CAŁKOWICIE NOWA DAYTONA 660
CAŁKOWICIE NOWA DAYTONA 660 W LICZBACH
Charakterystyczny Triple Triumpha
Czerwone Pole
80% maksymalnego momentu obrotowego dostępne już od 3 150 obr./min
PRZEWAGA TRIPLE'A
Idealne połączenie nisko położonego momentu obrotowego, porywającej góry i niezrównanego charakteru, trzycylindrowy silnik Daytony zapewnia 95 KM przy 11 250 obr./min z ekscytującym czerwonym polem zaczynającym się od 12 650 obr./min. Ponad 80% maksymalnego momentu obrotowego z 69 Nm dostępne jest już przy 3 125 obr./min. Jeśli chodzi o elastyczności, Daytona 660 jest na szczycie w swojej kategorii.
Moc przekazywana jest płynnie dzięki sześciobiegowej skrzyni biegów, a sprzęgło Slip & Assist, zapewnia lekkie działanie dźwigni i płynny start, co ułatwia jazdę w mieście.
Dla motocyklistów z prawem jazdy kat. A2 chcących jeździć Daytoną dostępny jest akcesoryjny zestaw do konwersji, w którym zastosowano akcesoryjną manetkę i dedykowane ustawienia silnika. Zestaw można łatwo zamontować u dealera Triumpha, a także później powrócić do ustawień fabrycznych.
IDEALNY BALANS
Dzięki dedykowanej, sportowej ramie, wysokiej jakości przedniemu zawieszeniu Showa 41 mm USD, Daytona zapewnia łatwe i zwinne prowadzenie. Tylne zawieszenie Showa posiada również regulację napięcia wstępnego, umożliwiającą szybką regulację.
Lekkie, pięcioramienne koła z odlewanego aluminium, obniżające masę wirującą, zapewniając responsywne prowadzenie i lepszą wydajność zawieszenia. Najnowsze opony Michelin Power 6 uzupełniają ten wyjątkowy pakiet, zapewniając pewne prowadzenie na mokrej i suchej nawierzchni.
KONTROLA i KOMFORT
Dzięki sportowej kierownicy typu clip-on montowanej na obejmie na przedniej ladze i optymalnemu umieszczeniu podnóżków, zapewniony został idealny balans pomiędzy komfortem, a prześwitem w złożeniu. Ta neutralna pozycja do jazdy Daytoną 660, gwarantuje pewną i dynamiczną sportową jazdę.
Wysokość siedzenia wynosząca zaledwie 810 mm, wąska sylwetka i możliwość podparcia sprawiają, że Daytona 660 budzi pewność siebie u każdego motocyklisty nawet podczas manewrów parkingowych.
OPTYMALIZACJA
System Ride-by-Wire zapewnia odczuwalną i precyzyjną reakcję przepustnicy, a także daje wybór trzech trybów jazdy: Sport, Road i Rain. Ustawienia te dostosowują reakcję przepustnicy, a także ustawienia ABS i kontroli trakcji, aby zapewnić optymalną moc, przyczepność i pewność, która pozwoli wykorzystać ekscytujący potencjał Daytony podczas każdej jazdy.
SIŁA HAMOWANIA
Mocne, czterotłoczkowe, radialne zaciski w połączeniu z dwiema, lekkimi tarczami hamulcowymi o średnicy 310 mm zapewniają doskonałe wyczucie i niesamowitą siłę hamowania, a najnowszej generacji układ ABS zapewnia maksymalną skuteczność hamowania w każdych warunkach.
Przy nagłym hamowaniu, włączą się światła awaryjne, aby ostrzec innych użytkowników drogi, abyś Ty mógł/-a skupić się na panujących warunkach na drodze.
ZAWSZE NA WYŚWIETLACZU
Wielofunkcyjne instrumenty są wyposażone w kolorowy ekran TFT zintegrowany z czarno-białym wyświetlaczem LCD. Kompaktowy i przejrzysty układ sprawia, że wszystkie niezbędne dla kierowcy informacje, są wyraźnie wyświetlane i łatwe do odczytania niezależnie od warunków oświetlenia. Wyświetlacz jest kompatybilny z systemem łączności My Triumph, który umożliwia nawigację „Zakręt po Zakręcie” oraz obsługę telefonu, jak i playlist. Wszystkie funkcje są w przejrzysty sposób wyświetlane na ekranie TFT i sterowane za pomocą przełącznika, co ułatwia obsługę podczas jazdy.
