NOWY SPEED TRIPLE 1200 RS
![Speed Triple 1200 RS in Jet Black 360 CGI](https://media.triumphmotorcycles.co.uk/image/upload/f_auto/q_auto:eco/sitecoremedialibrary/media-library/images/motorcycles/speed%20triple%201200%20rs%202025/updated%20cgis/speed%20triple%201200%20rs_my25_jet%20black_rhs_629px.png)
DOŚWIADCZ TEGO, CO NAJLEPSZE
NAJLEPSZE OSIĄGI TRIPLE'A
Przyspieszające bicie serca przyspieszenie i poruszający duszę dźwięk wydobywający się z najnowocześniejszego, trzycylindrowego silnika, zapewniają każdorazowo uzależniające osiągi.
![Triumph Speed Triple 1200 RS on the race track](https://media.triumphmotorcycles.co.uk/image/upload/f_auto/q_auto:eco/sitecoremedialibrary/media-library/images/motorcycles/speed%20triple%201200%20rs%202025/speed-triple-1200-rs-my25-timeline-1-1920x780.jpg)
PRECYZJA PROWADZENIA
Półaktywne zawieszenie Öhlins SmartEC3, dynamika zorientowana na precyzję i charakterystyczna dla roadstera pozycja za kierownicą, zapewniają zwinność i kontrolę w każdym zakręcie.
![Triumph Speed Triple 1200 RS on the track](https://media.triumphmotorcycles.co.uk/image/upload/f_auto/q_auto:eco/sitecoremedialibrary/media-library/images/motorcycles/speed%20triple%201200%20rs%202025/speed-triple-1200-rs-my25-timeline-2-1920x780.jpg)
KULTOWY DESIGN SPEED TRIPLE'A
Wyrazisty i kultowy design, przemyślane detale oraz prezencja, która z każdej strony emanuje mocą, zaznaczając swoja obecność.
![Triumph Speed Triple 1200 RS static feature shot](https://media.triumphmotorcycles.co.uk/image/upload/f_auto/q_auto:eco/sitecoremedialibrary/media-library/images/motorcycles/speed%20triple%201200%20rs%202025/speed-triple-1200-rs-my25-timeline-3-1920x780.jpg)
ZAAWANSOWANA TECHNOLOGIA
Najnowocześniejsze, elektroniczne zawieszenie Öhlins SmartEC3 i szeroka gama elektronicznych systemów wspomagających kierowcę zwiększają emocje i pozwalają na więcej niż kiedykolwiek wcześniej.
![Triumph Speed Triple 1200 RS riding shot](https://media.triumphmotorcycles.co.uk/image/upload/f_auto/q_auto:eco/sitecoremedialibrary/media-library/images/motorcycles/speed%20triple%201200%20rs%202025/speed-triple-1200-rs-my25-timeline-4-1920x780.jpg)
KOMPLETNY PAKIET
Ukierunkowany na motocyklistę pakiet wyposażenia i technologii zapewnia pełną kontrolę, pozwalając Ci skupić się na idealnej jeździe.
![Triumph Speed Triple 1200 RS riding around a bend](https://media.triumphmotorcycles.co.uk/image/upload/f_auto/q_auto:eco/sitecoremedialibrary/media-library/images/motorcycles/speed%20triple%201200%20rs%202025/speed-triple-1200-rs-my25-timeline-5-v2-1920x780.jpg)
ZAAWANSOWANA TECHNOLOGIA
ZAWIESZENIE ÖHLINS SMARTEC3
Najnowocześniejsze oprogramowanie Öhlins SmartEC3 Objective Based Tuning Interface (OBTi) umożliwia motocyklistom łatwą regulację różnych parametrów motocykla, w tym wspomagania hamowania, przenoszenia masy, wspomagania początkowego przyspieszania i przyczepności na zakrętach, a także wielu innych. Dla tych, którzy preferują stałe ustawienia, istnieje możliwość skorzystania z ręcznej regulacji tłumienia kompresji i odbicia, dostępnej w menu instrumentów.
![Triumph Speed Triple 1200 RS ridden by two riders on the track](https://media.triumphmotorcycles.co.uk/image/upload/f_auto/q_auto:eco/sitecoremedialibrary/media-library/images/motorcycles/speed%20triple%201200%20rs%202025/speed-triple-1200-rs-my25-tech-2-1410x793.jpg)
KONTROLA UNOSZENIA PRZEDNIEGO KOŁA
Regulowany niezależnie system kontroli podnoszenia przedniego koła wykorzystuje dane z 6-osiowego, bezwładnościowego układu pomiarowego (IMU) i oferuje cztery poziomy regulacji, które można dostosować do stylu jazdy, niezależnie od wybranego trybu jazdy.
