CAŁKOWICIE NOWY TF 250-E


Silnik
Nowy, 250 - centymetrowy silnik enduro wyznacza standardy pod względem mocy i siły, zapewniając solidną, liniową charakterystykę mocy i szeroki, użyteczny zakres momentu obrotowego. Świetnie sprawdza się na odcinkach technicznych, przy niskiej prędkości, dysponując momentem obrotowym na poziomie 28 Nm i mocą 43 KM, przy maksymalnych obrotach silnika 12 800 obr./min.

Podwozie
Lekka, aluminiowa rama zaprojektowana z myślą o bezwysiłkowym osiąganiu zwinności - dzięki czemu szybkie zmiany kierunku jazdy i sekcje techniczne stają się intuicyjne i przyjemne.

Zawieszenie
W pełni regulowany widelec KYB i tylny amortyzator gwarantują przyczepność, stabilność i komfortową jazdę w zmiennych warunkach enduro.

Ergonomia
Konstrukcja skupiająca się na komforcie i wyważony trójkąt kierowcy - gwarantują całodniową zabawę i kontrolę, niezależnie od tego, czy eksplorujesz szlaki, czy dajesz z siebie wszystko w zawodach.

ZBUDOWANY BY ODKRYWAĆ. ZAPROJEKTOWANY DLA ZWINNOŚCI.

Precyzyjność osiągów z zwinną dynamiką
TF 250-E zapewnia responsywną, łatwą w obsłudze moc i zdecydowany charakter - doskonale sprawdza się na technicznych odcinkach, podczas trudnych wyzwań enduro oraz u motocyklistów poszukujących zabawy i przystępnej wydajności.
- Responsywna skrzynia biegów do jazdy w trudnym terenie
- Układ chłodzenia zapewniający stałą wydajność
- Zwiększona bezwładność pozwala na płynne dostarczanie mocy
- Zoptymalizowany układ paliwowy i zapłon
- Trwałe komponenty silnika dla wymogów enduro
Moc, której możesz zaufać

Zwinny i responsywny w każdym terenie
Lekka, zwinna konstrukcja, stabilne i przewidywalne prowadzenie - TF 250-E jest stworzony do technicznej jazdy enduro, dając motocykliście kontrolę w zróżnicowanym terenie.
- Zapewniające maksymalną kontrolę, zawieszenie dostosowane do potrzeb enduro
- Adaptacyjne przednie zawieszenie na zmieniające się warunki
- Responsywne tylne zawieszenie dla pewnej jazdy
- Informacja zwrotna z przodu dla precyzyjnego kierowania
- Zoptymalizowane pod względem masy podwozie zapewnia zwinność prowadzenia
Prowadzenie stworzone z myślą o mistrzostwie w technice

Zaprojektowany z myślą o kontroli i komforcie
Zaprojektowany z myślą o przystępnej, przyjaznej motocykliście ergonomii - zapewniającej entuzjastom enduro pewność siebie, wygodę i kontrolę podczas długich dni eksploracji lub zawodów.
- Geometria zorientowana na motocyklistę dla zwinności w enduro
- Zoptymalizowany trójkąt kierowcy dla nieskrępowanego ruchu
- Idealna wysokość siedziska pozwala na precyzyjną technikę
- Lekka rama dla łatwej regulacji
- Regulowana kierownica dla indywidualnego komfortu
Ergonomia, która zapewnia komfort jazdy

Intuicyjne systemy zapewniają konkurencyjne osiągi
Przyjazna użytkownikowi technologia ułatwia zarządzanie wydajnością, zapewniając motocyklistom pewność siebie w podejmowaniu nowych wyzwań i doskonaleniu swoich umiejętności.
- Kontrola trakcji dla maksymalnej przyczepności
- Kontrola startu dla idealnego rozpoczęcia wyścigu
- Quickshifter do płynnej zmiany biegów
- Podwójne mapy silnika dla elastycznej mocy
- Cyfrowy wyświetlacz prezentujący dane w czasie rzeczywistym
Zaawansowana technologia dla inteligentniejszych wyścigów

Przemyślany, wyjątkowy design
Atrakcyjna, a zarazem przemyślana stylistyka sprawia, że TF 250-E jest natychmiast postrzegany jako maszyna enduro nastawiona na osiągi.
- Estetyka inspirowana wyścigami dla konkurencyjnego wyglądu
- Lekka karoseria dla praktyczności i wydajności
- Uderzająca barwa Triumph Performance Yellow
- Wytrzymałe, LED-owe oświetlenie pod wymogi enduro
- Komponenty w jakości premium dla eleganckiego wyglądu
Występy ze stylem

