NOWY SPEED TWIN 900
ZAPROJEKTOWANY W KAŻDYM CALU
Nowy Speed Twin 900 łączy w sobie klasyczny, brytyjski styl z nowoczesnym minimalizmem. Jest dostępny w trzech, efektownych, współczesnych schematach kolorystycznych, które z pewnością przyciągną wzrok. Wyprofilowany zbiornik paliwa i uformowanie paneli bocznych nadaje eleganckiego, wyraźnego wyglądu, uzupełnionego o wysokiej jakości detale, takie jak odchylany korek wlewu paliwa ze szczotkowanego aluminium czy osłony przepustnicy. Minimalistyczne błotniki i smukły kształt tylnej części ramy podkreślają nowoczesny wygląd, a elementy inspirowane stylem vintage, w tym obrabiane maszynowo żebrowanie cylindrów, kontrastują z czarnymi, malowanymi proszkowo obudowami silnika, tworząc wygląd równie współczesny, co ponadczasowy.
KOMFORTOWY I PEWNY
Pod klasycznym wyglądem Speed Twin'a 900 kryje się sprawne, nowoczesne podwozie, które zapewnia emocjonującą jazdę. Przestronną i wygodną pozycję za kierownicą zapewnia niska wysokość siedziska, wynosząca 780 mm, a grubo wyściełana kanapa jest wyprofilowana tak, aby przy wzroście prędkości zapewnić kierowcy utrzymanie stabilnej pozycji na miejscu, jednocześnie umożliwiając swobodę ruchu podczas dłuższych przejażdżek. Dostępna jest również akcesoryjna, niska kanapa, która obniża wysokość siedzenia o 20 mm, do zaledwie 760 mm, zapewniając większy spokój ducha podczas manewrów przy niskiej prędkości.
ŁATWA, ZWINNA JAZDA
Podwozie zaprojektowano tak, aby zapewnić idealną równowagę między komfortem i kontrolą. Wyposażono je w wysokiej jakości komponenty, aby w pełni wykorzystać potencjał każdej drogi i każdej przejażdżki. Wysokiej jakości widelec Marzocchi typu upside down oraz podwójne, tylne zawieszenie, które zamontowane jest na wytrzymałym i lekkim wahaczu aluminiowym, pozwalają na precyzyjne ustawienie tłumienia i zapewniają doskonałą jakość jazdy na każdej nawierzchni. Mocny, radialny zacisk przedniego hamulca współpracuje z dużą tarczą o średnicy 320 mm, a lekkie, odlewane, aluminiowe koła są wyposażone w najwyższej jakości opony Michelin Road 5, dzięki czemu Speed Twin 900 jest gotowy na każdą okazję, od sportowej jazdy po relaksującą przejażdżkę.
PORYWAJĄCA REAKCJA I OSZAŁAMIAJĄCY DŹWIĘK
Nowy układ wydechowy Speed Twin'a 900 płynnie przechodzi od kolektorów ze stali nierdzewnej do podwójnych, kompaktowych tłumików z czarnymi, matowymi osłonami oraz końcówkami ze szczotkowanej stali nierdzewnej. Każdy ruch przepustnicy wywołuje natychmiastową reakcję i wymowny dźwięk wydechu. Dwucylindrowy silnik Bonneville'a generuje moc 65 KM przy 7500 obr./min. i dysponuje imponującym momentem obrotowym wynoszącym 80 Nm przy zaledwie 3800 obr./min. Dzięki tak dużej mocy w średnim zakresie obrotów każda jazda jest ekscytująca, niezależnie od tego, czy poruszasz się po ulicach miasta, czy wyruszasz w trasę.