![Rear shot of the Triumph Speed Triple 1200 RS ridden by two riders](https://media.triumphmotorcycles.co.uk/image/upload/f_auto/q_auto:eco/sitecoremedialibrary/media-library/images/motorcycles/speed%20triple%201200%20rs%202025/speed-triple-1200-rs-my25-tech-3-1410x793.jpg)
SYSTEM STEROWANIA HAMOWANIA SILNIKIEM
System sterowania hamowaniem silnikiem (Engine Braking Control) można dostosować do preferencji kierowcy, uzupełnia on ustawienia mapy przepustnicy i pozwala Ci dostosować zachowanie silnika do Twojego stylu jazdy i panujących warunków.
![Rear shot of the Triumph Speed Triple 1200 RS](https://media.triumphmotorcycles.co.uk/image/upload/f_auto/q_auto:eco/sitecoremedialibrary/media-library/images/motorcycles/speed%20triple%201200%20rs%202025/speed-triple-1200-rs-my25-tech-4-1410x793.jpg)
UKŁAD BRAKE SLIDE ASSIST
Dostępny wyłącznie w trybie „Track” układ Brake Slide Assist optymalizuje kalibrację ABS-u podczas jazdy po torze, pozwalając na większy poślizg przedniego koła i większe uniesienie tyłu w celu maksymalizacji osiągów na torze, zapewniając jednocześnie bezpieczeństwo w przypadku pojawienia się nieoczekiwanych warunków.
![Triumph Speed Triple 1200 RS shift assist](https://media.triumphmotorcycles.co.uk/image/upload/f_auto/q_auto:eco/sitecoremedialibrary/media-library/images/motorcycles/speed%20triple%201200%20rs%202025/speed-triple-1200-rs-my25-tech-5-1410x793.jpg)
ULEPSZONA WYDAJNOŚĆ
Dzięki 5 różnym trybom jazdy (Rain, Road, Sport, Track, Rider), systemowi OC - ABS i możliwej do dezaktywacji kontroli trakcji z optymalizacją pokonywania zakrętów, a także quickshifterowi do szybkiej zmiany biegów w górę i w dół w standardzie, Speed Triple oferuje wszystkie zaawansowane funkcje maksymalizujące osiągi i zapewniające bezpieczeństwo w każdych warunkach.
NAJLEPSZE OSIĄGI TRIPLE'A
![Triumph Speed Triple 1200 RS performance ride](https://media.triumphmotorcycles.co.uk/image/upload/f_auto/q_auto:eco/sitecoremedialibrary/media-library/images/motorcycles/speed%20triple%201200%20rs%202025/speed-triple-1200-rs-my25-performance-1-1410x793.jpg)
NIEZRÓWNANA MOC I MOMENT OBROTOWY
Mocniejszy niż kiedykolwiek wcześniej, trzycylindrowy silnik o pojemności 1160 cm3 zapewnia niezrównane przyspieszenie i osiągi: 183 KM przy 10 750 obr./min i 128 Nm przy 8750 obr./min.
UKŁAD WYDECHOWY DOSTROJONY POD KĄTEM WYDAJNOŚCI
Nowy układ wydechowy o swobodnym przepływie oraz kompaktowy, lekki tłumik usprawniają przepływ gazów i centralizują masę, co przekłada się na poprawę osiągów, przy jednoczesnym zachowaniu charakterystycznego potrójnego brzmienia Speed Triple'a.
![Triumph Speed Triple 1200 RS Silencer titanium Akrapovic](https://media.triumphmotorcycles.co.uk/image/upload/f_auto/q_auto:eco/sitecoremedialibrary/media-library/images/motorcycles/speed%20triple%201200%20rs%202025/speed-triple-1200-rs-my25-performance-3-1410x793.jpg)
AKCESORYJNY TŁUMIK AKRAPOVIČ
Lżejszy i bardziej wyrazisty, akcesoryjny tłumik Akrapovič posiada zewnętrzną osłonę z tytanu z uchwytem montażowym, tłumik zakończony jest końcówką z karbonu i posiada wygrawerowane laserowo logo Akrapovič.
