THRUXTON RS
Wyjątkowa modernizacja oraz znaczące usprawnienia w tym ekscytującym silniku Thruxton wprowadzają całkowicie model RS, który zapewnia 8 KM więcej mocy, maksymalny moment obrotowy przy niższym obrotach na poziomie 112 Nm w całym zakresie obrotów, oraz większą zwrotność tego legendarnego motocykla niż kiedykolwiek wcześniej.
Thruxton RS posiada wszystkie charakterystyczne cechy, właściwości i jakość sławnego motocykla Thruxton R firmy Triumph, z jeszcze bardziej intuicyjnym i zwinnym prowadzeniem, bardziej współczesną stylistyką oraz wyjątkowym wykończeniem i detalami.
Dedykowane sportowe podwozie łączy zawieszenie o wysokiej specyfikacji, opony o rodowodzie wyścigowym, przednie hamulce Brembo M50 klasy premium oraz ulepszone technologie wspomagające kierowcę, przez co umożliwia prawdziwie ekscytującą sportową jazdę motocyklem Thruxton. Dodatkowo do tego niesamowitego wyposażenia, znacząco zmodernizowany dwucylindrowy, rzędowy silnik Thruxton o wysokiej mocy i pojemności 1200 cm3 reaguje jeszcze lepiej i posiada wyższą moc maksymalną (105 KM przy 7.500 obr./min), z momentem obrotowym na poziomie 112Nm przy wartości obr./min niższej o 700 w całym zakresie obrotów.
Wszystko w tym niezwykłym motocyklu zostało doprowadzone do perfekcji, aby zdobyć dla tej sławnej maszyny Thruxton jeszcze więcej uznania i przenieść café racery firmy Triumph na kolejny poziom. Model RS dopisuje kolejny rozdział legendy
SPECYFIKACJA
Feature | Details |
---|---|
Cena | |
Cena Od | Od 69 990,00 zł |
Feature | Details |
---|---|
Silnik | |
Rodzaj | Chłodzony cieczą, 8-zaworowy dwurzędowy silnik SOHC, 270o |
Pojemność | 1,200 cm³ |
Średnica | 97,6 mm |
Suw | 80 mm |
Stopień sprężania | 12,1:1 |
Maksymalna moc | 105 PS/103 bhp (77 kW) @ 7,500 rpm |
Maksymalny moment obrotowy | 112 Nm @ 4,250 rpm |
Układ zasilania | Wielopunktowy sekwencyjny elektroniczny wtrysk paliwa |
Układ wydechowy | Szczotkowany układ wydechowy typu 2-w-2 z podwójnymi szczotkowanymi tłumikami |
Układ napędowy | Łańcuch o-ring |
Sprzęgło | Mokre sprzęgło wielotarczowe |
Skrzynia biegów | 6 stopniowa skrzynia biegów |
Feature | Details |
---|---|
Podwozie | |
Rama | stalowa, kołyskowa |
Wahacz | Dwustronne, aluminiowe — anodowane |
Przednie koło | 32-spoke 17 x 3.5 in, aluminium rims |
Tylne koło | 32-spoke 17 x 5 in, aluminium rims |
Przednia opona | 120/70 ZR17 |
Tylna opona | 160/60 ZR17 |
Przednie zawieszenie | 43 mm wielkotłoczkowe widelce Showa USD, pełna regulacja, zakres ruchu 120 mm |
Tylne zawieszenie | W pełni regulowane podwójne amortyzatory Öhlins ze zbiornikiem wyrównawczym, skok 120 mm. |
Przedni hamulec | Podwójne, pływające tarcze hamulcowe 310 mm Brembo M50, 4-tłoczkowe radialne szczęki hamulcowe Brembo Monobloc, układ ABS |
Tylny hamulec | Pojedyńcza 220 mm tarcza hamulcowa, dwutłoczkowa przesuwna szczęka hamulcowa Nissin, układ ABS |
Przyrządy | Wielofunkcyjny zestaw wskaźników LCD z analogowym prędkościomierzem, analogowym obrotomierzem, wskaźnikiem wybranego biegu, wskaźnikiem poziomu paliwa, wskazaniem zasięgu do wyczerpania paliwa, wskazaniem przeglądów, zegarem, komputerem pokładowym, przyciskami przewijania i trybu na kierownicy, przygotowaniem pod podgrzewane manetki, wskazaniem zużycia paliwa, wskazaniem statusu układu kontroli trakcji oraz trybu jazdy. |
Feature | Details |
---|---|
