CAŁKOWICIE NOWY TF 450-E


Silnik
Silnik generuje imponującą moc 58.6 KM i 49.3 Nm momentu obrotowego, charakteryzuje się szeroką krzywą mocy i solidnym, dolnym zakresem obrotów. Zaprojektowany z myślą o optymalnej wydajności, osiąga maksymalnie 9 500 obr./min, co czyni go prawdziwą potęgą podczas każdej wyprawy w teren.

Zawieszenie
W pełni regulowany, sprężynowy widelec KYB o średnicy 48 mm i amortyzator piggyback z 3-stopniową regulacją, precyzyjnie dostrojony do wyścigów enduro, gwarantuje szybką reakcję i maksymalną przyczepność w trudnych warunkach.

Podwozie
Lekka, aluminiowa rama o zoptymalizowanej masie i sztywności zapewnia wyjątkową zwinność i stabilność oraz daje pewność podczas agresywnych wyścigów.

Technologia
Zaawansowana kontrola trakcji, kontrola startu, quickshifter i dwie mapy silnika - dają kierowcom możliwość dostosowania się do różnych warunków wyścigów i zdobycia przewagi.

ZBUDOWANY DLA OSIĄGÓW. ZAPROJEKTOWANY BY WYGRAĆ.

Osiągi gotowe by się ścigać w bezwzględnej jeździe
Zupełnie nowy silnik o pojemności 450 cm³ zastosowany w modelu TF 450-E został precyzyjnie zaprojektowany z myślą o wyścigach enduro - zapewnia nieustającą moc, wysoki moment obrotowy i płynną jazdę w ekstremalnym, niewybaczającym terenie.
- Precyzyjna skrzynia biegów dla bezproblemowego przenoszenia mocy
- Układ chłodzenia dla optymalnej wydajności
- Zwiększona bezwładność dla doskonałej przyczepności
- Zoptymalizowane dostarczanie mocy dla maksymalnych osiągów
- Trwałe komponenty zapewniające długotrwałą niezawodność
Moc, na której możesz polegać

Precyzyjna kontrola w wymagających, wyścigowych warunkach
Gdy liczy się każda sekunda, precyzja i przewidywalność decydują o wszystkim. Podwozie i zawieszenie TF 450-E zaprojektowano tak, aby zapewnić motocyklistom przewagę.
- Zawieszenie zestrojone pod wyścigi dla wyjątkowej kontroli
- Regulacja przedniego zawieszenia dla zwiększenia adaptacji
- Precyzyjnie dostrojone zawieszenie tylne dla maksymalnej przyczepności
- Responsywne informacje zwrotne z przodu dla pewnej jazdy
- Zoptymalizowany rozkład masy dla zwinnego prowadzenia
Podwozie zbudowane tak, aby przetrwać

Zbudowany z myślą o wymogach wyścigów
Zawody enduro wymagają wytrzymałości, kontroli i umiejętności adaptacji. Skupiona na kierowcy ergonomia modelu TF 450-E zapewnia idealną równowagę między komfortem i kontrolą podczas długich, intensywnych etapów wyścigu.
- Konstrukcja zorientowana na kierowcy, zapewniająca maksymalną kontrolę
- Zoptymalizowany trójkąt kierowcy dla mniejszego zmęczenia
- Idealna wysokość siedziska pozwala na techniczną jazdę
- Lekka rama zapewniająca większą responsywność
- Ustawienie położenia kierownicy pod indywidualne potrzeby
Ergonomia enduro, która trwa

Inteligentna wydajność, maksymalna przewaga
Zwycięskie osiągi w wyścigach nie zależą tylko od mocy, ale także od jej efektywnego wykorzystania.
- Inteligentna kontrola trakcji zapewniająca doskonałą przyczepność
- Funkcja Kontroli Startu umożliwia błyskawiczne rozpoczęcie wyścigu
- Quickshifter do płynnej zmiany biegów
- Dwie mapy silnika dla dostosowania wydajności
- Intuicyjny panel sterowania
- Inteligentne systemy dla inteligentniejszej jazdy

Wytrzymały, zdecydowany, niewątpliwie gotowy do wyścigu
Agresywny, inspirowany zawodami styl TF 450-E to coś więcej niż tylko dobry wygląd - to odzwierciedlenie jego wyścigowego rodowodu.
- Gotowy do wyścigów, posiadający wyjątkowy wygląd
- Minimalistyczne nadwozie zapewniające lekkość i efektywność
- Charakterystyczny kolor Triumph Performance Yellow dla wzmocnienia efektu
- Wytrzymałe, LED-owe oświetlenie pod wymogi enduro
- Elegancki wygląd zapewniają komponenty w jakości premium
Stworzony do zwycięstwa