ZESTAW DO KONWERSJI NA KAT. A2
Nowi jak i młodzi kierowcy z prawem jazdy kategorii A2, mogą w pełni cieszyć się Daytoną 660, dzięki dedykowanej manetce i możliwości ograniczenia mocy do 35 kW.
NISKI KOSZT EKSPLOATACJI
Wiodące w swojej klasie interwały między przeglądami wynoszące 16 000 km, dwuletnia gwarancja bez limitu kilometrów wraz z pozostałymi walorami, zapewniają najlepszą w swojej klasie wartość.
SPECYFIKACJA
Feature | Details |
---|---|
Cena | |
Cena Od | Od 43 950,00 zł |
Feature | Details |
---|---|
Silnik | |
Rodzaj | Chłodzony cieczą, 12-zaworowy, DOHC, z 3 cylindrami w układzie rzędowym, 240° kąt zapłonu |
Pojemność | 660 cm³ |
Średnica | 74.04 mm |
Suw | 51.1 mm |
Stopień sprężania | 12.05 |
Maksymalna moc | 95 KM (70 kW) przy 11 250 obr./min |
Maksymalny moment obrotowy | 69 Nm przy 8 250 obr./min |
Układ zasilania | Elektroniczny sekwencyjny wielopunktowy wtrysk paliwa z elektroniczną kontrolą przepustnicy |
Układ wydechowy | Stal nierdzewna, system głowicowy 3-1, tłumik ze stali nierdzewnej montowany z boku |
Układ napędowy | Łańcuch X-ring |
Sprzęgło | Mokre, wielotarczowe |
Skrzynia biegów | 6-stopniowa |
Feature | Details |
---|---|
Podwozie | |
Rama | Rama obwodowa z rur stalowych |
Wahacz | Obustronnie, odlewane ze stali |
Przednie koło | Odlewane z aluminium, 17 x 3.5 cala |
Tylne koło | Odlewane z aluminium 17 x 5.5 cala |
Przednia opona | 120/70 ZR 17 |
Tylna opona | 180/55 ZR 17 |
Przednie zawieszenie | 41 mm odwrócony widelec Showa z rozdzieleniem funkcji (SFF-BP), skok 110 mm |
Tylne zawieszenie | Showa monoshock RSU, z regulacją napięcia wstępnego, skok 130 mm |
Przedni hamulec | Podwójne, pływające tarcze 310 mm, 4-tłoczkowe promieniowe zaciski, ABS |
Tylny hamulec | Pojedyncza, stała tarcza 220 mm, jednotłoczkowy zacisk przesuwny, ABS |
Przyrządy | Wielofunkcyjny kolorowy ekran TFT |
Feature | Details |
---|---|
Wymiary oraz masa | |
Szerokość kierownicy | 736 mm |
Wysokość bez lusterek | 1145.2 mm |
Wysokość siedzenia | 810 mm |
Rozstaw osi | 1425.6 mm |
Kąt pochylenia główki ramy | 23.8 º |
Wyprzedzenie | 82.3 mm |
Pojemność zbiornika paliwa | 14 L |
Masa z płynami | 201 kg |
Feature | Details |
---|---|
Zużycie paliwa | |
Zużycie paliwa | (4,9 l / 100 km) 57.6 mpg |
Emisja CO2 | 113 g/km Emisje CO2 i zużycie paliwa zmierzono zgodnie z rozporządzeniem 168/2013/WE. Wartości parametrów dotyczących zużycia paliwa pochodzą ze specyficznych warunków testowych i przedstawiono je wyłącznie w celach porównawczych. Mogą one nie odzwierciedlać rzeczywistych wartości uzyskiwanych podczas jazdy. |
Feature | Details |
---|---|
Serwis | |
Interwał między przeglądami | 16 000 km lub 12 miesięcy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. |