CAŁKOWICIE NOWA EDYCJA TF 450-RC
BLOKI STARTOWE
WYSTĘP GODNY PODIUM
Całkowicie nowy, pierwszy motocrossowy model Triumpha o pojemności 450 cm³; kompaktowy, zoptymalizowany pod kątem masy i zbudowany tak, aby zapewnić Ci pierwsze miejsce na linii mety. Konstrukcja, design i wyposażenie współpracują ze sobą, aby zapewnić najlepszą w swojej klasie moc, kontrolę i potencjał. TF 450-RC jest gotowy do rywalizacji na najwyższym poziomie.
DOSTARCZANIE MOCY
Lekki 4-suwowy układ – jednocylindrowy silnik SOHC o pojemności 450 cm³ w TF 450-RC został stworzony do wyścigów, zapewniając dużą moc przy jednoczesnej minimalizacji masy, co zapewnia najlepszy w swojej klasie stosunek mocy do masy. Rdzeń silnika stanowią najwyższej jakości podzespoły, w tym kuty aluminiowy tłok firmy Konig, zapewniający wytrzymałość i trwałość przy dużych prędkościach, a także tytanowe zawory DelWest poprawiające przepływ powietrza i szybsze działanie. Dzięki wiodącej w swojej klasie mocy, silnik 450-tki oferuje ciągłą jazdę i przyspieszenie, co wyróżnia go w segmencie motocrossu. Pięciostopniowa skrzynia biegów w TF 450-RC z quickshifterem w standardzie wyposażenia, umożliwia bezsprzęgłową zmianę biegów między 2-ką a 5-tką, gwarantując płynne przekazywanie mocy, co pozwala na maksymalne skupienie się na torze. Równowaga mocy, precyzji i trwałości, która wyznacza nowy standard w klasie 450 cm3 motocrossu..
PRZEPŁYW POWIETRZA
Komora spalania silnika o pojemności 450 cm3 jest w pełni obrobiona maszynowo dla zapewnienia optymalnego przepływu powietrza i wydajności. Komora i kanały obrobione maszynowo w 3 osiach, gwarantują precyzyjną geometrię, pozwalającą uzyskać maksymalną wydajność, podczas gdy zawory pokryte powłoką z włókna węglowego (DLC) o strukturze diamentu redukują tarcie, co przekłada się na większą wydajność i żywotność silnika. Airbox i układ dolotowy TF 450-RC, zapewniają silnikowi stały, duży przepływ powietrza, co ma kluczowe znaczenie dla osiągów i wydajności. Układ dolotowy współpracuje z filtrem powietrza TwinAir, znanym ze swojej trwałości i skuteczności filtracji. Dzięki beznarzędziowemu dostępowi do filtra można łatwo konserwować motocykl nawet w trudnych warunkach, gwarantując optymalny przepływ powietrza w każdej sytuacji.
ZARZĄDZANIE SILNIKIEM
Model TF 450-RC wyposażono w najnowocześniejszy system zarządzania silnikiem oraz układ dolotowy / wydechowy, które zapewniają wyjątkowe osiągi i kontrolę. Motocykl oparty jest na przepustnicy Dellorto zintegrowanej z systemem zarządzania silnikiem Athena, co gwarantuje precyzję w dostarczaniu paliwa i reakcji przepustnicy. System ten umożliwia kierowcom precyzyjne dostrojenie parametrów, takich jak kontrola trakcji i kontrola startu, za pośrednictwem aplikacji na smartfon MX Tune Pro, oferując możliwość dostosowania osiągów do zmiennych warunków na torze. Unikalna mapa silnika TF 450-RC została opracowana przez Ricky'ego Carmichaela, aby zapewnić dokładnie taką moc i kontrolę, jakiej wymaga.
UKŁAD WYDECHOWY
Układ wydechowy modelu TF 450-RC zaprojektowano tak, aby uzupełniał jego wydajny silnik. W standardzie model jest wyposażony w lekki układ wydechowy ze stali nierdzewnej ze zintegrowanym rezonatorem, który poprawia opróżnianie cylindra, oraz w hydroformowane komponenty mające na celu zoptymalizowanie odprowadzania spalin i zwiększenia przepływu gazów. Kierowcy, którzy poszukują jeszcze lepszych osiągów mogą skorzystać z dostępnego jako akcesorium, tytanowego układu wydechowego Akrapovič ze specjalną mapą silnika, która optymalizuje jego moc. System ten zapewnia skuteczne wydalanie spalin, minimalizując przeciwciśnienie i zwiększając wydajność silnika, zwłaszcza przy wysokich obrotach.
