TF 250-X

Nagranie wykonywane z udziałem profesjonalnych zawodników w zamkniętych i kontrolowanych warunkach. Nie naśladuj. Prezentowany model jest przeznaczony TYLKO do wyścigów terenowych na zamkniętych torach. Zawsze jeździj w kasku, okularach ochronnych i odpowiedniej odzieży.

start gate
WYDAJNOŚĆ, KTÓRA ZAPEWNIA WYGRANĄ
Całkowicie nowa, wyścigowa jednocylindrówka Triumpha. Lekka, mocna z ultrakompaktową, zoptymalizowaną pod kątem masy konstrukcją i 5-biegową skrzynią biegów.

SKONCENTROWANY NA OSIĄGACH
Wykorzystując dominującą pozycję osiągów i możliwości motocykli Triumpha na rynku - zupełnie nowa, jednocylindrowa jednostka napędowa Triumpha o pojemności 250 cm³ wprowadza znaczącą zmianę w świecie motocrossu.
Najważniejsze elementy specyfikacji obejmują - dostrojony i stylowy rezonator zapewniający doskonałą wydajność w średnim zakresie obrotów oraz system z hydraulicznym sprzęgłem Brembo zapewniający większy moment obrotowy i spójną charakterystykę.
W całym układzie napędowym zastosowano bezkompromisowe, najwyższej klasy komponenty o specyfikacji wyścigowej, w tym zawory tytanowe i sprzęgło Exedy Belleville HD, które zwiększają wytrzymałość i wydajność, umożliwiając wyższą prędkość obrotową silnika.

DOSTARCZANIE MOCY
Przygotuj się na wrażenia w pełni dostosowane do jazdy. TF 250-X generuje płynną i kontrolowaną moc, która szybko rośnie w całym zakresie obrotów. Jego krzywa momentu obrotowego jest mocna, ale też liniowa, co zapewnia doskonałą przyczepność i kontrolę, bezwysiłkowe uzyskanie prędkości oraz brak ostrych szczytów lub płaskich miejsc, które mogą zepsuć start.
Wychodzenie z zakrętów, wyczucie przyczepności i jazda na wyższym biegu nie stanowi problemu dla superelastycznego TF 250-X.
Warunki trudne do określenia? - Pozwól TF 250-X robić swoje, dzięki wybieranej przez kierowcę kontroli startu, uzyskasz idealne dostarczanie mocy i maksymalną przyczepność od samego początku.

ZARZĄDZANIE OSIĄGAMI
Zaawansowane zarządzanie silnikiem marki Athena, w tym 44 mm przepustnica Dell'Orto™ o pełnej wyścigowej specyfikacji.
Otwory w pokrywie filtra powietrza zapewniają optymalną wentylację, a sam filtr można wymienić w ciągu kilku sekund bez użycia narzędzi.
TF 250-X ma zupełnie nowy, zoptymalizowany pod katem wyścigów układ wydechowy ze stali nierdzewnej. Układ posiada dostrojony pod kątem osiągów rezonator kolektora dolotowego, a także hydroformowany, wytłaczany tłumik. Taki pakiet zapewnia wyjątkową wydajność i głęboki, mocny, charakterystyczny dźwięk wydechu.

ZOPTYMALIZOWANY POD KĄTEM ZWYCIĘSTWA
Całkowicie nowy model TF 250-X łączy w sobie zaprojektowane od podstaw, lekkie podwozie, najlepsze w swojej klasie seryjne zawieszenie, hamulce i nową, ultrakompaktową jednostkę napędową o pojemności 250 cm3, zapewniającą maksymalną zwinność i kontrolę, a także najatrakcyjniejszy w swojej klasie, lekki pakiet MX i stosunek mocy do masy.