MOCNE HAMOWANIE
Czterotłoczkowy, przedni, radialny zacisk i duża tarcza hamulcowa o średnicy 320 mm, gwarantują wydajność i zapewniają precyzyjną, kontrolowaną siłę hamowania dającą maksymalną pewność. W połączeniu z systemem ABS zoptymalizowanym pod kątem pokonywania zakrętów i kontrolą trakcji, które na podstawie kąta pochylenia dostosowują elektroniczne systemy bezpieczeństwa, Speed Twin zapewnia maksymalną stabilność i całkowitą pewność, zwłaszcza podczas pokonywania ciasnych zakrętów lub trudnych nawierzchni.
NOWOCZESNA TECHNOLOGIA BEZ KOMPROMISU
Przejrzysty, jasny panel LCD wyświetla najważniejsze informacje dla kierowcy, takie jak prędkość, obroty silnika i bieg, podczas gdy zintegrowany, kolorowy wyświetlacz TFT zapewnia szereg dodatkowych informacji. Jest on również kompatybilny z akcesoriami, takimi jak podgrzewane manetki oraz system łączności My Triumph, który umożliwia sterowanie telefonem i muzyką, a także nawigację za pomocą aplikacji My Triumph. Na boku wyświetlacza znajduje się także przydatne gniazdo USB-C, umożliwiające ładowanie urządzeń w podróży.
Zastosowanie mocnego i wydajnego oświetlenia LED gwarantuje optymalną widoczność i dodaje nowoczesnego akcentu klasycznemu designowi. Całkowicie LED-owy system obejmuje charakterystyczne światła do jazdy dziennej (DRL) wbudowane w smukły reflektor, który zamontowany jest na minimalistycznym uchwycie. Tylne, dyskretne światło LED uzupełnia smukłą ramę i zapewnia doskonałą widoczność, zachowując linię motocykla.
DOSTOSUJ WYDAJNOŚĆ
Dostosuj styl swojej jazdy, korzystając z dwóch trybów: Road i Rain. Tryby te dopasowują osiągi do warunków jazdy, zapewniając optymalną reakcję przepustnicy podczas codziennej jazdy oraz bardziej miękką i kontrolowaną reakcję na mokrych lub śliskich nawierzchniach. Niezależnie od tego, czy przemierzasz ulice miasta, czy pokonujesz ulewę, technologia dyskretnie wbudowana w Speed Twin'a 900 zapewnia płynną i przyjemną jazdę.
NOWOŚĆ ZGODNA Z KATEGORIĄ A2 PRZYSTĘPNA MOC
Nowy Speed Twin 900 jest dostępny z zestawem akcesoriów ograniczających moc, zgodnie z wymogami kategorii A2. Ta opcja jest idealna dla początkujących motocyklistów, oferując ten sam charakterystyczny, wyjątkowy styl oraz przyjemną i łatwą jazdę, ale o zmniejszonej mocy. A po zmianie prawa jazdy na pełną kategorię, ogranicznik można z łatwością zdemontować i przywrócić pełną moc, dzięki czemu nowy Speed Twin 900 będzie dostosowywał się do Twojego poziomu doświadczenia.
