THRUXTON RS
PODWOZIE I TECHNOLOGIA
Od samego początku celem projektowania było zapewnienie jazdy prawdziwie współczesnym, sportowym motocyklem szosowym, z dynamiką i pewnością w prowadzeniu. Dlatego właśnie, ekscytująco wyższą moc nowego motocykla Thruxton RS wspomaga całe wyposażenie i technologia, które są potrzebne do uzyskania kolejnej odsłony w ewolucji tego oryginalnego café racera definiującego klasę tych motocykli.
THRUXTON RS PROWADZENIE
Intuicyjna jazda była zawsze kluczem do sukcesu motocykli Thruxton. Przecież to motocykl-legenda, który narodził się na torze wyścigowym, a potem odrodził się, aby zapewnić współczesną, dynamiczną jazdę na drogach.
Niezrównane połączenie nowego sportowego podwozia z zawieszeniem o wyższej specyfikacji, nowymi hamulcami przednimi Brembo oraz nowymi oponami Metzeler o rodowodzie wyścigowym, uzupełnione znaczącym zmniejszeniem masy o 6kg, zapewnia niesamowite prowadzenie, możliwości oraz wydajność.
Hamulce w nowym motocyklu Thruxton RS to 4-tłoczkowe radialne zaciski hamulcowe Monobloc Brembo M50, podwójne pływające 320mm tarcze Brembo, oraz pompa hamulcowa Brembo. Dzięki temu uzyskano wyższą efektywność przy niewielkim nacisku dźwigni hamulca, lepsze wyczucie i dozowlaność gwarantujące doskonalszą siłę hamowania i jeszcze większą kontrolę. Zgodnie z oczekiwaniami co do przyczepności do drogi w trakcie jazdy, zawieszenie motocykla Thruxton RS jest odpowiednio skonstruowane tak, aby precyzyjne prowadzenie szło w parze z jego wyglądem café racera. W pełni regulowane, widelce Showa USD klasy premium o wysokiej specyfikacji wraz z tylnymi amortyzatorami Öhlins typu Piggyback z pełną regulacją (zestawienie klasy premium występujące tylko w Thruxton RS) zapewniają ekscytującą jazdę, która naprawdę wprowadza na wyższy poziom zwinności i stabilności.
Dodatkowo, niesamowitą przyczepność, którą kierowca uzyskuje na nawierzchniach asfaltowych, zapewniają nowe opony Metzeler Racetec RR (przednie 120/70 ZR17, tylne 160/60 ZR17) oraz lekkie, 17-calowe aluminiowe obręcze kół (32-szprychowe koła, przednie 17” x 3,5”, tylne 17” x 5”).
Co sprawia ogromne wrażenie to fakt, że nowy Thruxton RS jest lżejszy niż poprzedni model, a jednocześnie posiada jeszcze bardziej doskonałe wyposażenie. Odchudzenie masy o 6 kg uzyskano dzięki usprawnieniom silnika o niższej wadze, takim jak zastosowanie nowej osłony magnezowej głowicy czy cienkościennej osłonie silnika.
Usprawniony dwurzędowy silnik Thruxton o pojemności 1200 cm3 współgra z trzema ulepszonymi trybami jazdy - Road (drogowy), Rain (deszcz), Sport (sportowy). Każdy z tych trybów oferuje dedykowane położenie przepustnicy, a także - co jest nową cechą RS - dedykowane ustawienia kontroli trakcji dla każdego trybu. Wszystko razem zapewnia udoskonaloną responsywność i pozawala kierowcy na dobranie ustawień, które najlepiej pasują do warunków jazdy i jego preferencji. Dodatkowo, nowy Thruxton RS wyposażono w układ ABS i kontroli trakcji, oba z możliwością wyłączenia.
LED-owe światła Thruxton to kolejny wymiar piękna, który przynosi dalsze korzyści gwarantujące niski pobór mocy oraz większą długoterminową trwałość. Ten motocykl posiada wyróżniające go światła do jazdy dziennej „DRL”* z oznaczoną logo osłoną żarówki, a także minimalistyczne, eleganckie tylne światło LED zamontowane w inspirowanym klasyczną stylistyką tyle maszyny.
Cechy w klasie premium obejmują złącze USB do ładowania urządzeń, które jest umieszczone pod siedzeniem, co pozwala na wygodne ładowanie urządzeń osobistych, immobilizer zintegrowany z firmowym kluczykiem Thruxton, unikatowy, odchylany korek „Monza”(pod spodem korek wlewu paliwa zamykany na klucz). Podwójne zegary naszpikowane informacjami i czytelnymi ustawieniami funkcji umożliwiają szybkie spojrzenie na ustawienie trybu jazdy, wskaźnik wybranego biegu, poziom paliwa i licznik przebiegu - wszystko to jeszcze bardziej wzbogaca doskonałe technologie Thruxton RS, które wspomagają kierowcę.
*Dostępne na rynkach, na których są prawnie dozwolone
Wyzwania, jakim trzeba było sprostać podczas opracowywania nowego Thruxtona RS, były testem na pomysłowość wielu zespołów w Triumph Motorcycles przez ostatnie cztery lata. Wprowadzenie nowych opon o specyfikacji z najwyższej półki oraz hamulców Brembo o wyższej specyfikacji do nowego sportowego podwozia Triumph w celu uzyskania wyjątkowego prowadzenia oraz elegancji café ridera to coś, co uzyskuje się tylko poprzez całkowite poświęcenie i szacunek dla dziedzictwa branży motocyklowej, coś co wymaga własnych, wyjątkowych proporcji, sylwetki i linii.
Tak samo precyzyjny i responsywny jak każdy inny współczesny, sportowy motocykl szosowy - ten model zapewnia również prawdziwie unikalne doświadczenie i uczucie jazdy café racerem. Począwszy od angażującej pozycji kierowcy po najnowocześniejsze i innowacyjne współczesne technologie - wszystko to sprawia, że nowy model RS jest jedyny w swoim rodzaju, a także jest niezrównanym i niedoścignionym wzorem dla innych imitujących go pojazdów.