ZAPROJEKTOWANY BY ZWYCIĘŻAĆ
Wąski profil silnika o pojemności 450 cm3 poprawia ergonomię, zapewniając kierowcom większą kontrolę i komfort. Dla dodatkowego obniżenia wagi całość umieszczono w lekkiej, magnezowej obudowie. Wysokowydajne sprzęgło jest wyposażone w stalowy kosz i płytki zaprojektowane tak, aby sprostać wyzwaniom stawianym przez wyścigi, gwarantując trwałość przy intensywnym użytkowaniu. Sterowanie hydrauliczne z cylindrem głównym i pomocniczym marki Brembo gwarantuje płynną i równomierną kontrolę sprzęgła.
SYGNOWANE KOMPONENTY
Silnik Triumph'a o pojemności 450 cm3 debiutuje w zupełnie nowej edycji TF 450-RC. Wyposażony w szereg komponentów i detali wybranych osobiście przez legendę motocrossu, Ricky'ego Carmichaela, motocykl ten jest hołdem dla intuicji Ricky'ego i jego wieloletniego doświadczenia w wyścigach, co gwarantuje, że TF 450-RC został stworzony z myślą o wysokiej wydajności, komforcie kierowcy i designie.
SYGNOWANA GRAFIKA
Model TF 450-RC wyróżnia się wyjątkową grafiką zaprojektowaną przez samego Carmichaela. Założenie kolorystyczne wyraźnie łączy ze sobą rozpoznawalny, żółty kolor Triumph'a z czarnymi i białymi akcentami. Grafika zawiera również kultowy numer RC 4, logo GOAT i detale nawiązujące do kluczowych sponsorów, dodając motocyklowi spersonalizowanego charakteru, który odzwierciedla ducha legend motocrossu. Koncepcja graficzna przewija się także na tablicy rejestracyjnej, naklejkach na wahaczu i innych elementach wizualnych, podkreślając wyjątkową tożsamość motocykla.
KIEROWNICA I MANETKI
Precyzja, kontrola i trwałość to najważniejsze założenia konstrukcyjne TF 450-RC, zwłaszcza w przypadku zastosowania kierownicy ODI RC4 Signature. Powstała ona z trzykrotnie cieniowanych rur o zwężanych ściankach, co zapewnia idealną równowagę między wytrzymałością i elastycznością. Kierownica wykonana została metodą bezszwową ze stopu 2014-T6, a jej trwałość zapewniło twarde anodowanie. Wyposażona jest w duże zaciski i manetki ODI Lock-On z wzorem Half-Waffle, co pozwala na zachowanie doskonałego komfortu jazdy, tłumienie drgań i odporność na uderzenia.
MOCOWANIE SILNIKA RC TOP
Górne mocowanie silnika w modelu TF 450-RC zostało dobrane przez Ricky'ego w celu poprawy prowadzenia, zwłaszcza przy dużym obciążeniu przedniego koła. Taka konfiguracja gwarantuje, że motocykl zachowa optymalną kontrolę i stabilność nawet podczas najbardziej wymagających tras.
OPONY
Model TF 450-RC jest wyposażony w opony Dunlop Geomax MX34, które zapewniają doskonałą kontrolę i trwałość podczas jazdy w każdym terenie. Dzięki technologii Progressive Cornering Block Technology (PCBT) i zaawansowanemu odprowadzaniu błota, opony te gwarantują stałą wydajność nawet w trudnych warunkach.
FUNKCJE PREMIUM W WYŚCIGACH
Kiedy setne części sekundy mogą przesądzić o tym, czy uda Ci się pierwszemu wyjść z bloków, czy też pozostać w grupie, z pomocą przyjdzie urządzenie XTRig Holeshot, z którym uzyskasz idealny start. Wstępne napięcie przedniego zawieszenia, obniżenie środka ciężkości i zmniejszenie unoszenia przedniego koła, przełożą się na lepsze przyspieszenie.