System Zarządzania Silnikiem Athena
Triumph i Athena połączyły swoje ogromne doświadczenie w off-roadzie, tworząc idealną synergię, która zaowocowała opracowaniem nowych strategii oprogramowania, skoncentrowanych na prowadzeniu i przyczepności.
System zarządzania silnikiem w modelach TF 250-E i TF 450-E oparty jest na całkowicie dedykowanym oprogramowaniu. Korzysta on z map zapłonu i strategii kontroli trakcji, opracowanych wspólnie przez Triumph i Athena, zaprojektowanych w celu maksymalizacji osiągów i niezawodności.
Dwa wybieralne tryby mapowania silnika pozwalają dostosować charakterystykę pracy do różnych warunków za pomocą jednego przycisku – dając kierowcom przewagę w zmiennych warunkach wyścigowych. Podczas jazdy można przełączać się między dwiema różnymi mapami: jedną dla agresywnej jazdy, drugą dla płynniejszego i bardziej kontrolowanego oddawania mocy na technicznym terenie. Dodatkowe mapy można załadować za pomocą opcjonalnego modułu Wi-Fi i aplikacji Triumph MX Tune Pro.

Legalny na drodze, gotowy do wyścigów
Opracowana przy udziale mistrzów enduro, nowa gama motocykli Triumph jest całkowicie dopuszczona do ruchu drogowego, jednocześnie dając możliwość przekształcenia maszyn z przeznaczeniem do wyścigów na zamkniętych torach. Niezależnie od tego, czy pokonujesz trudne technicznie trasy, czy przesuwasz granice w rywalizacji, motocykle te zostały zaprojektowane z myślą o osiągach.
Dla motocyklistów chcących wykorzystać pełen potencjał wyścigowy swojego TF 250-E lub TF 450-E, autoryzowana sieć dealerska Triumpha oferuje specjalistyczne usługi przygotowujące do wyścigu. Nasi technicy zadbają o to, aby Twój motocykl spełniał standardy zawodów, dzięki czemu pewnie wjedziesz na tor.
SPECYFIKACJA
Dane techniczne dla specyfikacji wyścigowej, przeznaczone do użytku na zamkniętych torach, terenach prywatnych i podczas określonych wydarzeń.
Feature | Details |
---|---|
Cena | |
Cena Od | Od 47 995,00 zł |
Feature | Details |
---|---|
Silnik | |
Rodzaj | 1 cylinder, 4-suwowy, SOHC |
Pojemność | 249.9 cm³ |
Średnica | 78 mm |
Suw | 52.3 mm |
Stopień sprężania | 14.4 |
Maksymalna moc | 42.3 KM |
Maksymalny moment obrotowy | 27.8 Nm |
Układ zasilania | Dellorto 44 mm, przepustnica na linkę, wtrysk paliwa (EFI) |
Układ wydechowy | Pojedynczy tłumik |
Układ napędowy | 13/52 |
Sprzęgło | Zintegrowany kosz stalowy, mokry, wielotarczowy układ hydrauliczny |
Skrzynia biegów | 6 - biegów |
Feature | Details |
---|---|
Podwozie | |
Rama | Aluminium, rama grzbietowa i podwójna kołyska |
Wahacz | Aluminiowy |
Przednie koło | 21” x 1.6” |
Tylne koło | 18” x 2.15” |
Przednia opona | 90/90 - 21 |
Tylna opona | 140/80 - 18 |
Przednie zawieszenie | Widelec sprężynowy KYB 48 mm, regulacja kompresji i odbicia, skok 300 mm |
Tylne zawieszenie | Amortyzator KYB, regulacja kompresji (wysokie i niskie prędkości), regulacja odbicia, skok 313 mm |
Przedni hamulec | Pojedyncza tarcza Galfer 260 mm, Brembo, 2 tłoczki Ø24 mm, pływający zacisk |
Tylny hamulec | Pojedyncza tarcza Galfer Ø220 mm, Brembo, 1 tłoczek Ø26 mm, pływający zacisk |
Przyrządy | Prędkościomierz, przełączniki wielofunkcyjne |
Feature | Details |
---|---|
Wymiary oraz masa | |
Szerokość kierownicy | 836 mm |
Wysokość bez lusterek | 1264 mm |
Wysokość siedzenia | 955 mm |
Rozstaw osi | 1488 mm |
Kąt pochylenia główki ramy | 26.8 º |
Wyprzedzenie | 113 mm |
Pojemność zbiornika paliwa | 8.3 L |
Masa z płynami | 114.2 kg |
Feature | Details |
---|---|
Wyposażenie standardowe | |
Kontrola Trakcji | |
Kontrola Startu | |
Quickshifter | |
Dwie Mapy Silnika | |
Obręcze D.I.D DirtStar | |
Opony Michelin Enduro 2 | |
Pokrowiec na siedzenie Pyramid z powłoką antypoślizgową | |
Tarcze Galfer | |
Potrójne półki Neken | |
Kierownica ProTaper | |
Chwyty ODI |

Enduro
IM TRUDNIEJ, TYM LEPIEJ!