THRUXTON RS
ORYGINALNY THRUXTON
Wiele motocykli na obecnym rynku klasyków domaga się miana café racera, ale tylko Thruxton stanowi prawdziwy oryginał. I tak dopisuje się kolejny rozdział legendy. Thruxton RS to celebracja czystego stylu, skoncentrowanej sylwetki, postawy i osobowości oryginalnego café racera - ale na wyższym poziomie mocy, wydajności i nowoczesnych możliwości.
THRUXTON RS AUTENTYCZNOŚĆ
Oryginalny motocykl wyścigowy Bonneville T120 Thruxton firmy Triumph odegrał ogromną rolę w narodzinach sportów motocyklowych po obu stronach Atlantyku, kiedy to pierwsze wcielenie tego niesamowitego motocykla i silnika uzyskało dominującą pozycję w okresie od końca lat 50. XX wieku (dosłownie zdobywając swoją legendarną nazwę po pierwszej wygranej w serii wyścigów Thruxton 500) do wyścigu Isle of Man TT w 1969r., gdzie stał się pierwszym motocyklem, który osiągnął średnią ponad 100 mil na godzinę.
W międzyczasie, całe pokolenie nastoletnich kierowców café racerów z lat 60. XX wieku wybrało motocykl Bonneville T120 Thruxton dzięki jego bezkompromisowemu - i ekscytującemu - połączeniu mocy, umożliwiającej najszybszy start na światłach i stylu.
Oryginalny café racer Thruxton ponownie dołączył do oferty Triumph w 2004 r. i został zmieniony tak, aby sprostać współczesnej wydajności i prowadzeniu.
Nowy model Thruxton RS wznosi ten najbardziej autentyczny café racer na kompletnie nowy poziom, ze znacząco udoskonaloną wydajnością i specyfikacją. To legenda firmy Triumph, jej kolejny rozdział.
THRUXTON RS - DZISIAJ
Kierowcy motocykli Thruxton uwielbiają ich autentyczność, zacięcie sportowe oraz czystość naszego oryginalnego café racera, wraz z całą wydajnością i możliwościami nowoczesnych klasyków firmy Triumph.
Całkowicie wyjątkowy, z niepozostawiającą żadnych wątpliwości wyścigową postawą - nowa wersja RS obejmuje wszystkie charakterystyczne cechy i właściwości sławnego modelu Thruxton 1200 R, po czym podbija je jeszcze wyższą mocą (obecnie 105 KM) i jeszcze lepszym prowadzeniem café racera. Dzięki jego mniejszej masie i wyposażeniu o wyższej specyfikacji, wszystko to uzupełnione jeszcze bardziej współczesnym stylem.
To coś więcej niż tylko oryginalny café racer - to najbardziej dynamiczny, mocny i zorientowany na wydajność Thruxton, jaki kiedykolwiek wyprodukowano.
THRUXTON RS STYL
Nowy Thruxton RS charakteryzuje się pięknym, unikalnym, całkowicie mrocznym wyglądem, z detalami i wykończeniem, które obejmują czarne, proszkowo malowane osłony silnika, osłonę głowicy, czarne sprężyny tylnych amortyzatorów Öhlins, czarny panel boczny Thruxton, a także osłonę kół zębatych ze zintegrowaną osłoną stopy i anodowane na czarno obręcze kół klasy premium - połączenie, które naprawdę czyni wygląd motocykla doskonałym.
Tę oszałamiającą prezencję motocykla uzupełnia szereg pięknych cech, które odzwierciedlają status Thruxton RS jako motocykla wiodącego w klasie café racerów - począwszy od unikatowego korka „Monza” z autentycznym niskim profilem konstrukcji i elementami ze szczotkowanej stali i aluminium, po nowe, trójkątne logo firmy Triumph na baku, formowany, charakterystyczny zbiornik Thruxton, szczotkowany pasek zbiornika ze stali nierdzewnej, uwydatniony wahacz z anodowanego aluminium, podnóżki Daytona oraz kierownica typu clip-on o średnicy 22mm.
Aby jeszcze bardziej podkreślić charakter café racera, model Thruxton RS standardowo wyposażono w pojedyncze siedzenie typu „bullet” oraz nakładkę na siedzenie lakierowaną pod kolor motocykla, a o stylistyce w klasie premium dodatkowo stanowią czarne lusterka i kierunkowskazy, układ wydechowy ze szczotkowanej stali nierdzewnej, podwójne przepustnice ride-by-wire z niepowtarzalnym wykończeniem wlotu powietrza oraz kultowy, czerwony kluczyk. Na koniec, model Thruxton RS jest dostępny w dwóch wersjach kolorystycznych w klasie premium: Jet Black, i Matt Storm Grey & Matt Silver Ice.