WYTRZYMAŁOŚĆ I ELASTYCZNOŚĆ
Rdzeń stanowi unikalna dla Triumpha konstrukcja na podwójnej kołysce. Rama ze szczotkowanego aluminium ma niesamowitą wytrzymałość i zachowuje elastyczność w najbardziej wymagających warunkach. Szczegółowa obróbka wewnętrznej części ramy skutkuje optymalizacją masy i dostrojeniem twardości oraz zoptymalizowaną pod kątem wyścigów sztywnością wzdłużną, boczną i skrętną.
Satynowana, szczotkowana, ręcznie spawana aluminiowa rama, grafika wykonaną w technologii in-mold, hydroformowany wahacz i zastosowanie wyłącznie najwyższej jakości elementów łączących i łożysk to kluczowe detale, decydujące o niskiej wadze i wytrzymałości w terenie.
Kierownica ProTaper ACF z rdzeniem węglowym, pozwalającym na zastosowanie cieńszej, aluminiowej ścianki, przekłada się na 20% redukcję wagi (w porównaniu z całkowicie aluminiową) i niezrównaną elastyczność absorbującą uderzenia. Manetki z blokadą ODI Half Waffle uzupełniają ten zabójczy pakiet.

ZWINNOŚĆ I KONTROLA
TF 250-X został zaprojektowany tak, aby osiągnąć idealną równowagę pomiędzy masą, wydajnością i elastycznością. Podwozie łączy w sobie zwinność i światowej klasy precyzję, by zapewnić prowadzące do zwycięstwa osiągi na najwyższym poziomie. Dzięki agresywnej, minimalistycznej konstrukcji oferuje najlepszą w swojej klasie zwinność, łatwość zarządzania i stosunek mocy do masy.
Opony o średniej twardości Pirelli Scorpion MX32 zapewniają trakcję na nawierzchniach różnego typu, a także doskonałe parametry hamowania i przyczepność boczną podczas pokonywania zakrętów.
Na wyczerpującą siły pogodę i pogarszające się warunki na torze może zaradzić wybierana przez kierowcę kontrola trakcji, która zwiększa kontrolę, gdy trasa staje się jeszcze trudniejsza.

TOPOWA SPECYFIKACJA
TF 250-X może pochwalić się najlepszą w swojej klasie specyfikacją, posiadając najbardziej pożądane cechy w wyścigach MX. Niezależnie od tego, czy ścigasz się od bramki startowej, czy do linii mety, wysokiej klasy, pływające zaciski hamulcowe Brembo i tarcze Galfer zapewnią spójne wyczucie dźwigni, wraz z siłą hamowania zapewniającą zwycięskie osiągi.
Aby jeszcze bardziej zwiększyć wydajność motocykla, najlepsze w swojej klasie zawieszenie KYB USD z 48 mm widelcem sprężynowym AOS, wzmocniono lekkimi jarzmami z kutego i obrabianego maszynowo aluminium 7075-T6. Ponadto tylny amortyzator KYB z unikatowym mocowaniem daje pewność, że znalezienie idealnego ustawienia jest dziecinnie proste.

MOCNY START
Idealny start nie zawsze wystarczy. Asystent Holeshot umożliwia przepustnicy bezsprzęgłową zmianę biegów od drugiego do piątego biegu, aby mieć pewność, że dotrzesz do pierwszego zakrętu jako pierwszy.
Dodaj akcesoryjny moduł kontroli startu Athena LC-GPA, aby ruszać jeszcze bardziej przewidywalnie.

PRZEŁĄCZ SIĘ
Specjalnie zaprojektowane, intuicyjne przełączniki z wielofunkcyjną technologią wyścigową umożliwiają łatwą i szybką aktywację kontroli startu, kontroli trakcji, map silnika i asystenta holeshot.
Najnowsze technologie w specyfikacji MX, wszystko za naciśnięciem przycisku. Perfekcyjny każdy start, udane holeshoty i moc dostosowana do stylu jazdy i warunków na torze.

GOTOWY NA PODIUM
Smukłe, agresywne nadwozie, zaprojektowane dla uzyskania optymalnych warunków manewrowania oraz minimalistyczna, lekka sylwetka i prezencja. TF 250-X to bez wątpienia Triumph.