SPECYFIKACJA
Feature | Details |
---|---|
Cena | |
Cena Od | Od 49 995,00 zł |
Feature | Details |
---|---|
Silnik | |
Rodzaj | Chłodzony cieczą, 8-zaworowy, SOHC, z czopami wału korbowego przesuniętymi o 270°, rzędowy twin |
Pojemność | 900 cm³ |
Średnica | 84.6 mm |
Suw | 80 mm |
Stopień sprężania | 11:1 |
Maksymalna moc | 65 KM (47.8 kW) przy 7 500 obr./min |
Maksymalny moment obrotowy | 80 Nm przy 3 800 obr./min |
Układ zasilania | Wielopunktowy sekwencyjny elektroniczny wtrysk paliwa |
Układ wydechowy | W systemie 2 w 2, z dwoma tłumikami, ze szczotkowanej stali nierdzewnej |
Układ napędowy | Łańcuch X-ring |
Sprzęgło | Mokre, wielotarczowe ze sprzęgłem wspomagającym moment obrotowy |
Skrzynia biegów | 5-biegowa |
Feature | Details |
---|---|
Podwozie | |
Rama | Rurowa stalowa, podwójna kołyska |
Wahacz | Dwustronna, aluminium wytworzone |
Przednie koło | Odlewane z aluminium, wieloszprychowe, 18 x 2,75 cala |
Tylne koło | Odlewane z aluminium, wieloszprychowe, 17 x 4,25 cala |
Przednia opona | 100/90-18 |
Tylna opona | 150/70 R17 |
Przednie zawieszenie | 43 mm Marzocchi widelec, 120 mm skok zawieszenia |
Tylne zawieszenie | Podwójne Marzocchi RSU, z regulowanym wstępnym napięciem, 116 mm skok zawieszenia |
Przedni hamulec | Pojedyńcza, 320 mm pływająca tarcza hamulcowa, 4-tłoczkowy stały zacisk Triumph, OCABS |
Tylny hamulec | Pojedyńcza, 255 mm tarcza hamulcowa, 2-tłoczkowy pływający zacisk Nissin, OCABS |
Przyrządy | Wielofunkcyjne instrumenty LCD ze zintegrowanym wyświetlaczem TFT |
Feature | Details |
---|---|
Wymiary oraz masa | |
Szerokość kierownicy | 777 mm |
Wysokość bez lusterek | 1115 mm |
Wysokość siedzenia | 780 mm |
Rozstaw osi | 1435 mm |
Kąt pochylenia główki ramy | 24.9 º |
Wyprzedzenie | 103 mm |
Pojemność zbiornika paliwa | 12 L |
Masa z płynami | 216 kg |
Feature | Details |
---|---|
Zużycie paliwa | |
Zużycie paliwa | 4.0L/100km |
Emisja CO2 | EURO 5+ Emisje CO2 i zużycie paliwa zmierzono zgodnie z rozporządzeniem 168/2013/EC. Wartości parametrów dotyczących zużycia paliwa pochodzą ze specyficznych warunków testowych i przedstawiono je wyłącznie w celach porównawczych. Mogą one nie odzwierciedlać rzeczywistych wartości uzyskiwanych podczas jazdy. |
Feature | Details |
---|---|
Serwis | |
Interwał między przeglądami | 16 000 km lub 12 miesięcy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. |
Feature | Details |
---|---|
Wyposażenie standardowe | |
Układ ABS zoptymalizowany pod kątem pokonywania zakrętów i kontrola trakcji | |
Dwa tryby jazdy - Road i Rain | |
Wielofunkcyjne instrumenty LCD ze zintegrowanym wyświetlaczem TFT | |
Gniazdo ładowania USB-C na kokpicie | |
Samoczynnie wyłączające się kierunkowskazy | |
Wyświetlacz temperatury otoczenia | |
Automatyczne przełączanie świateł do jazdy dziennej DRL / świateł mijania (na podstawie światła otoczenia) | |
Reflektory LED-owe ze światłami do jazdy dziennej (DRL) |
Feature | Details |
---|---|
Wyposażenie opcjonalne | |
Podgrzewane manetki | |
Tempomat | |
Zestaw akcesoriów ograniczających moc do wymagań kategorii A2 | |
Regulowane, tylne zawieszenie Fox | |
System monitorowania ciśnienia w oponach (TPMS) | |
System Triumph Track | |
System Triumph Protect |
Feature | Details |
---|---|
Akcesoria | |
Obniżana kanapa (760 mm) | |
Kierunkowskazy LED (różne opcje) | |
Owiewka | |
Grill osłaniający reflektor | |
Ochraniacze Tank pad i Knee pad | |
Woskowane sakwy | |
Bagażnik centralny | |
Oraz dużo więcej |
NOWY SPEED TWIN 900
NOWY SPEED TWIN 900
Ceny Zaczynają Się Od 49 995,00 zł
SPEED TWIN 900
Ceny Zaczynają Się Od 49 995,00 zł