prostych i w konkurencyjnych warunkach wyścigów, motocykl TF 450-E gwarantuje niezawodność podczas każdej jazdy.
Zwiększona bezwładność dla doskonałej przyczepności
Precyzyjnie wyważony wał korbowy i korbowód gwarantują wyjątkową kontrolę trakcji i przyczepność tylnego koła. Poprawia to przyczepność na luźnych, nierównych nawierzchniach, zapewniając motocyklowi stabilność podczas technicznych podjazdów i jazdy po niepewnym terenie.
Zoptymalizowane dostarczanie mocy dla maksymalnych osiągów
Zaawansowany układ wtrysku paliwa i zapłon nieustannie dostosowują się do panujących warunków, efektywnie zarządzając mocą, co zapewnia szybką reakcję przepustnicy i stałą wydajność podczas długich etapów wyścigu.
Trwałe komponenty zapewniające długotrwałą niezawodność
Zawory z tytanu, kuty tłok aluminiowy i komponenty pokryte powłoką DLC zapewniają wyjątkową trwałość, umożliwiając pracę przy wysokich obrotach bez utraty niezawodności - nawet w najtrudniejszych warunkach wyścigowych.

Zawieszenie zestrojone pod wyścigi dla wyjątkowej kontroli
W pełni regulowany, 48-milimetrowy widelec sprężynowy KYB z tłumieniem kompresji i odbicia oferuje wysoki poziom dopasowania do różnorodnego terenu, od błotnistych dróg po kamieniste ścieżki.
Regulacja przedniego zawieszenia dla zwiększenia adaptacji
Widelce KYB zostały specjalnie dostosowane do jazdy enduro, zapewniając maksymalną przyczepność i pewność jazdy na żwirze, kamieniach i w koleinach. Regulacja może być dokonana w zależności od wagi motocyklisty i jego stylu jazdy.
Precyzyjnie dostrojone zawieszenie tylne dla maksymalnej przyczepności
Amortyzator KYB typu piggyback z trzystopniową regulacją kompresji oraz tłumienia odbicia zapewnia responsywne prowadzenie w zmieniających się warunkach jazdy w terenie.
Responsywne informacje zwrotne z przodu dla pewnej jazdy
Zoptymalizowana pod kątem wyścigów geometria zawieszenia gwarantuje precyzyjne wyczucie przodu motocykla, umożliwiając kierowcom szybkie dostosowywanie toru jazdy w celu omijania przeszkód i zachowania kontroli.
Zoptymalizowany rozkład masy dla zwinnego prowadzenia
Lekka, aluminiowa rama i nisko położony środek ciężkości zwiększają stabilność przy dużej prędkości i zapewniają doskonałą, ukierunkowaną kontrolę.
Podwozie zbudowane tak, aby przetrwać
Spawana metodą TIG rama, pozwala na uzyskanie idealnego balansu między wytrzymałością i elastycznością, gwarantując stałą wydajność na każdym etapie wyścigu.

Konstrukcja zorientowana na kierowcy, zapewniająca maksymalną kontrolę
Ergonomiczna konstrukcja pozwala na dłuższą jazdę dzięki intuicyjnemu i responsywnemu prowadzeniu, które przychodzi naturalnie od pierwszego do ostatniego okrążenia.
Zoptymalizowany trójkąt kierowcy dla mniejszego zmęczenia
Umiejscowienie kierownicy, kanapy i podnóżków minimalizuje zmęczenie, zwiększa kontrolę podczas ostrego skręcania i zmniejsza obciążenie motocyklisty podczas długotrwałej jazdy na stojąco.
Idealna wysokość siedziska pozwala na techniczną jazdę
Kanapa na wysokości 955 mm zapewnia odpowiedni prześwit, a jednocześnie pozwala na kontrolę podczas jazdy na stojąco na technicznych odcinkach.
Lekka rama zapewniająca większą responsywność
Konstrukcja aluminiowej ramy zapewnia lepszą reakcję, co przekłada się na zwinne i pewne prowadzenie.
Ustawienie położenia kierownicy pod indywidualne potrzeby
Kierownica Pro Taper ACF Carbon Core z regulowanymi mocowaniami pozwala motocyklistom na precyzyjne dopasowanie pozycji, dla uzyskania optymalnego komfortu i wydajności.
Ergonomia enduro, która trwa
Uchwyty ODI Half-Waffle Lock-On zapewniają wyjątkowy chwyt i trwałość, gwarantując kontrolę w każdych warunkach. Nakładka na siodełko typu Pyramid pozwala na doskonałą przyczepność zarówno w warunkach suchych, jak i mokrych.