Motocykl jest również wyposażony w standardzie w osłonę sprzęgła Triumph Racing Hinson, przednią osłonę tarczy, która chroni przed zanieczyszczeniami i uderzeniami, oraz przyczepną powłokę na siedzeniu, która zmniejsza poślizg i zwiększa kontrolę kierowcy.
Te najwyższej jakości podzespoły podnoszą ogólną wydajność i niezawodność TF 450-RC.
ZAAWANSOWANE, ALUMINIOWE PODWOZIE
PRZEWAGA MOCY I NISKIEJ MASY
TF 450-RC wyposażono w wyjątkową, aluminiową ramę, zaprojektowaną tak, aby zapewnić idealną równowagę między wydajnością, masą i elastycznością. Konstrukcja ramy z podwójnej kołyski zapewnia wyjątkową wytrzymałość przy jednoczesnej redukcji masy, co przyczynia się do ogólnej zwinności i prowadzenia na torze. Ręcznie wykonane, spawane TIG-iem elementy gwarantują trwałość i precyzję w każdym detalu. Podwozie zostało przystosowane do wyścigów pod kątem sztywności wzdłużnej, poprzecznej i skrętnej, co gwarantuje najlepszą wydajność w ekstremalnych warunkach. Zapewnia to wyjątkowe prowadzenie i daje dokładną informację zwrotną oraz kontrolę podczas intensywnej jazdy. Rezultatem jest podwozie zapewniające najwyższą wydajność i niezawodność, dostosowane do rywalizacji wyścigowej.
PRZEWAGA MOCY I NISKIEJ MASY
Lekkie i zwrotne, aluminiowe podwozie TF 450-RC odgrywa kluczową rolę w osiągnięciu najlepszego w swojej klasie stosunku mocy do masy. Dzięki zminimalizowaniu masy całkowitej motocykla, podwozie pozwala mocnemu silnikowi o pojemności 450 cm3 zapewnić wyjątkowe przyspieszenie i osiągi. Połączenie wydajnego silnika i lekkiej ramy zapewnia niezrównaną zwinność, kontrolę i prędkość, dzięki czemu TF 450-RC jest faworytem w swojej klasie.
KONTROLA I RÓWNOWAGA
Aluminiowe podwozie zostało specjalnie dostosowane do jednostki napędowej o pojemności 450 cm3, zapewniając wyjątkową kontrolę i równowagę. Kluczowe elementy podwozia, w tym nowe, górne i dolne, aluminiowe, potrójne zaciski oraz specjalne górne mocowania, zaprojektowano z myślą o obsłudze zwiększonej mocy i obciążeń. Zoptymalizowana twardość gwarantuje doskonałą stabilność i reakcję, dzięki czemu motocykliści mają pewność, że mogą wykorzystać maksymalne możliwości motocykla.
ZAWIESZENIE
Zawieszenie sprężynowe KYB AOS w TF 450-RC zostało zaprojektowane tak, aby zapewnić doskonałą amortyzację wstrząsów i prowadzenie. Zawieszenie, wyposażone w system separacji powietrza i oleju (AOS), zapewnia płynniejsze i bardziej równomierne tłumienie, zapobiegając napowietrzaniu oleju, co przekłada się na precyzyjną kontrolę i stabilność na różnych rodzajach nawierzchni. W zestawie znajduje się amortyzator typu piggyback z 3-stopniową regulacją, który umożliwia dokładną regulację ustawień kompresji, odbicia i napięcia wstępnego. Dzięki temu zawieszenie można w pełni dostosować do preferencji motocyklisty i warunków panujących na torze, co przekłada się na lepsze prowadzenie, przyczepność i wygodę, zwłaszcza przy szybkiej jeździe podczas wymagających zawodów motocrossowych. Wszystkie te komponenty zapewniają wyjątkową jakość jazdy i kontrolę.
