Skip to main content

Speed Twin 900: Wasze pytania, Nasze odpowiedzi

A montage of images of Triumph's new Speed Twin 900
Motocykle Triumph Motorcycle 10th mar 2025

Odkryj cechy, które wyróżniają nowego Speed Twina 900. Przedstawiciele światowych mediów z branży motocyklowej zebrali się, aby podczas międzynarodowej konferencji prasowej, zapoznać się z udoskonalonym modelem Speed Twina 900. Daliśmy naszym fanom i obserwatorom szansę zadania nam pytań na temat tego nowego, ekscytującego modelu. Oto wszystko co chcielibyście wiedzieć, odpowiedzi udziela zespół Triumpha.

Triumph Speed Twin 900 cornering

 

P) Dlaczego przednie koło nie jest 17-calowe?

O) Klasyczne, 18-calowe koło z przodu, ma taką samą średnicę, jak koła w naszych modelach Bonneville. Przyczynia się to do autentyczności stylu Speed Twina 900, a także do przyjemnego i angażującego prowadzenia.

P) Na jakiej wysokości znajduje się siedzenie?

O) Siedzisko zostało przeprojektowane i ma większą ilość wypełnienia, co pozwala na zwiększenie komfortu jazdy, a nowa wysokość - 780 mm zapewni więcej przestrzeni na nogi. Jako akcesorium, dostępne jest również obniżone siedzenie, zmniejszające wysokość do zaledwie 760 mm. W połączeniu z wąskim profilem motocykla jest to duże ułatwienie w oparciu stopy o podłoże.

P) Ile ma koni mechanicznych i jaki moment obrotowy?

O) Na charakter silnika Bonneville Twin o pojemności 900 cm3 wpływa przede wszystkim moment obrotowy. Jest responsywny i łatwo osiągalny z siłą 80 Nm dostępną poniżej 4000 obr./min. Maksymalna moc 65 KM dostępna jest przy 7500 obr./min.

P) Czy akcesoria od Speed Twina 1200 będą pasować do tego modelu?

O) Każda część akcesoryjna Triumpha jest projektowana razem z motocyklem, a do Speed Twina 900 dostępnych jest ponad 75 dedykowanych akcesoriów. Dzięki tak szerokiej gamie i możliwościach personalizacji, łatwo jest stworzyć własną wersję w ponadczasowym stylu.

P) Jakie są dostępne malowania?

O) Można wybierać spośród trzech schematów malowania:

  • Sportowy Pure White z jasnoniebieskimi i pomarańczowymi pasami na zbiorniku
  • Moody Phantom Black z ciemnoszarymi pasami i złotymi akcentami
  • Elegancki Aluminium Silver

P) Czy on pochodzi z niebios?

O) Tak sądzisz…?

 

Triumph Speed Twin 900 at sunset

 

P) Dlaczego quickshifter nie jest w standardowym wyposażeniu modelu 900 lub 1200?

O) Triumph Shift Assist nie jest dostępny dla modelu Speed Twin 900. Natomiast w modelu Speed Twin 1200 RS tylne, bardziej sportowe podnóżki pozwoliły na umieszczenie quickshiftera, uzupełniając bardziej skoncentrowaną i dynamiczną pozycję podczas jazdy.

P) Jakie są główne różnice w stosunku do poprzedniej generacji modelu?

O) Nowy Speed Twin 900 to czystsza i bardziej współczesna wersja naszego kultowego DNA designu Speed’a. Wprowadzone zostały znaczące ulepszenia zawieszenia, wahacza i hamulców, a także nowe technologie, w tym zoptymalizowany pod kątem pokonywania zakrętów system ABS i kontrola trakcji, a także nowe, wielofunkcyjne przyrządy. Dlaczego by nie odwiedzić dealera Triumpha, aby samemu się przekonać o różnicach?

P) Czym różni się wahacz od tego w T100?

O) Ulepszone, tylne zawieszenie zamontowano na aluminiowym wahaczu, który jest lżejszy i sztywniejszy, zapewniając precyzyjniejszą kontrolę nad nadwoziem oraz prowadzenie, które może być swobodne lub dynamiczne, jeśli chcesz. Wahacz zamontowany w naszym Bonneville T100 to bardziej tradycyjna konstrukcja stalowa, wierniejsza oryginalnemu projektowi.

P) Jakie jest średnie zużycie paliwa?

O) Nowy Speed Twin 900 wyposażony jest w 12-litrowy zbiornik paliwa, a oficjalne zużycie paliwa jest na poziomie zaledwie 4.0 litrów/100 km*.

(*Dane dotyczące emisji CO2 i zużycia paliwa mierzone są zgodnie z Rozporządzeniem 168/2013/WE. Dane dotyczące zużycia paliwa pochodzą ze specyficznych warunków testowych i służą wyłącznie celom porównawczym. Mogą nie odzwierciedlać rzeczywistych wyników *).

P) Czy można obniżyć siedzenie do wysokości 760 mm?

O) Tak – obniżone siedzenie jest dostępne jako akcesorium. Zmniejsza ono wysokość siedziska do zaledwie 760 mm. W połączeniu z wąskim profilem motocykla ułatwia to oparcie stopy na podłożu.

P) Czy gdy jutro się obudzę, on będzie w moim garażu?

O) Niestety nie, ale zawsze możesz udać się do lokalnego dealera na jazdę próbną.

P) Kiedy model ten będzie miał sześć biegów i niewielki wzrost mocy?

O) 900-centymetrowy Bonneville Twin to przede wszystkim moment obrotowy – 80 Nm przy zaledwie 3800 obr./min – z przełożeniami zapewniającymi świetną reakcję przepustnicy, bezwysiłkowe przyspieszanie i komfortową jazdę. Jeśli szukasz jeszcze lepszych osiągów i bardziej dynamicznej jazdy, nasz Speed Twin 1200 może być motocyklem stworzonym dla Ciebie.

 

NOWY SPEED TWIN 900

Niezwykle stylowy i dający duże możliwości konfiguracji Speed ​​Twin 900 został zaprojektowany dla motocyklistów, którzy cenią sobie jakość i wydajność. Dzięki inspirowanemu tradycją designowi, połączonemu z nowoczesnymi akcentami motocykl ten oferuje wszechstronne, ekscytujące i przystępne wrażenia z jazdy — idealne dla tych, którzy cenią styl, ale nie rezygnują z komfortu i właściwości jezdnych.

Ceny Zaczynają Się Od 49 995,00 zł

Triumph Speed Twin 900 in Pure White right hand side
Przeglądaj Tagi Artykułów