![Triumph Speed Triple 1200 RS on the track](https://media.triumphmotorcycles.co.uk/image/upload/f_auto/q_auto:eco/sitecoremedialibrary/media-library/images/motorcycles/speed%20triple%201200%20rs%202025/speed-triple-1200-rs-my25-performance-4-1410x793.jpg)
RESPONSYWNA, DOSKONAŁA WYDAJNOŚĆ
Dzięki natychmiastowej reakcji przepustnicy i płynnemu, bezwysiłkowemu dostarczaniu mocy, trzycylindrowy silnik Speed Triple'a zapewnia idealne połączenie jazdy na niższych obrotach i uderzenia mocy w ich górnym zakresie, co przekłada się na ekscytujące osiągi zarówno na drodze, jak i na torze.
![Triumph Speed Triple 1200 RS on the track with the sunset in the distance](https://media.triumphmotorcycles.co.uk/image/upload/f_auto/q_auto:eco/sitecoremedialibrary/media-library/images/motorcycles/speed%20triple%201200%20rs%202025/speed-triple-1200-rs-my25-performance-5-1410x793.jpg)
DESIGN INSPIROWANY WYŚCIGAMI
Przy wykorzystaniu całej wiedzy i doświadczenia zdobytego podczas opracowywania silnika Triumpha dla Moto2™, silnik Speed Triple'a 1200 RS został zaprojektowany tak, aby był mocny i wytrzymały, a jednocześnie kompaktowy i lekki.
PRECYZJA PROWADZENIA
![Triumph Speed Triple 1200 RS rear end riding shot](https://media.triumphmotorcycles.co.uk/image/upload/f_auto/q_auto:eco/sitecoremedialibrary/media-library/images/motorcycles/speed%20triple%201200%20rs%202025/speed-triple-1200-rs-my25-handling-1-1410x793.jpg)
ZAWIESZENIE ÖHLINS SMARTEC3
Innowacyjna technologia z zaworami szpulowymi umożliwia jeszcze szybszą regulację i większy komfort, a wyposażenie w najnowocześniejsze, półaktywne zawieszenie Öhlins® SmartEC3 pozwala na stały monitoring i ustawienie charakterystyki tłumienia zawieszenia. Zyskujesz idealnie dopasowane, precyzyjne i dynamiczne prowadzenie, niezależne od tego, czy pokonujesz wyzwania na torze, czy zakręty na ulubionych drogach.
![Speed Triple RS 2025 adjustable steering damper](https://media.triumphmotorcycles.co.uk/image/upload/f_auto/q_auto:eco/sitecoremedialibrary/media-library/images/motorcycles/speed%20triple%201200%20rs%202025/speed-triple-1200-rs-my25-handling-2-1410x793.jpg)
PRECYZJA I KONTROLA
Aby zapewnić jeszcze większą precyzję i kontrolę, Speed Triple 1200 RS wyposażono w regulowany amortyzator skrętu, który umożliwia płynne i przewidywalne prowadzenie w każdej sytuacji.
![Speed Triple 1200 RS 2025 commanding riding position](https://media.triumphmotorcycles.co.uk/image/upload/f_auto/q_auto:eco/sitecoremedialibrary/media-library/images/motorcycles/speed%20triple%201200%20rs%202025/speed-triple-1200-rs-my25-handling-3-1410x793.jpg)
DOMINUJĄCA POZYCJA DO JAZDY
Starannie zaprojektowana, nieco szersza i wyższa kierownica, pozwala na sportową, wyprostowaną, roadsterową postawę, zapewniając idealną równowagę między zwinnością i kontrolą. Nowy trójkąt ergonomiczny kierowcy i wąski profil siedzenia pozwalają na intuicyjne i łatwe zespolenie się z motocyklem, to harmonijne połączenie zapewnia precyzyjne prowadzenie i prawdziwy komfort.
![Triumph Speed Triple 1200 RS low down close-up shot](https://media.triumphmotorcycles.co.uk/image/upload/f_auto/q_auto:eco/sitecoremedialibrary/media-library/images/motorcycles/speed%20triple%201200%20rs%202025/speed-triple-1200-rs-my25-package-2-1410x793.jpg)
WYŚCIGOWA SPECYFIKACJA
Zaciski Brembo Stylema® oraz dźwignia z regulacją rozpiętości i przełożenia Brembo MCS, stanowiące specjalistyczne uzupełnienie półaktywnego zawieszenia Öhlins Smart EC3, zapewniają dużą siłę hamowania i wyczucie nawet podczas najbardziej wymagającej jazdy. Dopuszczone całkowicie do jazdy w ruchu ulicznym, opony Pirelli Diablo Supercorsa SP V3 dostarczają osiągów godnych toru wyścigowego. Opony wykonane w dwuskładnikowej konstrukcji zapewniają optymalną przyczepność, stabilność i trwałość.