Inteligentna kontrola trakcji zapewniająca doskonałą przyczepność
Zaawansowany system kontroli trakcji monitoruje poślizg tylnych kół i dostosowuje moc wyjściową, aby zapewnić przyczepność nawet na luźnym lub śliskim podłożu.
Funkcja Kontroli Startu umożliwia błyskawiczne rozpoczęcie wyścigu
Zoptymalizowana kontrola startu zarządza momentem obrotowym w celu maksymalizacji przyczepności, co pomaga motocyklistom osiągać stabilne, konkurencyjne starty.
Quickshifter do płynnej zmiany biegów
Zaprojektowany przez Triumpha quickshifter umożliwia płynną zmianę biegów na wyższe - między drugim a piątym biegiem - bez użycia sprzęgła, co pozwala zachować dynamikę na kluczowych odcinkach wyścigu.
Dwie mapy silnika dla dostosowania wydajności
Motocykliści w locie mogą przełączać się między dwiema różnymi mapami silnika - pierwszą dedykowaną bardziej agresywnej jeździe i drugą dla płynniejszego i bardziej kontrolowanego prowadzenia, po wymagającym techniki terenie.
Intuicyjny panel sterowania
Podświetlane przyciski sterujące zamontowane na kierownicy umożliwiają szybkie i łatwe ustawienia, nawet podczas jazdy w warunkach słabej widoczności.
Inteligentne systemy dla inteligentniejszej jazdy
Cyfrowy ekran prędkościomierza dostarcza danych w czasie rzeczywistym, m.in. o temperaturze silnika, przebiegu i załączonym biegu, dzięki czemu kierowca mając te informacje może pozostać skupiony na drodze.

Gotowy do wyścigów, posiadający wyjątkowy wygląd
Ostre linie i agresywna sylwetka motocykla podkreślają jego wydajność i przeznaczenie, a każdy szczegół został zaprojektowany z myślą o praktycznych korzyściach.
Minimalistyczne nadwozie zapewniające lekkość i efektywność
Trwałe i lekkie nadwozie z polipropylenu pozwala na redukcję masy i łatwy dostęp podczas konserwacji.
Charakterystyczny kolor Triumph Performance Yellow dla wzmocnienia efektu
Wyrazista grafika w kolorze czarnym, białym i żółtym daje wyjątkowy, niepowtarzalny wygląd na linii startu.
Wytrzymałe, LED-owe oświetlenie pod wymogi enduro
Kompaktowe, zintegrowane, LED-owe światła poprawiają widoczność w warunkach słabego oświetlenia i zapewniają wytrzymałość, niezbędną dla wymagających warunków enduro.
Elegancki wygląd zapewniają komponenty w jakości premium
Najwyższej jakości podzespoły, w tym hamulce Brembo, obręcze D.I.D DirtStar i opony Michelin Enduro 2, łączą w sobie najwyższą wydajność ze stylem inspirowanym wyścigami.
Stworzony do zwycięstwa
TF 450-E dzięki przemyślanej konstrukcji, która nadaje mu wygląd szybkiego - gdy stoi w miejscu i dominującego w terenie - gdy jedzie, odzwierciedla zaangażowanie Triumpha w dążeniu do doskonałości w dziedzinie enduro.
Enduro
IM TRUDNIEJ, TYM LEPIEJ!