PRZYCIĄGAJĄCY WZROK
Natychmiastowo rozpoznawane na podium, uderzające i dynamiczne barwy Triumph Racing, żółta, czarna i biała, wyróżniają barwy startowe TF 250-X spośród pozostałych.

STYL I TREŚĆ
Odważny i wyrazisty styl w połączeniu z trwałością zapewnia świeży i wyjątkowy wygląd, który nie wyblaknie. Smukły, agresywny i lekki TF 250-X został zaprojektowany z myślą o zapewnieniu motocykliście maksymalnej zwrotności.

NAJWYŻSZEJ KLASY AKCESORIA
Tylko najlepsze marki motocrossu zostały wybrane by zasilić ofertę akcesoriów wyścigowych dla TF 250-X. Od firmy Akrapovič do XTRig, to imponujący skład sprawdzonych zwycięzców.
SPECYFIKACJA
Feature | Details |
---|---|
Cena | |
Cena Od | Od 45 495,00 zł |
Feature | Details |
---|---|
Silnik | |
Rodzaj | Jednocylindrowy, 4-suwowy, DOHC |
Pojemność | 249.95 cm³ |
Średnica | 78 mm |
Suw | 52.3 mm |
Stopień sprężania | 14.4 |
Układ zasilania | Przepustnica Dellorto, Athena EMS |
Układ wydechowy | Pojedynczy tłumik |
Układ napędowy | 13/48 |
Sprzęgło | Mokre, wielotarczowe, Belleville Spring |
Skrzynia biegów | 5-biegowa |
Feature | Details |
---|---|
Podwozie | |
Rama | Rama aluminiowa |
Wahacz | Odlewany ze stopu aluminium |
Przednie koło | 21" x 1.6" |
Tylne koło | 19" x 1.85" |
Przednia opona | 80/100 - 21 |
Tylna opona | 100/90 - 19 |
Przednie zawieszenie | KYB 48 mm widelec sprężynowy, regulacja kompresji / odbicia, skok 310 mm |
Tylne zawieszenie | Amortyzator KYB z regulacją kompresji (ustawienie H i L), regulacją odbicia, skok 305 mm |
Przedni hamulec | 2-tłoczkowe, Brembo 24 mm, tarcza 260 mm |
Tylny hamulec | Jednotłoczkowy, Brembo 26 mm, tarcza 220 mm |
Przyrządy | Licznik motogodzin, wielofunkcyjne przełączniki |
Feature | Details |
---|---|
Wymiary oraz masa | |
Szerokość kierownicy | 836 mm |
Wysokość bez lusterek | 1270 mm |
Wysokość siedzenia | 960 mm |
Rozstaw osi | 1492 mm |
Kąt pochylenia główki ramy | 27.4 º |
Wyprzedzenie | 116 mm |
Pojemność zbiornika paliwa | 7 L |
Masa z płynami | 104 kg |
SERIA TF X
Nowy model i nowa era. Skupiony na wyścigach bez kompromisów, the TF 450-X is built to win.

CAŁKOWICIE NOWY TF450-RC EDITION
Ceny Zaczynają Się Od 51 495,00 zł
Filmy i zdjęcia przedstawiają profesjonalnych kierowców występujących na zamkniętym torze, w kontrolowanych warunkach. Nie naśladuj. Pokazany model jest przeznaczony WYŁĄCZNIE do wyścigów off-road na zamkniętym torze. Zawsze noś kask, okulary i odzież ochronną. Filmy i zdjęcia nie mają charakteru instruktażowego! Pokazane są wyłącznie w celach rozrywkowych. Jako Triumph chcemy, aby każdy rodzaj jazdy był bezpieczny i przyjemny. Zawsze jeźdź bezpiecznie, w granicach swoich możliwości. Skorzystaj z kursów doskonalących jazdę. Nigdy nie jeźdźij pod wpływem narkotyków lub alkoholu. Przeczytaj instrukcję obsługi. Zawsze sprawdzaj swojego Triumpha przed jazdą.