![Speed Triple 1200 RS 2025 riding on an empty track](https://media.triumphmotorcycles.co.uk/image/upload/f_auto/q_auto:eco/sitecoremedialibrary/media-library/images/motorcycles/speed%20triple%201200%20rs%202025/speed-triple-1200-rs-my25-handling-5-1410x793.jpg)
LEKKA KONSTRUKCJA
Ważący zaledwie 199 kg z płynami, Speed Triple 1200 RS został zaprojektowany z myślą o niskiej masie i wysokiej wydajności. Konstrukcja jest oparta na aluminiowej ramie typu Twin-Spar, a nowe, lekkie koła redukują siły żyroskopowe, co przekłada się na szybsze wchodzenie w zakręty i większą zwinność, dzięki czemu pokonywanie zakrętów przychodzi lekko.
KULTOWY DESIGN SPEED TRIPLE'A
![Triumph Speed Triple 1200 RS static parked up](https://media.triumphmotorcycles.co.uk/image/upload/f_auto/q_auto:eco/sitecoremedialibrary/media-library/images/motorcycles/speed%20triple%201200%20rs%202025/speed-triple-1200-rs-my25-iconic-design-1-1410x793.jpg)
NIEZAPRZECZALNA OBECNOŚĆ
Wyraźne linie i zdecydowana postawa sprawiają, że Speed Triple wyróżnia się z tłumu. Minimalistyczny design tyłu motocykla płynnie integruje tylne światło z uchwytem tablicy rejestracyjnej, a wyprofilowany zbiornik paliwa nadaje muskularnego wyglądu i zapewnia uderzająco piękną sylwetkę.
![Triumph Speed Triple 1200 RS headlight](https://media.triumphmotorcycles.co.uk/image/upload/f_auto/q_auto:eco/sitecoremedialibrary/media-library/images/motorcycles/speed%20triple%201200%20rs%202025/speed-triple-1200-rs-my25-iconic-design-2-1410x793.jpg)
ROZPOZNAWALNY DESIGN
Czerpiąc inspirację z ponad 30-letniego DNA designu Speed Triple'a, charakterystyczne, podwójne reflektory i jednostronny wahacz podkreślają nowoczesną i agresywną stylistykę motocykla, a także poważne zamierzenia w zakresie jego osiągów.
![Triumph Speed Triple 1200 RS rear end shot](https://media.triumphmotorcycles.co.uk/image/upload/f_auto/q_auto:eco/sitecoremedialibrary/media-library/images/motorcycles/speed%20triple%201200%20rs%202025/speed-triple-1200-rs-my25-iconic-design-3-1410x793.jpg)
EWOLUCJA DESIGNU
Udoskonalony design pozwolił uzyskać jeszcze bardziej sportowy wygląd, a nowe pokrycie siedzenia nadało charakteru tylnej części motocykla. Nowe koła nie tylko świetnie wyglądają, ale są też lżejsze, zapewniając jeszcze większą dynamikę i zwrotność.
![Two Triumph Speed Triple 1200 RS static parked shot](https://media.triumphmotorcycles.co.uk/image/upload/f_auto/q_auto:eco/sitecoremedialibrary/media-library/images/motorcycles/speed%20triple%201200%20rs%202025/speed-triple-1200-rs-my25-iconic-design-4-1410x793.jpg)
WYRAZISTY DESIGN
Odważne, nowe schematy kolorów i przyciągająca wzrok grafika podkreślają wyrazisty design. Nowe jarzma, umożliwiające montaż szerszej kierownicy, a także dodatkowy amortyzator skrętu wykończono w wyrafinowanym i stonowanym czarnym odcieniu.
![Triumph Speed Triple 1200 RS close up with rider](https://media.triumphmotorcycles.co.uk/image/upload/f_auto/q_auto:eco/sitecoremedialibrary/media-library/images/motorcycles/speed%20triple%201200%20rs%202025/speed-triple-1200-rs-my25-iconic-design-5-1410x793.jpg)
NIESKAZITELNE SZCZEGÓŁY
Dbałość o szczegóły, jakość wykonania i ogólny poziom wykończenia są niezrównane. Od lusterek odpornych na drgania, montowanych na końcówkach kierownicy, po precyzyjnie wyrzeźbiony wahacz, konstrukcja Speed Triple'a łączy w sobie odważną estetykę z funkcjonalnością.