System Zarządzania Silnikiem Athena
Triumph i Athena połączyły swoje ogromne doświadczenie w off-roadzie, tworząc idealną synergię, która zaowocowała opracowaniem nowych strategii oprogramowania, skoncentrowanych na prowadzeniu i przyczepności.
System zarządzania silnikiem w modelach TF 250-E i TF 450-E oparty jest na całkowicie dedykowanym oprogramowaniu. Korzysta on z map zapłonu i strategii kontroli trakcji opracowanych wspólnie przez Triumph i Athena, specjalnie zaprojektowanych w celu maksymalizacji osiągów i niezawodności.
Dwa wybieralne tryby mapowania silnika pozwalają dostosować charakterystykę pracy do różnych warunków za pomocą jednego przycisku – dając kierowcom przewagę w zmiennych warunkach wyścigowych. Podczas jazdy można przełączać się między dwiema różnymi mapami: jedną dla agresywnej jazdy, drugą dla płynniejszego i bardziej kontrolowanego oddawania mocy na technicznym terenie. Dodatkowe mapy można załadować za pomocą opcjonalnego modułu Wi-Fi i aplikacji Triumph MX Tune Pro.

Legalny na drodze, gotowy do wyścigów
Opracowana przy udziale mistrzów enduro, nowa gama motocykli Triumph jest całkowicie dopuszczona do ruchu drogowego, jednocześnie dając możliwość przekształcenia maszyn z przeznaczeniem do wyścigów na zamkniętych torach. Niezależnie od tego, czy pokonujesz trudne technicznie trasy, czy przesuwasz granice w rywalizacji, motocykle te zostały zaprojektowane z myślą o osiągach.
Dla motocyklistów chcących wykorzystać pełen potencjał wyścigowy swojego TF 250-E lub TF 450-E, autoryzowana sieć dealerska Triumpha oferuje specjalistyczne usługi przygotowujące do wyścigu. Nasi technicy zadbają o to, aby Twój motocykl spełniał standardy zawodów, dzięki czemu pewnie wjedziesz na tor.
SPECYFIKACJA
Dane techniczne dla specyfikacji wyścigowej, przeznaczone do użytku na zamkniętych torach, terenach prywatnych i podczas określonych wydarzeń.
Feature | Details |
---|---|
Cena | |
Cena Od | Od 50 495,00 zł |
Feature | Details |
---|---|
Silnik | |
Rodzaj | 1 cylinder, 4-suwowy, SOHC |
Pojemność | 449.9 cm³ |
Średnica | 95 mm |
Suw | 63.4 mm |
Stopień sprężania | 12.8 |
Maksymalna moc | 58.6 KM |
Maksymalny moment obrotowy | 49.3 Nm |
Układ zasilania | Dellorto 44 mm, przepustnica na linkę, wtrysk paliwa (EFI) |
Układ wydechowy | Pojedynczy tłumik |
Układ napędowy | 13/51 |
Sprzęgło | Oddzielny aluminiowy kosz, mokry; wielotarczowy układ hydrauliczny |
Skrzynia biegów | 6 - biegów |
Feature | Details |
---|---|
Podwozie | |
Rama | Aluminium, rama grzbietowa i podwójna kołyska |
Wahacz | Aluminiowy |
Przednie koło | 21” x 1.6” |
Tylne koło | 18” x 2.15” |
Przednia opona | 90/90 - 21 |
Tylna opona | 140/80 - 18 |
Przednie zawieszenie | Widelec sprężynowy KYB 48 mm, regulacja kompresji i odbicia, skok 300 mm |
Tylne zawieszenie | Amortyzator KYB, regulacja kompresji (wysokie i niskie prędkości), regulacja odbicia, skok 313 mm |
Przedni hamulec | Pojedyncza tarcza Galfer 260 mm, Brembo, 2 tłoczki Ø24 mm, pływający zacisk |
Tylny hamulec | Pojedyncza tarcza Galfer Ø220 mm, Brembo, 1 tłoczek Ø26 mm, pływający zacisk |
Przyrządy | Prędkościomierz, przełączniki wielofunkcyjne |
Feature | Details |
---|---|
Wymiary oraz masa | |
Szerokość kierownicy | 836 mm |
Wysokość bez lusterek | 1264 mm |
Wysokość siedzenia | 955 mm |
Rozstaw osi | 1488 mm |
Kąt pochylenia główki ramy | 26.8 º |
Wyprzedzenie | 113 mm |
Pojemność zbiornika paliwa | 8.3 L |
Masa z płynami | 116.7 kg |
Feature | Details |
---|---|
Wyposażenie standardowe | |
Kontrola Trakcji | |
Kontrola Startu | |
Quickshifter | |
Dwie Mapy Silnika | |
Obręcze D.I.D DirtStar | |
Opony Michelin Enduro 2 | |
Pokrowiec na siedzenie Pyramid z powłoką antypoślizgową | |
Tarcze Galfer | |
Potrójne półki Neken | |
Kierownica ProTaper | |
Chwyty ODI |

Enduro
IM TRUDNIEJ, TYM LEPIEJ!