Wymiary oraz masa | |
Szerokość kierownicy | 745 mm |
Wysokość bez lusterek | 1030 mm |
Wysokość siedzenia | 810 mm |
Rozstaw osi | 1415 mm |
Kąt pochylenia główki ramy | 22,8 º |
Wyprzedzenie | 92 mm |
Masa | 197 kg |
Pojemność zbiornika paliwa | 14,5 L |
Feature | Details |
---|---|
Serwis | |
Interwał między przeglądami | 16 000 km lub 12 miesięcy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. |
Feature | Details |
---|---|
Cena | |
Cena Od | Od 74 990,00 zł |
Feature | Details |
---|---|
Silnik | |
Rodzaj | Liquid cooled, 8 valve, SOHC, 270° crank angle parallel twin |
Pojemność | 1,200 cm³ |
Średnica | 97.6 mm |
Suw | 80 mm |
Stopień sprężania | 12.1:1 |
Maksymalna moc | 105 PS/103 bhp (77 kW) @ 7,500 rpm |
Maksymalny moment obrotowy | 112 Nm @ 4,250 rpm |
Układ zasilania | Multipoint sequential electronic fuel injection |
Układ wydechowy | Brushed 2 into 2 exhaust system with twin brushed silencers |
Układ napędowy | O-ring chain |
Sprzęgło | Wet, multi-plate assist clutch |
Skrzynia biegów | 6-speed |
Feature | Details |
---|---|
Podwozie | |
Rama | Tubular steel cradles |
Wahacz | Twin-sided, aluminium - Clear anodized |
Przednie koło | 32-spoke 17 x 3.5 in, aluminium rims |
Tylne koło | 32-spoke 17 x 5 in, aluminium rims |
Przednia opona | 120/70 ZR17 |
Tylna opona | 160/60 ZR17 |
Przednie zawieszenie | Showa 43 mm USD big piston forks, fully adjustable 120 mm travel |
Tylne zawieszenie | Fully adjustable Öhlins twin shocks with Piggyback reservoir, 120 mm rear wheel travel |
Przedni hamulec | Twin 310 mm Brembo floating discs, Brembo M50 4-piston radial monobloc calipers, ABS |
Tylny hamulec | Single 220 mm disc, Nissin 2-piston floating caliper, ABS |
Przyrządy | LCD multi-functional instrument pack with analogue speedometer, analogue tachometer, gear position indicator, fuel gauge, range to empty indication, service indicator, clock, trip computer, scroll and mode buttons on handlebars, heated grip ready, fuel consumption display, traction control status and riding mode display. |
Feature | Details |
---|---|
Wymiary oraz masa | |
Szerokość kierownicy | 745 mm |
Wysokość bez lusterek | 1,030 mm |
Wysokość siedzenia | 810 mm |
Rozstaw osi | 1,415 mm |
Kąt pochylenia główki ramy | 22.8 º |
Wyprzedzenie | 92 mm |
Masa | 197 kg |
Pojemność zbiornika paliwa | 14.5 L |
Feature | Details |
---|---|
Serwis | |
Interwał między przeglądami | 10,000 miles/16,000 Km or 12 Months, whichever comes first. |
THRUXTON RS - KLUCZOWE PARAMETRY
ZNACZĄCO USPRAWNIONY SILNIK THRUXTON RS
Wprowadzono usprawnienia silnika, takie jak głowica ze zmienionymi otworami przelotowymi i przekonstruowanymi krzywkami wałka rozrządu, zapewniając wyższą kompresję. Odchudzono również jego masę poprzez wprowadzenie lżejszego wału korbowego, lżejszego sprzęgła czy wałków wyrównoważających, obniżając przez to masę wirującą w silniku. Dodatkowo zastosowano magnezowe osłony pokrywy głowicy, lżejszy alternator i konstrukcji osłony silnika. Wszystko to łącznie skutkuje niesamowitym, 20% zmniejszeniem bezwładności, a silnik Thruxton zapewnia dłuższą pracę na wysokich obrotach.
WIĘCEJ MOCY
Z mocą maksymalną wynoszącą 105 KM przy 7.500 obr./min (co oznacza 8 KM więcej niż poprzedni Thruxton), Thruxton RS to gwarancja niezapominanych wrażeń z jazdy café racerem, z większą mocą na niskich obrotach.
MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY PRZY NIŻSZYCH OBROTACH
Maksymalny moment obrotowy (112 Nm przy 4.250 obr./min) w Thruxton RS jest teraz osiągany przy wartości obr./min niższej o 700 w całym zakresie obrotów, oferując wyjątkowo niezapomniane wrażenia z jazdy.
LŻEJSZY O 6 kg
Zmniejszenie masy uzyskano poprzez takie usprawnienia silnika jak osłona głowicy wykonana z magnezu i cienkościenne osłony silnika, nowa rama aluminiowa i lżejszy akumulator.
HAMULCE BREMBO M50 - WYŻSZA SPECYFIKACJA
Doskonalszą siłę hamowania z wyższą efektywnością przy niewielkim nacisku dźwigni hamulca gwarantują hamulce o wyższej specyfikacji: 4-tłoczkowe radialne szczęki hamulcowe Monobloc Brembo M50, podwójne pływające 320mm tarcze Brembo, oraz siłownik Brembo.
AMORTYZATORY ÖHLINS Z PEŁNĄ REGULACJĄ
Thruxton RS oferuje wyjątkowe tylne amortyzatory w klasie premium - tylne amortyzatory Öhlins typu Piggyback z pełną regulacją, które z pewnością przyczyniają się do angażującej i pełnej wrażeń jazdy café racerem.
WIDELCE SHOWA O RODOWODZIE WYŚCIGOWYM, Z PEŁNĄ REGULACJĄ
W pełni regulowane widelce Showa USD klasy premium o wysokiej specyfikacji reguluje się i ustawia tak, aby zapewnić precyzyjne parametry jezdne, które równocześnie dodają smaku wyglądowi café racera, a także zwiększają rozpoznawalną dynamikę jazdy Triumph w zakresie neutralności, zwinności i stabilności.
KOŁA I OPONY
Thruxton RS oznacza również opony Metzeler Racetec RR, które oferują niesamowitą przyczepność, precyzję trajektorii oraz stabilność przy dużych prędkościach, dopasowane do lekkich, 17-calowych, 32-szprychowych aluminiowych obręczy kół.
UDOSKONALONE TRYBY JAZDY
Trzy udoskonalone tryby jazdy Thruxton RS - Road (drogowy), Rain (deszcz), Sport (sportowy) - można teraz zmieniać dotknięciem przycisku, aby dostosować reakcję przepustnicy oraz ustawienia kontroli trakcji, które będą odpowiadać warunkom jazdy oraz preferencjom kierowcy.
W PEŁNI MROCZNA STYLISTYKA
Niesamowite, całkowicie, czarne detale i wykończenia obejmują malowane proszkowo osłony silnika, osłonę głowicy oraz czarne wykończenie osłony kół zębatych, sprężyny tylnych amortyzatorów Öhlins, panel boczny Thruxton i osłonę kół zębatych ze zintegrowaną osłoną stopy, a do tego anodowane na czarno koła oraz obręcze kół klasy premium.
PARAMETRY THRUXTON RS
Znaczące, usprawnienia silnika zwiększyły moc maksymalną do 105 KM (przy 7.500 obr./min) zapewniając maksymalny moment obrotowy na poziomie 112 Nm, przy wartości obr./min. niższej o 700 w całym zakresie obrotów.
Właśnie tak prowadzimy do ewolucji tego niesamowitego motocykla z nowoczesną specyfikacją szosową, zaprojektowanego tak, aby całe nowe pokolenie kierowców poznało ten autentyczny café racer.
PROWADZENIE THRUXTON RS
Thruxton RS jest 6kg lżejszy, bardziej charakterny i doskonale nadaje się dla kierowców, którzy uwielbiają koncentrować się na czysto sportowych wrażeniach i wydajności café racera.
Ulepszone technologie wspomagające kierowcę zostały wprowadzone na wyższy poziom współczesnych możliwości, co wzbudza jeszcze większe zaufanie kierowców dając niezrównane wrażenia z jazdy Thruxton RS.
STYLISTYKA THRUXTON RS
Od zapisania się ważnymi zdarzeniami w historii sportów motocyklowych, po reprezentowanie pokolenia entuzjastów café racerów - ten wyróżniający się, piękny i autentyczny motocykl to kolejna odsłona ewolucji sławnego motocykla Thruxton.
Całkowicie nowy, mroczny wygląd nowego motocykla Thruxton RS współgra z jego najlepszym statusem w klasie café racerów, oferując również wiele eleganckich detali premium.