KOMPLETNY PAKIET
![Triumph Speed Triple 1200 RS riding on the track](https://media.triumphmotorcycles.co.uk/image/upload/f_auto/q_auto:eco/sitecoremedialibrary/media-library/images/motorcycles/speed%20triple%201200%20rs%202025/speed-triple-1200-rs-my25-package-1-1410x793.jpg)
POZOSTAŃ W KONTAKCIE
Intuicyjny interfejs użytkownika z 5-calowym ekranem TFT pozwala na natychmiastowy dostęp do wszystkich najważniejszych informacji, pozwalając Ci skupić się na emocjach związanych z jazdą. System łączności My Triumph w standardzie, umożliwia nawigację „Zakręt po zakręcie” oraz sterowanie telefonem i muzyką.
![Triumph Speed Triple 1200 RS low down close-up shot](https://media.triumphmotorcycles.co.uk/image/upload/f_auto/q_auto:eco/sitecoremedialibrary/media-library/images/motorcycles/speed%20triple%201200%20rs%202025/speed-triple-1200-rs-my25-package-2-1410x793.jpg)
INTUICYJNA KONTROLA
Ustawienia na wyciągnięcie ręki. W pełni regulowany tempomat ułatwia długie podróże, a podświetlane przełączniki pomagają skupić się na drodze w warunkach słabej widoczności.
![Triumph Speed Triple 1200 RS riding away into the distance](https://media.triumphmotorcycles.co.uk/image/upload/f_auto/q_auto:eco/sitecoremedialibrary/media-library/images/motorcycles/speed%20triple%201200%20rs%202025/speed-triple-1200-rs-my25-package-3-1410x793.jpg)
LEKKI AKUMULATOR
W pogoni za dziesiątymi częściami sekundy na torze, każdy gram ma znaczenie. Litowo-jonowy akumulator Speed Triple'a jest znacznie lżejszy od konwencjonalnego akumulatora, co przekłada się na poprawę zwinności i wydajności.
![Triumph Speed Triple 1200 RS rear light](https://media.triumphmotorcycles.co.uk/image/upload/f_auto/q_auto:eco/sitecoremedialibrary/media-library/images/motorcycles/speed%20triple%201200%20rs%202025/speed-triple-1200-rs-my25-package-4-1410x793.jpg)
FUNKCJA OSTRZEGANIA O AWARYJNYM ZWALNIANIU
Aby ostrzec innych użytkowników drogi o mocnym hamowaniu i gwałtownym zwalnianiu, nowa funkcja Emergency Deceleration Warning aktywuje bardzo częste miganie światła hamowania.
![Triumph Speed Triple 1200 RS side on static shot](https://media.triumphmotorcycles.co.uk/image/upload/f_auto/q_auto:eco/sitecoremedialibrary/media-library/images/motorcycles/speed%20triple%201200%20rs%202025/speed-triple-1200-rs-my25-package-5-1410x793.jpg)
CAŁKOWICIE BEZKLUCZYKOWY
W Speed Triple'u 1200 RS można bezkluczykowo obsługiwać zapłon, blokadę kierownicy i korek wlewu paliwa. Dla zwiększenia bezpieczeństwa, gdy jesteś z dala od motocykla, możesz łatwo wyłączyć funkcję łączności bezprzewodowej za pomocą jednego przycisku.