PRECYZYJNE HAMOWANIE
TF 450-RC wyposażono w najwyższej jakości elementy układu hamulcowego, które zapewniają maksymalną kontrolę. Zaciski i dźwignie Brembo gwarantują precyzyjne i responsywne hamowanie, natomiast tarcze Galfer charakteryzują się trwałością i doskonałym odprowadzaniem ciepła. Takie połączenie gwarantuje płynne i niezawodne hamowanie, nawet przy intensywnym użytkowaniu, dając kierowcom podczas wyścigów pewność i kontrolę w każdych warunkach.
DURABLE WHEEL SET UP
TF 450-RC wyposażono w obręcze D.I.D DirtStar, które zapewniają doskonałą odporność na uderzenia i stabilność w trudnych warunkach motocrossowych. W połączeniu z oponami Dunlop Geomax MX34, które wpływają na doskonałą trakcję i poczucie kontroli, taka konfiguracja gwarantuje optymalną przyczepność i osiągi na różnych nawierzchniach. Razem, koła i opony dają wyjątkową sterowność, stabilność i kontrolę na każdym torze.
SPECYFIKACJA
Feature | Details |
---|---|
Cena | |
Cena Od | Od Cena W Dniu Ogłoszenia |
Feature | Details |
---|---|
Silnik | |
Rodzaj | Jednocylindrowy, 4-suwowy, SOHC |
Pojemność | 449.5 cm³ |
Średnica | 95 mm |
Suw | 63.4 mm |
Stopień sprężania | 13.1:1 |
Układ zasilania | Korpus przepustnicy Dellorto, Athena EMS |
Układ wydechowy | Pojedynczy tłumik |
Układ napędowy | Łańcuch 13/48 |
Sprzęgło | Stalowe, mokre, wielotarczowe, sprężyna Belleville, sterowanie hydrauliczne |
Skrzynia biegów | 5 - biegów |
Feature | Details |
---|---|
Podwozie | |
Rama | Aluminiowa |
Wahacz | Aluminiowy |
Przednie koło | 21" x 1.6" |
Tylne koło | 19" x 2.15" |
Przednia opona | 80/100 - 21 |
Tylna opona | 110/90 - 19 |
Przednie zawieszenie | Widelec sprężynowy KYB 48 mm, regulacja kompresji/odbicia, skok 310 mm |
Tylne zawieszenie | KYB Coil, regulacja kompresji (ustawienie H i L), regulacja odbicia, skok 305 mm |
Przedni hamulec | Brembo, 2-tłoczkowe 24 mm, tarcza 260 mm |
Tylny hamulec | Brembo, 1-tłoczkowe 26 mm, tarcza 220 mm |
Przyrządy | Licznik motogodzin, wielofunkcyjne przełączniki |
Feature | Details |
---|---|
Wymiary oraz masa | |
Szerokość kierownicy | 836 mm |
Wysokość bez lusterek | 1270 mm |
Wysokość siedzenia | 960 mm |
Rozstaw osi | 1492 mm |
Kąt pochylenia główki ramy | 27.4 º |
Wyprzedzenie | 116 mm |
Pojemność zbiornika paliwa | 7 L |
Masa z płynami | 108.6 kg |
Feature | Details |
---|---|
Wyposażenie standardowe | |
Obręcze D.I.D Dirtstar | |
Osłona przedniej tarczy | |
Pokrycie kanapy dające lepszą przyczepność | |
MX Tune Pro z aplikacją na smartfon | |
Kierownica ODI Podium Flight RC4 Signature z manetkami typu half waffle i bar padem | |
Strojenie silnika pod dyktando Rickyego Carmichael'a | |
Standardowy moduł Wi-Fi | |
Osłona sprzęgła Triumph Racing Hinson | |
Półki zawieszenia XTrig |
Feature | Details |
---|---|
Wyposażenie opcjonalne | |
Tytanowy wydech Akrapovič z dedykowaną mapą silnika | |
LC GPA (moduł z kontrolą startu) |
Feature | Details |
---|---|
Akcesoria | |
Osłona filtra powietrza | |
Kanapa dająca lepszą przyczepność | |
Oraz dużo więcej |
WSPÓŁPRACA Z NAJLEPSZYMI
MOTOCROSS
Nowe motocykle TF 450-RC, nastawione na wyścigi bez żadnych kompromisów, zostały stworzone, aby wygrywać.
CAŁKOWICIE NOWY TF450-RC EDITION
Cena wkrótce