Speed Twin 900: Wasze pytania, Nasze odpowiedzi

Odkryj cechy, które wyróżniają nowego Speed Twina 900. Przedstawiciele światowych mediów z branży motocyklowej zebrali się, aby podczas międzynarodowej konferencji prasowej, zapoznać się z udoskonalonym modelem Speed Twina 900. Daliśmy naszym fanom i obserwatorom szansę zadania nam pytań na temat tego nowego, ekscytującego modelu. Oto wszystko co chcielibyście wiedzieć, odpowiedzi udziela zespół Triumpha.
P) Dlaczego przednie koło nie jest 17-calowe?
O) Klasyczne, 18-calowe koło z przodu, ma taką samą średnicę, jak koła w naszych modelach Bonneville. Przyczynia się to do autentyczności stylu Speed Twina 900, a także do przyjemnego i angażującego prowadzenia.
P) Na jakiej wysokości znajduje się siedzenie?
O) Siedzisko zostało przeprojektowane i ma większą ilość wypełnienia, co pozwala na zwiększenie komfortu jazdy, a nowa wysokość - 780 mm zapewni więcej przestrzeni na nogi. Jako akcesorium, dostępne jest również obniżone siedzenie, zmniejszające wysokość do zaledwie 760 mm. W połączeniu z wąskim profilem motocykla jest to duże ułatwienie w oparciu stopy o podłoże.
P) Ile ma koni mechanicznych i jaki moment obrotowy?
O) Na charakter silnika Bonneville Twin o pojemności 900 cm3 wpływa przede wszystkim moment obrotowy. Jest responsywny i łatwo osiągalny z siłą 80 Nm dostępną poniżej 4000 obr./min. Maksymalna moc 65 KM dostępna jest przy 7500 obr./min.
P) Czy akcesoria od Speed Twina 1200 będą pasować do tego modelu?
O) Każda część akcesoryjna Triumpha jest projektowana razem z motocyklem, a do Speed Twina 900 dostępnych jest ponad 75 dedykowanych akcesoriów. Dzięki tak szerokiej gamie i możliwościach personalizacji, łatwo jest stworzyć własną wersję w ponadczasowym stylu.
P) Jakie są dostępne malowania?
O) Można wybierać spośród trzech schematów malowania:
- Sportowy Pure White z jasnoniebieskimi i pomarańczowymi pasami na zbiorniku
- Moody Phantom Black z ciemnoszarymi pasami i złotymi akcentami
- Elegancki Aluminium Silver
P) Czy on pochodzi z niebios?
O) Tak sądzisz…?
P) Dlaczego quickshifter nie jest w standardowym wyposażeniu modelu 900 lub 1200?
O) Triumph Shift Assist nie jest dostępny dla modelu Speed Twin 900. Natomiast w modelu Speed Twin 1200 RS tylne, bardziej sportowe podnóżki pozwoliły na umieszczenie quickshiftera, uzupełniając bardziej skoncentrowaną i dynamiczną pozycję podczas jazdy.
P) Jakie są główne różnice w stosunku do poprzedniej generacji modelu?
O) Nowy Speed Twin 900 to czystsza i bardziej współczesna wersja naszego kultowego DNA designu Speed’a. Wprowadzone zostały znaczące ulepszenia zawieszenia, wahacza i hamulców, a także nowe technologie, w tym zoptymalizowany pod kątem pokonywania zakrętów system ABS i kontrola trakcji, a także nowe, wielofunkcyjne przyrządy. Dlaczego by nie odwiedzić dealera Triumpha, aby samemu się przekonać o różnicach?
P) Czym różni się wahacz od tego w T100?
O) Ulepszone, tylne zawieszenie zamontowano na aluminiowym wahaczu, który jest lżejszy i sztywniejszy, zapewniając precyzyjniejszą kontrolę nad nadwoziem oraz prowadzenie, które może być swobodne lub dynamiczne, jeśli chcesz. Wahacz zamontowany w naszym Bonneville T100 to bardziej tradycyjna konstrukcja stalowa, wierniejsza oryginalnemu projektowi.
P) Jakie jest średnie zużycie paliwa?
O) Nowy Speed Twin 900 wyposażony jest w 12-litrowy zbiornik paliwa, a oficjalne zużycie paliwa jest na poziomie zaledwie 4.0 litrów/100 km*.
(*Dane dotyczące emisji CO2 i zużycia paliwa mierzone są zgodnie z Rozporządzeniem 168/2013/WE. Dane dotyczące zużycia paliwa pochodzą ze specyficznych warunków testowych i służą wyłącznie celom porównawczym. Mogą nie odzwierciedlać rzeczywistych wyników *).
P) Czy można obniżyć siedzenie do wysokości 760 mm?
O) Tak – obniżone siedzenie jest dostępne jako akcesorium. Zmniejsza ono wysokość siedziska do zaledwie 760 mm. W połączeniu z wąskim profilem motocykla ułatwia to oparcie stopy na podłożu.
P) Czy gdy jutro się obudzę, on będzie w moim garażu?
O) Niestety nie, ale zawsze możesz udać się do lokalnego dealera na jazdę próbną.
P) Kiedy model ten będzie miał sześć biegów i niewielki wzrost mocy?
O) 900-centymetrowy Bonneville Twin to przede wszystkim moment obrotowy – 80 Nm przy zaledwie 3800 obr./min – z przełożeniami zapewniającymi świetną reakcję przepustnicy, bezwysiłkowe przyspieszanie i komfortową jazdę. Jeśli szukasz jeszcze lepszych osiągów i bardziej dynamicznej jazdy, nasz Speed Twin 1200 może być motocyklem stworzonym dla Ciebie.