SPECYFIKACJA
Feature | Details |
---|---|
Cena | |
Cena Od | Od 79 990,00 zł |
Feature | Details |
---|---|
Silnik | |
Rodzaj | Chłodzony cieczą, 12-zaworowy, DOHC, z 3 cylindrami w układzie rzędowym |
Pojemność | 1160 cm³ |
Średnica | 90.0 mm |
Suw | 60.8 mm |
Stopień sprężania | 13.2:1 |
Maksymalna moc | 183 PS / 180.5 bhp (134.6 kW) @ 10,750 rpm |
Maksymalny moment obrotowy | 128 Nm @ 8,750 rpm |
Układ zasilania | Elektroniczny, wielopunktowy, sekwencyjny wtrysk paliwa z elektroniczną kontrolą przepustnicy |
Układ wydechowy | Układ wydechowy 3 w 1 ze stali nierdzewnej z jednym podwieszonym tłumikiem i montowanym z boku drugim |
Układ napędowy | Łańcuch X-ring |
Sprzęgło | Mokre sprzęgło wielotarczowe ze Slip |
Skrzynia biegów | 6-stopniowa |
Feature | Details |
---|---|
Podwozie | |
Rama | Rama aluminiowa typu Twin Spare, z przykręcaną, aluminiową, tylną ramą pomocniczą |
Wahacz | Aluminiowy, jednostronny |
Przednie koło | Odlewane z aluminium, 17 x 3,50 cala |
Tylne koło | Odlewane z aluminium, 17 x 6,00 cala |
Przednia opona | Pirelli Diablo Supercorsa SP V3 - 120/70Z R17 58W |
Tylna opona | Pirelli Diablo Supercorsa SP V3 - 190/55Z R17 75W |
Przednie zawieszenie | W pełni regulowany, 43 mm widelec Öhlins USD, skok 120 mm, elektroniczny system tłumienia kompresji / odbicia SmartEC3 OBTi |
Tylne zawieszenie | Monoshock Öhlins RSU z łącznikiem, skok tylnego koła 120 mm, elektroniczny system tłumienia kompresji / odbicia SmartEC3 OBTi |
Przedni hamulec | Podwójne, pływające tarcze o średnicy 320 mm Zaciski Brembo Stylema Monobloc, OC-ABS, radialny cylinder główny Brembo MCS |
Tylny hamulec | Pojedyncza tarcza o średnicy 220 mm Dwu-tłoczkowy zacisk Brembo, OC-ABS. |
Przyrządy | W pełni kolorowy, 5-calowy wyświetlacz TFT |
Feature | Details |
---|---|
Wymiary oraz masa | |
Szerokość kierownicy | 810 mm |
Wysokość bez lusterek | 1085 mm |
Wysokość siedzenia | 830 mm |
Rozstaw osi | 1445 mm |
Kąt pochylenia główki ramy | 23.9 º |
Wyprzedzenie | 104.7 mm |
Pojemność zbiornika paliwa | 15.5 L |
Masa z płynami | 199 kg |
Feature | Details |
---|---|
Zużycie paliwa | |
Zużycie paliwa | 51.4 mpg (5.5L/100km) |
Emisja CO2 | 127 g/km EURO 5+ Emisje CO2 i zużycie paliwa zmierzono zgodnie z rozporządzeniem 168/2013/EC. Wartości parametrów dotyczących zużycia paliwa pochodzą ze specyficznych warunków testowych i przedstawiono je wyłącznie w celach porównawczych. Mogą one nie odzwierciedlać rzeczywistych wartości uzyskiwanych podczas jazdy. |
Feature | Details |
---|---|
Serwis | |
Interwał między przeglądami | 16 000 km lub 12 miesięcy (w zależności od tego, co nastąpi wcześniej) |
Feature | Details |
---|---|
Wyposażenie standardowe | |
Półaktywne zawieszenie Öhlins SmartEC3 | |
System kontroli unoszenia przedniego koła z 4 poziomami interwencji | |
System sterowania hamowaniem silnikiem | |
Asystent Jazdy w Poślizgu (w trybie Track) | |
Dynamiczne tryby jazdy: Rain, Road, Sport, Track, Rider | |
Regulowany amortyzator skrętu | |
Triumph Shift Assist - quickshifter góra-dół | |
Kontrola Trakcji z możliwością dezaktywacji i ABS zoptymalizowane pod kątem pokonywania zakrętów | |
Funkcja ostrzegania o awaryjnym zwalnianiu | |
W pełni regulowany tempomat | |
Całkowicie bezkluczykowy system z opcją wyłączenia | |
Podwójny, LED-owy reflektor i charakterystyczne tylne światło | |
Lekki, litowo-jonowy akumulator | |
5-calowy wyświetlacz TFT wykonany w technologii Optical Bonding | |
System łączności My Triumph do integracji ze smartfonem | |
Lusterka na końcówki kierownicy z izolacją wibracji |
Feature | Details |
---|---|
Akcesoria | |
Tytanowy tłumik Akrapovič | |
Torba na zbiornik paliwa z szybkozłączką | |
Osłony ramy i zawieszenia | |
Obrabiany maszynowo zbiornik płynu hamulcowego | |
Pływające kierunkowskazy | |
Oraz dużo więcej |